Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2011-04-05 18:40:24

66
Nowy
Zarejestrowany: 2009-10-22
Posty: 6
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

może Ci to pomoże :

http://www.fotoload.pl/123aa10/775fc098a2525f0e5e9f5445a17f286f17254_min.jpg

http://www.fotoload.pl/123aa33/0778403f89550a82bfab023f7e582fed5736_min.jpg

Offline

 

#52 2011-04-06 00:56:45

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

w tej elektryce u niego jest duzy babol podejzewam. pjotrek pamietasz ja chyba u siebie tez maiel taka jazde ze jak podlaczalem kleme to silnik zaczynal krecic. co my wtedy zrobilismy pamietasz moze ?? czy to juz bylo jak sam zaczalem psuc??

Offline

 

#53 2011-04-06 17:05:19

pjotrek
VIP
Skąd: z Nienacka
Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 1510
Silnik / moc / zasilanie: 1.0 /54KM
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Corsche

Re: swap z 900 na 1100

jak podłączyłem rozrusznik pod niewłaściwy kabel to kręcił po przekręceniu stacyjki, ale jak ześmy podłączyli pod czerwony kabel było ok img/smilies/smile

Offline

 

#54 2011-04-06 18:51:19

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Pod nie właściwy i kręcił po przekręceniu stacyjki? A jak pod czerwony to OK? Wnioskuje ze jedno z drugim to to samo. Skoro kręcił w obydwu przypadkach. Chyba, że ja czegoś nie rozumiem....

Dzisiaj sprawdziłem masę, (żarówka z kablem do + i do masy) i we wszystkich punktach masowych żarówka się świeci.

Próbowałem też patentu z nowym kablem od rozrusznika do stacyjki, zero efektu.

Ostatnio edytowany przez MattRallyFAN (2011-04-06 18:52:14)

Offline

 

#55 2011-04-06 21:32:07

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

skoro masy sa dobre to nie wiem dlaczego swiatla nie dzialaja a rozrusznik dziala troche dziwne

Offline

 

#56 2011-04-06 21:42:16

pjotrek
VIP
Skąd: z Nienacka
Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 1510
Silnik / moc / zasilanie: 1.0 /54KM
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Corsche

Re: swap z 900 na 1100

a rozrusznik masz w ogóle sprawny?

Offline

 

#57 2011-04-06 23:03:18

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Rozrusznik działa dobrze, kreci normalnie. Tylko, że kręci jak stacyjka jest nie przekręcona.

Rozrusznik jest sprawny, przed swapem hulał normalnie.

Ostatnio edytowany przez MattRallyFAN (2011-04-06 23:03:47)

Offline

 

#58 2011-04-06 23:34:34

pjotrek
VIP
Skąd: z Nienacka
Zarejestrowany: 2009-10-01
Posty: 1510
Silnik / moc / zasilanie: 1.0 /54KM
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Corsche

Re: swap z 900 na 1100

czyli wychodzi na to, że masz rozrusznik prosto pod ako podłączony, czyli przy stacyjce jest wpięty w nie ten kabel co trzeba, w 3pinowej kostce w stacyjce masz brązowy, czerwony i jakistam jeszcze kabel, na brązowym jest plus cały czas a ty podłączasz do czerwonego i będzie kręcił tylko gdy przekręcisz kluczyk w stacyjce dwa razy. Przynajmniej z założenia img/smilies/smile

Offline

 

#59 2011-04-08 18:55:31

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: swap z 900 na 1100

Wszystko już działa poprawnie img/smilies/smile
Koledze się poprostu trochę kabelkologia z pod kontroli wymknęła img/smilies/wink

1. Kabel od ładowania podpięty był pod elektromagnes rozrusznika dlatego cały czas po podpęciu klemy kręcił.

2. Kable od zasilania wiązki nie były połączone z zasilaniem.

3. Kabel od elektromagnesu nie był wogóle podpięty i czekał sobie spokojnie aż ktoś go znajdzie po drugiej stronie - tam gdzie oryginalni był rozrusznik 900.

4. Po tej decyzji

A co sądzicie o tym, żeby uciąć wiązkę z CC899 tuż przy silniczku wycieraczek (teoretycznie do tego punktu wiązki są te same) i od tego momentu puścić wiązkę z CCSa? Przejdzie to? Dodam, że w wiązce od 899 w tym punkcie są 33 kable a w CCS 39.

i próbie powrotu do stanu wyjściowego dwa kable zostały zamienione miejscami.

5. Wtyczki na cewkach były zamienione miejscami.

Życzę powodzenia w dalszych pracach i bezawaryjności img/smilies/smile


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#60 2011-04-09 10:19:16

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Przyznaję się, trochę namieszałem....

34 ma łeb nie od parady i szybko opanował sprawę img/smilies/smile. Chciałbym mu jeszcze raz bardzo podziękować.

Oficjalnie piszę, że wiązka od CC899 pasuje do 1.1, ale trzeba trochę pozmieniać i pobawić się w odpowiednie ułożenie kabli.

Teraz mogę się cieszyć z jazdy moim Czerwonym Sportasiem img/smilies/wink.

Offline

 

#61 2011-04-10 22:03:14

dudi_00
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 1866
Silnik / moc / zasilanie: (1368/105) (1248/90)
Rok produkcji: 1996/2006
Posiadany pojazd: CC/Grande Punto
Serwis

Re: swap z 900 na 1100

To ja zalece z innej beki img/smilies/smile Nie chce zakladac nowego watku dlatego zapytam tutaj img/smilies/smile
Czy do CC 899 chodzi mi o wtrysk bedzie pasowala glowica od CCS'a czyli 1.1 ? Jesli tak to co jeszcze bedzie potrzebne a jesli nie to licze na krotka i zdecydowana odpowiedz:D

Offline

 

#62 2011-04-11 06:06:07

66
Nowy
Zarejestrowany: 2009-10-22
Posty: 6
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Nie

Offline

 

#63 2011-04-11 06:13:49

dudi_00
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-04-04
Posty: 1866
Silnik / moc / zasilanie: (1368/105) (1248/90)
Rok produkcji: 1996/2006
Posiadany pojazd: CC/Grande Punto
Serwis

Re: swap z 900 na 1100

Dzieki andrewk o to mi chodzilo img/smilies/trink39

Offline

 

#64 2011-04-12 18:00:27

ignac2004
Stary wyjadacz
Skąd: Tychy
Zarejestrowany: 2008-03-03
Posty: 905
Silnik / moc / zasilanie: 652 cm3 / 594 cm3 / 652cm3 /1248 cm3
Rok produkcji: 87 + 76 + 90 + 03
Posiadany pojazd: 126p FL + 126p ST + 126p FL +PuntoII
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

899SPI nie jest silnikiem z rodziny FIRE.

Offline

 

#65 2011-04-27 22:05:05

zorro89
Nowy
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 32
Silnik / moc / zasilanie: 900 (swapuje na 1.1 fire)
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cc

Re: swap z 900 na 1100

Witam zaczalem wlasnie swapa na 1.1 z uno (podobno fire) pisze podobno bo same klopoty napotykamy;/

-przegóby nie pasuja półośki takie same lecz inna flnsza i o mniejszej srednicy ta czesc co wchodzi bezpośrenio do koła jak to moge tak nazwać
- wybierak nie pasuje w cc mam na linki a w uno był sztywny  tez kupa przerabiania
- wiązka nie ma nigdzie łączenia abo nie moge znalesc wszystkie kable ida bezpośrednio do skrzynki bezpieczników i tam nie ma jednej duzej jak wszyscy pisza tylko mam z pare(nascie) małych wtyczek
-wiązka z 900 nie pasuje mi do 1.1 inne piny
nie wiem jak bedzie z poduszka bo tez nie pasuje p&p trzeba łape pod skrzynie przerobic nawiercic inaczej otwory..

masakra zastanawiamy sie  bo tu wszyscy mowia ze 1.1 to spoko zmieniasz wkladasz podpinasz jedzissz a tu sie okazuje ze czego sie chwycimy to przeróbki..

Uno 1.1 wtrysk 1996rok oznaczenie fire nie wiem juz o co chodzi;/

Offline

 

#66 2011-04-27 22:20:47

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

1.1 wkladasz i jedziesz jezeli wsadzasz zCC/ SC do CC/SC. bo jezeli wkladasz od unolota to komp jest w innym miejscu wiazka w uno jest inna leczu ulozenie czujnikow takie same, lapy sa inne, tak jak pisales nie ma linek sa "druty" od biegow. dlatego jeszcze troche znierania czesci przed toba img/smilies/smile aaa i uzupelnij profil bo ch... wie z czego swapujesz

Offline

 

#67 2011-04-27 22:25:53

zorro89
Nowy
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 32
Silnik / moc / zasilanie: 900 (swapuje na 1.1 fire)
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cc

Re: swap z 900 na 1100

no wlasnie nie pasuje wiązka a ewentualnie da sie polaczyc wiązke z uno w ktorymś miejscu z wiązka z 900? tak zeby nie bylo przeróbek za wiele? gdzie łaczy się wiązka silnikowa w cc 900 a gdzie w uno?

Offline

 

#68 2011-04-27 22:34:24

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

jezeli miales 900 na wtrysku to wiazka musi pasowac img/smilies/smile a kosta laczaca w CC znajduje sie w okolicach pasa przedniego lub przy podluznicy pod komputerem img/smilies/smile w uno nie wiem gdzie

Offline

 

#69 2011-04-27 23:20:21

MattRallyFAN
Nieźle sie stara
Skąd: Zdzieszowice/k Opola
Zarejestrowany: 2010-08-27
Posty: 441
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v/90km/Pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting 1.2 16v Rally
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

Wiązka nie pasuje, bo jest inny wtrysk i w silniku z Uno jest aparat zapłonowy a nie cewki...

Więc przed kolegą Zorro udręka jeszcze gorsza niż u mnie....

Szczerze to mu współczuję... Bo wiem co to jest....

PS Żadnej kostki do wiązki silnikowej w CC niema. Sprawdzałem to w SC i CC899. Nie było takiej kostki jak w sportingu...

Ostatnio edytowany przez MattRallyFAN (2011-04-27 23:21:22)

Offline

 

#70 2011-04-27 23:21:10

zorro89
Nowy
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 32
Silnik / moc / zasilanie: 900 (swapuje na 1.1 fire)
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cc

Re: swap z 900 na 1100

a co myslicie o przelozeniu samego wtrysku z 900 do 1.1 wtedy problem wiązki rozwiązany by był... podobno by slabszy był na benzynie ale w sumie ja beny uzywam tylko zeby na cpn dojechać.. co myslicie o czyms takim?

Offline

 

#71 2011-04-28 14:57:55

andre44
Stary wyjadacz
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-10-20
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: brak danych :D
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: F/I/A/T/ bolid

Ostrzeżenia: 1

Re: swap z 900 na 1100

ooo tak mat ma raceje moj blad tam jest aparat a nie cewki. zapomnialem ;/

Offline

 

#72 2011-05-16 13:09:04

zorro89
Nowy
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 32
Silnik / moc / zasilanie: 900 (swapuje na 1.1 fire)
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cc

Re: swap z 900 na 1100

zrobilem tak jak napisalem za duzo roboty by bylo z przelozeniem samej wiązki a i tak jezdze tylko na lpg  a pb uzywam do dojechana na stacje wiec komp i wtrysk zostal z 900 a silnik i skrzynia z 1100

po przelozeniu auto pali tylko na gazie na benzynie nawet sie pompka nie odzywa polaczylem pompke na stale pod aku i zauwazylem ze wtrysk nie podaje paliwa nie wiem czemu... jak kręcę rozrusznikiem i kumpel nalał do wtrysku z butelki paliwka auto zapaliło na pb normalnie gdy przestal lac paliwko auto zgaslo wiec pytanie czemu nie otwiera wtrysku?? jedyne co mi przychodzi na mysl to ze nie mam czujnika czy tam impulsatora co był przy kole zamachowym.. ale przeciez to nie jest potrzebne bo mam cewkę i aparat wiec iskre mu podaje jak trzeba bo na gazie chodzi wysmienicie ;]

ma ktos jakis pomysl co moze byc nie tak?

Offline

 

#73 2011-05-16 13:12:32

zorro89
Nowy
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 32
Silnik / moc / zasilanie: 900 (swapuje na 1.1 fire)
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cc

Re: swap z 900 na 1100

jak sie dojde do ładu kupie na allegro sam gaznik do 1.1 i zamontuje i bedzie spokoj ale jednak nie daje mi spokoju to ze powinno chodzic a nie chodzi

Offline

 

#74 2011-07-01 10:30:29

kyller
Nowy
Skąd: WAWA Zone
Zarejestrowany: 2010-09-07
Posty: 14
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8V 6 speed
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: bumek łajt pałer

Re: swap z 900 na 1100

no rzeczywiscie laik jestes
nie da sie


Kyller Garage dłubactwo ogólne swapy

Offline

 

#75 2011-07-02 01:14:55

przemo60
Stary wyjadacz
Skąd: Wołomin
Zarejestrowany: 2011-05-30
Posty: 866
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55km?/pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC sporting

Ostrzeżenia: 2

Re: swap z 900 na 1100

Witam...nie znalazłem tematu o swapie z 700 na 1100:) mam pytanie, może się orientujecie czy wiązkę silnikowa z silnika 1100 da rade wyciągnąć bez wiązki kabinowej? i czy z silnika  o pojemności 700 mogę zostawić wiązkę kabinowa i "podpiąć " pod nią wiązkę silnika 1100?img/smilies/smile kto z forumowiczów to przerabiał? piszcie nawet na gg lub w moim temacie.......img/smilies/smile potrzebuje duuuzo rad:D

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo