Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2013-05-26 14:38:12

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Aaa mój błąd... Ral 6018 img/smilies/wink
Co do legalizacji to jutro druga runda w Wydziale komunikacji i wtedy się dopiero okaże.
Co do stali to jedyny sensowny kolor dla seryjnych to moim zdaniem biały. Tamtej zimy sam właśnie malowałem na biało. Każdy inny kolor będzie piał z daleka, chyba, że mówimy o poszerzkach lub czymś pokroju Mangelsów czy Mattigów.
Plan na weekend wykonany tj. założona nowa listwa Webera z powrotem i wtryskami IWP 045 bo na 160 silnik co prawda odpalał ale obroty świrowały i wkońcu gasł.
Wyregulowana też linka zmiany biegów i "załatana" dziura w tunelu, którędy idą linki.
Założona nowa linka od prędkościomierza, pociągnięte inaczej chłodzenie niż było ostatnio z zastosowaniem trójnika na wężu idącym do nagrzewnicy.
I uszczelniony wydech bo na jednym łączeniu był lekki przedmuch img/smilies/wink
Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko si img/smilies/tongue

Offline

 

#52 2013-05-27 22:34:52

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

A mówili, że się nie da img/smilies/wink
http://img542.imageshack.us/img542/4281/skanowanie0001nv.jpg

Offline

 

#53 2013-05-28 19:27:48

dawidp1984
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 2352
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / 86KM / Pb 95
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Cinquecento by Bombell

Pewno, że się da img/smilies/smile


Gomez in progress <-- 1.2 16v - 6 speed
Mille due sedici v

Offline

 

#54 2013-05-28 20:43:44

KiKu
Nieźle sie stara
Skąd: Ostrów
Zarejestrowany: 2010-11-13
Posty: 86
Silnik / moc / zasilanie: 900/39KM/pb
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento SX
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

wielki szacun piękne auto masa pracy w nie włożonej a wnętrze powaliło mnie na kolana  jest mega pozdrawiam

Offline

 

#55 2013-05-28 22:00:42

zygmunt7
Nieźle sie stara
Skąd: Stalowa Wola / Kraków
Zarejestrowany: 2013-03-29
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Cinquecento by Bombell

A mógłbyś wrzucić zdjęcie jak zamontowane dokładnie są te siłowniki maski? I co to za siłowniki?
Coś takiego chciałbym zrobić u siebie i myślałem o takich z tylnej klapy ale wydają mi się trochę za duże.

Offline

 

#56 2013-05-28 23:13:17

kunis6
Stary wyjadacz
Skąd: Włocławek/Łódź
Zarejestrowany: 2011-08-17
Posty: 979
Silnik / moc / zasilanie: 1600 75KM LPG
Rok produkcji: 1992
Posiadany pojazd: VA

Re: Cinquecento by Bombell

Z tylnej klapy pasuje normalnie, masz otwór przy lampie z prawej strony, i musisz wyrzeźbić mocowanie przy klapie.

Offline

 

#57 2013-06-02 22:24:57

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Siłowniki to INXX czy też JOM z przeznaczeniem do maski SC.
Na poprzednich zdjęciach dosyć ładnie widać, że w komorze zamocowane zamiast jednej śruby trzymającej błotnik a przy masce został wywiercony jeden otwór w zawiasie maski i nagwintowany, Cały zestaw montażowy (te kulki i wszelkie podkładki) dostajesz do siłowników.
I mam nadzieję, że niedługo jakaś sesja z normalnym aparatem będzie to wrzucę kilka fot img/smilies/smile

Offline

 

#58 2013-06-06 17:53:43

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Dzisiaj przyszedł interfejs i oprogramowanie do diagnostyki więc w weekend będziemy się bawić z laptopem ;P I zamówione nowe "zastępcze" świeczki Magneti Marelli Evolution a NGK po przygodzie z dziurą będę próbował reklamować. Bo pech chciał, że jedna przestała dawać iskrę po spotkaniu z dziurą :-| Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem.

Offline

 

#59 2013-06-07 18:46:09

mike10
Nieźle sie stara
Skąd: Radom/Kacprowice
Zarejestrowany: 2013-02-18
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 704
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

jak się przenosi ten kosz skrzyni do środka? w każdym się da? fajnie to wygląda

Offline

 

#60 2013-06-07 19:44:20

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=7452
Wszystko chyba jest napisane w temacie. Generalnie prosta robota i nie trzeba specjalistycznego sprzętu tylko najgorsze jest wycięcie nowej dziury dla linek. Można albo w grodzi albo w spodzie, tak czy siak jest trochę rozbierania.
U siebie napewno będę jeszcze skracał samą dźwignie bo jednak siedzenia są niskie i mało wygodnie z ręką w górze biegi się zmienia na dłuższą metę.

Offline

 

#61 2013-06-07 20:55:54

mike10
Nieźle sie stara
Skąd: Radom/Kacprowice
Zarejestrowany: 2013-02-18
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 704
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

oki wydaje się proste ale raczej sam bez podnośnika lub kanału nie dam rady, ale wygląda super

Offline

 

#62 2013-06-07 21:32:41

mike10
Nieźle sie stara
Skąd: Radom/Kacprowice
Zarejestrowany: 2013-02-18
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 704
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

fotele od Alfy pasują, czy trzeba kombinować?

Offline

 

#63 2013-06-07 23:41:38

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Z wyciągnięciem kosza to faktycznie bez kanału lub podnośnika może być ciężko bo trzeba kosz na samym środku podłogi od spodu odkręcić i wyjąć więc trochę manewrowania jest. Jutro postaram się wrzucić foto jak mam poprowadzone linki.
A z fotelami naturalnie, że trzeba było kombinować i to nawet sporo ;P
Fotele są na ori szynach z Alfy, które trzeba w kilku miejscach podciąć i dorobić 3 mocowania bo tylko 1 otwór na śrubę pasuje. Także, Bosch, płaskownik, śruby i dużo pomysłowości potrzeba, żeby to ogarnąć. Ale otwierają i przesuwają się jak należy więc są w pełni funkcjonalne.
Póki co wiem, że Lisek z SC.pl ma też takowe fotele ale bez kanapy i też sporo się męczył, żeby je zamontować.

Offline

 

#64 2013-07-02 21:05:51

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Temat trochę umarł ale sporo się działo przy aucie. Miało miejsce przykre zderzenie a mianowicie wpadłem w dziurę i jakiś kamień wskoczył pod pasek rozrządu a ten niestety przeskoczył aż o 4 zęby i został nieco poszarpany. W związku z tym zostały poczynione następujące rzeczy ;P
Nowe:
- Pasek rozrządu Gates
- Napinacz Ina
- UPG Elring (ori była tylko w Turynie :-| )
- Uszczelka pod pokrywę zaworów Ricambi originali
- Uszczelka kolektora wydechowego Ricambi originali
- Uszczelka kolektora ssącego Ricambi originali
A przy okazji zdjęcia głowicy i konieczności wymiany zaworów ssących na nowe, zostały także wymienione uszczelniacze na wszystkich zaworach + spasowanie no i planowanie.
Poprawiłem też poprzednie "polerki" kanałów ssących oraz wydechowych i spasowałem z nowymi uszczelkami img/smilies/smile
http://img845.imageshack.us/img845/8678/gnpt.jpg
Foto z prac i finał.
http://img826.imageshack.us/img826/3484/nwsk.jpg
W weekend muszę zrobić małą sesję bo potrzeba zdjęć na zgłoszenia na zloty img/smilies/wink

Offline

 

#65 2013-07-02 21:07:34

dawidp1984
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 2352
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / 86KM / Pb 95
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Cinquecento by Bombell

img/smilies/smile


Gomez in progress <-- 1.2 16v - 6 speed
Mille due sedici v

Offline

 

#66 2013-07-03 21:35:19

wolf_89
VIP
Skąd: Lubliniec/Wrocław/Rzeszów
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 1342
Silnik / moc / zasilanie: 1.2_16v/86km/Pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

Tak z ciekawości to o ile planowałeś głowicę ? Plonowanie naprawcze czy coś więcej ? A druga sprawa to jak przerejestrowałeś furę? Bo ja byłem u gościa u którego sam robiłem przegląd do przerejestrowania i powiedział, że zmieniły się przepisy i już nie ma takiej opcji. Więc albo trafił Ci się (szczęśliwie dla Ciebie) jakiś nieogar albo jest jakaś furtka o której nie wiem a chciał bym wiedzieć img/smilies/smile
Pozdrawiam img/smilies/smile


Zapraszam na moją stronę: Cinquecento Tuning | swap | Poradniki | Manual
--------------------------------------------------------------------------
Nie ważne czym jeździsz, ważne jak jeździsz...
Nie bryka lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#67 2013-07-03 22:09:27

lagos
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-08-31
Posty: 396
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16v 1-- HP
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC

Re: Cinquecento by Bombell

"Miało miejsce przykre zderzenie a mianowicie wpadłem w dziurę i jakiś kamień wskoczył pod pasek rozrządu a ten niestety przeskoczył aż o 4 zęby i został nieco poszarpany."

Dziwne ze tak sie stalo oslona nie pomogla czy jej nie bylo ?

Offline

 

#68 2013-07-03 22:31:21

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Dziwne to mało powiedziane :-| osłona dolna była, górna przycięta tak żeby się zmieściła przy lampie ale pod silnikiem nic nie było i nadkola zdjęte były. I momentalnie po uderzeniu w dziurę zaczęło telepać silnikiem. Dziura z typu rozkruszony asfalt i ostra krawędź. Prędkość max 40km/h bo jeszcze lekko pod górkę było. No ale stało się, składamy i jeździmy dalej.
A z rejestracją nie było żadnego problemu, na którymś forum już o tym pisałem:

Bombell napisał(a):

Ja miałem nieco ułatwione zadanie na wstępie bo Stilo z którego pochodziło silnik było zakupione w Pol-auto i tam do kraksy (80tys) serwisowane także ode mnie żadnego dowodu zakupu nie chcieli bo silnik znanego im pochodzenia.
Tak samo moje auto jeszcze za czasów Parcha pod maską odwiedzało tylko Aso jeśli chodzi o przeglądy.
Ale wracając do tematu, po swapie auto odstawiłem do serwisu bo mój przegląd skończył się jakoś w styczniu chyba więc standardowe badanie musiał przejść: zawias, hamulce, światła i dodatkowo miał zbieżność robioną bo z gwintem przedtem też nie jeździł.
Potem czas na zaświadczenie odnośnie zmiany silnika i tu "ocena dokonanych zmian" czyli nie może wiać drutem po prostu. A jako, że silnik siedzi na Fiatowskich łapach i poduszkach (które zresztą u nich, jak i wiele innych części potrzebnych, zakupiłem) jak i inne części pochodzą z gamy części Fiata powinniśmy dostać ocenę pozytywną i pieczątkę. Ja miałem jedynie pisemną adnotacje na osobnej karcie odnośnie układu chłodzenia bo powrót do zbiorniczka miałem bezpośrednio z nagrzewnicy i musiałem zastosować trójnik.
Mając to zaświadczenie udałem się do WK razem ze starym dowodem i dowodem osobistym. tam już poszło gładko.

Nie wiem jakby się miała sytuacja jeśli pojechałbym do innego diagnosty, to już indywidualna sprawa czy będzie robił problemy i czy zażąda dowodu zakupu itp. Może być poprostu złośliwy i nie wystawić zaświadczenia.

Offline

 

#69 2013-07-03 22:41:18

wolf_89
VIP
Skąd: Lubliniec/Wrocław/Rzeszów
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 1342
Silnik / moc / zasilanie: 1.2_16v/86km/Pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

No ja przerejestrowywałem dokładnie tak samo jak Ty. No i teraz już nie można zgodnie z prawem wykonać takiej operacji. Tylko do pojemności przewidzianej przez producenta. Na dobrą sprawę łapy na których wisi Twój czy mój silni są homologowane dla 1100 a nie 1200. Miałeś farta img/smilies/smile dobrze dla Ciebie img/smilies/smile Napisz mi jeszcze ile planowałeś głowicę img/smilies/smile
Pozdro


Zapraszam na moją stronę: Cinquecento Tuning | swap | Poradniki | Manual
--------------------------------------------------------------------------
Nie ważne czym jeździsz, ważne jak jeździsz...
Nie bryka lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#70 2013-07-04 16:36:16

kadafi
Nowy
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2011-04-06
Posty: 60
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: CC 2.0

Re: Cinquecento by Bombell

Q.wa nie cierpię Fiatów (w tym CC) ale Twój bardzo mi sie podoba :-)
Fajnie zrobiony - nic na siłę  - z gustem. Życze bezawaryjności.

Ostatnio edytowany przez kadafi (2013-07-04 16:36:36)

Offline

 

#71 2013-07-04 20:51:22

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Z tymi przepisami to różnie bywa, te nowe nadal są tak niedopracowane, że tak naprawdę wiele od diagnosty zależy. Dzwoniłem do Okręgówki i Starostwa, nikt nie widział problemów i powiedział co potrzebne. Pojechałem, załatwiłem, dowód otrzymałem img/smilies/smile
A głowica planowana naprawczo, nie pod kątem większego doprężenia więc chyba standardowo 0,4 poszło. Generalnie gość który to robił to lokalny spec starej daty więc sprawdzona firma img/smilies/smile
W weekend muszę małego wkońcu poskładać i zaległa sesja zdjęciowa img/smilies/wink

Offline

 

#72 2013-07-19 14:20:18

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

Kilka fotek z otwarcia nowej obwodnicy miasta Mogilna. Udało się załapać na doczepkę img/smilies/wink
Miła ekipa, ciekawy event i spot img/smilies/smile
http://img836.imageshack.us/img836/4080/nnyu.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/529/wlah.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/5563/he55.jpg


Link do artykułu: http://www.mogilno.pl/?aktualnosci.2919

Offline

 

#73 2013-07-19 17:57:49

Mat3usz
Nieźle sie stara
Skąd: Okolice Gniezna
Zarejestrowany: 2012-10-23
Posty: 359
Silnik / moc / zasilanie: 1397/60/98
Rok produkcji: 2002
Posiadany pojazd: Skoda Fabia

Re: Cinquecento by Bombell

Widziany wczoraj jak z Dalek wyjeżdżałeś ok. 15:00 a 16:00 nie wiem dokładnie która to była.Ty wyjeżdżałeś ja czekałem na możliwość skrętu. Chciałem zatrąbić ale jechały inne auta i mogliby to źle zinterpretować.

Offline

 

#74 2013-07-20 00:04:02

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento by Bombell

No całkiem możliwe, generalnie  Bombell's Garage gdzie mały właśnie powstawał ma swoją siedzibę na Dalkach ;P
Plany na najbliższy czas to ogarnąć wszystkie drobiazgi, które wymagają dopracowania po swapie.
Napewno skrócić trochę lewarek zmiany biegów i przygotować auto na zlot Dropped Like a Bitch czyli spróbować położyć go maksymalnie na glebie img/smilies/wink

Offline

 

#75 2013-08-06 17:01:12

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Cinquecento by Bombell

img/smilies/smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo