Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2014-06-22 20:43:01

ScorpionS
Nieźle sie stara
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2014-05-27
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Przelot w CC 900 czy warto?

Witam. Z racji tego iż przegnił mi tłumik w kilku miejscach plus złącze elastyczne postanowiłem wymienić wszystko naraz.
Myślę nad wstawieniem przelotu + końcówka basowa.
Czy to rozwiązanie będzie dobre?
Jak ma się to do mocy? Słyszałem, że w 900cc odczuje spory spadek na przelocie gdy wytnę katalizator.
Czy warto zostawiać katalizator czy wstawić strumienice czy wyjąć wszystko i wstawić rurę?

Jaki tłumik basowy polecacie? Chodzi mi o pomruk na wolnych obrotach i metaliczny dźwięk na wysokich.
Tłumika szukać do Cinquecento/Seicento czy z jakiegoś innego auta jeszcze pasuje?

Offline

 

#2 2014-06-23 01:35:37

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

Przelot wylicza się do konkretnego silnika albo stosuje do silników turbodoładowanych .


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#3 2014-06-23 18:38:59

ScorpionS
Nieźle sie stara
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2014-05-27
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

Czyli lepiej zostawić katalizator lub kupić strumienice i końcowy tłumik basowy typu mugen lub ulter?

Offline

 

#4 2014-06-23 19:14:07

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

ostatnio wywaliłem wszystko i dałem przelot na róże 40 , końcowy od DF   na pewno nie stracił na mocy , a nawet ciut zyskał , stwierdziłem ze przy 2000 obrotów 5 nie mogłem wsadzić bo nie jechał ,teraz nawet przyspiesza , choć ostrzegam ze zestaw taki jest dość głośny ale da się śmigać
ps. złącze elastyczne wspawałem bo bez niego straszne wibracje na kastę się przenosiły

http://i1373.photobucket.com/albums/ag380/Dariusz_Rzyszczak/t1420umik_zpsf6a24037.jpg

Ostatnio edytowany przez tatas (2014-06-23 19:24:39)

Offline

 

#5 2014-06-23 20:48:11

ScorpionS
Nieźle sie stara
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2014-05-27
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

A jaki masz wydech końcowy? i czy można kupić gotowy wydech przlot do cc od kolektora do końca? ponieważ moja rura jest pognita cała i spawać nie ma do czego.

Ostatnio edytowany przez ScorpionS (2014-06-23 20:49:02)

Offline

 

#6 2014-06-23 20:50:53

Bombell
VIP
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 1317
Silnik / moc / zasilanie: 1242/100/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

tatas napisał(a):

końcowy od DF

DF - czyt. Duży Fiat
Taki sam zestaw miałem u siebie w 900 na wtrysku. Jeździłem tak chyba sezon i było całkiem przyjemnie.

Offline

 

#7 2014-06-23 21:44:34

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

rurę do tłumika końcowego ( od fiata 125p) ucinasz od swojego starego , ta rurę se kup tu http://allegro.pl/tlumik-rura-srodkowa- … 71173.html ,no i w miejsce kata wspawasz odcinek rury ok 40-50 cm pozamiatane

a to jest tłumik DF  img/smilies/big_smile http://allegro.pl/tlumik-koncowy-fiat-1 … 63807.html

Ostatnio edytowany przez tatas (2014-06-23 21:55:22)

Offline

 

#8 2014-08-24 17:34:54

_Matiq_
Nieźle sie stara
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2013-09-09
Posty: 473
Silnik / moc / zasilanie: 899/41/ Pb+Lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC, 407

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

tatas napisał(a):

ostatnio wywaliłem wszystko i dałem przelot na róże 40 , końcowy od DF   na pewno nie stracił na mocy , a nawet ciut zyskał , stwierdziłem ze przy 2000 obrotów 5 nie mogłem wsadzić bo nie jechał ,teraz nawet przyspiesza , choć ostrzegam ze zestaw taki jest dość głośny ale da się śmigać
ps. złącze elastyczne wspawałem bo bez niego straszne wibracje na kastę się przenosiły

http://i1373.photobucket.com/albums/ag3 … a24037.jpg

Możesz nagrać filmik jak to gada ?


Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem...

Offline

 

#9 2014-08-25 14:11:17

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

tylko ze mam tera strumienice wspawana

Offline

 

#10 2015-01-13 19:20:57

Sonic
Nieźle sie stara
Skąd: Trójmiasto
Zarejestrowany: 2014-01-10
Posty: 327
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75KM/PB-LPG
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento
Serwis

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

Odgrzewam kotleta bo szkoda śmiecic forum podobnymi tematami. Mam takie pytanie ciekawostkę. Czy ktoś z ciekawości mierzył może ile dB ma seryjny wydech w specyfikacji seryjny środkowy tłumik (bez kata) i końcowy z kanta? Ciekaw jestem czy mieści się w granicach bo wydech full przelot z kantem na końcu na pewno się nie mieści img/smilies/smile aczkolwiek ten środkowy orginalny też pewnie nie za wiele daje

Ostatnio edytowany przez Sonic (2015-01-13 19:21:44)

Offline

 

#11 2015-02-25 15:50:43

ScorpionS
Nieźle sie stara
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2014-05-27
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

Ja u siebie mam alaMugen WM Sport + katalizator bez wydechu środkowego. Powiem Ci tak, że z wkładką da się jeździć ale jak wyjmiesz wyguszenie to wyje jak...

Niestety wydech udało się zamontować tylko po środku ponieważ kupiłem za duży.

Ostatnio edytowany przez ScorpionS (2015-02-27 19:17:56)

Offline

 

#12 2015-02-27 20:50:41

ScorpionS
Nieźle sie stara
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2014-05-27
Posty: 78
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Przelot w CC 900 czy warto?

https://www.youtube.com/watch?v=NfagbgKi6y8

zamieszczam link do filmiku jak chodzi CC 900na wtrysku z wydechem WM Sport

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo