Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->
Zdjęcia waszych aut na NK Kliknij ->

#1 2008-12-30 18:17:13

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Jak działa gaźnik weber w CC 700

Szukam w sieci jakiegoś opisu, jak działa gaźnik webera z CC700 (z którym wiążę problemy z odpalaniem). Próbuję dojść do czego co służy, która gardziel co robi, co i jak, ale niestety opisy są do jakichś dziwnych weberów img/smilies/sad Do tego niepełne. Ma ktoś coś takiego?

dzięki za namiary
pozdrawiam
AleExtra


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#2 2008-12-30 21:19:57

kula
Nieźle sie stara
Skąd: Osielec
Zarejestrowany: 2008-06-08
Posty: 88
Silnik / moc / zasilanie: 0.7/zależy jak mu sie chce/zależy co na stacji tańsze
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CC ED "smerfiak"

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Na forum są linki do książek, wystarczy poszukać.

Offline

 

#3 2008-12-30 22:34:27

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

przyznam się, że mam dwie ściągnięte i jest tylko schemat gaźnika, nie co jak działa:(


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#4 2009-02-02 18:52:57

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

No cóż... człowiek ze smarami w życiu doczynienia nie miał, ale się uczę:)
Już wiem kilka rzeczy, wiele nadal jest dla mnie tajemnicą.
Ponieważ podbijam wątek napiszę kilka informacji.

Posiadam od kwietnia 2008 CC 700 z gaźnikiem webera. Mocy to ma może z 12KM, prędkość maksymalna 85km/h w terenie płaskim (wg licznika, różnica między GPS a licznikiem to dokładnie 10%). Auto kosztowało mnie 1000zł. Ponieważ na auto to nie jest za dużo, wątpię, żeby za taką kasę łatwo go było sprzedać... coś się nauczę (póki co tylko klikać na komputerze potrafię;/).

Do rzeczy. Mam problem jak działa gaźnik. Wg. książki "sam naprawiam CINQUECENTO" gaźnik za pomocą podciśnienia miesza powietrze i benzynę tworząc "emulsję" - takie wymieszane badziewie, które trafia do silnika i jest spalane za pomocą 2 świec w dwóch komorach (to jest nadal tajemnica dla mnie co i jak).

Pompka paliwa pompuje paliwo do dwóch rurek:
1. Do gaźnika, który przyjmuje paliwo jednym otworem
2. Do drugiej rurki z powrotem do baku trafia nadmiar benzyny, której gaźnik nie przyjął.

Gaźnik (jak dla mnie) składa się z dwóch części - górnej i dolnej.
Jeśli dobrze rozumiem:
górna - odpowiada za pracę silnika (jego zasilanie) w momencie rozruchu oraz na biegu jałowym (foto poniżej)
http://images47.fotosik.pl/56/f46ec297a6fd814f.jpg
dolna - odpowiada za prace silnika w czasie uzywania gazu (zdjęcia brak, ale kiedyś się dobiorę do tego). Dolna tak jak górna składa się z dwóch przepustnic i prawdopodobnie z dwóch gardzieli. Wnioskuję to z tego (wnętrza nie widziałem), że palcem (podczas pracy, czy nie) ruszając elemnt do którego przyczepiona jest linka z gazu - rusza się najpierw jedna półoś (siłownik/dźwignia przepustnicy?), a następnie gdy gaz wychyli dźwignię odpowiednio mocno, porusza ona drugą dźwignią i słychać inny dźwięk pracy silnika.

Odkręcając górną część gaźnika - wyciągany jest pływak wraz z zaworem iglicowym, wpuszczający benzynę do takiego zbiorniczka - komory pływakowej (zdjęcie pływaka)
http://images33.fotosik.pl/454/cf37742d5e5f0db1med.jpg
komora:
http://images32.fotosik.pl/448/7f5ae63963f1da4cmed.jpg

Widać pod benzyną dwa mosiężne... dysze? Nad benzyną na poziomej płaszczyźnie także dwa. Widać także wypukłość pomiędzy górnymi dyszkami a dolnymi. Dolne, zgaduję pobierają benzynę do... miejsca gdzie następuje mieszanie benzyny z powietrzem, a górne? Chyba nie do powietrza, skoro same przepustnice podają powietrze. Ale wg. poniższego rysunku to tak jest. Tylko po co?

Teraz, jeśli ktoś może mnie naprowadzić...
Rysunek:
http://images26.fotosik.pl/320/bc71c08f7a71c826.png

Co zasysa powietrze potrzebne do stworzenia mieszanki.
Co to są dysze II przelotu
Jeżeli te górne dysze biorą powietrze, dolne benzynę, to ta mieszanka jest raczej słabo "wymieszana"? Na koniec benzyna miesza się z powietrzem z przepustnic rozruchowych... Czyli napowietrzona jest ok. W takim razie po co są przepustnica tam na dole?

Ja to mam problemy img/smilies/smile)

Dodatkowo. Po odkręcenia pokrywy gaźnika mam cięgno rozruchu poruszające przepustnicami rozruchowymi. U mnie to wygląda tak:
http://images27.fotosik.pl/319/cc71bc08b95640a1.jpg

Często spada. Poprawiam to ręcznie, dorobię sobie "zaślepkę" blokującą wypadanie, natomiast to co wchodzi pod pokrywę gaźnika, współpracuje chyba z siłownikiem ciśnieniowym rozruchu... Jak to cięgno ma być ułożone? U mnie jest "pod" tą blaszką z siłownika, może ma być nad?

Skąd się bierze dodatkowe paliwo wlewane przez pompkę przyśpieszenia? Przecież nie pobiera tego bezpośrednio od pompki paliwa...


Dzieki za pomoc
AleExtra
ps. Nawet nikt nie odpowie, ja będę drążyć ten temat... Może uratujecie mnie przed zniszczeniem czegoś:) Jeśli coś wiecie z tej wiadomości - dajcie znać.


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#5 2009-02-02 20:29:55

sparco
VIP
Skąd: POLSKA
Zarejestrowany: 2008-05-23
Posty: 1531
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 TDDi / 115/ Diesel
Rok produkcji: 2001
Posiadany pojazd: Ford Mondeo Mk3
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

a co do Gaznika  co Który lepszy ? Weber  Wos czy Asian ?


Moje Imie Paweł

kom. PLUS 507-627-071

Offline

 

#6 2009-02-02 20:46:52

adikson
Nieźle sie stara
Skąd: Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-08-19
Posty: 120
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Aisan mniej spali, ale podobno bardziej awaryjny, chociaż ludzie mają i nie narzekają. Poprzednie gaźniki są prostrze do obsługi

Offline

 

#7 2009-02-02 20:48:03

Martoro
Nieźle sie stara
Skąd: Śląsk
Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 77
Silnik / moc / zasilanie: 704/31KM
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Generalnie cala mieszanka do silnika zasysana jest przez ruch tłoka w suwie ssania - w cylindrze tworzy się podciśnienie. A przepustnica wymusza większy przepływ powietrza, a to z kolei pociąga za sobą większe ciśnienie paliwa, więc obroty silnika się zwiększają

Offline

 

#8 2009-02-02 21:34:54

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

AAA... to to napędza powietrze:) Tłok w suwie ssania się przesuwa się i tworzy podciśnienie. To się dzieje pod gaźnikiem. Gaźnik jest nad tym tłokiem, czy suwem ssania - czy też po prostu ssanie oddziałuje na gaźnik. Przepustnica steruje ilością zassanej benzyny w stosunku do powietrza. To ta "dolna przepustnica" - prawda? Na rysunku wygląda, jakby "emulsja" płynęła po niej... Tak nie może być, bo to byłoby bez sensu (chyba) - podciśnienie jest pod przepustnicą - zasysa to co jest nad nią, a tam nie ma już podciśnienia,  co by wyssało paliwo... Ale te rysunki są ogólnie strasznie "poglądowe" i do dupy.
Jeśli przepustnica jest zamknięta, zasysa głównie tę emulsję (benzyna dobrze wymieszana z powietrzem), z małą ilością normalnego powietrza - ponieważ wtedy łatwiej zassać właśnie tę benzynę wymieszaną z powietrzem (mieszanie następuje wg. rysunku w okolicach rurki emulsyjnej)... Tam takich oporów powietrza i benzyny nie ma, jakie ma powietrze przechodzące wokół przepustnicy
Zwiększenie obrotów silnika powoduje szybsze działanie mechanicznego popychacza pompki paliwa, które szybciej podaje wtedy paliwo do komory pływakowej, więc go nie zabraknie do zasysania.
PYTANIE: Najważniejsze dla spalania emulsji jest stopień wymieszania jej w rurce emulsyjnej, czy ogólnie proporcje benzyny+powietrza zassanego przez przepustnice?
Dodatkowo - na problemy z odpaleniem zimnego auta (po to staram się zorientować w zasadach działania) - jak podpowiedział mi jacek8s w http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=1376 - pomaga wciskanie pedału gazu przed odpaleniem. Jest to dość skuteczne rozwiązanie (proponowana w wątku wymiana świec, itp, nie pomogła). Wciskanie pedału powoduje zwiększenie ilości paliwa w komorze pływakowej oraz (chyba, tego jeszcze do końca też nie wiem) - zamykanie dolnych przepustnic.
Poniżej widać kawałek otworu, gdzie paliwo wlewane jest do komory przy wciskaniu gazu:
http://www.fotoload.pl/123aa14/403c5daf7defde179cd0b8538f092de62185.jpg

Czy wciskanie pedału gazu robi coś więcej?? Jeśli nie, to oznacza, że problem z odpalaniem powiązany jest w jakiś sposób z prawidłową ilością paliwa w komorze pływakowej (bo tylko tam widać wpływ gazowania na sucho - przepustnice się otworzą i zamkną nic nie robiąc).

Jeśli gdzieś się mylę - proszę o poprawki. Ja do końca nawet nie wiem jak odkręcić gaźnik od silnika i reszty oprzyrządowania - to takie... teoretyczne przemyślenia

dzięki wielkie za dalszą pomoc
AleExtra


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#9 2009-02-03 16:17:02

sparco
VIP
Skąd: POLSKA
Zarejestrowany: 2008-05-23
Posty: 1531
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 TDDi / 115/ Diesel
Rok produkcji: 2001
Posiadany pojazd: Ford Mondeo Mk3
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

ja mam Fosika:D  i nie narzekam


Moje Imie Paweł

kom. PLUS 507-627-071

Offline

 

#10 2009-02-04 13:55:05

Martoro
Nieźle sie stara
Skąd: Śląsk
Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 77
Silnik / moc / zasilanie: 704/31KM
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Ja gaźnik ściągałem i czyściłem u siebie. Ale nie o tym mowa.

Jak naciśniesz kilka razy pedał gazu przed odpaleniem to gaźnik normalnie dozuje mieszankę do komory spalania, przez co gdy nastąpi rozruch, silnik zasysa większa ilość paliwa i łatwiej mu jest rozpocząć pracę.

Możesz to zaobserwować po ściągnięciu gaźnika - gdy pociągniesz za przepustnice (w miejscu, gdzie zaczepia się linke gazu) to gaźnik dozuje paliwo

Offline

 

#11 2009-02-04 20:18:16

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Martoro napisał(a):

Jak naciśniesz kilka razy pedał gazu przed odpaleniem to gaźnik normalnie dozuje mieszankę do komory spalania, przez co gdy nastąpi rozruch, silnik zasysa większa ilość paliwa i łatwiej mu jest rozpocząć pracę.

Możesz to zaobserwować po ściągnięciu gaźnika - gdy pociągniesz za przepustnice (w miejscu, gdzie zaczepia się linke gazu) to gaźnik dozuje paliwo

Tak, zauważyłem to, nawet na zdjęciach pokazałem - ale to paliwo wlewa się do komory pływakowej. Wlewa się tam z pominięciem zaworu iglicowego. Dopiero z komory pływakowej pobierane jest paliwo do wymieszania z powietrzem i następnie do spalenia.

Także nadal nie wiem, czy wciskanie gazu przy wyłączonym silniku tylko zwiększa poziom benzyny w komorze pływakowej, czy coś jeszcze robi img/smilies/sad Bo to jednak pomaga z odpaleniem. Chyba szybciej zdecyduję się na zestaw naprawczy do pompy paliwa... Bo poziom benzyny przy pływaku jest chyba jednak ważny img/smilies/smile

Dzisiaj autko sobie postało pod firmą ponad 24h, przed przekręceniem kluczyka zdjąłem plastikową pokrywę z gaźnika, przepustnice ustawiłem ręką tak, żeby szczelina została na około 3,5mm dla powietrza, nie pomogło z odpaleniem, ale nie kręciłem długo - znaczy się koleżanka raz przekręciła kluczyk - dla testu. Ale organoleptycznie stwierdzam, że mocno powietrze zasysa:)


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#12 2009-02-09 12:01:29

zieslawoj
Nieźle sie stara
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2008-04-30
Posty: 226
Silnik / moc / zasilanie: 700 FOS
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: cintuś 700

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

A ja też mam fosika  też dobrze działa,sam sobie go czyszcze i chodzi jak nówka img/smilies/sterb026

Ostatnio edytowany przez zieslawoj (2009-02-09 12:01:50)

Offline

 

#13 2009-03-09 12:12:30

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Ponieważ nigdy nie mam czasu na poważniejsze zajęcie się autkiem, przestałem kombinować z tym drutem samoróbką zamiast cięgna ssania i zainwestowałem 24zł w cięgno. Cena mnie zaskoczyła jak na CC - 17zł jakiś zestaw naprawczy kosztuje... a kawałek druta ze sprężynką aż tyyyle kasy:)

W przyszłym tygodniu (no może do końca marca) mam zamiar wymontować gaźnik i przeczyścić totalnie. Sprawdzę, czy wszystko jest ok, czy coś nie lata za bardzo... porobię zdjęcia i się skonsultuję z Wami:) Mam nadzieję, że jesli nic nie naprawię, to przynajmniej nie popsuję:)


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#14 2009-03-23 19:01:57

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Wymieniłem jeszcze tego samego dnia, tylko nie miałem czasu napisać. Z odpalaniem duuużo mniej problemów. Dzięki tym przepustnicą - już nie zlatują z drucika. Warto było.
Teraz jeszcze muszę coś z mocą zrobić... prędkość max 85km/h nadal się utrzymuje... i prawdę powiedziawszy może zostać, tylko tę moc zwiększyć... Stąd pytanie. Jeśli możecie sprawdzić organoleptycznie w bezpośrednim kontakcie z pedałami - jak Wam przyśpiesza na 2 i 3 biegu - wciśnijcie gaz do połowy albo 2/3 pedała i oceńcie, czy mocniej Wam przyśpiesza niż przy całkowicie wcięniętym pedale. Wydaje mi się, że mam problem z regulacją gaźnika, ale nie z całością, ale gardzielami drugiego przebiegu. Ponieważ przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu słychać inny dźwięk,ale mocy to nie daje za dużo... I to by mi pomogło określić miejsce problemu.


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#15 2009-03-24 19:19:16

zieslawoj
Nieźle sie stara
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2008-04-30
Posty: 226
Silnik / moc / zasilanie: 700 FOS
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: cintuś 700

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

aleextra napisał(a):

Wymieniłem jeszcze tego samego dnia, tylko nie miałem czasu napisać. Z odpalaniem duuużo mniej problemów. Dzięki tym przepustnicą - już nie zlatują z drucika. Warto było.
Teraz jeszcze muszę coś z mocą zrobić... prędkość max 85km/h nadal się utrzymuje... i prawdę powiedziawszy może zostać, tylko tę moc zwiększyć... Stąd pytanie. Jeśli możecie sprawdzić organoleptycznie w bezpośrednim kontakcie z pedałami - jak Wam przyśpiesza na 2 i 3 biegu - wciśnijcie gaz do połowy albo 2/3 pedała i oceńcie, czy mocniej Wam przyśpiesza niż przy całkowicie wcięniętym pedale. Wydaje mi się, że mam problem z regulacją gaźnika, ale nie z całością, ale gardzielami drugiego przebiegu. Ponieważ przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu słychać inny dźwięk,ale mocy to nie daje za dużo... I to by mi pomogło określić miejsce problemu.

Nie martw się,cc tak maja.Jak wciśniesz gaz do dechy od razu to nic nie wskurasz ,jedynie "muła" img/smilies/1087 musisz delikatnie  i wyczuć go kedy możesz depnąć mu.I jedno: one maja tylko 2 cylindry<700> img/smilies/tongue

Offline

 

#16 2009-05-12 16:19:56

Emil_Betoniarz
Nowy
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 3

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Mam pytanie do kolegi aleextra. Chodzi mi o wielkości dysz paliwowych, powietrznych i rurek emulsyjnych (wybite na nich numery) oraz kture są na pierwszym a które na drugim gardzielu.
Interesuje mnie też ile obrotów jest wykręcona wkręt regulacji składu mieszanki od maksymalnego wkręcenia (znajduje się pod dźwignią sterującą przepustnicami).

Offline

 

#17 2009-05-13 16:55:44

zieslawoj
Nieźle sie stara
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2008-04-30
Posty: 226
Silnik / moc / zasilanie: 700 FOS
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: cintuś 700

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Emil_Betoniarz napisał(a):

Mam pytanie do kolegi aleextra. Chodzi mi o wielkości dysz paliwowych, powietrznych i rurek emulsyjnych (wybite na nich numery) oraz kture są na pierwszym a które na drugim gardzielu.
Interesuje mnie też ile obrotów jest wykręcona wkręt regulacji składu mieszanki od maksymalnego wkręcenia (znajduje się pod dźwignią sterującą przepustnicami).

To wszystko w zależnosci jaki masz gaznik.A wymiary wszystkich dysz masz podane w ksiazce napraw.Uzupelnij swój profil

Offline

 

#18 2009-05-13 21:41:35

Emil_Betoniarz
Nowy
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 3

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Posiadam CC 700 z 93 roku na gaźniku webera. Dysze już znalazłem ale co do tej od składu mieszanki to nie wiem jak ją ustawić. Pytam dlatego gdyż pali mi około 12-13L a to jest nie do przyjęcia. Zmieniłem dzisiaj iglicę i ponownie ustawiłem pływak. Cale czyszczenie gaźnika wykonałem w ubiegłym tygodniu. Może teraz coś pomoże. Dziwnym faktem było jak odpiąłem przewód doprowadzający paliwo do gaźnika to lało się z niego cały czas paliwo. Otworzyłem wlew baku a tam syk powietrza i przestało się lać. Dziwne bo tydzień temu odpowietrznik na baku też wymieniłem (czy takie sykanie to normalne?).

Offline

 

#19 2009-05-18 20:29:33

aleextra
Nowy
Skąd: Sosnowiec/Mysłowice
Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 704/10KM/benzyna
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Nie wiem. Mi właśnie ręce opadły. Zmieniłem pracę, dojeżdżam 100km. Tym CC to męczarnia i ta prędkość. CC postało równiutko tydzień i nie odpala. Lewą dyszką wylatuje benzyna w chwili jak rozrusznik kręci. I tyle. Teraz ciemno już jest. Jutro sprawdzę, czy to może być wina świec. To plucie benzyną mnie martwi. Co do numerków, postaram się jutro wykręcić i sprawdzić.


pozdrawiam
Mik


------------------------------------------------------------------------
CMS Pozycjonowanie doromi.net - simple web projects with Content Managment System
Koszty: autko 1k PLN, rejestracja w WK 189zł, reflektory - 120zł, gumki i filtry - 70zł, olej - ?? (I don't remember), wydech - 70zł, sprzęgło - 350zł, świece + kable WN - 40zł

Offline

 

#20 2009-05-19 17:07:01

Emil_Betoniarz
Nowy
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 3

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

numerki juz wiem 1 gardziel- 105 paliwo, 220 powietrze, f90 rurka emulsyjna. 2 gardziel to 97 paliwo, 265 powietrze i f90 rurka emulsyjna. Co do dyszy składu mieszanki to 2,5 obrotu od max wkręcenia (ustawienia wyjsciowe)

Offline

 

#21 2012-12-07 21:31:34

kamil_7
Nowy
Skąd: Czeladź
Zarejestrowany: 2011-08-13
Posty: 36
Silnik / moc / zasilanie: 700 31 gaźnik weber
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento 700

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Gdzie znajduje się komora plywakowa? Mam problem z odpaleniem Cinquecento , chciałbym wlac troche paliwa i sprawdzic czy odpali tak jak przeczytalem w niektórych tematach.

Offline

 

#22 2012-12-08 07:10:11

DAB
VIP
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 1348
Silnik / moc / zasilanie: 700/31/FOS
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Skoda Fabia, Honda CBF600, CC 700

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Pod pokrywką musisz ją odkręcić.

Offline

 

#23 2012-12-22 21:34:18

marcinkow26
Nowy
Zarejestrowany: 2012-12-22
Posty: 3
Silnik / moc / zasilanie: 0,7/31km/benzyna aisan obecnie fos
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat CC

Re: Jak działa gaźnik weber w CC 700

Witam
Problem może polegać na cięgnie rozruchowym gaźnika albo przełącznik podciśnienia opcji jest wiele sam mam fosa i przeżyłem ten problem (mam przerabianego z japońca) img/smilies/smileimg/smilies/smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo