Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2013-04-28 10:47:26

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Cinquecento by Bombell

Witam !
W końcu przyszedł czas by przedstawić swoje auto i jego historię img/smilies/smile
Cinquecento to mój pierwszy samochód w życiu, kupiony 23.10.2010 w Poznaniu z dobrych rąk znajomego jako seryjne Cinquecento S z silnikiem 900cc na wtrysku z przebiegiem 99tys. Egzemplarz zdrowy, praktycznie bez mankamentów prócz kilku kosmetycznych. Miał mi służyć do dojazdów do pracy i szkoły.
Wtedy miałem jeszcze inną pasję, rowery i kolarstwo ekstremalne. Ale jako, że seryjnymi nigdy nie jeździłem i zawsze składałem swoje autorskie projekty to samochód też długo serią nie pozostał.
Zaczęło się od kosmetyki tj. lusterka w kolor, lepsze radio, wpadły ori alufelgi z CCS 4,5".
Z czasem modyfikacji przybywało między innymi zawias Ta-technix 70/50, siedzenia z SC Abartha, wydech przelotowy i felgi Mellber 13x6J.
Z czasem przyszła też chęć na posłuchanie czegoś w aucie i wpadło skromne Car-audio.
Lecz cały czas silnik pozostał serią. W głowie siedział skromny plan na modyfikacje tej jednostki tj. wałek i klawiatura od F127, profi dolot, kolektor 421 itp.
Lecz jesienią 2012 zapadła ważna decyzja...  SWAP ;D
Okazało się, że ktoś w mieście posiada silnik 1,2 16v z Fiata Stilo, który dostał strzała w tył.
Samochód znany w ASO bo tam serwisowany, przebieg ok 80tys, nic mu nie dolegało.
Długo się nie zastanawiałem.
W listopadzie 2012 zaczęły się prace przygotowawcze do swapa.

Rocznik: 1996
Pojemność: 1,4 16v 2010r
Moc: okolice 120hp
Kolor: 479 Blue Line

Koła:
Borbet Procast 15x7 Made in germany
4x100 ET37
Oryginalny lakier, 4xoryginalne aluminiowe dekielki z logo Procast
Opony:
4x Federal Formoza FD1 165/45 R15
Ukryte wentyle chromowane

Zawieszenie AirRide by Bombell's Garage:

Sterowanie każdym kołem osobno
Pilot AVS ARC-7 Switchbox oraz 4 przyciskowy bezprzewodowy (przód/tył)
Przewód pneumatyczny tekalan 12/9mm oraz poliamid 6/4mm
Wszystkie złączki i trójniki metalowe
Wyspa zaworowa 5/3 1/2 cala
Manometry VIAIR  2” Black x1
Manometry VIAIR  2” Dual Black x2
Butla Custom Stako 34L
Kompresor VIAIR 480C Dual
Wyłącznik ciśnieniowy VIAIR 140/175PSI

Przód:
- Amortyzator gwintowany KW Variant 1 Inox Line
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie  Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
- Custom Camber Plates

Tył:
- Amortyzatory Ta Technix
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie  Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4

- Stabilizator skrętu (drążek reakcyjny)
- Rozpórka przednia kielichów GSG
- Rozpórka przednia dolna (wahaczy) GSG V2
- Rozpórka tylna dolna (nadkoli) GSG

Hamulce:
- Pompa hamulcowa nowa seria Magneti Marelli
- Nowe przewody sztywne miedziane
- Nowe przewody elastyczne
- Nowe serwo
Przód:
- tarcza 257mm wentylowana Bosch
- zaciski Bendix z Bravo I HGT 2.0 po regeneracji (uszczelki, gumy, tłoczek)
- klocki EBC Green Stuff

Tył:
- tarcza 240mm nawiercana Zimmermann Sport
- zaciski Alfa Romeo 146 po regeneracji
- klocki EBC Black Stuff
- flansze tył by Lesiu Z.
- Płyn hamulcowy DOT 5.1 Ferrodo Racing
- Hydrauliczny hamulec ręczny Turbo Works Dual Pump

Audio:
- Jednostka główna – Clarion CZ-202EG
- Głośniki przód – 2x 10cm PIONEER TS-1058
- Głośniki boczne – 2x16,5cm  PIONEER TS-1746 + Maskownice stalowe Morel
- Głośniki w tylnych boczkach – 2x16,5cm  PIONEER TS-1746II + Maskownice stalowe Morel
- Subwoofer –Rockford Fosgate R2D2-10
- Wzmacniacz –  Crunch GTI2100

Silnik:
- 1368cc 16v 2010r Fiat 500
- Profi obrobiona głowica
- Sportowe wałki rozrządu Świątek GT
- Większa przepustnica 46mm 1,6 16v
- Kolektor ssący plastikowy custom
- Dolot Mag Sport z filtrem Simota + carbonowa osłona termiczna
- Oil Catch Tank by Turboworks
- Przewody zapłonowe Magnecor KV85 Competition 8.5mm
- Świece Denso Iridium Tough® VXU24
- Cewki zapłonowe Champion
- Koło zamachowe 3,5kg by K.Otoczak (ori 6,7kg)
- Nowe sprzęgło Valeo 200mm
- Olej Shell helix Ultra Racing 10W60
- Sportowy filtr oleju Simota
- Sportowy filtr paliwa Epman Racing
- Przewody paliwowe PTFE w stalowym oplocie
- Poliuretanowe wkładki poduszek silnika Strongflex Sport
- Nowy rozrusznik Hitachi 1,0kw z Fiata 500 1,4 16v z przekładnią planetarną
- Silikonowe przewody Turboworks
- Clean look w komorze silnika


Skrzynia:
- 5b C514.5.13.44 po przeglądzie
- Olej Petronas Tutela ZC 75 Synth + ceramizer
- Customowy ciężarek wybieraka biegów
- Shortshifter

Wydech:
- Kolektor 4-2-1 GSG owinięty bandażem termicznym
- Rura środkowa przelotowa 2" stal aluminiowana
- Komora rezonansowa stal nierdzewna custom by Mag-sport Węglarski
- Tłumik końcowy custom stan nierdzewna by Mag-Sport Węglarski V1

Wnętrze:
- Fotele przód Bimarco Cobra II
- Pasy OMP 4 punktowe 3 calowe
- Rollbar by GSG pokryty flockiem
- Deska rozdzielcza we Flocku by Flocker.pl
- Licznik CC Sporting wersja UK/US w milach
- Kierownica Raid HP Racing 18 280mm zamsz + naba Jacky Auto Sport
- Kosz lewarka zmiany biegów wyciągnięty do środka GSG
- Skrócony lewarek zmiany biegów z podciąganym wstecznym
- Gałka zmiany biegów MOMO GTR2
- Nakładki na pedały Sparco Carbon
- Elektryczna regulacja wysokości świateł
- 4x elektryczne szyby
- Rączki drzwiowe z Fiata UNO
- Wszystkie plastiki we wnętrzu pokryte flockiem by Flocker.pl
- Całe wnętrze wygłuszone matami GMS 07XL

Body i oświetlenie:
- Maska z laminatu 2kg +  4x zapinki Sparco Blue i 4X podkładki carbon pod zapinki
- Tylna klapa na gładko
- Przedni zderzak custom + dokładka Clio II
- Tylny zderzak gładki
- Zaklepane ranty tylnych błotników
- Usunięte oznaczenia tylnej klapy
- Lotka tylna EBA z dodatkowym światłem
- Szyberdach uchylany oryginalny Fiat
- Lusterka pod kolor nadwozia
- Światła przednie Shadowline
- Przedni hak wkręcany CC SX
- Kierunki przednie oraz boczne dymione
- Tylne światła CC Sporting custom na wzór MHW
- Oryginalny klakson talerzowy zastąpiony dwoma ślimakowymi firmy Hella 400 i 500hz
- Pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych produktami marki Boll

Profil na FB:
www.facebook.com/CinquecentobyBombell

Cento w mediach:
http://gniezno.naszemiasto.pl/artykul/g … id,tm.html
http://mints.blog.pl/garaz-to-nie-miejsce
http://youtu.be/guiGLlZYdIs
http://youtu.be/n2CYfpb1yXU

W dniu zakupu:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1488229_637041586360809_1100466993_n.jpg?oh=e17cd56da421f2ea48cd02a754e701d0&oe=554B8111&__gda__=1431863541_cafed56b8ebba25af33bbf65c5cb4085

Modyfikacje:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t1.0-9/s720x720/10882144_845851052146527_2082258236486365541_n.jpg?oh=630cc072bece0cc368a956e4fdf2d0d6&oe=554CB8BE&__gda__=1432826139_de542492a9ec23ab4f9f2ecc8e8def59
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p180x540/10930992_868736879857944_4785072328909652152_n.jpg?oh=e3cfb993955467ecf67923433aa320c0&oe=5563DA6F
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p417x417/10660207_861596713905294_8841731282137642949_n.jpg?oh=82d2c0e081716a39ce72961c59eb29ec&oe=554940BD&__gda__=1431744768_a9e7a417edeb10fe9bce1b10403e74b7
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/q84/s720x720/10354161_868756866522612_8457455558687735642_n.jpg?oh=17f229cdc385a2c89a240347fc6e5ad0&oe=554E4941&__gda__=1431914728_9e6fcf2ab06114ba5727b04ce9c87d8c
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/q81/s720x720/10371757_732789560119344_4119791399153243646_n.jpg?oh=17340dc6dc002b3a8c14bb108055d8f5&oe=5566D9F6
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/7540_651541164910851_476339262_n.jpg?oh=7a3f0738e34660ff9535b5e0da6d152f&oe=555D1F48&__gda__=1432273685_38401c8bf09ac063ab857db6a133ce89
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/10171130_699362123462088_7690782372276713511_n.jpg?oh=530f0e6ed1eedb6a9968604a258e0c5c&oe=554BF2A5
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/q82/s720x720/10959794_868736893191276_4388524187443120864_n.jpg?oh=538301e8b25f0ad98dea4fa3c27f11e3&oe=55556879&__gda__=1430997756_9dbfba3e339266a942bbc7330030f9cd
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10915042_1051741818176171_5762133809592845932_o.jpg
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/10917029_1051741448176208_2805916317173957155_o.jpg

Sezon 2014
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/p480x480/10678693_803931053005194_3095138953756511004_n.jpg?oh=1306944dd9e961e964c23c8ce9bd9cb7&oe=554B8BBD&__gda__=1432567437_5cea3bd9694944cba89df95e2d1303ef
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/v/t1.0-9/10646927_791324094265890_4223058023948700168_n.jpg?oh=c127535055fece5b3b156f1b3f43a48d&oe=5593FE79
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p480x480/1959509_803931113005188_8173113706785746073_n.jpg?oh=887758b77334bfcab37a10e11da6f0e3&oe=554C0C86&__gda__=1432773377_c75fac8ee1bd531f94e08b606b87efa0
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10616683_777969495601350_3078954775814700811_n.jpg?oh=a8a77b0ef8407f36fbb8f091a3f7062b&oe=554881CB&__gda__=1432878707_440fb692c3c35350a076f970899ef463
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10636134_779576528773980_1481780741995070783_n.jpg?oh=be513f407e9e4ab4ada4d7a67950db64&oe=554BC3D8&__gda__=1432900846_d1033faf0bec346ae7980b18e0f9f85a
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10629267_813433465388286_6078399003213169126_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10906522_852606558137643_410121855608592888_n.jpg?oh=d7c9aa2932f692201f058df3aeb45de8&oe=555FBA71&__gda__=1432742456_8001afb2c211d73f193fd4891e8779fa
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10682274_789632097768423_328414447820094543_o.jpg
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10360412_746657378732562_4423664060283661977_n.jpg?oh=ee69a5ff7ff25de2d10743b81c6d7310&oe=554F092C

Ostatnio edytowany przez Bombell (2015-05-19 00:07:00)

Offline

 

#2 2013-04-28 12:55:48

Mlatek
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 1082
Silnik / moc / zasilanie: 903cm³/41KM/ Weber
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Mam pytanie jak zrobiles flansze do zaciskow na tył? Reczny tez zrobiles czy bez?

Offline

 

#3 2013-04-28 12:58:01

NeOn
VIP
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2012-05-25
Posty: 1610
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 30 / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

Fajne autko img/smilies/smile


http://oi42.tinypic.com/zy9hsz.jpg

Offline

 

#4 2013-04-28 13:38:26

Actros
VIP
Skąd: Zabrze
Zarejestrowany: 2012-09-01
Posty: 1485
Silnik / moc / zasilanie: 704->1100->1242
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC

Ostrzeżenia: 1

Re: Cinquecento by Bombell

coś pięknego prawie wygląd seryjny ale całkiem inny img/smilies/big_smile


700---->1100 --->1242 img/smilies/big_smile
MoMok http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=17210

Offline

 

#5 2013-04-28 14:20:47

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Flansze na tył są od Pana Lesia. Z. Są to kształtem te same co wykonuje TRS Racing, zaciski są akurat z Alfy bo są z aluminium (lżejsze) i mniejsze od np. tych z Marei. Generalnie pod te flansze można wykorzystać różne zaciski byle pod tarcz 240mm były.
Bo do zacisków pod tarcz 251mm są już inne flansze, też takowe mam ale obawiałem się blokującego tyłu więc tarcze i zaciski finalnie wylądowały 240mm img/smilies/smile

Offline

 

#6 2013-04-28 19:09:03

Proxy
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-10-18
Posty: 178
Silnik / moc / zasilanie: 704/31km/Shell V-power
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: CC

Re: Cinquecento by Bombell

No konkretnie wygląda w skórze, w tym kolorze i w tych felgach. img/smilies/smile


http://www.ufast.eu/pics/533674Bez_nazdwy_1.png

Offline

 

#7 2013-04-28 19:31:15

budzik
VIP
Skąd: LCH
Zarejestrowany: 2012-09-02
Posty: 1181
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: '93 FSM Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Zajefajna lotka img/smilies/wink gdzie taką dorwałeś?


Były Czerwony CC 700 '98 --> Morski CC 700 '94 --> Niebieski CC700 '97 ---> Czarny Mercedes C180 w202 '94 ---> Niebieski Fiat Uno 1.0 Fire '96
Jest Czerwony FSM Cinquecento 704 -> 1242 8v (w trakcie)

Offline

 

#8 2013-04-28 20:01:32

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Lotka to oryginał EBA dedykowana do CC. Wpadła na samym początku zabawy, wyhaczona gdzieś na aukcji.
I dla ciekawskich ani ja ani mój ojciec nie jest z zawodu mechanikiem ani nic z tych rzeczy. Nie mieliśmy praktycznie żadnego doświadczenia z naprawą samochodów a wszystkie modyfikacje łącznie ze swapem udało się ogarnąć w przy domowym garażu img/smilies/wink Dla chcącego nic trudnego ;P

Offline

 

#9 2013-04-29 15:48:41

pajczaki
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-10-22
Posty: 223
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

fajne autko img/smilies/smile
rozumiem, ze przy takich heblach na 13 nie da jezdzic sie??


126p EL, cc899 by HydroTransfer, DaEwoo Lanos 1.6 lpg, corsa b 3.0v6 by HydroTransfer
czaszkowoz: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=18372

Offline

 

#10 2013-04-29 17:43:23

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Przód jeszcze można jakoś załatwić poprzez bardzo niskie ET, wręcz bliskie zeru ale z przodem nic nie zrobisz i tylko 14" wchodzą w grę przy tarcz 256.
I taki mały pozytywny akcencik z moim CC, kwietniowe BMW Trends img/smilies/wink
http://img197.imageshack.us/img197/6006/bmwtrends.jpg

Ostatnio edytowany przez Bombell (2013-04-29 17:45:57)

Offline

 

#11 2013-04-29 21:48:48

marekznh
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków NH
Zarejestrowany: 2012-10-11
Posty: 124
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 benz+ lpg
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cc sporting

Re: Cinquecento by Bombell

kawał dobrej roboty. Takie mody mi się podobają

Offline

 

#12 2013-04-29 21:57:12

BorysCC
Nieźle sie stara
Skąd: Nowa Ruda
Zarejestrowany: 2010-07-06
Posty: 451
Silnik / moc / zasilanie: 1108ccm/54KM/Pb95+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

Fajna maszyna img/smilies/big_smile działaj z nim bo wygląda to wszystko bardzo dobrze img/smilies/wink

Offline

 

#13 2013-04-29 23:43:34

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Dziś zostały wysłane rury Fi47 do skończenia wydechu i plecionka a dolot dzisiaj finalnie pospawany, jeszcze lakier i wysyłka. A jutro sądny dzień, kończymy elektrykę i odpalamy stwora img/smilies/smile
Trzymajcie kciuki !

Offline

 

#14 2013-05-08 22:29:28

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Po kilku wieczorach walki z kablami mogę finalnie powiedzieć IT"S ALIVE ! xD
Ogólne wrażenia pozytywne, odpalony dziś w okolicach godziny 21,30 na samym kolektorze drze się w niebo głosy aż sąsiadka w piżamie na balkon wyszła ;D
Konieczny okazał się zakup nowego aku, wybór padł na Centrę Plus, jest pojemniejsza i ma większą moc rozruchową. No i nie obyło się bez kilku przygód ale wszystko opanowane img/smilies/smile
Zostało teraz pospawać wydech, założyć rozpórki, dolot i ogólnie kosmetyka.
Potem wizyta w ASO na przegląd ale to już w innym odcinku opiszę tę przygodę ;P

Offline

 

#15 2013-05-08 22:34:26

NeOn
VIP
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2012-05-25
Posty: 1610
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 30 / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

Fajne te fotele img/smilies/smile


http://oi42.tinypic.com/zy9hsz.jpg

Offline

 

#16 2013-05-08 22:38:12

kondi
Nowy
Skąd: Lubelszczyzna
Zarejestrowany: 2013-04-07
Posty: 44
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: fiat Cinquecento SX-0,9 wtrysk, Fiat 126p FL-0,65 gaźnik

Re: Cinquecento by Bombell

wielki szacunek kolego img/smilies/wink  bardzo ładny cienki

Offline

 

#17 2013-05-08 23:33:26

panrysiek
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-10-17
Posty: 185
Silnik / moc / zasilanie: 899/41KM/pb95
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: CC 900

Re: Cinquecento by Bombell

łooo piękny sleeper! Każdy myśli, że to 700/900ka na glebie z ładnymi kołami, a tu 100KM w 700-kilogramowej budzie, to musi jeździć konkret! (8s do 100km/h?)
Ale bym czymś takim kopał dupy zagazowanym golfom i beemkom z naklejką M kupioną na allegro!
Super!
BTW Jak udało Ci się wcisnąć kanapę tylną? (szerokość)

Offline

 

#18 2013-05-09 01:24:54

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1120
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Cinquecento by Bombell

Tak jak kolega Bombell napisał w pierwszym poście, tylna kanapa pochodzi z Seja więc nie ma co się martwić o szerokość (została tylko obszyta skórą z Alfy 147).


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#19 2013-05-09 22:37:28

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Fotele są naprawdę wygodne, jeszcze ze starym silnikiem miałem okazję zrobić 2x trasę nad morze po ok 400km i tyłek naprawdę się nie męczy. Niższe o wiele od serii stołków ale też wygodniejsze i lepsze trzymanie w zakrętach nawet od Sportingowych.
A kanapa jak kolega wyżej napisał, została jeszcze po komplecie Abartha (na 4 fotce widać zagłówki z logiem). I mając dwie kanapy, SC i 147, po ich rozebraniu i rozpruciu obu materiałów zostało uszyte poszycie ze skóry według paneli z poszycia SC img/smilies/smile
W weekend mam nadzieję poskładać komorę na gotowo i postaram się jakieś foto wrzucić.
BTW. Sleeper to mu pasuje img/smilies/wink Od początku miał być "poprawioną serią" ;P

Offline

 

#20 2013-05-11 15:15:59

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Auto na chodzie, silnik trzyma obroty, kable pod maską poukładane, rozpórki na miejscu i założony dolot img/smilies/smile Foto z dzisiejszych prac.
http://img208.imageshack.us/img208/254/20130511133852.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/6978/20130511133936.jpg
Zostało pomierzyć i pospawać wydech, walka z drobnymi wyciekami i chochlikami, kosmetyka
i można jechać na przegląd ! img/smilies/wink

Offline

 

#21 2013-05-11 15:49:50

NeOn
VIP
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2012-05-25
Posty: 1610
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 30 / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

Fajnie to wygląda img/smilies/smile


http://oi42.tinypic.com/zy9hsz.jpg

Offline

 

#22 2013-05-11 16:49:23

Ukasz.
VIP
Zarejestrowany: 2009-04-09
Posty: 1665
Silnik / moc / zasilanie: B16A/170KM/PB98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cvc

Ostrzeżenia: 2

Re: Cinquecento by Bombell

Podoba mi sie oporowo ten Cienias.

Offline

 

#23 2013-05-11 16:55:53

Damian16146
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-02-22
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 700ccm
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Elo:) jakie dystanse dawaleś do tych felg? img/smilies/smile

Offline

 

#24 2013-05-11 19:13:49

pajczaki
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2012-10-22
Posty: 223
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

bardzo schludnie pod maska img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez pajczaki (2013-05-11 19:15:53)


126p EL, cc899 by HydroTransfer, DaEwoo Lanos 1.6 lpg, corsa b 3.0v6 by HydroTransfer
czaszkowoz: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=18372

Offline

 

#25 2013-05-12 00:46:45

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Dystanse obecnie to 10mm z centrowaniem na każdym kole.
Przy bębnach z tyłu wystarczyło 6mm ale po montażu flanszy i tarcz koło zapadło się bardziej do środka więc trzeba było dać coś minimalnie grubszego.

pajczaki napisał(a):

bardzo schludnie pod maska img/smilies/wink

No i taki był cel img/smilies/smile
Na typowego cleana, praktycznie z zerową wiedzą i doświadczeniem z elektryką, nie było raczej szans ale jak jakiś kabelek dało się gdzieś schować albo puścić w sensowniejszym miejscu to to zrobiłem i miło, że efekt końcowy się podoba img/smilies/smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo