Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2014-02-20 02:39:56

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Przemogłem się i zrobiłem zdjęcie ohydzie img/smilies/smile

Tak wygląda pompa po ośmiu latach zanurzenia w benzynie!

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_5.jpg?1392860285

Offline

 

#27 2014-02-20 03:36:58

Kamil.95
Nieźle sie stara
Skąd: Śląsk-Mysłowice
Zarejestrowany: 2013-12-12
Posty: 199
Silnik / moc / zasilanie: 1.4/60/Pb 95
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: VW Polo 6n

Re: [1996 Cinquecento S]

straszne..

Offline

 

#28 2014-02-20 09:54:06

Renegat
VIP
Skąd: Zalasowa
Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1202
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16v / około 130 / PB98
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC 1.4 16v

Ostrzeżenia: 1

Re: [1996 Cinquecento S]

Toż to nówka sztuka nieśmigana jest img/smilies/tongue

Ale tak szczerze to wydaje mi się że nie tylko benzyna w tym baku musiała być...

Offline

 

#29 2014-02-23 04:04:29

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

@Renegat,
niestety smutne ale prawdziwe, taką wodo-benzynę sprzedają na stacjach. Na szczęście w baku jest czysto, nie było brudu ani popeliny.

Cienki przejeździł bezproblemowo 300 km i zaczęły się schody. Zimny odpalał od strzału, wchodził na obroty jak trzeba, po ok. 30 sekundach opadały one do jakichś 1100. Silnik cykał równiutko aż WTEM! gasł...

Tak po prostu. Odpalony ponownie chodził sobie równo i znowu bęc po nieokreślonym czasie. Zdarzało się także, że zamiast zdechnąć natychmiast, zaczynał bujać obrotami. Zabawa w ciuciubabkę  img/smilies/smile
Nalałem mu nawet VPower Racing Nitro+100 wtedy podczas jazdy szedł jak burza. Potem, po kilkunastu kilometrach szarpał już jak pała. Nie było reguły kiedy i czy był ciepły czy zimny.

Sprawdziłem: TPS, podmieniony; bez efektu, krokowiec tak samo, wszystkie wtyczki pod maską poruszone i psiknięte elektrosolem. Był pęknięty przewód od mapsensora, poprawiłem to. Świece są nowe, przerwa 0,7. Na kablach nie ma przebić. Oczyszczona masa do nadwozia, jak i też do sterownika. Nowy filtr paliwa. Nieszczelności na podciśnieniach itp. raczej nie ma, przejrzałem to i nic nie wykryłem.
I teraz ciekawostka: Podłaczony pod skaner (fiatowski) wykazał błąd TPSa, po skasowaniu tegoż nie wpłynęlo to na nic.

Wracałem przedwczoraj do domu od kumpla. Cienki szarpał i gasł już tak, że miałem ochotę go gdzieś porzucić i iśc z buta. Wjechałem na stację, bez większej nadziei na cokolwiek. Nalałem 5 litrów i poprawiło się, na jakieś 30 km.
Wskaźnik pokazywał, że mam około 10 litrów, działał dotychczas raczej dobrze. Nie miałem ochoty wlewać pełnego baku, jakby miało się okazać, że coś zaraz się wysra img/smilies/tongue

Wieczorem, będąc już w domu podmieniłem sterownik silnika. Jest rozkodowany więc świeci mi się kontrolka CODE img/smilies/smile Była taka sama nędza. Czkając znów poturlałem się na stację benzynową i nalałem tym razem za 5 dych. Czyli ponad 9 litrów. Przedtem odkręciłem korek wlewu paliwa i pobujałem autem. Nie było żadnego dźwięku. Czyżby brakowało po prostu paliwa?
Teraz jest dobrze, auto jeździ normalnie i nie stęka. Wskaźnik pokazuje pół baku, więc wychodzi na to, że zawiesił się pływak  Oby to było tylko to img/smilies/smile

Offline

 

#30 2014-02-23 06:39:34

przemo60
Stary wyjadacz
Skąd: Wołomin
Zarejestrowany: 2011-05-30
Posty: 866
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55km?/pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC sporting

Ostrzeżenia: 2

Re: [1996 Cinquecento S]

może czujnik położenia wału?img/smilies/smile

Offline

 

#31 2014-02-24 01:17:46

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Czujnik oczyściłem oczywiście img/smilies/smile

Korzystając z dzisiejszej pogody, pomalowałem lewy błotnik. Użyłem zestawu "wałek z Tesco i farba srebrna młotkowa do ogrodzeń" img/smilies/big_smile
Jak mały nie będzie marudził, kupię mu błotnik pod kolor, na razie musi zasłużyć img/smilies/wink

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_24976_1.jpg

Offline

 

#32 2014-02-24 10:22:12

Wojcz
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2014-02-01
Posty: 81
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Ben
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC

Re: [1996 Cinquecento S]

na jego miejscu bym marudził dopóki nie kupisz img/smilies/hmm

już z dwojga złego mogłeś kupić puszkę lakieru w sprayu i jakbyś dobrze nałożył to by wyglądało nieco lepiej.


Mały może więcej.

Offline

 

#33 2014-02-24 12:45:41

mihak
Nieźle sie stara
Skąd: szczecinek
Zarejestrowany: 2013-01-14
Posty: 172
Silnik / moc / zasilanie: 900
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 1

Re: [1996 Cinquecento S]

Aj tam Gadanie dobrze ze rudej eni widac i jakos wygląda
Wielki plus za Ratowanie a Wersja Wiedze praktycznie to samo co mój img/smilies/wink


Zapraszam Do siebie Doradź oceń
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=18791

Offline

 

#34 2014-02-24 13:39:47

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Hehe, oczywiście że wolałbym dobrany kolor, choćby w sprayu. Problem polega na tym, że nie ma w moich okolicznych sklepach dokładnie tego koloru, są bardzo podobne ale inne. Farba, której użyłem była pod ręką, malowałem nią felgi od innego auta i wiem, że daje radę img/smilies/smile

Cienki dostał zadanie zrobić w miarę bezproblemowo ok. 1000 km i wtedy zapadnie decyzja czy zasłużył na poprawki blacharskie img/smilies/wink

EDIT:

Ktoś zadawał parę dni temu pytanie, jak przekłamuje licznik na oponach 175/70R13. Otóż odpowiadam:
Podczas pomiaru za pomocą urządzenia GPS okazało się, że licznik minimalnie zawyża prędkość do ok. 60 km/h, ( rzędu 1-2 km/h) między 60 a 100 km/h pokazuje dobrze, by powyżej 100 km/h zaniżać prędkośc już solidnie, tj. np. okolice 105 kmh na liczniku = 117 km/h GPS.

Ostatnio edytowany przez Garwanko (2014-02-26 22:44:23)

Offline

 

#35 2014-03-05 20:09:42

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

W dniu wczorajszym minęło nam razem z Cienkim 1000 km img/smilies/smile

Pokonał je (oprócz tych hocków-klocków z brakiem benzyny) bezproblemowo!

Decyzja jury jest jednogłośna. Autko zostaje img/smilies/smile

Zakupiłem już dwa błotniki (były w cenie jednego, wymieniam jeden)
http://img18.tablica.pl/images_tablicapl/125112825_1_644x461_blotniki-do-cinquecento-warszawa.jpg

Umówiłem się z blacharzem na ruchy przy aucie. W sobotę mam zakupić pas przedni, autko pojedzie potem do magika.

Kilka foto:

Tak to się zaczęło;

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_7.jpg?1394046349
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_6.jpg?1394046349
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_8.jpg?1394046349
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_9.jpg?1394046349
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_10.jpg?1394046349
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_12.jpg?1394046349
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999815256/1999815256_13.jpg?1394046349

So far, so good!

Offline

 

#36 2014-03-06 10:46:29

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: [1996 Cinquecento S]

Na tych oponach i z tymi kołpakami wygląda duuużo lepiej
Z czego to kołpaki, przypominają te z fsm'a tylko są takie wklęsłe

Offline

 

#37 2014-03-06 13:03:16

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

To rzemieślnicza wersja oryginałów. Felga ma mniejsze ET, dlatego kapsel "wciągnęło" do środka img/smilies/smile

Offline

 

#38 2014-03-07 14:36:25

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: [1996 Cinquecento S]

"Rzemieślnicza" czyli?
Co to za felga ?

Offline

 

#39 2014-03-07 14:38:35

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: [1996 Cinquecento S]

Nie wierzyłem w Twój samochód, przepraszam i szacun za wykonywana pracę. Aby tak dalej img/smilies/smile

Offline

 

#40 2014-03-07 15:06:52

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: [1996 Cinquecento S]

Prędzej takie samochody będą w bdb stanie niż te z tablicy, allegro itd. które są w stanie "idealnym" i właściciel chce tylko żeby się wszyscy jego autem zachwycali.
Szacun
Ten błotnik trzeba było opchnąć fanom rosta img/smilies/big_smile
Z tym czerwonym błotnikiem też wyglądał fajnie img/smilies/wink
Ale koła są najlepsze. Gdyby nie to, że mam sportinga i chcę go w ori to sam bym sobie takie sprawił. img/smilies/trink39  kołpaki już mam

Sorry za OT ale ktoś wie po ile chodzi komplet kołpaków do fsm, bo dałem 10zł  i nie wiem czy zrobiłem dobry intereres

Offline

 

#41 2014-03-07 19:06:56

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Hej,

dziękuję za komentarze img/smilies/smile

Odpowiadam po kolei:

Jedna z firm tłukąca dekle do aut zrobiła podróbkę oryginalnych kołpaków od Cinquecento z początków produkcji. Różnica polega na tym, że oryginał jest minimalnie mniejszy niż felga, dlatego chowa się na równi z jej krawędzią. Polakierowany jest także na srebrny kolor pokryty bezbarwnym lakierem. Podróbka zaś jest średnicy dokladnie całej felgi oraz nie posiada warstwy lakieru bezbarwnego. Oprócz tego plastik jest inny.

Oryginalna felga ma ET 36.5, założone obecnie, stalowe koła pochodzą z Lady 2107 i mają ET29. Dlatego kołpak wciągnęło do środka. Też mi się to podoba img/smilies/smile

Myślę, że damy radę, Ol3k img/smilies/smile

Co do ceny kapsli - za te, które mam obecnie na kołach, zapłaciłem 10 PLN w licytacji WOŚP, jeżeli piszesz o tych małych pod śruby, to cena też jest dobra!

--

Korzystając z ładnej pogody wysprzątałem w końcu wnętrze. Był tam ośmioletni kurz. Na szczęście auto nie zgniło w środku i nie musiałem usuwać smrodu stęchlizny. Po sprzątnięciu można wyczuć nawet minimalny zapach fabryczności, w większym stężeniu zachował się on w książeczce przeglądowej i instrukcji, które były w aucie img/smilies/smile

Podłączyłem także radio, ktore dostałem od kolegi. Nie jest ono demonem mocy, ale w końcu coś tam brzęczy!

Wisienką na torcie są białe boczne kierunkowskazy, które kupiłem niedawno na Allegro. Będą jeszcze i przednie, mam już namierzone nowe oryginały Carello.

Ostatnio edytowany przez Garwanko (2014-03-07 20:16:27)

Offline

 

#42 2014-03-07 20:26:11

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: [1996 Cinquecento S]

Kołpaki o których pisałem to oryginalne fsm'y podobne do twoich

Offline

 

#43 2014-03-09 16:14:19

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Zbiórka fantów. Auto jutro odjeżdża do magika img/smilies/smile

http://109.imagebam.com/download/5vvbXx-PCwKNXqXpCGTWvQ/31317/313169985/graty-do-cc.jpg

Oprócz tego dorwałem mocowania tylnego zderzaka, te trójkątne elementy przykręcane do podłużnic.

Offline

 

#44 2014-03-19 17:03:37

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Prace trwają, przy okazji wlecą nowe progi. Jedziemy na grubo!

Jak widać, papraki, które kiedyś robiły przód byli mistrzami w niezabezpieczaniu powierzchni lakierowanych img/smilies/smile

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_25146_1.jpg
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_25146_2.jpg
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_25146_3.jpg
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_25146_4.jpg

Podstawa filtra powietrza na podmianę jest już zanabyta dzięki jednemu z forumowych kolegów img/smilies/smile

Lewa podłużnica zaraziła się kiłą od podstawy, na szczęście tylko powierzchniowo!

Ostatnio edytowany przez Garwanko (2014-03-19 17:05:01)

Offline

 

#45 2014-03-19 19:58:58

Nabster
Stary wyjadacz
Skąd: PL
Zarejestrowany: 2012-02-10
Posty: 597
Silnik / moc / zasilanie: 0.7/1.6 B/0.9
Rok produkcji: 1994/1987/1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento \ Volkswagen Golf mk2/Fiat Cinquecento

Re: [1996 Cinquecento S]

WOW! skorodowany na maxa. podziwiam za ratowanie powodzenia przy pracach img/smilies/wink

Offline

 

#46 2014-03-19 20:16:55

danielo89prezes
Stary wyjadacz
Skąd: Monachium/Kraków
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 781
Silnik / moc / zasilanie: 320 CDI 224KM
Rok produkcji: 2007
Posiadany pojazd: Mercedes CLS

Ostrzeżenia: 1

Offline

 

#47 2014-03-19 21:37:21

RaFi
Stary wyjadacz
Skąd: Poznań (PZ)
Zarejestrowany: 2010-10-20
Posty: 550
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39KM/ PB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC SOLEIL &

Ostrzeżenia: 1

Re: [1996 Cinquecento S]

patrze na to mocowanie skrzyni i dziwie sie ze jeszcze nie wypadla
co do korozji to widzialem bardziej zgnite cc
+ za ratowanie img/smilies/smile


FIAT= Fehler In Allen Teilen

Offline

 

#48 2014-03-26 22:36:05

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: [1996 Cinquecento S]

Drobny progres się wkradł:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_25146_5.jpg
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999815256_25146_6.jpg

img/smilies/smile

Offline

 

#49 2014-03-26 23:18:20

przemo60
Stary wyjadacz
Skąd: Wołomin
Zarejestrowany: 2011-05-30
Posty: 866
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55km?/pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC sporting

Ostrzeżenia: 2

Re: [1996 Cinquecento S]

fajnie że chcesz przywrócić blask i kondycje szarakowi:) musiał kiedys być uderzony i byle jak pospawany;/

Offline

 

#50 2014-03-27 06:19:47

Vix
Nieźle sie stara
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2014-03-25
Posty: 89
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 30KM / PB95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: [1996 Cinquecento S]

widzę kolega ma sporo roboty, ale szacuneczek się należy. wielu by oddało na żyletki, ale prawdziwe rarytasy trzeba ratować. wiem coś o rudzie bo też mam troche i zamierzam go amatorsko podreperować

Ostatnio edytowany przez Vix (2014-03-27 06:20:31)


http://itvix.pl/dysk/it_vix/itvix_logo.jpe Grafika i programy na zlecenie
Wykonuję: programy komputerowe, grafikę komputerową, strony internetowe, animacje komputerowe

Cieniasek 93' img/smilies/big_smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo