Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2013-10-09 22:51:23

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

CC 900cm3 1997

Cześć wszystkim.
Jestem tu nowy i chciałbym wam przedstawić moje CC.
Fabrykę opuściło w 1997, w rodzinie jest ono od marca 2012 roku a od stycznia (wtedy zdałem prawo jazdy) samochód stał się moim prywatnym.
Samochodzik znany jest jako Ferdynad.

Oryginalnie była to 700 chyba z najuboższym wyposażeniu: miał tylko uchylne tylne szyby. Całkowicie seryjny.
Jakoś od kwietnia zacząłem w nim modywikacje. Pierwszą było założenie boczków pod głośniki, później wnętrze obiłem welurem tak że nie ma żadnych gołych blach, następnie razem z tatą (tato to mechanik ASO fiata z 20 letnim stażem img/smilies/wink te auta nie mają dla niego tajemnic) wykonałem swap silnika na 900 cm3 z wtryskiem.
Możecie pomyśleć: po co taki swap?! A no w takim celu, że 900 ma tych pare koni więcej i lepszy moment obrotowy i w dodatku w ubezpieczalni płacę takie samo ubezpieczenia jak 700, no i jeszcze 900 spala troszkę mniej niż 700.
Silnik przed włożeniem został rozebrany i okazało się, że dobrze, że go rozebraliśmy. Uszczelka pod głowicą przetrwałaby jeszcze maksymalnie kilkadziesiąt kilometrów i w dodatku uszczelniacze zaworów rozpadały się w rękach. Wszystkie uszczelki i uszczelniacze zostały wymienione i powiem wam, że jestem mega zadowolony ze swapa.
Później założyłem instalacje gazową STAG 100. założony został moduł do otwierania samochodu z pilota (z opcją domykania szyb ^^) i elektrycznie otwierane szyby. Póki co jestem na oryginalnych przełącznikach do otwierania szyb ale mam już zakupione i nawet założone rączki od uno pod przełączniki ale samych przełączników jeszcze nie mam bo chwilowo nie mam czasu na pociągnięcie instalacji. Ostatnio zająłem się też kosmetyką: wymieniłem jedno lustreko bo było jakieś pokraczne, odświeżyłem felgi i pomalowałem na czarno, odświeżyłem lusterka, zamontowałem dymione kierunkowskazy i zakonserwowałem podłogę.

Jakie plany na przyszłość?
-chciałbym obniżyć zawieszenie
-flokowanie deski rozdzielczej
-zastanawiałem się nad zegarami od CCS
-jakieś porządne fotele i tylna kanapa - póki co mam pokrowce i nie jestem zadowolony w 100 %
-marzy mi się swap na 1.2 16v na ostrym wałku img/smilies/lol

Tak wyglądał na początku
https://lh5.googleusercontent.com/-qDchcE3lCSg/UlW-80nkjjI/AAAAAAAAAJI/CH2dR2nBeZA/w964-h723-no/WP_000293.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-nhwvSeEnXrY/UlW-9nr0l7I/AAAAAAAAAJQ/Kwlu8Y86RnU/w964-h723-no/WP_000294.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-V63Sm2eznUM/UlW--NyqYZI/AAAAAAAAAJY/FoMFSugfBy0/w964-h723-no/WP_000295.jpg

Wygłuszenie drzwi
https://lh5.googleusercontent.com/-UQC4gg4vC7g/UlW-7txTzmI/AAAAAAAAAI8/RKT6pMDKqoU/w964-h723-no/WP_000207.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-7SIymxjB0vw/UlW-8Ub6LoI/AAAAAAAAAJE/lHJ_9_-YfPM/w964-h723-no/WP_000208.jpg

Odświeżenie felg
https://lh6.googleusercontent.com/-Plv0mJTqzDI/UlW_APwAFCI/AAAAAAAAAJ4/50ARci9AFjM/w542-h723-no/WP_000298.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-_GsUQ12WyMM/UlW_Cx_AiVI/AAAAAAAAAKk/EChtqUdPpmk/w964-h723-no/WP_000302.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-ueXfN8DAs5Q/UlW_CT5VWQI/AAAAAAAAAKY/RmY4pQmx5wY/w964-h723-no/WP_000301.jpg

Tak prezentuje się na dzień dzisiejszy
https://lh3.googleusercontent.com/-BOXPVXrG0fw/UlW_Xr839hI/AAAAAAAAANA/lrvpjzQh2ps/w542-h723-no/WP_000313.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-YS-O2MkStIM/UlW_XONTY-I/AAAAAAAAAM4/mJUJr8E5J0w/w964-h723-no/WP_000312.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-O4qVVyc9DNg/UlW_UJDNL4I/AAAAAAAAAMs/kz8r66XPIMU/w964-h723-no/WP_000311.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-oeQzv1gfGx0/UlW_SZJYarI/AAAAAAAAAMk/UDxnOXv4kEk/w964-h723-no/WP_000310.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-BwbJHX9KaOQ/UlW_PfjEG1I/AAAAAAAAAMc/z6HbX3ogB-w/w964-h723-no/WP_000309.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-QdYpI5I1TiI/UlW_OkkresI/AAAAAAAAAMY/YpjOGDta9Ak/w964-h723-no/WP_000308.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-pLADmo9hHFs/UlW_NBjQdVI/AAAAAAAAAMM/rZeSNeVgK7s/w964-h723-no/WP_000306.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-xRD7fyC3tuA/UlW_HvlpsSI/AAAAAAAAALQ/AvzLYiaBwWE/w964-h723-no/WP_000305.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-gyatBgNscvs/UlW_Nw79O4I/AAAAAAAAAMU/r7fBE7g2_g4/w964-h723-no/WP_000307.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-ab8zbLzEJDM/UlW_Zb9c0QI/AAAAAAAAANQ/NzYm5qayr84/w964-h723-no/WP_000315.jpg

Dziękuję za uwagę pozdrawiam img/smilies/smile

Offline

 

#2 2013-10-09 23:18:43

NeOn
VIP
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2012-05-25
Posty: 1610
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 30 / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento
Serwis

Re: CC 900cm3 1997

fajne autko img/smilies/smile


http://oi42.tinypic.com/zy9hsz.jpg

Offline

 

#3 2013-10-09 23:46:58

Snir99
Nowy
Skąd: RSR
Zarejestrowany: 2013-09-17
Posty: 44
Silnik / moc / zasilanie: 900cc /41KM / Benzynka Weber
Rok produkcji: 93
Posiadany pojazd: Fiat CC 107 903cc
Serwis

Re: CC 900cm3 1997

czekamy na nowości w projekcie img/smilies/smile wyzuć emblematy obniż ile sie da lampy ala CC'S w środku na czarno i bede ci zazdroscił jak diabli  o i licznik ala CC'S
P.S
felgi minimum 6J

Ostatnio edytowany przez Snir99 (2013-10-09 23:47:44)

Offline

 

#4 2013-10-10 11:54:51

setny
Stary wyjadacz
Skąd: CT
Zarejestrowany: 2010-01-13
Posty: 565
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 155KM / 1.2 16v
Rok produkcji: 00' / 96'
Posiadany pojazd: AR 156 SW / CC SX

Re: CC 900cm3 1997

casprzyk napisał(a):

-marzy mi się swap na 1.2 16v na ostrym wałku img/smilies/lol

chyba raczej wałkach img/smilies/smile


http://s5.ifotos.pl/img/barsputni_axnqehs.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/barperlaz_axnqehw.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/barlandry_axnqehe.jpg

Offline

 

#5 2013-10-10 12:16:53

Luke Sky Walker
Nieźle sie stara
Skąd: Przemyśl [RP]
Zarejestrowany: 2012-09-07
Posty: 376
Silnik / moc / zasilanie: 0.7/31 KM/Pb 95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: CC 900cm3 1997

Bardzo fajne dla oka autko img/smilies/smile. Proponowałbym Ci ściągnąć te plastikowe osłony co są przy nadkolach. Może tam się tworzyć ruda o której nie wiesz, a szkoda auta.

Offline

 

#6 2013-10-10 13:03:36

Nabster
Stary wyjadacz
Skąd: PL
Zarejestrowany: 2012-02-10
Posty: 596
Silnik / moc / zasilanie: 0.7/1.6 B/0.9
Rok produkcji: 1994/1987/1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento \ Volkswagen Golf mk2/Fiat Cinquecento

Re: CC 900cm3 1997

jestem pelen podziwu samochodzik fajny img/smilies/smile bezawaryjnosci!

Offline

 

#7 2013-10-11 07:31:38

WojtekCC94
Nowy
Skąd: Gliwice DE
Zarejestrowany: 2013-09-29
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3/39PS/Pb95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC 900cm3 1997

Fajnie ci wyszly boczki w drzwiach i glosniczki rewelacja tylko tak dalej pozdrawiam bardzo fajny cinkus img/smilies/smile

Offline

 

#8 2013-10-13 10:14:33

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

Wczoraj miałem chwilę wolnego czasu więc postanowiłem dokończyć przełączniki do szyb. Najpierw większość odbywała się metodą "chybił trafił" ale po chwili zrozumiałem tą wiązkę i poszło mi dosyć sprawnie. Kilka fotek :

https://lh6.googleusercontent.com/-e5NqwAlakR8/UlpTo3hmuUI/AAAAAAAAAN8/zNfdPbp52C8/w542-h723-no/WP_000316.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-vvec5MdJGGg/UlpTp6HIrpI/AAAAAAAAAOI/SFTtgH_GkCQ/w964-h723-no/WP_000318.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-qR_VZzQ33CM/UlpTqr7ChDI/AAAAAAAAAOM/cDL0FQ6ykuQ/w964-h723-no/WP_000319.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-0H_E1_CQxOc/UlpTru72iaI/AAAAAAAAAOU/Gzj3Ob44Izw/w964-h723-no/WP_000320.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-jygKuGDXlHI/UlpTs-98yCI/AAAAAAAAAOo/PFaBTFYJiik/w542-h723-no/WP_000322.jpg

@Snir99 Lampy malowane wewnątrz na czarno to fajny pomysł. Rozkminie jak to zrobić i to prawdopodobnie będzie najbliższy mod. Nad usunięciem emblematów zastanawiałem się już od jakiegoś czasu ale jakoś zawsze o tym zapominałem. Raz nawet zabrałem się za usuwanie naklejki 'young' i nie chciała odejść. Ma ktoś pomysł jak się jej pozbyć?


@Luke Sky Walker ściągnąłem wczoraj plastik o którym mówiłeś, gruntownie się przyjrzałem i z radością stwierdzam brak rudej img/smilies/smile

@setny no tak mały błąd logiczny się wkradł ale mam nadzieję że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez casprzyk (2013-10-13 10:15:32)

Offline

 

#9 2013-10-13 10:51:43

damian8126
Nowy
Zarejestrowany: 2013-09-25
Posty: 28
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/PB
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC 900cm3 1997

Ja wziąłem suszarkę do włosów i podgrzałem naklejkę i wtedy ładnie zeszła img/smilies/smile

Offline

 

#10 2013-10-13 12:01:51

Snir99
Nowy
Skąd: RSR
Zarejestrowany: 2013-09-17
Posty: 44
Silnik / moc / zasilanie: 900cc /41KM / Benzynka Weber
Rok produkcji: 93
Posiadany pojazd: Fiat CC 107 903cc
Serwis

Re: CC 900cm3 1997

co do lamp zdemontuj wszystko i do piekarnika na 180 stopni 7 minut rozdzielisz klosz tylko nie dotykaj sreberka, rozkręć resztę , a potem sprej pomaluj złóż na silikonie do szyb i będzie cacy img/smilies/big_smile robiłem to tydzień temu w swoim bomblu jak by co to pisz na PW i pogadamy jak bys miał wątpiwosci

Offline

 

#11 2013-10-13 12:06:52

dudu$
Stary wyjadacz
Skąd: Ząbki
Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 714
Silnik / moc / zasilanie: 1349cm / 75km / PB+LPG
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Daewoo LANOS

Re: CC 900cm3 1997

Ja swoją naklejkę young ściągnąłem bardzo drastycznym sposobem - lutownica gazowa z funkcją palnika

Offline

 

#12 2013-10-13 13:00:18

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

Niedawno rozmawiałem z kumplem co do tej naklejki i stanowczo odradził mi podgrzewanie naklejki.. dlatego się zastanawiałem jak to zrobić ale jak mówicie że tak da rade to spróbuje w najbliższym czasie img/smilies/smile

Offline

 

#13 2013-10-15 15:13:59

yanki
Nowy
Zarejestrowany: 2013-10-15
Posty: 1

Re: CC 900cm3 1997

Witaj jak będziesz chciał flokowac to zapraszam jestem z Zabrza mój numer 600343118 lub gg56410

Offline

 

#14 2013-10-15 16:51:42

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

Dzisiaj usunąłem tą naklejkę 'young' tak jak mi radziliście podgrzałem suszarką i zeszła bez żadnych oporów. Żeby nie być goło słownym to foto:
https://lh6.googleusercontent.com/-U3n6miT5aQI/Ul1T_Npwd9I/AAAAAAAAAPA/RXYo5bs180U/w964-h723-no/2013-10-15

Zastanawiałem się czy usunąć fiatowskie emblematy ale póki co zostają, ta naklejka najbardziej mnie raziła i teraz IMO wygląda dobrze img/smilies/smile

@yanki jak zdecyduje się na flok to odezwę się i myślę, że się dogadamy

Offline

 

#15 2013-10-16 15:31:20

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

Dzisiaj upolowałem takie cudo *.*
https://lh3.googleusercontent.com/-1uNn7EdB8HY/Ul6UniNqfvI/AAAAAAAAAPo/5Md8eM3mcfQ/w964-h723-no/2013-10-16
na dniach będę montował

Ostatnio edytowany przez casprzyk (2013-10-16 15:31:33)

Offline

 

#16 2013-10-16 15:46:40

Johny
Nieźle sie stara
Skąd: Węgrów/Mazowieckie
Zarejestrowany: 2013-03-04
Posty: 201
Silnik / moc / zasilanie: 899/41/benzyna
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC 900cm3 1997

Hmm, jak będziesz montował to powiedz jak się dobrać do licznika, może jakiś mały tutorial? img/smilies/wink
Powodzonka przy dalszych pracach img/smilies/wink


"Sex is like a gun
You aim, you shoot, haha
You run..." img/smilies/wink
//Mój białas: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=20109

Offline

 

#17 2013-10-19 15:09:15

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

Dzisiaj podpiąłem licznik i prezentuje się świetnie ^^.
Jonny prosił o mały poradnik jak podłączyć licznik z obrotomierzem do 900.
1. Na początku albo wlutowujemy się kabelkiem do oznaczonego miejsca, zalecam zrobienie dalej konektorków tak żeby szło rozłączyć kabelek przy ewentualnym wyciąganiu licznika.
https://lh6.googleusercontent.com/-QXzH7nrb7NQ/UmJ_ubS0HZI/AAAAAAAAAR0/WMIBYWVhbjw/w702-h527-no/WP_000330.jpg
Jest też druga możliwość którą ja wykorzystałem, jako że mam starą wiązkę wytargałem jeden kabelek z tamtej kostki z licznika i włożyłem u siebie
https://lh5.googleusercontent.com/-gA7LiKvZCaQ/UmJ_ub57AiI/AAAAAAAAARs/abVHHwY9GHo/w702-h527-no/WP_000332.jpg
Włożyłem go do 3 gniazda licząc od dołu.
Kabel o długości 50 cm powinien wystarczyc
2. Przeciągnąć kabel do wnętrza komory silnika. To już jak komu wygodnie, ja u siebie pociągnąłem tuż obok linki prędkościomierza bo tam było najwięcej miejsca.
3. Nad cantralką znajdujemy oznaczony przekaźnik i wpinamy się do gniazda o numerze 85
https://lh3.googleusercontent.com/-Czw209PR-AE/UmJ_uYk_BvI/AAAAAAAAARw/JoX5vOpXQ8c/w702-h527-no/WP_000333.jpg
4. Cieszymy się licznikiem z obrotomierzem img/smilies/smile
https://lh5.googleusercontent.com/-JBfnzxO-SSM/UmKANbvZXYI/AAAAAAAAASw/V_l50Gwe3cA/w702-h527-no/2013-10-19
https://lh6.googleusercontent.com/-AXU5QZTFUCc/UmKANbwa1BI/AAAAAAAAAS0/WQ2hUdbiPNQ/w702-h527-no/2013-10-19

------------------
Dzisiaj dodatkowo przejechałem zderzaki czernidłem. Efekt satysfakcjonujący
https://lh6.googleusercontent.com/-fjpWs3DnPpg/UmKANWMKuuI/AAAAAAAAASc/1sIHrkooTDE/w702-h527-no/2013-10-19

Offline

 

#18 2013-10-19 16:39:09

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: CC 900cm3 1997

Ładny cienias , fajny kolor - ma potencjał  img/smilies/smile Powodzeniach w modach img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez OL3K (2013-10-19 19:10:42)

Offline

 

#19 2013-10-19 18:58:13

BaCo
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-05
Posty: 18
Silnik / moc / zasilanie: 704cm/31/Pb 95
Rok produkcji: 1995r
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC 900cm3 1997

No podoba mi się. Tylko ten mieszek czerwony razi.

Offline

 

#20 2013-10-19 21:04:00

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

Wiem, że ten mieszek razi. Był on dołączony w gratisie do tunelu jak go kupiłem. Był plan na jeszcze czerwone pasy od CCS to wtedy aż tak by nie raziła ta czerwień mieszka ale niestety póki co nie mam kasy na te pasy..

Offline

 

#21 2013-10-28 22:12:57

RaFi
Stary wyjadacz
Skąd: Poznań (PZ)
Zarejestrowany: 2010-10-20
Posty: 550
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39KM/ PB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC SOLEIL &

Ostrzeżenia: 1

Re: CC 900cm3 1997

w koncu dokladna instrukcja thx img/smilies/smile
temperature tez pokazuje???
czy znowu trzeba jakis kabelek wyprowadzac?


FIAT= Fehler In Allen Teilen

Offline

 

#22 2013-10-29 21:00:20

kris75
Nowy
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-10-24
Posty: 39
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Hobby

Re: CC 900cm3 1997

Ładny kolorek, mam identyczny ;-). Fajne te dymione kierunki. Chciałem tez podłączyć obrotomierz ale u mnie w 1.1 jest inaczej. Nie ma tam tych przekaźników tylko jest 1 bezpiecznik. Lampe wystarczy podgrzać w temp. 150C zdjąć  delikatnie klosz i od razu wyczepić z mocowań są bardziej plastyczne. Bawiłem się wczoraj.

Offline

 

#23 2013-10-30 15:21:40

casprzyk
Nowy
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2013-10-09
Posty: 33
Silnik / moc / zasilanie: 1,2 16v
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Seicento

Re: CC 900cm3 1997

@RaFi nic nie musiałem zmieniać dodatkowo żeby pokazywał temperaturę, może dlatego wcześniej miałem licznik z tym wskaźnikiem

@kris75 jeśli masz silnik 1.1 i obstawiam że masz też wiązkę elektryczną z 1.1 to podłączenie licznika z obrotomierzem nie powinno być żadnym problemem. Wyciągasz stary liczniki i zakładasz nowy z obrotomierzem. Z tego co mi wiadomo to wszystkie Cinquecento z tym silnikiem miały montowane w serii zegary z obrotomierzem i wiązka jest pod nie dopasowana

Ostatnio edytowany przez casprzyk (2013-10-30 15:25:37)

Offline

 

#24 2013-10-30 17:06:56

Kamil Osw
Nieźle sie stara
Skąd: Oświęcim
Zarejestrowany: 2013-07-11
Posty: 431
Silnik / moc / zasilanie: 704 / Najpierw Aisan teraz FOS
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC
Serwis  
Ostrzeżenia: 2

Re: CC 900cm3 1997

tak jak pisze Casprzyk CC'S mialy liczniki z obrotomierzem img/smilies/smile nie musicie lamp wkladac do piekarnika zeby je rozkleic wystarczy wrzucic je do wanny w goraca woda i raczej jest to bezpieczniejszy sposob img/smilies/smile

Offline

 

#25 2013-10-30 22:27:40

kris75
Nowy
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-10-24
Posty: 39
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Hobby

Re: CC 900cm3 1997

Może masz rację, ja tak robiłem i nic. Chyba że masz wrzątek w wannie. Może miałem problem bo rozklejałem nowiutką lampę, gość mi sprzedał z uszkodzonym pokrętłem do regulacji. Słoneczko wpadło do środka. Co do licznika , musiałem zrobić mostek z 2 pin dolna kostka do chyba 4 pinu  czerwona kostka żeby wyświetlało mi immobilizer. Tak więc chyba nie są takie same. Jest jeszcze opcja że mam zepsuty obrotomierz, chociaż dorwałem nowiutkie zegary.
Fajnie zakryte wszystkie blachy w środku. Jak to się robi i gdzie kupuje?

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo