jaka może być tego przyczyna ? Pomoże regulacja zaworów ?
Offline
zawsze czy tylko na zimnym silniku?
Offline
Offline
świece sprawdź
Offline
Offline
może na 1 cylinder przepuszcza uszczelka pod głowicą i go zalewa
Offline
na to nie wpadłem
Offline
Zmierz ciśnienie sprężania, możliwe, że wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo zawory nie trzymają i kompresja ucieka.
Offline
mnie przed remontem czasem olejem zalewało swiece albo poprostu z nagaru nie było iskry i tez nie chodził 1 cylinder. miałem najnizszy stopien sprezania na tym cylindzrze bo uszczelniacze na zaworach były zuzyte. i pierscienie ale własnie przez zawory dostawał sie olej był palony i osad i przez niego nie było iskry
Ostatnio edytowany przez yellow_bahama (2012-06-07 00:34:12)
Offline
Co mają uszczelniacze zaworów do ciśnienia sprężania? Poza tym stopień sprężania to też co innego.
Offline
Ja zakładam ze zawor sie wypalił no i uszczelniacze swoja droga
Offline
zle to napisałem było pozno . chodziło mi o to ze olej palił i z tego nagaru co jakis czas jeden cylinder nie chodził nagar był na swiecy rzezc jasna i nie miała iskry.
Offline
no ja zakłądam ze zawor sie wypala jeszcze troche pociagnie i kaput
Offline
wez jedz sprawdz kompreche , jedz to dobrego mechanika takiego ktory zajmuje sie tylko silnikami i odrazu bedzie w kilka minut wiedzial co i jak
Offline
obsstawial bym uszcczelke pod glowica ale na 100 % nie jestem pewny u siebie tak mialem i jednak padlo a uszczelke ale czy u Ciebie to nie wiem . odkrec korek od plynu chlodniczego i powąchaj jesli dymem podlatuje to uszczelka. albo jak wody ubywa . natomiast kolega mial przypadek ze sie nie wkrecal i tez raz chodzil a 2 raz na 1 i okazalo sie ze plywak opadl i zalewalo i palil raz na 1 raz na 2 zalezy pierw sprawdz podstawowe rzeczy gazik , kable , siwece czy nie sklepalo. albo jak kolega wyzej napisal
Ostatnio edytowany przez MrGrems (2012-06-08 23:02:43)
Offline