Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2009-05-04 20:29:57

TumaX
VIP
Skąd: Poznań/Koszalin
Zarejestrowany: 2008-11-27
Posty: 1007
Silnik / moc / zasilanie: 1.8/60 KM/Diesel
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Fiesta

Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Mam zagadkę.

Wydaje mi się, że głowica od Punto 1.2 8v pasuje do Sportinga, z tym, że ma ona większe zawory. Orientuje się ktoś czy to jest prawda? Niestety nie mam za bardzo kiedy sprawdzić tego po uszczelkach.
Myślałem o tym, żeby sobie tak coś polepszyć. Jeśli zawory są większe to szybciej wpada mieszanka i szybciej wylatuje, więc skutki są raczej logiczne.

Offline

 

#2 2009-05-04 20:52:22

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

a od 1.2 nie jest wyższa? przez co dluższy pasek potrzeby?


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#3 2009-05-04 21:05:16

TumaX
VIP
Skąd: Poznań/Koszalin
Zarejestrowany: 2008-11-27
Posty: 1007
Silnik / moc / zasilanie: 1.8/60 KM/Diesel
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Fiesta

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

No właśnie nie wiem, dlatego pytam img/smilies/wink. Najważniejsze pytanie to, czy pasuje na blok i czy rozstaw śrub jest ten sam.

Ostatnio edytowany przez TumaX (2009-05-04 21:06:48)

Offline

 

#4 2009-05-04 21:28:56

johan93
VIP
Skąd: Suwałki
Zarejestrowany: 2008-03-05
Posty: 1517
Silnik / moc / zasilanie: 1896/110
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: A4

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Konkretnej odpowiedzi nie udzielę,ale jest kilka osób co wstawiły głowicę od 1,2 moze na portalu polska jazda jest ktoś taki i bezpośrednio on Ci wytłumaczy


http://i37.tinypic.com/25jwars.jpg

Offline

 

#5 2009-05-04 21:37:00

TumaX
VIP
Skąd: Poznań/Koszalin
Zarejestrowany: 2008-11-27
Posty: 1007
Silnik / moc / zasilanie: 1.8/60 KM/Diesel
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Fiesta

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Kolektor ssący z przepustnicą wiem, że wstawiają, tylko wtedy kwestia tego, czy coś z kompem trzeba robić.

Offline

 

#6 2009-05-04 21:50:17

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

glowica pasuje p&p tzn rozstaw srub bo to te same silniki z tej samej rodziny fire, co do przpustnicy i kompa to trzeba robić remap bo zwiększa się dawka paliwa img/smilies/wink


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#7 2009-05-05 17:06:37

Furious
Stary wyjadacz
Skąd: NDZ
Zarejestrowany: 2009-02-10
Posty: 638
Silnik / moc / zasilanie: 1242/75/noPB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecnto

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

to może coś ode mnie
głowica z 1.2 8v podejdzie bez problemu jednak sama głowica to nie wszystko
potrzebujesz również całego kolektora ssącego(przepustnicy wtrysków itp) co do kompa to ten z 1.1 bez remapu nie da rady (przesiadasz z SPI na MPI) komputer z 1.2 8V powinien sobie poradzić z ogarnięciem tego co do paska rozrządu to z 1.1 zostaje głowice są podobnej wielkości

wiec zmieniając głowice potrzebujesz kompletnej głowicy z osprzętem + komputer i wiązke trzeba zdrutować z jednego wtryskiwacza na cztery


http://www.imagic.pl/files//10861/Public/dajtkibanerek.jpg

Offline

 

#8 2009-05-05 19:23:52

TumaX
VIP
Skąd: Poznań/Koszalin
Zarejestrowany: 2008-11-27
Posty: 1007
Silnik / moc / zasilanie: 1.8/60 KM/Diesel
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Fiesta

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

A jak komp z 1.2 poradzi sobie z zapłonem z 1.1?

Offline

 

#9 2009-05-05 19:45:53

Furious
Stary wyjadacz
Skąd: NDZ
Zarejestrowany: 2009-02-10
Posty: 638
Silnik / moc / zasilanie: 1242/75/noPB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecnto

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

TumaX napisał(a):

A jak komp z 1.2 poradzi sobie z zapłonem z 1.1?

tu nie chodzi o zapłon tylko o ilość podawanego paliwa
aa właśnie o tym zapomniałem wkład pompy jeszcze będzie do zmiany img/smilies/smile z 1bar na 3bar


http://www.imagic.pl/files//10861/Public/dajtkibanerek.jpg

Offline

 

#10 2009-05-05 19:51:45

mazo
Nieźle sie stara
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2009-01-11
Posty: 211
Silnik / moc / zasilanie: 700 FOS + LPG
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CC 700

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

ile to bedzie miało kucy? tak z ciekawości...

Offline

 

#11 2009-05-05 20:46:05

Furious
Stary wyjadacz
Skąd: NDZ
Zarejestrowany: 2009-02-10
Posty: 638
Silnik / moc / zasilanie: 1242/75/noPB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecnto

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

mazo napisał(a):

ile to bedzie miało kucy? tak z ciekawości...

kolo 65-70max moim zdaniem gra nie warta świeczki bo za ta kasę to cale 1.2 kupi a dynamika w kompletnym 1.2 dużo lepsza img/smilies/trink39


http://www.imagic.pl/files//10861/Public/dajtkibanerek.jpg

Offline

 

#12 2012-08-03 18:37:14

Boy
VIP
Zarejestrowany: 2012-05-13
Posty: 1328
Silnik / moc / zasilanie: 1.1
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting/Soleil

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Witajcie. Mam pytanko czy głowica od 1.2 75 MPI podejdzie Plug&Play do bloku 1.1 SPI?


CCS 1150cm3 8V MPI powered by ELCAR [w budowie...]

Offline

 

#13 2012-08-03 18:41:47

NobSon
VIP
Zarejestrowany: 2012-02-26
Posty: 1397
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 2

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

1.2 8v podejdzie bez problemu, a 1.2 16v już nie.

Offline

 

#14 2012-08-03 19:07:40

Boy
VIP
Zarejestrowany: 2012-05-13
Posty: 1328
Silnik / moc / zasilanie: 1.1
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting/Soleil

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Ale trzeba coś "przerabiać" czy nie? Wybaczcie, że tak dopytuje ale chce być pewny, bo mam możliwość kupna 1.2 75 MPI do mojego 1.1 SPI.


CCS 1150cm3 8V MPI powered by ELCAR [w budowie...]

Offline

 

#15 2012-08-03 20:26:21

NobSon
VIP
Zarejestrowany: 2012-02-26
Posty: 1397
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 2

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Sluchaj tak jak juz mówiłem glowica 1.2 8v podejdzie Plug&play. Ale jak mowisz ze to jest MPI to napewno musisz miec też wiązke do tego i komputer. Bo w 1.1 jest Spi czyli pojedynczy wtrysk. a do Mpi musisz miec kolektor dolotowy od Mpi również.

Offline

 

#16 2012-08-03 21:41:02

wolf_89
VIP
Skąd: Lubliniec/Wrocław/Rzeszów
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 1342
Silnik / moc / zasilanie: 1.2_16v/86km/Pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Kolega wyżej ma rację ale do głowicy z MPI oprócz przerobienia wiązki potrzebujesz również komputer z 1.2 MPI bo Ci będzie go zalewało, MPI w 8v ma wtryski w systemie full grypa czyli leją wszystkie na raz a mapa w Twoim kompie jest napisana dla jednego wtrysku a nie 4. Jedyne co musisz przerobić w wiązce to podłączyć pod przewód sterujący wtryskami (pin 18) wszystkie cztery przewody sterujące wtryskami, pozostałe 4 podpinasz do plusa idącego z przekaźnika (drugi przewód z wtyczki którą masz obecnie)


Zapraszam na moją stronę: Cinquecento Tuning | swap | Poradniki | Manual
--------------------------------------------------------------------------
Nie ważne czym jeździsz, ważne jak jeździsz...
Nie bryka lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#17 2012-08-03 22:55:52

Boy
VIP
Zarejestrowany: 2012-05-13
Posty: 1328
Silnik / moc / zasilanie: 1.1
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting/Soleil

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

wolf_89 napisał(a):

Kolega wyżej ma rację ale do głowicy z MPI oprócz przerobienia wiązki potrzebujesz również komputer z 1.2 MPI bo Ci będzie go zalewało, MPI w 8v ma wtryski w systemie full grypa czyli leją wszystkie na raz a mapa w Twoim kompie jest napisana dla jednego wtrysku a nie 4. Jedyne co musisz przerobić w wiązce to podłączyć pod przewód sterujący wtryskami (pin 18) wszystkie cztery przewody sterujące wtryskami, pozostałe 4 podpinasz do plusa idącego z przekaźnika (drugi przewód z wtyczki którą masz obecnie)

Dzięki o takie "wytłumaczenie" mi chodziło img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Boy (2012-08-03 22:56:08)


CCS 1150cm3 8V MPI powered by ELCAR [w budowie...]

Offline

 

#18 2012-08-03 23:49:59

wolf_89
VIP
Skąd: Lubliniec/Wrocław/Rzeszów
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 1342
Silnik / moc / zasilanie: 1.2_16v/86km/Pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Tylko powyższy opis tyczy się opcji w której zmieniasz kolektor na ten z MPI, jeśli przykręcisz swój obecny to nic nie musisz robić ale efekt będzie praktycznie żaden.


Zapraszam na moją stronę: Cinquecento Tuning | swap | Poradniki | Manual
--------------------------------------------------------------------------
Nie ważne czym jeździsz, ważne jak jeździsz...
Nie bryka lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#19 2016-01-23 18:22:58

WRECKERR
Nowy
Skąd: Ostrowiec Św.
Zarejestrowany: 2016-01-23
Posty: 11
Silnik / moc / zasilanie: 75
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Sejek 1.2 MPI 8v

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Witam mam pytanie odnośnie Sejka
Włożyłem głowicę 1.2 MPI 8V 75KM do 1.1 SPI i wychodzi na to że pasek rozrządu jest za długi..
Co teraz ? Ktoś miał podobny problem ?

Offline

 

#20 2016-01-23 18:35:03

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

a tam kółka od rozrządu nie sa inne ?

Offline

 

#21 2016-01-23 18:37:47

Renegat
VIP
Skąd: Zalasowa
Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1201
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16v / około 130 / PB98
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC 1.4 16v

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Tak jak tatas mówi, kółka sprawdź. Do tego pasek z 1.1 musisz zastosować bo 1.2 ma wyższy blok.

Ostatnio edytowany przez Renegat (2016-01-23 18:38:48)

Offline

 

#22 2016-01-23 18:55:02

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

głowica 1.2 8v  MPI jest 1,5 cm wyższa ,musisz sobie tylko koło pasowe wałka rozrządu założyć swoje

Offline

 

#23 2016-01-23 19:08:36

WRECKERR
Nowy
Skąd: Ostrowiec Św.
Zarejestrowany: 2016-01-23
Posty: 11
Silnik / moc / zasilanie: 75
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Sejek 1.2 MPI 8v

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Okej, dzięki sprawdzę to jutro. Pozdrawiam

Offline

 

#24 2016-01-23 19:11:00

Renegat
VIP
Skąd: Zalasowa
Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1201
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16v / około 130 / PB98
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC 1.4 16v

Ostrzeżenia: 1

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

Tatas, aż 1,5 cm? Tyle czasu się z tymi silnikami bawię i nawet nie zwróciłem uwagi img/smilies/big_smile

A wracając do tematu to wymień koło wałka, tak jak już pisane było, pasuje bez kombinacji img/smilies/smile

Offline

 

#25 2016-01-23 19:18:46

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Głowica z 1.2 8v do 1.1 - pytanie.

tak kiedyś mierzyłem , zwykła miarka wiec te 1,5 cm to nie dokładny wynik

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo