Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2011-04-03 15:02:41

66
Nowy
Zarejestrowany: 2009-10-22
Posty: 6
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

od tego jest forum aby sobie pomagać i wspólnie rozwiązywać problemy img/smilies/smile

Offline

 

#27 2011-04-03 15:21:28

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

macie racje ja u siebie uzylem wiazke z CCs'a gdyz swojego swapowalem z 700 na 1100. ale sam osobisie bylem swiadkiem oraz sam to powiedzialem ze wiazka od 899 pasuje do 1100. jestem nawet w 100% pewien poniewaz kolega setny jezdzil na takowej wiazce u siebie po swapie

Ostatnio edytowany przez andre44 (2011-04-03 15:22:37)

Offline

 

#28 2011-04-03 16:05:47

dudi_00
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 1866
Silnik / moc / zasilanie: (1368/105) (1248/90)
Rok produkcji: 1996/2006
Posiadany pojazd: CC/Grande Punto
Serwis

Re: swap z 900 na 1100

To jeszcze tak dla potwierdzenia niech ktos napisze ze wiazka z 899 pasuje do 1100 img/smilies/big_smile Bo za nie dlugo tez planuje swapa i tak z ciekawosci chcialbym wiedziec img/smilies/big_smile

Offline

 

#29 2011-04-03 16:19:21

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

zobaczymy co mattstwierdzi jak mase silnika podepnie img/smilies/smile wtedy bedziesz mial pewnosc img/smilies/smile co prawda ja i tak wiem ze pasuje img/smilies/smile

Offline

 

#30 2011-04-03 17:13:23

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Masa podpięta i dupa blada. Rozrusznik dalej robi tyk tyk, jak podłączę klemy do aku. Zauważyłem dwa kable, których niema w 1.1, a są w 900. Wyglądają jak przewody od masy tzn maja takie oczka na które się nakłada śrubę. Były one przykręcone do termostatu w 900. Nie wiem co z nimi zrobić. Andre czekam na dalsze wskazówki. Trzeba to rozkminić.

Offline

 

#31 2011-04-03 21:04:14

dudi_00
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 1866
Silnik / moc / zasilanie: (1368/105) (1248/90)
Rok produkcji: 1996/2006
Posiadany pojazd: CC/Grande Punto
Serwis

Re: swap z 900 na 1100

Nooo dawac dawac img/smilies/big_smile Bo ja bym sie chetnie tez dowiedzial img/smilies/big_smile Przyda sie img/smilies/smile

Offline

 

#32 2011-04-03 22:04:33

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Póki co żadnych pozytywnych informacji...

Offline

 

#33 2011-04-03 22:52:53

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

jedyne co wywnioskowalem to mozliwe ze cos jest z rozrusznikiem. bo podczas podlaczania do ako rozrusznik tyka.albo wina kabla ktoregos

Offline

 

#34 2011-04-03 22:56:01

setny
Stary wyjadacz
Skąd: CT
Zarejestrowany: 2010-01-13
Posty: 565
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 155KM / 1.2 16v
Rok produkcji: 00' / 96'
Posiadany pojazd: AR 156 SW / CC SX

Re: swap z 900 na 1100

Ja robiłem swap z 899spi na 1.1spi, miałem normalnie 2 kable do rozrusznika.

Do zmiany jest tylko wtyczka przy czujniku w skrzyni biegów i przedłużenie kabla od czujnika ciśnienia oleju

Musisz mieć coś albo z masami, albo z jakimiś przekaznikami, skoro sam z siebie tyka po podłączeniu zasilania...


http://s5.ifotos.pl/img/barsputni_axnqehs.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/barperlaz_axnqehw.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/barlandry_axnqehe.jpg

Offline

 

#35 2011-04-03 23:03:09

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

tez teraz pomyslalem ze moze byc zla ktoras masa lub calkowity jej brak

Ostatnio edytowany przez andre44 (2011-04-03 23:03:25)

Offline

 

#36 2011-04-04 11:23:01

kyller
Nowy
Skąd: WAWA Zone
Zarejestrowany: 2010-09-07
Posty: 14
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8V 6 speed
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: bumek łajt pałer

Re: swap z 900 na 1100

witam
moze to wam pomoże
1.wiazka z 900 jest niepełna tzn. nie pasuje do 1100 czegos brakuje jakis detaliczny temat mozna dorobic w miare prosto
2.wiazka z 0.9 inaczej sie układa w komorze i trzeba pruć peszel na kablach w okolicy rozrusznika o ile pamietam
3.rozrusznik ma mało wspolnego z wiazka od tego czy owego powinno normalnie zabanglać
kabel (+) ze stacyjki leci wprost na wyłącznik elektromagnesu (oczywiscie poprzez złączki) tak wiec robienie przez rozrusznik "tyk-tyk" :-) przy podałaczaniu aku  to oznaka poważnego babola  w kabelkologii tzn. nie bede pisął o prowdopodobnych przyczynach bo ja juz widziałem takie babole ze w zyciu bym nie powiedział ze tak sie da


Kyller Garage dłubactwo ogólne swapy

Offline

 

#37 2011-04-04 16:43:09

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Podłączyłem wiązkę tylko do świateł i akumulatora, resztę odłączyłem niestety nic się nie paliło... ;(. Bezpieczniki są OK. Nawet przykładając klemę do aku nie ma żadnych oznak prądu. Jedynie gdy podłączę rozrusznik to wtedy są oznaki prądu, bo rozrusznik tyka i widać iskry na klemach....

Mógłby ktoś dokładnie mi powiedzieć gdzie znajduje się ta kostka która łączy wiązkę silnika z reszta wiązki?

Ostatnio edytowany przez MattRallyFAN (2011-04-04 16:44:20)

Offline

 

#38 2011-04-04 19:37:18

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

No i wyszło img/smilies/sad. W aucie siedzi silnik SPI a wiązka jest prawdopodobnie z MPI. To jest o tyle dziwne, że wszystko wygląda na oryginalne, wiązka w żadnym miejscu nie robiona i poprzedni właściciel nic nie grzebał. Przy aku jest tylko jedna kostka prostokątna, do które idzie tylko jeden kabel, a powinny dwa, również powinna być druga kostka, której brak! To ten CC, zapewne wam znany http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=5202. Auto jest z roku 92, kupione 28.06.1993r w Niemczech. Powinien w nim siedzieć silnik 903 na gaźniku a siedzi 899 img/smilies/sad. Dlatego też nie umiałem znaleźć kostki do łączenia wiązki przy silniku, bo takiej niema! Fajnie tylko, że ja już mam wszystko przełożone, i co ja mam teraz zrobić... Chyba się powieszę.

Offline

 

#39 2011-04-04 19:42:23

pjotrek
VIP
Skąd: z Nienacka
Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 1510
Silnik / moc / zasilanie: 1.0 /54KM
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Corsche

Re: swap z 900 na 1100

schemat w dłoń i doczłonkuj sobie wiążkę do kostki do laczenia wiązki przy silniku

Offline

 

#40 2011-04-04 19:55:09

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

No tak chyba będę musiał zrobić. Jeszcze Pozostaje sprawa tych klem do akumulatora, które są inne.

Offline

 

#41 2011-04-04 21:07:20

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5794
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: swap z 900 na 1100

Jak klemy są inne?


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#42 2011-04-04 21:56:35

dudi_00
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 1866
Silnik / moc / zasilanie: (1368/105) (1248/90)
Rok produkcji: 1996/2006
Posiadany pojazd: CC/Grande Punto
Serwis

Re: swap z 900 na 1100

Przeciez klemy wszedzie sa takie same img/smilies/wink

Offline

 

#43 2011-04-04 22:16:35

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5794
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: swap z 900 na 1100

No nie do końca takie same:
-plusowa i minusowa różnią się średnicą żeby ich nie pomylić,ale to wiadomo.
-w Fordzie można spotkać tzw. plaskie klemy.


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#44 2011-04-04 22:22:38

dudi_00
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 1866
Silnik / moc / zasilanie: (1368/105) (1248/90)
Rok produkcji: 1996/2006
Posiadany pojazd: CC/Grande Punto
Serwis

Re: swap z 900 na 1100

NO tak img/smilies/smile Ale otwor na plus jest chyba taki sam i z minusem to samo img/smilies/smile A przeciez klemy skrecamy i sie oczko zmniejsza img/smilies/wink A z tym ze plaska to jest jakas roznica ? img/smilies/smile

Offline

 

#45 2011-04-05 00:05:22

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5794
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: swap z 900 na 1100

Masz rację i to miałem na myśli.Z tą fordowską klemą jest inaczej bo ona jest prostokątna,prostopadłościan zamiast walca.


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#46 2011-04-05 00:14:06

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Chodzi o to ze podłączenie klem do wiązki jest inne. Z + idzie tylko jeden kabel do wtyczki prostokątnej gdzie zawsze idą dwa i jeszcze zaraz obok tej wtyczki jest druga wtyczka, jej również brak.

A co sądzicie o tym, żeby uciąć wiązkę z CC899 tuż przy silniczku wycieraczek (teoretycznie do tego punktu wiązki są te same) i od tego momentu puścić wiązkę z CCSa? Przejdzie to? Dodam, że w wiązce od 899 w tym punkcie są 33 kable a w CCS 39.

Ostatnio edytowany przez MattRallyFAN (2011-04-05 11:06:51)

Offline

 

#47 2011-04-05 14:49:31

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Podłączyłem oryginalna wiązkę z CC899, ale gdy podłączam klemy do aku silnik od razu kręci, mimo nie przekręconego kluczyka!

Dodam również, że żadne urządzenia elektroniczne nie działają - światła, wycieraczki itp.

Ostatnio edytowany przez MattRallyFAN (2011-04-05 15:07:46)

Offline

 

#48 2011-04-05 17:20:25

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Żyje ktoś na tym forum?!

Offline

 

#49 2011-04-05 17:46:26

pjotrek
VIP
Skąd: z Nienacka
Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 1510
Silnik / moc / zasilanie: 1.0 /54KM
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Corsche

Re: swap z 900 na 1100

MattRallyFAN napisał(a):

Podłączyłem oryginalna wiązkę z CC899, ale gdy podłączam klemy do aku silnik od razu kręci, mimo nie przekręconego kluczyka!

Dodam również, że żadne urządzenia elektroniczne nie działają - światła, wycieraczki itp.

No panie, masz jakiegoś babola i ciężko żeby ci go ktoś znalazł na odległość. Rozrusznik masz pod ktory kabel w stacyjce podłączony?

Ostatnio edytowany przez pjotrek (2011-04-05 17:46:48)

Offline

 

#50 2011-04-05 18:27:17

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Babol, dziwne bo na 900 wszystko chodziło bez zarzutu. Nie wiem gdzie jest podłączony, nie wiem jak to sprawdzić.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo