Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->
Zdjęcia waszych aut na NK Kliknij ->

#1 2013-03-30 14:45:56

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

To mój drugi temat o tym samym tytule, pierwszy przez przypadek chyba usunąłem dzisiaj img/smilies/hmm

Witam,
mój problem pojawił się niedawno (jakiś tydzień temu) w aucie nic nie było ruszane, nic nie uderzone.
Nagle prawy przód (nie jestem na 100% pewny) zaczął wydawać dziwne dźwięki, takie chrobotanie, jakby nadkole tarło lekko kantem o oponę.
W czasie tych dźwięków całe auto wpada w wibracje, trzęsie się dosłownie wszystko, ale nie dużo (jakbym jechał po kostce brukowej na parkingu hipermarketu )
Najciekawsze jest to że problem występuje tylko na średnich obrotach, dokładnie nie mogę określić, ale na każdym biegu jest taki moment, że prawie nie trzęsie.
Trzęsienie i dźwięki całkowicie ustępują przy jeździe na luzie. Największe wrażenia są przy zmianie biegów, kiedy silnik schodzi z obrotów, przed samym włączeniem następnego biegu.
Co to może być? Silnik, koło, skrzynia? Ja bym stawiał na skrzynie biegów ,ale jak to sprawdzić?

W odpowiedzi pojawiły się dwie wiadomości:

CieniaczRider napisał:

CieniaczRider  napisał(a):

Uzupełnij profil.

Jaki silnik?

Wg mnie może być coś z przegubem wewnętrznym.Masz olej w skrzyni?

Mlatek napisał:

Mlatek  napisał(a):

Zacznij od kola podnies ta strone co ci tak trzesie sprawdz czy nie ma luzow.Obejrzyl przegub czy masz oslone na nim wogole.

I teraz to co udało mi się ustalić:
Koło lewe, widok z przodu:
http://obrazki.elektroda.pl/9735211600_1364650619_thumb.jpg
Widok z tyłu:
http://obrazki.elektroda.pl/7237853700_1364650620_thumb.jpg
Koło prawe, widok z przodu:
http://obrazki.elektroda.pl/4135128200_1364650621_thumb.jpg
Widok z tyłu:
http://obrazki.elektroda.pl/4238130200_1364650622_thumb.jpg

Luzy w prawym kole:
http://www.youtube.com/watch?v=e7FU5aS6ZXk
Lewe koło w porządku.

Co do sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni to znalazłem tą instrukcję:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1563609.html ale nie mam jak tego teraz zrobić.

Ostatnio edytowany przez zygmunt7 (2013-03-30 14:47:03)

Offline

 

#2 2013-03-30 15:32:13

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1390
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Jak do takiego stanu osłonę doprowadziłeś, to na 100% przegub do zmiany.

Ponadto widzę, że coś z klockami masz, bo chyba nie bardzo hamują całą powierzchnią tarczy img/smilies/big_smile

Offline

 

#3 2013-03-30 15:32:39

Mlatek
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 1013
Silnik / moc / zasilanie: 903cm³/41KM/ Weber
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Oslony na przegubach do wymiany. Patrzac sie na twoja tarcze hamulcowa klockow chyba nie masz. Luzy spowodowane napewno gałka(Koncowka drazka kierowniczego) i drazek (drazek kierowniczy) najlepiej wymienic z obydwu stron , sprawdz tez wachacz bo pokazales luzy na boki a gory duł ma duze jak tez to do wymiany sworznie na wachaczach sprawdz tez gumy zabierz breche i miedzy tuleje wachacza trudno mi to wyjasnic mysle ze mnie zrozumiesz jezeli bd mial tez luzy to proponowalbym zakupic nowy wachacz regeneracja sie nie oplaca tak samo druga strona. Plus obowiazkowo musisz potem jechac na zbieznosc. Jak bd wymienial gałke (Koncowka drazka kierowniczego) policzyc sobie obroty zebys potem jakos na zbieznosc kol dojechal.Co do oleju odkrecisz korek nie bd sie lal olej tzn ze jest malo mozesz wsadzic palec i zobaczyc ile go tam jest , auto musi stan na rownym. Jak bd chcial nalac olej do skrzyni biegow to 80w90.Wlew masz zaznaczony na rysunku

http://obrazki.elektroda.net/88_1265116374.jpg

Offline

 

#4 2013-03-30 17:10:58

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

CieniaczRider napisał(a):

Jak do takiego stanu osłonę doprowadziłeś, to na 100% przegub do zmiany.

Ponadto widzę, że coś z klockami masz, bo chyba nie bardzo hamują całą powierzchnią tarczy img/smilies/big_smile

Posiadaczem auta jestem dopiero od kilku tygodni i w dodatku była to dosłownie groszowa sprawa, wiec nie narzekam.
Na razie zrobiłem w nim hamulec ręczny, bo go w ogóle nie było. Wiem też, że do wymiany jest ten siatkowy łącznik rury wydechowej.
Też zauważyłem te tarcze, hamuje tylko jakieś 2cm w środkowej części, ale od wewnętrznej strony, z zewnątrz tarcza i klocek dolegają do siebie całą powierzchnią równomiernie (może to wewnętrzny tłoczek nawalił? )


Mlatek napisał(a):

sprawdz tez wachacz bo pokazales luzy na boki a gory duł ma duze jak tez to do wymiany sworznie na wachaczach

Luzów góra dół nie ma w ogóle, w drugim kole też. Jedyne luzy to prawo-lewo w prawym kole.

Podsumowując:
1.Wymienić osłony przegubów
2.Wymienić przeguby (obydwa czy tylko ten z rozwaloną gumą?)
3.Wymienić gałki i drążki kierownicze (już wiem że obydwa img/smilies/big_smile )
4.Sprawdzić poziom oleju w skrzyni i ewentualnie uzupełnić.
5.Sprawdzić wahacze
6.Zobaczyć co z tymi klockami i tarczą.

Offline

 

#5 2013-03-30 18:00:31

Mlatek
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 1013
Silnik / moc / zasilanie: 903cm³/41KM/ Weber
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Przeguby dokladnie ogladnij moze nie trzeba nowych pamietaj aby do osłon dac smaru specjalnego powinienes go dostac w komplecie do oslon jezeli nie bd to kup obowiazkowo.Wydaje mi sie ze klockow tez nie masz


ps:Jezeli jezdzisz dlugo na wybitej galce moze tez uszkodzic sworzen na wachaczu.

Ostatnio edytowany przez Mlatek (2013-03-30 18:22:21)

Offline

 

#6 2013-03-30 20:28:32

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1390
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Różnica cen między samą osłoną, a kompletem: przegub + osłona jest na tyle nieduża, że chyba warto wymienić komplet.

Chyba, że ktoś każdy grosz liczy, to co innego.Aczkolwiek 20zł to chyba nie ma tragedii img/smilies/smile

Offline

 

#7 2013-03-30 20:28:52

Cleaner
Nieźle sie stara
Skąd: Darzlubie
Zarejestrowany: 2013-03-02
Posty: 166
Silnik / moc / zasilanie: 1100 / ujdzie / SPI
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Jeżeli do tego przegubu z pękniętym osłoną dostał się piasek to na bank jest do wymiany (a raczej tak jest bo pisałeś wyżej że samochód wpada w dziwne wibracje co może byś spowodowane luzem na przegubie), drugą gumę sprawdź pod względem wytrzymałości jeżeli będziesz ją rozciągał i nie pęknie to znaczy że nie musisz jej wymieniać.
Jak wymienisz drążki to najlepiej jest jechać na geometrię bo opony mogą ci się nadmiernie ścierać.
A tarcze zobacz jak ścierają z drugiej strony, jeżeli tak samo to masz do wymiany tarcze i klocki. Polecam wymianę tarcz na jakieś lepsze np. brembo i klocki ferodo.

Offline

 

#8 2013-03-30 21:33:06

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Jeśli chodzi o smar do osłon to jaki powinien on być, żebym wiedział w razie czego?
A tarcze z zewnętrznej strony są ok, ładnie starte na całej powierzchni, tylko że to co się stało z nimi z drugiej strony kwalifikuje je do wymiany razem z klockami.
Znalazłem info że minimalna grubość to 9,2mm, będę musiał zmierzyć moje, bo może własnie dlatego nie trze z jednej strony, że już są za cienkie i wewnętrzny klocek już całkiem się wysunął i w końcu zablokował.
Czy może wystarczy wymienić same klocki a tarcza jak ma zapas szerokości to tylko ładnie zedrzeć tą rdzę?

Czy jakość tego zestawu jest wystarczająca:
http://allegro.pl/tarcze-klocki-punto-s … 40034.html
w porównaniu do Brembo i Ferodo to duża różnica w hamowaniu/jakości?
Bo różnica w cenie to jakieś 100zł za komplet, a ja narazie nie pracuje...

Ostatnio edytowany przez zygmunt7 (2013-03-30 21:40:32)

Offline

 

#9 2013-03-30 21:43:35

wolf_89
VIP
Skąd: Lubliniec/Wrocław/Rzeszów
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 1333
Silnik / moc / zasilanie: 1.2_16v/86km/Pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Z tego co słyszałem (nigdy nie miałem magnetii matelli) to są takie sobie. Ja obecnie mam u siebie tarcze brembo max i klocki ferrodo premier. Jednak w przypadku 900 wystarczy tak na prawdę cokolwiek. Chyba, że masz w planach szaleć tym autem. Co do smaru do przegubów, to powinieneś go dostać razem z gumą (z tego co pamiętam hart tak dawał) a jeśli nie to kup sobie tubkę smaru grafitowego. Taki właśnie znajduje się w przegubie homokinetycznym. Pozdrawiam


Zapraszam na moją stronę: Cinquecento Tuning | swap | Poradniki | Manual
--------------------------------------------------------------------------
Nie ważne czym jeździsz, ważne jak jeździsz...
Nie bryka lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#10 2013-03-30 21:55:11

Cleaner
Nieźle sie stara
Skąd: Darzlubie
Zarejestrowany: 2013-03-02
Posty: 166
Silnik / moc / zasilanie: 1100 / ujdzie / SPI
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Taki zestawik powinien wystarczyć do codziennej jazdy (tylko nie zapomnij odtłuścić tarcz przed montażem).
A jak w motoryzacyjnym powiesz, że chcesz smar do przegubów to będą wiedzieli o co chodzi, ale producenci osłon lub całych przegubów raczej na pewno dają nowy smar w zestawie.

Offline

 

#11 2013-03-30 22:27:39

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Jak smar grafitowy to mam tego w garażu pełny pojemnik img/smilies/big_smile
Po Świętach zabiorę się do pracy.

Co do eksploatacji, to raczej nie planuje udziału w wioskowych rajdach img/smilies/big_smile Spokojna i ekonomiczna jazda z punktu A do B.


1.4.2013
A co myślicie o wymianie łożysk kół przednich? Warto to robić w moim przypadku, skoro i tak będę rozbierał sporo tego przodu? Od poprzedniego właściciela wiem, że od nowości nie były wymieniane, czyli mają już po 18 lat img/smilies/big_smile Jest jakiś sposób, żeby je ocenić?

2.4.2013
Zmierzyłem grubość tarcz hamulcowych i jedna ma 8,1mm, a druga 7,6mm img/smilies/hmm
Wahacze są w porządku, zaraz sprawdzę ile jest tego oleju w skrzyni

Ostatnio edytowany przez zygmunt7 (2013-04-06 19:57:01)

Offline

 

#12 2013-04-02 18:44:31

Slavo
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-09-11
Posty: 77
Silnik / moc / zasilanie: 0.9 / 41km / Pb95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat 500

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Tarcze są za cienkie, a łożyska ja sprawdzam ręcznie, tzn. podnoszę auto z jednej strony, łapię koło i szarpię lekko na boki i góra-dół. Jak nie ma luzów, to łożyska powinny być OK. Szkoda się pchać w koszty, bo sam ich raczej nie wymienisz.

Offline

 

#13 2013-04-02 22:35:08

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Tarcze i klocki już zamówione.
Lewy przegub po wymontowaniu strasznie ciężko chodzi i tak jakby chrupie w środku, więc raczej do wymiany.
Z prawego koła nie udało mi sie odkręcić nakrętki piasty, podejrzewam, że nikt tego nie ruszał od nowości, nawet po 2 godzinach przeżerania się WD40, złamałem klucz 32... img/smilies/hmm
Łożyska okazało się, że do wymiany, mają spore luzy (prawo-lewo, od siebie-do siebie)

Co do wymiany to tata będzie musiał zabrać piasty do pracy i tam mają prasę do łożysk i klucz pneumatyczny to od razu odkręci tą nieszczęsną śrubę.
Czy to łożysko będzie ok?
http://allegro.pl/lozysko-kpl-fiat-cinq … 29359.html


Poziomu oleju w końcu nie sprawdziłem, bo korek jest na klucz imbusowy  nr11, mój zestaw się kończy na 10, a śrubą 11 nie da rady, więc sprawdzę już jak wszystko złoże w całość, bo przód auta na klockach stoi.

Offline

 

#14 2013-04-03 07:54:08

stachu121
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-01-06
Posty: 174
Silnik / moc / zasilanie: 1.8/90/PB
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: VW Passat B4

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Slavo napisał(a):

Tarcze są za cienkie, a łożyska ja sprawdzam ręcznie, tzn. podnoszę auto z jednej strony, łapię koło i szarpię lekko na boki i góra-dół. Jak nie ma luzów, to łożyska powinny być OK. Szkoda się pchać w koszty, bo sam ich raczej nie wymienisz.

Oczywiście że wymienisz, dlaczego miałbyś tego nie zrobić? Odrobina umiejętności i rozumu wystarczy. Wymieniałem kilka razy w różnych samochodach i nie miałem problemów.

Łożysko z linku to najtańszy zamiennik, zrobiłem na nim 20 tyś i szumiało od nowa.
Śruba na piaście zazwyczaj jest zabezpieczona przed odkręceniem, odbezpieczyłeś?
Szkoda klucza bo zamiast drzeć przez siłę trzeba było śrubokrętem i młotkiem ją spróbować odkręcać a w ostateczności rozciąć szlifierką. Innego sposobu nie ma.

Ostatnio edytowany przez stachu121 (2013-04-03 07:54:47)

Offline

 

#15 2013-04-03 09:53:44

Mlatek
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 1013
Silnik / moc / zasilanie: 903cm³/41KM/ Weber
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Jak masz lozysko z tej strony do wymiany to mozna lekko palnikiem podgrzac i tak jak kolega mowil pewnie nie odbezpieczyles nakretki i dlatego nie mozesz odkrecic. Co do lozysk dlugo na tym nie pojedzisz polecam firme SKF tyle ze kosztuja z dwa razy wiecej niz te ale sa bardzo dobre sam jak zmienialem kupilem z tej firmy juz smigam troche i jest dobrze img/smilies/smile

Offline

 

#16 2013-04-03 22:53:30

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Oczywiście, że odbezpieczyłem tą śrubę, może nie jestem geniuszem, ale idiotą tez nie img/smilies/big_smile
Z lewego koła po kilku próbach zeszła wczoraj bez problemu, a z prawego ściągnąłem ją dzisiaj siłą (przewierciłem w 2 miejscach i rozerwałem przecinakiem).
Co do klucza to on już był spawany i w ogóle to mam jeszcze takie 3 img/smilies/smile

Śruba piasty lewego koła odkręca się w lewo, więc śruba prawego koła (ta co nie mogłem jej ruszyć) powinna się odkręcać w prawo, a po tym jak ją rozwaliłem okazało się, że odkręca się też w lewo.
Tak powinno być? Przeguby rozróżnia się na prawe i lewe?

Offline

 

#17 2013-04-03 23:02:38

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1390
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Są takie same, obie piasty tak samo się odkręca, przegub na jedną i drugą stronę jest taki sam.

W prawo odkręca się baaaardzo rzadko, aczkolwiek też się zdarza.

Offline

 

#18 2013-04-04 09:43:27

Mlatek
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 1013
Silnik / moc / zasilanie: 903cm³/41KM/ Weber
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Jak sie nie myle to nie ma sruby w cienkim co sie odkreca w prawo oczywiscie nie jestem pewny img/smilies/smile

Offline

 

#19 2013-04-04 20:31:23

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

W polonezie śruby piast były właśnie tak zakręcane, że prawa w lewo, a lewa w prawo, stąd moje próby odkręcania jej własnie w tym kierunku.

Dzisiaj już wszystkie paczki do mnie dotarły, do tej pory wszystko sobie ładnie wyczyściłem z rdzy.
Po wciśnięciu tłoczka hamulca i dokładnym oczyszczeniu szczęk, maksymalny rozstaw to 44,4mm, a nowa tarcza i dwa klocki mają równe 44mm, wydaje mi się, że zamocowanie tego na miejscu będzie sporym wyzwaniem... img/smilies/hmm


6.4.2013r
Wszystko już złożone, rdza zdarta, nasmarowane co się dało, olej w skrzyni uzupełniony, wszystko po dokręcane i bez luzów, ale jak się tłukło, tak dalej się tłucze img/smilies/stupid2 img/smilies/sad  Na luzie nic, przy dodawaniu gazu i jeździe na średnich obrotach, tłuczenie i wibracje...
Będę musiał gdzieś na kanał podjechać i oglądnąć go spod spodu dokładnie.

Poza tym pojawił się nowy problem (JUŻ ROZWIĄZANY - 11.4.2013),opisany w odpowiednim dziale:
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=244372#p244372

Ostatnio edytowany przez zygmunt7 (2013-04-13 23:02:52)

Offline

 

#20 2013-04-11 19:02:10

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

A to trzęsienie i odgłosy może być spowodowane przez wyrobione poduszki na skrzyni i silniku?
Jak je sprawdzić?

Normalnie już nie wiem gdzie szukać, to jest taki dźwięk jakby wielki kawał blachy trzymał się na jednej śrubie i o coś ocierał, ale wszystko jest na miejscu.
Teraz jak mam obrotomierz, to już wiem, że największe wrażenia są przy około 1500 obr/min img/smilies/hmm


12.4.2013r
Sprawdziłem poduszki i z lewej przedniej kawałek gumy na połowie obwodu luźno zwisa z tego metalu, a reszta już wyraźnie sparciała, więc ta na pewno do wymiany.
Prawa przednia raczej nie ma luzów, ale rdza się stamtąd sypie i to przy prawym kole te odgłosy, więc ją też wymienię.
Ta od skrzyni na razie zostaje stara.

Ostatnio edytowany przez zygmunt7 (2013-04-12 23:45:58)

Offline

 

#21 2013-04-13 22:26:36

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Już wszystko gra img/smilies/big_smile
Po wymianie poduszek pod silnikiem i skrzynią, w aucie zapanowała błoga cisza i zero drgań.
W sklepie nie mieli poduszki skrzyni do CC900 i wziąłem tą do 1100.
Różnią się tylko takim wypustem od góry, który w ogóle nie przeszkadza w montażu i nie ma wpływu na działanie.

Offline

 

#22 2013-04-13 22:28:57

Mlatek
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 1013
Silnik / moc / zasilanie: 903cm³/41KM/ Weber
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Auto wpada w wibracje, dziwne dźwięki z prawego przodu?

Poduszki sprawdz

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo