Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2012-02-04 12:11:05

fihte-57
Nieźle sie stara
Skąd: Pomiechówek
Zarejestrowany: 2008-10-08
Posty: 164
Silnik / moc / zasilanie: 704-gaz,benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cienki ale z duszą

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Witam ,wymieniałem nagrzewnice (koszt nagrzewnicy nowej 55 zł ) zajęło mi to około 40 minut ,nie spuszczałem płynu bo straciłem około 0,5 litra , więcej czasu bym stracił ze spuszczaniem płynu .Sama wymiana jest banalnie prosta i każdy we własnym zakresie jest w stanie to sam zrobić .

Offline

 

#27 2012-02-06 21:00:59

Faster186
Nowy
Zarejestrowany: 2012-01-30
Posty: 3

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Ja również wymieniałem dziś nagrzewnice razem z chłodnicą. Powiem tak, nie mogłem wyciągnąć nagrzewnicy po odkręceniu tych 3 śrubeczek. Musiałem ją ciągnąć pożądnie żabką ( przy czym połamałem starą, lecz inaczej sie nie dało- gdzieś się zaklinowała). Dużo roboty nie ma. Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez Faster186 (2012-02-06 21:01:19)

Offline

 

#28 2013-11-12 20:42:46

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Witam, nie chcę nowych tematów zakładać ani pisać w temacie wentylatora o przewodach img/smilies/smile

Czy u Was przewody od nagrzewnicy również szybciej się nagrzewają od tych idących do chłodnicy?

Offline

 

#29 2013-11-12 20:45:17

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5792
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Tak i jest to zjawisko normalne.O ile termostat jest sprawny.


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#30 2013-11-12 20:57:57

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Dobra ok dzięki, wcześniej nie zwracałem na przewody uwagi, dlatego pytam.

Offline

 

#31 2015-04-05 19:59:22

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Witam, odświeżę nieco temat.

Przy wyjmowaniu starej nagrzewnicy napotkałem opór, aczkolwiek wyszła.Tu jawi się pytanie: czy posmarowanie tej pianki i ogólnie trochę nagrzewnicy czymś tłustym (smar, jakiś WD 40 czy podobny) może mieć przykre skutki?Chodzi mi bardziej o to, czy od smaru, który będzie ciepły, nie będzie śmierdziało lub coś z tych rzeczy?

Czemu chcę smarować?A no po to, aby gładko weszła nagrzewnica i nic nie uszkodzić.

Wydaje mi się, że to nie problem, ale może ktoś smarował i żałował; nie widzi mi się później tejże nagrzewnicy wyjmować.

Offline

 

#32 2015-04-06 08:32:06

DAB
VIP
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 1490
Silnik / moc / zasilanie: 700/31/FOS
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Skoda Fabia, Honda CBF600, CC 700

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Może lepiej zamiast smaru użyć wody z mydłem albo jakimś płynem do naczyń.

Offline

 

#33 2015-04-06 16:55:33

S_Furtak
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-10-14
Posty: 248
Silnik / moc / zasilanie: ----- 899 cm³ / 39 KM / Pb 95 / LPG
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Ja jak wymieniałem to nie miałem problemu wszystko wyszło i weszło gładko, nawet nie dawałem tej pianki bo była bardzo zniszczona. A co do smarowania nawet jak by coś śmierdziało na początku to sądzę że by szybko wyparowało ciągły przewiew powietrza by wysuszył tą niewielką ilość smaru. To nie tak jak przy rozszczelnionej nagrzewnicy gdzie masz stały dopływ płynu i wali non stop starymi skarpetami. Posmaruj jakimś zapachowym mydłem jak radzi DĄB nie będziesz musiał kupować zapachu do auta przez kilka dni :-)


Prawdziwa miłość nie rdzewieje
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=19925

Offline

 

#34 2016-12-22 11:04:04

edenszymon
Nowy
Zarejestrowany: 2015-06-10
Posty: 44
Silnik / moc / zasilanie: 1.1
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Jaki szacowany czas wymiany jest tej nagrzewnicy?

Offline

 

#35 2016-12-22 14:05:31

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Zależy od zdolności manualnych img/smilies/smile Ja to ogarniam w 20minut.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#36 2016-12-22 19:37:39

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

tonsil12 a można wiedzieć czego nie ogarniasz w 20 minut img/smilies/sad

Offline

 

#37 2016-12-22 19:59:35

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Manual: wymiana nagrzewnicy w CC700 i innych bez klimy

Przecież wymiana nagrzewnicy jest prosta. Wyciągasz akumulator, wyjmujesz mały fragment wygłuszenia (ten za akku), zdejmujesz 2 węże z nagrzewnicy, odkręcasz bodajże 4 albo 5 wkrętów na śrubokręt krzyżak. Wysuwasz nagrzewnicę i tyle. Aż tak dużo roboty?

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-12-22 20:00:43)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo