Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2016-01-11 17:32:21

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

jaka ?
n126p od malucha czy n250 ? img/smilies/tongue


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#27 2016-01-12 18:06:26

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

N250 img/smilies/smile Nie ukrywam ale chciałbym wyprosić organizatorów aby i CC wystartował w Złombolu img/smilies/smile

Dzisiaj z braku czasu wymieniłem tylko stacyjkę i pająk ( nie było świateł a stacyjka się zacięła). Magneti Marelli więc pożyje drugie tyle. Powiem że ASO FIAT JATA w Świdnicy jest bardzo pomocna a i ceny części są na akceptowalnym poziomie (mówimy o ori fiata). W gratach znaleźli również używane ale w idealnym stanie szparunki na zderzaki img/smilies/smile  Wleciał również kompletny wydech (zamiennik ale Walkera) dedykowany. Nawet końcówka jak fabryczna img/smilies/smile


Pierwsza partia części doszła przed chwilą img/smilies/smile

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5229605129e4.jpg

A w ramach bonusu dokumenty auta img/smilies/smile

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1d498df97ec5.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a3314b44cf13.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/87b5fde9f69d.jpg

Największym minusem jest uszkodzony mechanizm podnoszenia szyby (lewy). W ASO mają za 230zł, może ktoś ma jakąś używkę sprawną?

Ostatnio edytowany przez nurek3 (2016-01-12 18:07:14)

Offline

 

#28 2016-01-12 18:25:16

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Na złombol chyba za młody, ewentualnie egzemplarze FSM takie jak moj hmm....


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#29 2016-01-13 11:48:59

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Z autem zaczynają być małe schody, zawieszenie i hamulce już prawie poskładane, jednak coś z zasilaniem paliwa nie tak. Auto na zimnym jeździ normalnie, powyżej 70 stopni dławi się, szarpie i gaśnie. Nie wiem, mechanik się bawi bo ostatnio tyle pracy że nie wiem w co ręce włożyć. Lista napraw wyszła tak długa że mechanik złapał się za głowę, panie, przerośnie wartość auta! Rób Pan img/smilies/big_smile

Przyszła fabrycznie nowa półka i nowe szparunki, a miały być używane img/smilies/tongue

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/faf9b012a963.jpg

Offline

 

#30 2016-01-13 11:51:58

Shaaki
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2015-11-09
Posty: 132
Silnik / moc / zasilanie: 1100
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Czento Sporting

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Nie chciałeś półki z głośnikami?


no to jest najlepsze.. mi mówili to samo.. że sprzedać, że nie warto robić, że przewyższa wartość..

Offline

 

#31 2016-01-22 18:19:59

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Każde auto które zbudowałem składałem bez oszczędności img/smilies/wink Nie chciałem, wygląda jak kupa img/smilies/smile

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c6e28d7b0581.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/24766042539a.jpg

Auto legalnie wyjechało na drogi. Niestety nie obyło się bez niespodzianek, seger półośki odpadł i wyleciała w trakcie jazd testowych. Dziwne, nigdy mi się takie coś nie trafiło. Poskładane od nowa i już normalnie śmiga.

Od dwóch tygodni posiada zostało zrobione (wszystkie części NOWE) :

-wymiana akumulatora
-wymiana alternatora
-wymiana kabli podciśnień itp
-wymiana przekaźnika pompy paliwa
-filtry, oleje (motul 10w40 i texaco 75w90)
-wymiana półośki prawej
-wymiana przegubów, osłon itp
-tarcze, klocki, regeneracja zacisków
-przewody hamulcowe przód, tył (środkowe w bdb stanie, zostawiłem)
-wahacze MM, wzmocnione tuleje (nie pp, może na wakacje)
-regeneracja wahaczy i co jest do niego wszystko nowe (przewody, hamulce, tarcze kotwiczne)
-wszystkie linki prócz prędkościomierza
-poduszki silnika i skrzyni biegów
-wymiana rozrządu
-regeneracja głowicy
-płyn hamulcowy dot4
-filtr paliwa MM
-wymiana mechanizmy szyby (zdecydowałem że w aso kupię a nie zamienik)
-gumy baku paliwa
-świece, kable, cewki zapłonowe
-gumy na stabilizatorze
-wymiana synchronizatora 1 biegu, doglądnięcie jej (sprzęgło było niedawno wymieniane więc zostawiłem)

i kilka innych który nie pamiętam img/smilies/big_smile

Tyle się popsuła kiedy auto stało nieużytkowane kilka lat aby było znów bezpieczne.  Dalej nie działa pływak paliwa, mechanizm wycieraczek ledwo żyje i w sumie tyle jego wad. Mega szybko idą prace ale i fundusz przekroczył już 2 z przodu więc trzeba lekko przystopować;)

Zabrałem się powoli za lakier, będą ludzie - widoczne na zdjęciu img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez nurek3 (2016-01-22 18:26:13)

Offline

 

#32 2016-01-22 19:51:33

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Nie przejmuj się budżetem, po zakupie mojego cc i wymiane tego co uważałem za konieczne też pyklo przeszło 2k, a ciągle jest parę rzeczy które chciałbym zrobić ;p


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#33 2016-01-24 00:12:05

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/80daeabb4beb.jpg

Pacjent przemierza pierwsze kilometry. Dławienie i przerywanie opanowane, po przeczyszczeniu pompy paliwa, przewodów i zalaniu nowego paliwa auto zaczęło jeździć img/smilies/smile Fajny jest, sztywny i dynamiczny. Stabilizator na tył z corsy będę montował bo tył ciutkę za miękki.

Pytanie na 100 punktów - od czego ten przewód gumowy po prawej stronie z króćcem? Wchodzi do wnętrza auta, wydaje mi się że to do podciśnieniowej regulacji świateł tylko że ja mam elektryczne i mam głupawkę img/smilies/wink

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/eb941bae3977.jpg

Ostatnio edytowany przez nurek3 (2016-01-24 00:20:00)

Offline

 

#34 2016-01-24 00:35:00

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 724
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

To wygląda na przewód do spryskiwaczy.


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#35 2016-01-24 11:59:05

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

To jest od spryskiwaczy img/smilies/smile Który spryskiwacz Ci nie działa?

Ostatnio edytowany przez SaimON (2016-01-24 12:21:23)

Offline

 

#36 2016-01-24 12:13:00

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 724
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Stawiam na tył, bo przód idzie z drugiej strony. img/smilies/wink


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#37 2016-01-24 12:21:59

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Też tak właśnie myślałem bo z tej strony z tego co pamiętam idzie na tył ale nie chciało mi się wstać do auta i się upewnić img/smilies/sad

Offline

 

#38 2016-01-27 22:41:04

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Z samochodem walczymy dalej, dobrze że mam cierpliwość bo już dawno bym je porąbał img/smilies/wink

Wężyk faktycznie od tylnej szyby, na dniach to zrobię.

Jednak z przerywaniem auta walczę dalej. Na 99% pompa ma za małą wydajność a objawy są takie - jak jest paliwa na max to auto jeździ jak marzenie, jak równe 1/4 koniec, szarpie i dławi. Podłączyłem przewód pod zasilanie i po zapłonie widać że 90% powietrze a 10% paliwo wydobywa się z wężyka. Jakby siły nie miał zassać.

Pompa paliwa czy bardziej regulator ciśnienia na monowtrysku?

Offline

 

#39 2016-01-27 23:33:24

adamko3
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2014-01-22
Posty: 277
Silnik / moc / zasilanie: 704/ 30/ Aisan
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Jeśli to aktualne o ZŁOMBOLU:
Nie ma szans. Sam z czystej ciekawości pisałem czy jest szansa (motur 704 wiec w sumie jak 126p bis). Nie ma mowy, jedyne auta po 89 roku to polonezy i maluchy

Offline

 

#40 2016-01-28 21:26:59

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Dobra Panowie, dzisiaj jeszcze raz rozebrałem wszystko i moim oczom ukazało się to :

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/717531afd947.jpg

A to była tylko 1/3 syfu jaki był w koszu pompy paliwa. Tak z 3cm było. Guma trzymająca pompę po prostu się ROZSTOPIŁA i krusząc się zrobiła taki syf. Po wyczyszczeniu (bez gumy ale z dodatkowym filtrem) oryginalna pompa wytrzymała równe 230000km. I zrobiła pss.

Zamontowałem nową pompę SKV, guma zamówiona w ASO. Póki co działa, jest 1/4 paliwa i nie protestuje img/smilies/smile

Offline

 

#41 2016-02-01 23:11:09

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/168c43781ce0.jpg

A niech ma, kolejne zabawki img/smilies/smile Mocniejsza pompa, guma kosza i sam nowy bak paliwa img/smilies/smile

Offline

 

#42 2016-02-06 20:21:46

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6eba4e66b07f.jpg

Sprzedam na części :>

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/81bd0a30651d.jpg

... tak na serio to co chwilę coś się dzieje więc dzisiaj rozebrałem przód, wymieniłem kolejną masę rzeczy i złożyłem. Zobaczymy jutro czy będzie działać.

I kolejne pytanie. Czy ktoś w PL produkuje takie wahacze?

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/62065e09efb8.jpg

Offline

 

#43 2016-02-08 21:38:52

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

No widzę dzieje się! Ale jak sprzedasz na części to ja biorę całego img/smilies/big_smile

Offline

 

#44 2016-02-14 18:23:08

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3853331a318a.jpg

Pierwsze testy na torze. Test sprawnościowy zaliczony na 90% - fajnie się klei na drodze jednak auto dławiło się i nie jechało. A przy 1/4 paliwa w baku stanął na amen. Przyczyna była tak błaha że... sami zobaczcie.

Nie miałem czasu wymienić baku więc zleciłem to sieci warsztatów EUROMASTER. Wymiana baku paliwa (śruby już zrobione, wkręcić i wykręcić) i wyczyścić nową pompę z syfu starego baku który się łuszczył bo musiałem na niej dojechać.

Zobaczcie jak to złożyli - nie dziwię się że nie miał mocy. Rozwalili mocowania pływaka, nie tak założyli kosz i kołnierz, nie mówią o tym że blaszka ustalająca była za trudna do ogarnięcia. Ponownie sam to złożyłem i teraz, po miesiącu ostrego dłubania auto szaleje na drodze. Fajny potworek z niego wyrósł a to dopiero początek img/smilies/smile

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/64dabee38e7b.jpg  http://naforum.zapodaj.net/thumbs/47c6b0436b98.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/156a82e2f633.jpg

Morał z bajki taki że trzeba wszystko samemu składać bez wyjątku img/smilies/wink

Offline

 

#45 2016-04-20 21:23:19

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/9c15956e4a7a.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/32ecf819df34.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/224cd18f4c61.jpg

Dalej działamy w temacie. Ciężko idzie, wszystko co to sportinga to w ASO praktycznie zero jeśli chodzi o wyposażenie. Ale ja pracowałem w aso więc i wtyki mam ^^

CCS dorobił się wszystkich zaślepek brakujących (włącznie z tymi co są obok zegarka). Aktualnie auto przygotowywane jest pod polerkę i spawanie bagażnika img/smilies/smile

A co do lakieru - jest oryginalny ale obrzydliwy. Ciężko idzie ale miesiąc, półtorej i będzie wyglądało jak moje bmw img/smilies/wink

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/a3643800b04c.jpg

Ostatnio edytowany przez nurek3 (2016-04-20 21:32:08)

Offline

 

#46 2016-04-20 23:14:56

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

O matuchno jaka piękna Bi Em Dablju <3

Offline

 

#47 2016-04-23 15:39:22

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

I nastała długo wyczekiwana chwila-auto jutro idzie do blacharza.  Czas rozbierać i oszacować straty. 

Presji czasu nie wytrzymało nadkole-szkoda img/smilies/wink

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4b58f19c922e.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2ffe75263eaf.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1427b90d998b.jpg

Będzie żył img/smilies/smile

Offline

 

#48 2016-04-23 17:49:58

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 724
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Faktycznie nieźle poszło...


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#49 2016-04-23 21:23:19

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1497
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Nienawidzę tych nadkoli, uwielbiają się zesrać, a jak zaczną lecieć to w zasadzie auto jest na szrot bo nigdy nie uda się tego idealnie naprawić.


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#50 2016-04-23 23:03:33

nurek3
Nowy
Zarejestrowany: 2012-06-06
Posty: 41

Re: Cinquecento Sporting - Pikaczu.

Auto na szrot?  Przecież to jest kosmetyka blacharska.  Gorsze auta się spawało a tutaj wszystko jest nak na widelcu.  Dziwne podejście img/smilies/wink

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo