Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2013-01-13 14:35:33

tomek2207
Nowy
Skąd: szymocice
Zarejestrowany: 2010-12-07
Posty: 34
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/65/
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: cinquecento

Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Witam. Z czego można przełożyć hamulce tj  zaciski+tarcze wentylowane + klocki do rajdowego cc

dodam tylko że pan Filip Janota w swoim cc posiada układ z uno turbo -  tarcze 257mm i bodajże z dystansem 20mm felgi cromodora  i turbinki z e21 mu pasują bo na takich jeździ.

Z uno turbo ciężko dostać a chciałbym to zrobić z takiego modelu co by szło dostać jakieś tarcze typu brembo max albo ate  i klocki ferodo ds 3000

aktualny setup to brembo max i ferodo ds 3000  hamuje bdb ale na wiosnę będzie nowy silnik 1.2 16v  ponad 100 kucyków img/smilies/smile   więc pojedzie to troszeczkę szybciej niż 1.1

Offline

 

#2 2013-01-13 14:44:02

mancioch
Stary wyjadacz
Skąd: PGN
Zarejestrowany: 2009-11-17
Posty: 696
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/ FOS
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC 700

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Twoje hamulce powinny sobie równie dobrze radzić po swapie jak i przed. Dynamiczny dolot powietrza mógłbyś zamontować a jeśli po swapie nie będą spełniać oczekiwań to wtedy zdecydować.
  Pozdrawiam.

Offline

 

#3 2013-01-13 14:46:18

tomek2207
Nowy
Skąd: szymocice
Zarejestrowany: 2010-12-07
Posty: 34
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/65/
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Myślałem nad takim czym żeby te 257 na przód a przednie oryginalne dać na tył  + do tego hydrołapa i korektor tiltona

Offline

 

#4 2013-01-13 17:46:57

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Wiem napewno, że molo ma u siebie komplet z Bravo GT i jest p&p http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t= … tart=2685.
Znajomy ma komplet przód ze Stilo ale już tak wesoło nie było bo musiał dystanse pod tarcze i zacisk dorabiać.
A zaś do siebie mam zaciski i tarcze z Grande Punto ale czekają dopiero w kolejce na montaż więc się okaże dopiero. A wyrwałem nowy zestaw Boscha (zaciski, tarcze, klocki) w kartonach więc żal było nie brać ;P

Offline

 

#5 2013-01-13 21:30:34

kuba
Stary wyjadacz
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2009-07-05
Posty: 802
Silnik / moc / zasilanie: 2.5 / 192 KM
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: 325
Serwis

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Od Pandy JTD szukaj [i 13 założysz] lub jakiś wyczynowych za kilka tyś.

p.s Na jakich docinkach jeździsz i na ile wystarczaję te ds 3000 ? Zamierzam coś własnie dołożyć coś skuteczniejszego do swojego zestawu. Głównie chodzi aby się nie "paliły" przy ostrym hamowaniu ze ~130 km/h raz po raz...

Ostatnio edytowany przez kuba (2013-01-13 21:34:20)

Offline

 

#6 2013-01-13 21:42:24

jareniu
Nowy
Zarejestrowany: 2011-03-28
Posty: 59
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: było CCS

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Miałem tak jak podaje Kuba:

Zaciski i jarzma FIAT-a Siena/Palio 1.2 8v 60
Tarcze: nr FIAT 46788929 (np. Panda JTD, tarcze ze Sieny nie pasują)
Klocki: nr FIAT 9947996  (np. Siena, Palio 1.2 8v 60)

Ale to wszystko pod wentylowane 240mm.


bartolini: Trzeba było kase zainwestowac w browary niż w taki szajs.

Offline

 

#7 2013-01-13 21:45:53

kuba
Stary wyjadacz
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2009-07-05
Posty: 802
Silnik / moc / zasilanie: 2.5 / 192 KM
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: 325
Serwis

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Zaciski z Pndy JTD są większe i lepsze niż od palio. Ponoć rewelacyjnie hamują w porównaniu do zwykłego zacisku od CC/SC czy palio. Nie miałem niestety sprawdzić tego w praktyce img/smilies/hmm

Offline

 

#8 2013-02-10 19:17:04

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Odświeżę lekko temat, chodzi mi o serwo i pompę hamulcową do takiego zestawu:
Przód tarcze 257wentylowane z zaciskami z Grande Punto, Bosch nowe
Tył tarcze lite 240 zaciski Alfa Romeo
Przewody hamulcowe miedziane + elastyczne nowe
Pytanie o pompę bo przy wymianie tylu nowych częściach grzechem byłoby zostawić starą więc czy wymieniać na seryjną nową czy ktoś stosował już z czegoś innego?
Seryjna ogarnie bez problemu taki zestaw?

Offline

 

#9 2013-07-31 09:06:27

Boy
VIP
Zarejestrowany: 2012-05-13
Posty: 1328
Silnik / moc / zasilanie: 1.1
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting/Soleil

Ostrzeżenia: 1

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Odświeżam i ponawiam pytanie kolegi wyżej.


CCS 1150cm3 8V MPI powered by ELCAR [w budowie...]

Offline

 

#10 2017-08-07 16:03:29

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Swap hamulców na 257mm i tarcze wentylowane

Odświeżam i ponawiam i rozszerzam pytanie img/smilies/smile

Montuje właśnie zestaw:
Przód: Marea JTD (to są wentylowane tarcze 257mm chyba)
Tył: Coupe Turbo z tarczami od SC/CC

Czy ktoś ma doświadczenia z podobnymi setupami?
Czy ktoś wymyślił już jakiś ciekawy patent na linki ręcznego?
Czy ktoś sprawdził czy oryginalna pompa z CCS daje sobie z tym radę?
Czy ktoś poczuł na własnej skórze potrzebę użycia korekcji/regulacji siły hamowania?

Będę baaaardzo wdzięczny za każdą próbę rozwiania wątpliwości, a jak jeszcze ktoś wrzuci fotę ze swoimi rozwiązaniami technicznymi to stawiam BRO!!! img/smilies/big_smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo