Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2014-02-09 14:58:25

daniel190184
Nowy
Skąd: zALASOWA
Zarejestrowany: 2014-02-02
Posty: 11
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55 km/ benz/lpg
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat ccs

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

bardzo ładnie utrzymana furka. pozdrawiam


kto gra grubo wygrac musi img/smilies/smile

Offline

 

#27 2014-02-09 18:04:20

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

STax napisał(a):

Fajny sporting i dobry wybór z tymi felgami, chociaż nie myślałeś o jakimś większym rozmiarze?

14" to chyba spore koła jak na CC:P
Moim wielkim marzeniem zawsze były smoory z ładnym rantem (coś w stylu starych mini) i tu faktycznie widziałbym szerszą felgę w rozmiarze 13. Kiedy przypadkiem natknąłem się na felgę od Tipo/Marea/Uno to wszystko uległo diametralnej zmianie:) Przecież taka fela we wzorze CCS'a będzie wyglądała przekozacko. Najgorsze ma ET, bo 43- i tu będę musiał znaleźć dystanse (już wyliczyłem, że najbezpieczniej będzie ok 15mm).
Najdłużej zastanawiałem się nad oponami. 175/50 są zdecydowanie przecenione. 165/55 natomiast mają niewiele większy profil (niecały mm chyba) i są w ludzkich cenach...
No ale wczoraj wpadł mi do głowy pomysł założenia 155/55 img/smilies/smile
Mają niższy profil od tych 175 i myślę, że ładnie będą leżeć na feldze 5,5J- i taki mam plan:)
Przede wszystkim powinno się obejść bez przeróbek nadkola img/smilies/smile

Oprócz tego ostatnio odłączyłem centralny zamek (świrował pawiana) i zakupiłem zestaw bębenków, żeby uruchomić zamki.
Ależ zaskoczenie było, kiedy okazało się, że zamki mam sprawne- tylko magik jakiś montując pewnie centralny, wymontował te białe, plastikowe cięgna:)
No ale od czego są szroty:) Także zamki mam sprawne i mogę nareszcie śmigać po mieście.
Teraz powoli rozglądam się za boczkami od CCS z elektryką, i wtedy przynajmniej w środku będzie już wyglądał salonowo:) igła, gabinet img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2014-02-09 21:34:43)

Offline

 

#28 2014-02-09 21:45:02

Małysz
Nowy
Skąd: Żyrardów, Skierniewice
Zarejestrowany: 2014-01-13
Posty: 59
Silnik / moc / zasilanie: 2.0/90/diesel
Rok produkcji: 2002
Posiadany pojazd: Peugeot 307HDi był piękny CCS

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Bacatoja. Bierz te 155/55. Wyjdzie praktycznie ta sama średnica koła co przy ory.Ładnie będą leżeć na 5,5 niski profil więc mimo tego że wąskie to i tak powinny dobrze się "kleić".
Nie dawaj 15mm. Przy tak wąskiej oponie myślę że spokojnie możesz dać dystans
25mm. Lepiej nadkole zapełnią i nic nie będzie trzeć.

Offline

 

#29 2014-02-10 00:28:10

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Małysz napisał(a):

Bacatoja. Bierz te 155/55. Wyjdzie praktycznie ta sama średnica koła co przy ory.Ładnie będą leżeć na 5,5 niski profil więc mimo tego że wąskie to i tak powinny dobrze się "kleić".
Nie dawaj 15mm. Przy tak wąskiej oponie myślę że spokojnie możesz dać dystans
25mm. Lepiej nadkole zapełnią i nic nie będzie trzeć.

No właśnie z tym dystansem tylko nie jestem pewien. Założyłbym większy od 15, żeby mieć pewność, że nie będzie mi tarło (głównie o plastikowe nadkole z tyłu, które teraz musiałem podginać przy feldze 4.5J ze zdjęć wyżej img/smilies/hmm ). Z kolei obawiam się, że jak przesadzę, to z przodu opona będzie mi trzeć o nadkole...
Teraz już jest tak blisko, że jestem w szoku, że nic nie trze.
Pomierzę sobie i zobaczę co i jak- najwyżej krakowskim targiem 20 img/smilies/smile
Dzięki za opinię img/smilies/smile

Offline

 

#30 2014-02-26 19:19:00

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Co powiecie na coś takiego?img/smilies/smile
http://i64.tinypic.com/2i6p5p3.jpg


(zna ktoś jakąś darmową alternatywę dla imageshack?)

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2016-01-31 21:14:30)

Offline

 

#31 2014-02-26 21:24:27

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Rozpórka z mocowaniem zbiorniczka wyrównawczego?

Offline

 

#32 2014-02-26 21:28:31

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Bombell napisał(a):

Rozpórka z mocowaniem zbiorniczka wyrównawczego?

Nom img/smilies/smile Tak sobie wymyśliłem img/smilies/smile Model cały czas "się poprawia", i już kilka rzeczy wygląda lepiej.
Nie modelowałem śruby rzymskiej, ale również ona ma się pojawić w produkcie końcowym img/smilies/smile
Generalnie robię co mogę, żeby jak najmniej rzeźbić pod maską. Lewe mocowanie ma przechodzić pod komputerem, a prawe nie będzie kolidować z mocowaniem zbiorniczka...

A jak u Ciebie z wyciąganiem akumulatora?
Bo właśnie kombinuje też po to, żeby dało się go wyciągnąć w razie czego, bez potrzeby rozbierania rozpórki img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2014-02-26 21:45:56)

Offline

 

#33 2014-02-26 23:56:09

Kamil Osw
Nieźle sie stara
Skąd: Oświęcim
Zarejestrowany: 2013-07-11
Posty: 431
Silnik / moc / zasilanie: 704 / Najpierw Aisan teraz FOS
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC
Serwis  
Ostrzeżenia: 2

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

http://tinypic.com/
darmowa alternatywa dla imageshack img/smilies/wink

Offline

 

#34 2014-02-27 19:07:53

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Pochwalę się! Wjechały oryginalne włączniki szyb i został zrobiony porządek z elektryką. W sumie niezłą zabawę miałem z ziomem (łamigłówkę), ale ostatecznie, rozgryźliśmy to elegancko (bo przypominam, że miałem zamontowane jakieś badziewie, a cały układ był improwizacją szalonego elektryka).
Przy okazji wyleciał porypany układ centralnego i zrobiło się klarownie pod deską rozdzielczą img/smilies/smile
Oprócz tego spawałem wydech i już wiem, że w ciągu miesiąca muszę wymienić fragment od katalizatora do końcowego... i tak sobie myślę, że chyba wspawam tam po prostu jedną solidną rurę z tym elastycznym łącznikiem img/smilies/smile
Nie pisałem, ale miałem też przygody z zamkami. Pewnego zimowego wieczoru zamarzły siłowniki centralnego (to między innymi zasądziło o wywaleniu tego syfu). I ku mojemu zdziwieniu każdy zamek kręcił się bez oporu, a rygle ani drgały. Rozebrałem zamki, kupując wcześniej zestaw bębenków (bo tak najczęściej diagnozowano taką przypadłość na forum).
Okazało się, że żaden zamek nie miał tych białych, plastikowych cięgien.
Najlepsze, że na jedynym w mojej okolicy szrocie, facet miał tylko jedno... i na moich oczach je połamał siłą próbując to zdjąć z pozostałości klamki. Na drugi dzień, na innym szrocie bez problemu namierzyłem CC i zamki śmigają (od razu odpiąłem siłowniki) img/smilies/smile
A bębenki się jeszcze przydadzą, bo mam jakiś nieoryginalny korek od wachy.
Generalnie fura zaczyna nabierać kształtu i coraz mocniej się nią jaram.... jak chyba nigdy żadnym autem img/smilies/smile

Uzewnętrzniam się trochę, ale tak sobie myślę, że temat jest mój, a kiedyś będę miał solidnie opisaną historię ze swoim Cienkim Bolkiem img/smilies/smile

Offline

 

#35 2014-02-27 22:15:25

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Z rozpórką pomysł dobry ale boję się, że minie się to z jej faktycznym celem. Na dzień dobry zrezygnowałbym ze śruby rzymskiej bo to będzie jej najsłabszy punkt. No i z tej lewej strony wziąłeś poprawkę, żeby rozpórka nie wadziła o osłonę nagrzewnicy i filtr powietrza? Nie lepiej ją w górę bardziej puścić?

Offline

 

#36 2014-02-27 22:58:32

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

bacatoja napisał(a):

Oprócz tego spawałem wydech i już wiem, że w ciągu miesiąca muszę wymienić fragment od katalizatora do końcowego... i tak sobie myślę, że chyba wspawam tam po prostu jedną solidną rurę z tym elastycznym łącznikiem img/smilies/smile

Pamiętasz jak ktoś ci napisał na początku, że "apetyt rośnie w miarę jedzenia" (chodzi mi o tuning) mówiłeś, że mała gleba nie zaszkodzi, a tak to będzie w ori, a tu coraz bardziej odchodzisz od pięknej serii :-( :-( :-(
Dzisiaj założyłem nowy wydech (od kata do tyłu) i powiem Ci, że jest miodzio, a tak jak wywalisz środkowy to będzie hałas.

I kolejny sporting odchodzi od oryginału :-( :-(  :-(

Offline

 

#37 2014-02-28 08:37:16

Pyton
Nieźle sie stara
Skąd: Przasnysz/Ciechanów
Zarejestrowany: 2012-05-26
Posty: 375
Silnik / moc / zasilanie: 700/ 31/ benzyna
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento Young / Ford Fiesta 1.4 TDCI
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Jeśli nie chcesz mieś problemów z akumulatorem to zrób taki kształt jak mają rozpórki Sparco które kosztują ponad 300 zł. Tu masz model, kiedyś sam chciałem zrobić rozpórkę ale wstrzymam się z tym bo nawet zawieszenia dobrego nie mam.
http://abload.de/img/111wikfj.png
http://abload.de/img/2222225pk07.png
Nie znam dokładnie rozstawu śrub pod zbiorniczek więc tu robiłem na oko, reszta wymiarów się zgadza, mierzyłem na 700. Może ten model pomoże, jak chcesz więcej fotek lub cały model to pisz.


http://forum-lines.ru/rez/ab217777.gif
Mój Cienias

18.01.2016 [*]

Offline

 

#38 2014-03-01 13:30:25

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Bombell napisał(a):

Z rozpórką pomysł dobry ale boję się, że minie się to z jej faktycznym celem. Na dzień dobry zrezygnowałbym ze śruby rzymskiej bo to będzie jej najsłabszy punkt. No i z tej lewej strony wziąłeś poprawkę, żeby rozpórka nie wadziła o osłonę nagrzewnicy i filtr powietrza? Nie lepiej ją w górę bardziej puścić?

Tak, wszystko jest wymierzone i o nic nie będzie wadzić img/smilies/smile Jeśli chodzi o śrube rzymską, to kurcze nie wiem.... z jednej strony tu nie chodzi o regulacje, a raczej napięcie wstępne, no a z drugiej to może faktycznie lepiej zrobić jebutną rozpóre i się nie martwić o nic img/smilies/smile

jkrotki napisał(a):

Pamiętasz jak ktoś ci napisał na początku, że "apetyt rośnie w miarę jedzenia" (chodzi mi o tuning) mówiłeś, że mała gleba nie zaszkodzi, a tak to będzie w ori, a tu coraz bardziej odchodzisz od pięknej serii :-( :-( :-(
Dzisiaj założyłem nowy wydech (od kata do tyłu) i powiem Ci, że jest miodzio, a tak jak wywalisz środkowy to będzie hałas.

I kolejny sporting odchodzi od oryginału :-( :-(  :-(

Nie no stary, przesadzasz! Tak się składa, że kiedyś obracałem się w klimatach prawdziwie już klasycznych samochodów i trend podejścia do tych aut nie był, aż tak skrajny jaki Ty prezentujesz. Nikt nie będzie jeździł fordem capri na fabrycznych oponach 40 lat później. Niektóre części już są praktycznie nie do zdobycia. Mimo wszystko nikt nie wątpi w oryginalność starego samochodu, tylko dlatego, że ma przelot, czy inny (większy) gaźnik. Nie dajmy się zwariować. Zdecydowanie starsze fury idą mocno w dół, poleruje się wszystko pod maską i zakłada felgi od porsche (VW transporter I) i oczywiście jeden uzna, że to dodaj im uroku, a inny będzie wolał wygląd fabryczny (a jeden i drugi będzie miał najwyższą notę bo będą bardzo zadbane, a w garażu zawsze może czekać komplet nowej galanterii). To kolejny powód, dla którego nie mam nic przeciwko odchodzenia od oryginału, bo jeśli znajdę kiedyś nową ori kierownicę do Sportinga, to wrzuce ją pewnie do jakiegoś kartonu, żeby przetrwała jak najdłużej w idealnym stanie. Polecam Ci pooglądać jakieś amerykańskie czy nawet niemieckie (YouTube: "RoadKill" "/Drive" itp.) programy o klasycznej motoryzacji... To są kraje o zdecywanie najwyższej kulturze motoryzacyjnej, a jednak podchodzą do samochodu na zasadzie, że jest dla mnie, a nie ja dla niego. Rzeczy takie jak wydech, czy zawieszenie, czy jakieś elementy które zawsze przecież można podmienić na fabryczne, a mogą dawać dodatkową radochę w używaniu fury- jestem za. Jeśli uda mi się tym autem dojeździć do czasów, kiedy wstawie je do hangaru i przykryje jakimś specjalnie oddychającym materiałem, to zaufaj mi, że będę miał wtedy przygotowane kilka kartonów z fabrycznie nowymi, oryginalnymi częściami do tego samochodu img/smilies/smile

Offline

 

#39 2014-03-01 13:32:32

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Pyton napisał(a):

Jeśli nie chcesz mieś problemów z akumulatorem to zrób taki kształt jak mają rozpórki Sparco które kosztują ponad 300 zł. Tu masz model, kiedyś sam chciałem zrobić rozpórkę ale wstrzymam się z tym bo nawet zawieszenia dobrego nie mam.

Dzięki stary img/smilies/smile Świetny model img/smilies/smile No ja muszę coś z tym zdziałać, bo nie chce nadwyrężać budy.

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2014-03-01 13:43:10)

Offline

 

#40 2014-03-01 13:40:28

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

jkrotki napisał(a):

I kolejny sporting odchodzi od oryginału :-( :-(  :-(

No to tera pacz!
http://i60.tinypic.com/24mxsg7.jpg
http://i62.tinypic.com/4nrrr.jpg

Sporo roboty z tym było, ale się opłaciło, bo stara gałka była już zjechana img/smilies/smile
Wyprzedzając krytykę jkrótkiego, i powołując się na to co napisałem wyżej... jak tylko znajdę oryginalną, obszytą skórą gałkę do Sportinga (w zasadzie w CC to całą górną część lewarka) to włożę ją sobie do kartoniku i zamontuję, w zdecydowanie lepszych czasach img/smilies/smile

A propos: używana bila, kupiona na allegro za 1zł:)

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2014-03-01 13:44:23)

Offline

 

#41 2014-03-01 13:50:07

benioopole
Stary wyjadacz
Zarejestrowany: 2012-12-18
Posty: 508
Silnik / moc / zasilanie: 704/ale żart/Pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Ostrzeżenia: 1

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

gałka na plus img/smilies/smile

Offline

 

#42 2014-03-01 14:54:59

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

To twoje auto i możesz nawet zrobić z niego wieśwóz,ale coraz mniej jest już oryginałów i warto je tak zachować tak  jak są. Nie mówię żeby przez sto lat jeździć na oryginalnych oponach ale można zachować chociaż fabryczny wygląd

Offline

 

#43 2014-03-01 19:45:17

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

jkrotki napisał(a):

To twoje auto i możesz nawet zrobić z niego wieśwóz,ale coraz mniej jest już oryginałów i warto je tak zachować tak  jak są. Nie mówię żeby przez sto lat jeździć na oryginalnych oponach ale można zachować chociaż fabryczny wygląd

Może przesadziłem wyżej. W sumie Cię rozumiem, i ciesze się, że są ludzie z takimi poglądami jak Ty. Po prostu, uznałem, że przesadzasz, bo nie zamierzam zmieniać tego auta tak, żeby ewentualnie później nie dało się czegoś cofnąć. Jeszcze wiele lat minie zanim to auto będzie zabytkiem i ważne, żeby w ogóle do tego czasu dotrwało, ale też, pamiętaj, że to tylko samochód. Te zmiany które robię wynikają raczej z tego co mi się osobiście podoba i od początku mam plan na ten samochód i go realizuję... nie zamierzam go bezsensu zniszczyć, więc luz.

Poza tym, cały czas naprawiam ten samochód i wydaje mi się, że na prawdę o niego dbam... więc może lepiej, że istnieje minimalna szansa, że za kilka lat będzie wciąż sprawny. Przecież mógł go kupić jakiś amator wyścigów, czy jakiś mistrz prostej img/smilies/smile co nie? Przecież to idealny samochód do kjs'ów, prawda?
Więc jak sam widzisz, to, że zrobię sobie zawieszenie jakie mi pasuje, czy wydech bez środkowego, czy założę kulę bilardową zamiast gałki- to raczej nie przekreśla tego auta img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2014-03-01 21:42:52)

Offline

 

#44 2014-03-05 09:57:33

lukki11
Nowy
Skąd: Izbica Kujawska
Zarejestrowany: 2012-08-21
Posty: 32
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 55km benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Świetny egzemplarz ! img/smilies/smile No i muszę przyznać naprawdę ładnie siedzi, gleba jak najbardziej na + img/smilies/wink

Offline

 

#45 2014-04-15 14:25:12

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Chwile mnie nie było bo kończę właśnie szkołę:P Ale furka jest cały czas dopieszczana.
Z najważniejszych rzeczy: nowy rozrząd z pompą, nowy olej w silniku i skrzyni, nowe przewody i świece i nareszcie nowe poduszki (cały komplet). Fura teraz jeździ aż miło:) Co ciekawe, w okresie grudzień/ luty, średnie spalanie wychodziło mi na poziomie 10l/100km... miazga.
Teraz od marca mam średnie dokładnie 6,5l/100km... dodam tutaj, że auto do tej pory jeszcze nie miało okazji jeździć poza miastem i cały czas jest ciśnięte po Warsiawce;(
http://i61.tinypic.com/i23t3d.jpg
Nie mogę się doczekać majówy, bo po raz pierwszy Cienki odleci w dalszą trasę:) Liczę na 5l/100km:)

Na początku tematu płakałem nad zniszczonymi przez poprzedniego właściciela panelami głośnikowymi. Kupiłem już nawet kawałek skaju z planem, że obije je, żeby zakryć dziurę.
Przy rozbieraniu tapicerki podczas naprawy elektryki szyb, okazało się, że ten bezduszny elepstryk jeszcze dodatkowo, zupełnie bez powodu, wyciął takie kwadraty w blasze drzwi- że niby nie mieściły się tam głośniki... ale o tym, że woda do nich wpada, to już nikt się nie zastanowił. No i wymyśliłem taki oto patent, zabezpieczywszy wcześniej wszystkie otwory przed wodą:
http://i59.tinypic.com/zl59wm.jpg
Są to tapicerki pochodzące z CC, więc wszystko ładnie pasuje. Jak pewnie zauważyliście zdobyłem też boczki drzwiowe pod elektrykę. Są lekko wypłowiałe, ale to widać na zdjęciu- normalnie to robi dużo lepsze wrażenie niż te boczki z początku tematu:)
Dziurę zamaskowałem epoxydem i popryskałem czarnym matem- efekt jest taki, że nie rzuca mi się to w oczy- a wole takie rozwiązanie niż obijanie skajem (tapicerem nie jestem). Oprócz tego wywaliłem wszystkie durne patenty wygłuszające i poprawiłem co trzeba i okazało się, że te głośniki które miałem to nawet coś tam potrafią bez dodatkowego trzeszczenia:)
Generalnie jest extra- teraz odkładam na felgi 14" z oponami (troche to kosztuje), jakiś zgrabny wydech (bo ten jest dziurawy już) i poprawki lakiernicze... i będzie cukierek:)
Hawk!

Ostatnio edytowany przez bacatoja (2014-04-15 14:29:27)

Offline

 

#46 2014-04-15 16:18:54

Vix
Nieźle sie stara
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2014-03-25
Posty: 89
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 30KM / PB95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

jak te kabelki sa tam poprowadzone od deski rozdzielczej do drzwi ? ciekawi mnie to bo u mnie wszystko na manualu. fajne jest te obicie drzwi. na co je przychaczyles ? cienki wyglada miodnie z tymi gumami pomaranczowymi, a drzwi sie ladnie prezentuja img/smilies/big_smile


edit:
a dobra, widze ze tam przez ta gume przechodzi jak w kazdym. musze obczaic czy u mnie jest taka mozliwosc zamontowania recznie kabelkow w drzwiach bo fanem krecenia korbka i braku glosnikow w drzwiach raczej nie jestem img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez Vix (2014-04-15 16:20:58)


http://itvix.pl/dysk/it_vix/itvix_logo.jpe Grafika i programy na zlecenie
Wykonuję: programy komputerowe, grafikę komputerową, strony internetowe, animacje komputerowe

Cieniasek 93' img/smilies/big_smile

Offline

 

#47 2014-04-15 16:36:03

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Vix napisał(a):

jak te kabelki sa tam poprowadzone od deski rozdzielczej do drzwi ? ciekawi mnie to bo u mnie wszystko na manualu. fajne jest te obicie drzwi. na co je przychaczyles ? cienki wyglada miodnie z tymi gumami pomaranczowymi, a drzwi sie ladnie prezentuja img/smilies/big_smile


edit:
a dobra, widze ze tam przez ta gume przechodzi jak w kazdym. musze obczaic czy u mnie jest taka mozliwosc zamontowania recznie kabelkow w drzwiach bo fanem krecenia korbka i braku glosnikow w drzwiach raczej nie jestem img/smilies/big_smile

Dokładnie, przez otworek przy zawiasie:) Ja akurat nie mam problemów z kręceniem korbką, ale auto kupiłem już z elektryką, tylko powiedzmy do poprawienia, więc poprawiłem:)
Panele głośnikowe są oryginalne, ale z tego co się orientuje, ciężko takie zdobyć... życzę powodzenia, a w razie czego, czasami trafiają się jakieś ciekawe patenty na ulokowanie głośników w drzwiach. Gdybyś przeciągał kabelki- to pamiętaj, żeby je dobrze po podklejać do odpowiednich fragmentów drzwi od środka (żeby nie były luzem). U mnie jeden kabelek był bardzo blisko blachy i długo mi zajęło zanim doszedłem, że to on wpada w rezonans przy pewnych częstotliwościach basu- to ważne, jeżeli będziesz montował nagłośnienie w drzwiach:) Poprzedni właściciel wypchał prawie całe drzwi gąbką (prawdopodobnie też wkurzało go to dudnienie), ale to jak się okazało nie miało prawa pomóc. Ja przykleiłem ten kabelek power-tapem, nie mam nawet kawałka gąbki, i gra czysto i nie wibruje.

Obicie drzwi teoretycznie trzyma się na panelach/kieszonkach i boczkach (tak jest wymyślone), ale ponieważ trudno jest je założyć równo, zwłaszcza przy tych panelach głośnikowych, to pomogłem sobie taśmą dwustronną- ale to tylko po to, żeby ułatwić montaż, tak na prawdę taśma nie trzyma tej tapicerki- podobno jest to materiał z Soleil'a czy innej wersji... być może. Efekt jest taki, że zrobiło się delikatnie przytulniej-(mniej gołej blachy, która była dodatkowo porysowana itp. od korzystania z kieszeni)

Pomarańczowe "gumki" to oryginalny detal ze srebrnych CCS'ów, jeżeli masz na myśli listewki na zderzakach:) Ten typ tak miał:)

I nie- nie zgubiłem lewej, przedniej ramki- bo też to często słyszę:D

Offline

 

#48 2014-04-15 16:46:02

Vix
Nieźle sie stara
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2014-03-25
Posty: 89
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 30KM / PB95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

wiem, ze te slynne "gumki" img/smilies/big_smile sa montowane w ccs standartowo i nie ma na druga strone img/smilies/big_smile dzieki za rady co do montowania. wlasnie ciekawilo mnie jak przymocowac material. troche lipa bedzie bo przez przypadek mozna go wyrwac z lewej czy z prawej strony, chyba ze jest centralnie na gladko polozony to wtedy ta szansa jest mniejsza. no wlasnie, co do golej blachy to troche za duzo tutaj. tak oziemble jest i wgl. z materialem to bosko wszystko img/smilies/big_smile a z plastikiem to byloby dno. jak to mowia plastic is fantastic.. ale mega ladnie sie komponuje ten material. jak ja bede swoj obkladal to si grubo zastanowie czy calych drzwi nie przykryc cieplutkim i milutkim materialem, z montazem bedzie niezle duzo zabawy, ale moje autko jest dla mnie jak oczko w glowie i chce dla niego lepiej. dla niektorych wiocha, dla niektorych styl zycia. co do tuningow to trzeba byc odwaznym. tam gdzie masz ta wkladke do szyb pod kierownica to ja mam alarm i bede musial wymyslec cos innego gdzie to umiejscowic img/smilies/big_smile a propo tego materialu na drzwiach, dodatkowy + jest taki ze nic nie puka img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez Vix (2014-04-15 16:54:37)


http://itvix.pl/dysk/it_vix/itvix_logo.jpe Grafika i programy na zlecenie
Wykonuję: programy komputerowe, grafikę komputerową, strony internetowe, animacje komputerowe

Cieniasek 93' img/smilies/big_smile

Offline

 

#49 2014-04-15 17:00:16

bacatoja
Nieźle sie stara
Skąd: Legionowo
Zarejestrowany: 2013-10-27
Posty: 125
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/SPI
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

Vix napisał(a):

troche lipa bedzie bo przez przypadek mozna go wyrwac z lewej czy z prawej strony, chyba ze jest centralnie na gladko polozony to wtedy ta szansa jest mniejsza.[..] z montazem bedzie niezle duzo zabawy, ale moje autko jest dla mnie jak oczko w glowie i chce dla niego lepiej. dla niektorych wiocha, dla niektorych styl zycia. co do tuningow to trzeba byc odwaznym. tam gdzie masz ta wkladke do szyb pod kierownica to ja mam alarm i bede musial wymyslec cos innego gdzie to umiejscowic img/smilies/big_smile a propo tego materialu na drzwiach, dodatkowy + jest taki ze nic nie puka img/smilies/big_smile

Ciężko cokolwiek wyrwać, bo ten materiał jest utwardzony i układa się dokładnie na kształt blachy, więc po zmontowaniu całości bardzo dobrze przylega i nigdzie nie odstaje. Żeby Ci nie skłamać, jest to chyba najprostsza rzecz jaką można zrobić w tym samochodzie. Boczki zdejmować tak, żeby nie powyrywać zapinek i to cała robota:) Banalnie prosta sprawa. Na allegro wpisz sobie "tapicerka drzwi" lub wejdź przez zakładkę dotyczącą części wyposażenia wnętrza i będziesz miał kilka pewnie do wyboru. Pojawiają się szare (takie jak moje), ale też czarne. Mi pasowały szare i ciesze się, że te właśnie wybrałem- Ty masz czarną dechę, więc rozważ czarne;) Ale to Ty tu uRządzisz:P
Ja za swoje dałem 20 złotych PLN- z tego co widziałem ceny czasami dochodzą do 40 około, więc się nie zrażaj i szukaj, bo przewija się ich sporo z tego co widze:)
Dokładnie, nareszcie można wozić pierdoły różne w kieszonkach, i nie walą o blache:Dimg/smilies/big_smile

Co do przełączników szyb, to proponuje Ci szukać miejsca raczej na diodę alarmu, a szyby montować na oryginalnych przełącznikach tak jak u mnie. Szkoda się narobić, a później poprawiać- oryginalne przełączniki nie są jakieś drogie, często się trafiają (nawet ostatnio widziałem aukcje kompletnej elektryki do CC razem z włącznikami i silniczkami) i są solidne i dobrze pasują do tych otworów pod kolumną. Ja już poprawiałem patent i wiem, że lepiej unikać patentów- a miejsce na diodkę zawsze znajdziesz:)

Offline

 

#50 2014-04-15 17:37:53

Vix
Nieźle sie stara
Skąd: Pruszcz Gdański
Zarejestrowany: 2014-03-25
Posty: 89
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 30KM / PB95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Srebrny Fiat Cinquecento Sporting 1.1

nawet nie miałem pojęcia, że takowe obicia drzwi istnieją. myślałem, że to samoróbki są img/smilies/big_smile no to wtedy jak się ładnie wpasowuje to jestem za tym jak najbardziej img/smilies/big_smile u mnie to tylko czarne albo niebieskie img/smilies/big_smile cały cienki będzie czarno-niebiesko-srebrny. u ciebie to bosko wygląda szare img/smilies/big_smile

ogólnie co do przełączników szyb elektrycznych to myślałem nad tym, żeby je umiejscowić na podłokietnikach. widziałem kiedyś taki patent na necie i nawet fajnie wyglądało, ale koleżka nie schował kabli i brzydko wyglądało. ale raczej się na to nie zabiorę bo już to nie jest urok cieniasa. ew. wpakować gdzieś na własnym plastiku przy radiu img/smilies/big_smile

ale brawo, kawal dobrej roboty odwaliłeś. najważniejsze w modach to jest zrobić wnętrze komfortowe dla siebie img/smilies/big_smile jak będziesz chciał sprzedać te boczki to daj znać img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez Vix (2014-04-15 17:39:04)


http://itvix.pl/dysk/it_vix/itvix_logo.jpe Grafika i programy na zlecenie
Wykonuję: programy komputerowe, grafikę komputerową, strony internetowe, animacje komputerowe

Cieniasek 93' img/smilies/big_smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo