Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2008-12-18 21:16:01

Łukasz
VIP
Skąd: TSA
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 1012
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 31 / B
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CINQUECENTO

Re: Dane do przelewu za naklejki.

jak ponaklejamy te naklejki na nasze Cinquecenta to tylko patrzeć jak przybedzie nam użytkowników img/smilies/wink


Moderator nie obraża innych - Moderator dobitnie zwraca uwagę

http://statichg.demotywatory.pl/uploads … 92_500.jpg

Offline

 

#27 2008-12-20 17:58:18

herbi+
VIP
Skąd: E.L.A
Zarejestrowany: 2008-10-06
Posty: 1340
Silnik / moc / zasilanie: 700 / Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Herbiowóz

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Jeśli możesz to pokaż tę naklejki po niezbędnych zmianach.pozdr.


http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=1317

Offline

 

#28 2008-12-20 21:31:01

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Całość będzie wycięta ploterem wzdłuż liki która zaznaczyłem, reszta bez zmian.
http://images34.fotosik.pl/422/eb96dca82c43c418.jpg


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#29 2008-12-20 23:30:27

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

czyli jak to bd jedna "wielka" biala wlepa z napisem cc-forum.pl?


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#30 2008-12-20 23:38:13

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

nie... Przeźroczysta folia i na tym białe napisy img/smilies/smile


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#31 2008-12-21 16:45:29

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

to dobrze a już się bałem ze bd mieć takie białe cus na szybie img/smilies/lol tylko bd trzeba uważać przy naklejaniu co by sie bąble nie porobiły img/smilies/hmm


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#32 2008-12-21 16:48:37

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Przy naklejce tej wielkości łatwo ją dobrze nakleić.


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#33 2008-12-23 14:02:31

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Pierwsza naklejka naklejona img/smilies/cool
http://images35.fotosik.pl/42/b541b5deffc0af94.jpg


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#34 2008-12-24 08:18:47

pawelek
Zbanowany
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2008-11-18
Posty: 723
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: -

Ostrzeżenia: 5

Re: Dane do przelewu za naklejki.

super wyglada! szkoda, ze nie na Cc... ale to odrebna sprawa


Kiedy Cienki szybko gna,
wtedy każdy w gacie...! img/smilies/smile

Zapraszam do oddania krwi   http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=2063

Offline

 

#35 2008-12-25 13:33:39

spad_81
Nieźle sie stara
Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2008-05-03
Posty: 302
Silnik / moc / zasilanie: 704/White power/weber przerabiany chyba
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC 704

Re: Dane do przelewu za naklejki.

jejeje teraz muszę tylko cienkiego naprawić xD


Mamusia mi ciągle powtarza jak prowadzę:
-Syneczku ucz się cierpliwości do blondynek

Fiaty nie gubią oleju, tylko znaczą swój teren.

Offline

 

#36 2008-12-25 16:43:20

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

A tu na seicento img/smilies/cool
http://images47.fotosik.pl/43/522d9e7b794e6abd.jpg


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#37 2008-12-29 12:34:15

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Wszystkie naklejki zamówione do dnia dzisiejszego zostały wysłane.


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#38 2008-12-29 14:07:11

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

juz sie nie moge doczekac img/smilies/lol ale pewnie po nowym roku dostane naklejke znajac naszą kochaną poczte img/smilies/wink


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#39 2008-12-29 17:52:08

johan93
VIP
Skąd: Suwałki
Zarejestrowany: 2008-03-05
Posty: 1517
Silnik / moc / zasilanie: 1896/110
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: A4

Re: Dane do przelewu za naklejki.

No to ja już dziś wreszcie się zebrałem i zapłaciłem. Pozdro


http://i37.tinypic.com/25jwars.jpg

Offline

 

#40 2008-12-30 10:26:03

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

i banan na twarzy img/smilies/big_smileimg/smilies/big_smile

http://www.fotoload.pl/123aa23/a0278ec20415cb2c1f3eee00635eecad9995_min.jpg http://www.fotoload.pl/123aa27/c53532e86fc0f25e0e498bda7deb5dee6147_min.jpg

jak najszybciej bd chciał ją nakleić ale pi*ga na dworze img/smilies/wink a garażu ni ma heh...


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#41 2008-12-30 11:03:43

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Ale szybko doszło:P Nie wierze aż:)


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#42 2008-12-30 11:44:58

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

no ja tez jestem zdziwiony sie poczta i ty postaraliście img/smilies/big_smile img/smilies/wink


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#43 2008-12-30 11:54:09

tomek88
Stary wyjadacz
Skąd: Bieruń
Zarejestrowany: 2008-04-28
Posty: 807
Silnik / moc / zasilanie: 704, 1.4
Rok produkcji: 94, 97
Posiadany pojazd: Cinquecento, CORDOBA
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

też dziś dotarły do mnie naklejki

Offline

 

#44 2008-12-30 13:08:31

dhteam
VIP
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 1236
Silnik / moc / zasilanie: 1.9|ON
Rok produkcji: 2003
Posiadany pojazd: AR 156

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Doszlo img/smilies/big_smile

http://images34.fotosik.pl/426/6a7073ca10ad1334.jpg
Jakub Siekierski img/smilies/tongue małe niedopatrzenie img/smilies/big_smile


Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Offline

 

#45 2008-12-30 13:49:43

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Dane do przelewu za naklejki.

qrde spodziewałem sie bardziej , że dojdą na nowy rok , ale jak zobaczyłem , że Wy już macie to i ja wyszedłem na klatkę do skrzynki.Patrze i normalnie też już mi doszły img/smilies/smile img/smilies/smile  hehe. Dzięki Tomek i szczęśliwego nowego roku życzę za to img/smilies/tongue
Pozdro


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#46 2008-12-30 15:35:12

Tomek
Administrator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-08-04
Posty: 4032
Silnik / moc / zasilanie: 1.5/79/1.6/103
Rok produkcji: 88/96
Posiadany pojazd: Polonez/BMW E36
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Wrzućmy tutaj zdjęcia naszych autek z naklejkami:D http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=11934#p11934

Kuba dhteam właśnie się dziwiłem trochę czy tak to ma być, ale w przelewie tak było;)


Naklejki forum- dane do przelewu:Naklejki
http://imageshack.us/a/img29/3233/indeksyd.jpg

Offline

 

#47 2008-12-30 21:54:31

dhteam
VIP
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 1236
Silnik / moc / zasilanie: 1.9|ON
Rok produkcji: 2003
Posiadany pojazd: AR 156

Re: Dane do przelewu za naklejki.

hehe smiesznie img/smilies/big_smile faga:P


Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Offline

 

#48 2008-12-31 00:13:49

kkrisss
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 356
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Escort, CC 704
Serwis

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Uprzejmie donoszę, że dzisiaj (a właściwie wczoraj,bo jest 00:04 dzisiaj) listonosz obdarzył mnie tajemniczą przesyłką w której znalazłem... wąglik img/smilies/lol a tak poważnie to dwie naklejki czyli zgodnie z zamówieniem. Trzeba było zorganizować aukcję to być Tomku zyskał sobie ode mnie pozytywa, a tak masz tylko dobre słowo img/smilies/042.

Ja będę kleił jak zrobi się trochę znośniejsza temperatura. Jeszcze raz dzięki.


Posiadaczy telefonów marki SAMSUNG zapraszam na wciąż rodzącą się stronę: http://samsung-serwis.cba.pl

Offline

 

#49 2009-01-02 11:13:42

yaro37
Nieźle sie stara
Skąd: Mława - Olsztyn
Zarejestrowany: 2008-07-06
Posty: 176
Silnik / moc / zasilanie: 700/31/Paliwko/Gazik
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Przelałem dziś kaske czekam na przesyłkę:)


Znów lata jak szalony:)

Offline

 

#50 2009-01-02 23:19:47

spad_81
Nieźle sie stara
Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2008-05-03
Posty: 302
Silnik / moc / zasilanie: 704/White power/weber przerabiany chyba
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC 704

Re: Dane do przelewu za naklejki.

Ha ja też szybciutko miałem tylko czasu nie było sie pochwalić ;] no i oczywiście dzieki dzieki dzieki =] teraz tyko lodówke musze do kupy zebrać lol


Mamusia mi ciągle powtarza jak prowadzę:
-Syneczku ucz się cierpliwości do blondynek

Fiaty nie gubią oleju, tylko znaczą swój teren.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo