Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2014-07-13 23:34:42

DanJ93
Nieźle sie stara
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2014-06-30
Posty: 131
Silnik / moc / zasilanie: 1.3 / 68 / PB+LPG
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Skoda Felicia

Ostrzeżenia: 2

Re: Cienko Cienki

MALIN napisał(a):

Wczoraj się trochę pojeździło. Ogólnie to zrobione już ponad 700km img/smilies/big_smile Ale już słyszę, że trzeba wyregulować zawory img/smilies/tongue Planuje na wakacje pojechać nim nad morze, w ciągu dnia, gdy są upały, co ile km powinno się robić przerwy?

http://images63.fotosik.pl/1164/da57c6d30a69c8d6m.jpg

Aż poczujesz, że Ci słabo, lub zbyt gorąco img/smilies/lol
A autko hamuj jak będzie miał np. 100 stopni.


2013r. - Renault 19 II, 1993r. 1.7 PB+LPG [Szrot] & 2013r. - Fiat Uno II, 1998r. 1.0 PB [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1999r. 1.3 PB [Sprzedany] & 2014r. - Fiat CC, 1993r. 0.9 PB+LPG [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1998r. 1.3 PB+LPG[Aktualny]

Offline

 

#27 2014-07-13 23:50:42

dudu$
Stary wyjadacz
Skąd: Ząbki
Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 714
Silnik / moc / zasilanie: 1349cm / 75km / PB+LPG
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Daewoo LANOS

Re: Cienko Cienki

Ja rok temu swoim CC700 byłem nad morzem i bez problemu dojechałem. Do zrobienia miałem trasę Bolimów ( okolice Żyrardowa, Skierniewic) - Jastrzębia góra , według nawigacji ok 470km. Trasę tą pokonałem w jakieś 7h , jechałem z prędkością według gpsa 80km/h. Miałem w autku lekko uszkodzony termostat przez co w trasie temperatura silnika osiągała max. 60 stopni C. Zrobiłem tylko 4 przerwy niespełna 5 minutowe na siku co ok 100km Średnie spalanie wyszło 5,14l/100km.

Offline

 

#28 2014-07-14 04:54:41

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Nie mam termometru, ale zastosuje się tak jak napisał dudu$ - bo wychodzi u mnie podobna odległość do przejechania. Będą jechały łącznie 4 osoby, więc zapewne spalanie u mnie będzie koło 7/8 l

Offline

 

#29 2014-07-14 10:17:01

DanJ93
Nieźle sie stara
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2014-06-30
Posty: 131
Silnik / moc / zasilanie: 1.3 / 68 / PB+LPG
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Skoda Felicia

Ostrzeżenia: 2

Re: Cienko Cienki

A termostat w chłodnicy masz?
Ja bym na Twoim miejscu zmienił licznik na taki z termometrem, albo jakoś dorobił sobie termometr.
Ewentualnie możesz się dosłuchiwać czy Ci wentylator chłodnicy nie za często się włącza


2013r. - Renault 19 II, 1993r. 1.7 PB+LPG [Szrot] & 2013r. - Fiat Uno II, 1998r. 1.0 PB [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1999r. 1.3 PB [Sprzedany] & 2014r. - Fiat CC, 1993r. 0.9 PB+LPG [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1998r. 1.3 PB+LPG[Aktualny]

Offline

 

#30 2014-07-14 10:30:22

CzarO
VIP
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-12-04
Posty: 1552
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v Turbo / 2.5
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento & BMW e46
Serwis

Re: Cienko Cienki

DanJ93 napisał(a):

Ewentualnie możesz się dosłuchiwać czy Ci wentylator chłodnicy nie za często się włącza

Hahahaha no teraz to dowaliłeś img/smilies/big_smile dosłuchiwać się czegokolwiek w 700 podczas jazdy? Nie wiem jaki musiałby mieć słuch żeby w trakcie jazdy takim autem dosłuchać się czy wentylator chodzi czy nie img/smilies/smile Najlepszym rozwiązaniem jest założenie licznika z temp wody, koszt zakupu na poziomie 20zł i wystarczy podpiąć, bo fabryka pomyślała nad poprowadzeniem kabli, tylko szkoda było już dodawać do każdego wskaźnik w liczniku img/smilies/smile


http://www.cm-czewa.pl/images/bann250x100.jpg
704cm³ --> 1242cm³ 8v Turbo Garrett GT2560R 1,4Bar

http://www.fmic.pl/   http://www.cm-czewa.pl/   http://www.facebook.com/bozenaturbo/

Offline

 

#31 2014-07-14 17:46:03

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Specjalnie w długą trasę nie będę zakładał termometru img/smilies/tongue

Offline

 

#32 2014-07-14 18:25:40

dudu$
Stary wyjadacz
Skąd: Ząbki
Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 714
Silnik / moc / zasilanie: 1349cm / 75km / PB+LPG
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Daewoo LANOS

Re: Cienko Cienki

a ja nic ze swojego nie będę wyjmował. Dzień przed wyjazdem sprawdzę poziom płynów, uzupełnię olej ( lekko cieknie na łączeniu silnika ze skrzynią), sprawdzę ciśnienie w oponach oraz napełnię bak do pełna paliwkiem. W tym tygodniu założę jeszcze temat , jaka trasę wybrałem i przez które miejscowości będę przejeżdżał, chciałbym żeby forumowicze którzy będę mi mogli pomoc w przypadku awarii bolidu  z tych okolic się wpisywali .

Offline

 

#33 2014-07-15 01:07:22

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

A w ile osób? Bo mam też dylemat, czy u mnie 4 osoby + bagaże to dużo na ok 450 km

To prawda, że CC które nie miały montowanego licznika temperatury, miały jedynie kontrolkę?

Ostatnio edytowany przez MALIN (2014-07-15 01:13:30)

Offline

 

#34 2014-07-15 07:17:30

dudu$
Stary wyjadacz
Skąd: Ząbki
Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 714
Silnik / moc / zasilanie: 1349cm / 75km / PB+LPG
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Daewoo LANOS

Re: Cienko Cienki

ja jechałem tylko w 2 osoby + bagaż. Przed wyjazdem możesz zainwestować w autko te 50 zł i wymienić licznik ze wskaźnikiem temperatury + czujnik temperatur .

Offline

 

#35 2014-07-15 13:14:32

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Jak gdzieś będę przy szrotach, to się rozejrze, ale nadal nie wiem czy 4 osoby na tak długą trasę to dużo? Jeśli nie będę miał termometru, będę robił przerwy co 120km

Offline

 

#36 2014-07-15 14:21:44

dudu$
Stary wyjadacz
Skąd: Ząbki
Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 714
Silnik / moc / zasilanie: 1349cm / 75km / PB+LPG
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Daewoo LANOS

Re: Cienko Cienki

w trasie autko w 4 osoby nie dostanie po d..ie ponieważ zazwyczaj będziesz jechał ze stałą prędkością. Gorzej było by w mieście.

Offline

 

#37 2014-07-23 01:06:12

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Znajduje coraz to więcej ubytków do naprawy img/smilies/big_smile

http://images66.fotosik.pl/22/66ae574c37a67ea4m.jpg

Ktoś "fachowo" zamontował tylnią osłonę błotnika, Z początku myślałem, że to nic poważnego, ale blacha od krawędzi tej rdzy (jest bardzo miękka / zgina się) do ok 5cm. Zestaw naprawczy z watą szklaną tu pomoże? Jak rozumiem musiałbym to zrobić z 2 stron?

Offline

 

#38 2014-07-23 13:54:00

R1-E
Nieźle sie stara
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2014-01-11
Posty: 156
Silnik / moc / zasilanie: 899ccm/39KM/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat 170
Serwis

Re: Cienko Cienki

Jeżeli tej śruby nie zamierzasz z powrotem tam wkręcić, to możesz ją zatkać watą szklaną, po uprzednim pozbyciu się rudego itd.

Offline

 

#39 2014-07-23 21:40:23

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Ten wkręt jest tam niepotrzebny i tak będę musiał kupić nową osłonę błotnika. Mam już zestaw naprawczy, oczyszczę z rdzy, popsiukam cortainem i nałoże watę

Offline

 

#40 2014-07-23 21:54:06

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cienko Cienki

Ładny kolor auta, tylko troszkę drogo za te naprawy zapłaciłeś... I z tego co widzę gniją Ci te śmieszne uchwyty chyba na lewarek w przedniej części podłogi, nie lekceważ tego- ja to zrobiłem i w ciągu pół roku pojawiła się dziura.

Załóż licznik z wskaźnikiem temperatury koniecznie, ta głupia kontrolka potrafi się w ogóle nie zaświecić  przypadku awarii czujnika!


@Edit lampa przednia od str pasażera źle siedzi, czy auto miało dzwona? Między nią a maską jest większa przerwa niż od strony kierowcy.

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2014-07-23 21:55:25)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#41 2014-07-23 22:57:13

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

No sporo, ale samemu tego bym nie zrobił. W dodatku nie miałem też szukać kogoś tańszego. Jak zabezpiecze te uchwyty cortainem, to będzie dobrze?

Licznik ze wskaźnikiem temperatury może zamontuje, o ile zapoznam się bliżej z autem, bo nie wiem czy sam będę w stanie to wymienić.

Co do lampy, to świetny masz wzrok img/smilies/wink Tak, ta lampa lekko wystaje, bo pękło to coś:
http://images66.fotosik.pl/24/911cc6354ec6fe0cm.jpg

ten żółty plastik, który trzyma lampe. Ciekaw jestem, czy można to kupić odzielnie?

Offline

 

#42 2014-07-25 14:09:31

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Cienko Cienki

MALIN napisał(a):

Licznik ze wskaźnikiem temperatury może zamontuje, o ile zapoznam się bliżej z autem, bo nie wiem czy sam będę w stanie to wymienić.

Akurat mam u siebie rozgrzebaną deskę rozdzielczą...

http://www.editer.pl/fotka/cabccfd6f8eb782d284c2d11563eab74_1.jpg

Odkręcasz trzy śrubki imbusowe ==pierwsza mniej więcej nad przełącznikiem świateł. Później na środku i po prawej. Górne mocowanie obudowy licznika jest pod małymi zaślepkami obok zegarka. Dwie śrubki imbusowe.
Ściągasz daszek licznika i wykręcasz cztery wkręty mocujące licznik do deski.
Po obu stronach licznika odpinasz trzy kostki ==szeroką po lewej od kontrolek i w twoim przypadku czerwoną po prawej na górze od zegara paliwa.
Odpinamy linkę prędkościomierza, w modelach do 95 roku powinna być standardowa przykręcana. Od MR95 jest tam plastikowa końcówka siedząca na wcisk.
Wiązka temp. wody jest zainstalowana fabrykę i wystarczy tylko podpiąć pod czerwoną kostką.
Poniżej wklejam foto poglądowe tylnej ścianki licznika:

http://www.editer.pl/fotka/59cd3d0f85b955692d4eb9ae6322045e_1.jpg

Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez KIEROWCA (2014-07-25 14:10:33)


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#43 2014-07-25 17:01:20

DanJ93
Nieźle sie stara
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2014-06-30
Posty: 131
Silnik / moc / zasilanie: 1.3 / 68 / PB+LPG
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Skoda Felicia

Ostrzeżenia: 2

Re: Cienko Cienki


2013r. - Renault 19 II, 1993r. 1.7 PB+LPG [Szrot] & 2013r. - Fiat Uno II, 1998r. 1.0 PB [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1999r. 1.3 PB [Sprzedany] & 2014r. - Fiat CC, 1993r. 0.9 PB+LPG [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1998r. 1.3 PB+LPG[Aktualny]

Offline

 

#44 2014-07-26 19:26:19

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Dzięki Panowie! To ułatwi mi w przyszłości zadania, ale jak to się ma do stanu licznika? Czy montując nowy zegar, można stary licznik zamontować w nim? Czy może są różne rodzaje tych liczników?

Offline

 

#45 2014-07-27 11:14:28

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Cienko Cienki

Oczywiście ===w CC były dwa rodzaje liczników tj. stary typ zbliżony wyglądem do stosowanych w Maluchu FL:

http://www.editer.pl/fotka/3bbc42df273264406619c568b5cc46e0_1.jpg

I podobnie jak w Twoim przypadku MR-94. Warto nadmienić, że licznik MR94 występował w kilku wariantach, m.in.
---zubożony bez temperatury wody
---standard
---no i wersja z obrotkiem.

Liczniki starego i nowego typu są ze sobą współzamienne jeśli chodzi o układ mocowań na desce rozdzielczej czy kostki elektryczne. Różnią się natomiast sposobem mocowania linki. W liczniku nowego typu jest ona mocowana na wcisk ==taka plastikowa końcówka z przesuwaną tulejką.

Oczywiście po uprzedniej rozbiórce zestawu wskaźników możesz podmienić tylko sam zegar. Jest mocowany od tyłu na nakrętki. Będzie działał oczywiście jeśli płytka drukowana jest taka sama jak dla wersji z temperaturą wody. Rozbiórki samego licznika chyba nie trzeba opisywać bo to jest akurat intuicyjne.

P.S. Ja do cofania liczników używam małych silniczków np. od walkmana podłączonych pod zasilacz. Na ośkę takiego silniczka nakładam np. jakąś grubą izolację z kabla, usztywniam żeby się nie obracał i zostawiam na kilka godzin wsadzony z tyłu licznika żeby sobie kręcił. Metoda całkowicie bezinwazyjna.

Pozdrawiam


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#46 2014-07-27 12:23:49

DanJ93
Nieźle sie stara
Skąd: Lubaczów
Zarejestrowany: 2014-06-30
Posty: 131
Silnik / moc / zasilanie: 1.3 / 68 / PB+LPG
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Skoda Felicia

Ostrzeżenia: 2

Re: Cienko Cienki

Licznik możesz cofnąć rozkręcając go, ale musisz być delikatny żeby niczego nie połamać i żeby nie nakurzyć pod szybkę na kontrolki


2013r. - Renault 19 II, 1993r. 1.7 PB+LPG [Szrot] & 2013r. - Fiat Uno II, 1998r. 1.0 PB [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1999r. 1.3 PB [Sprzedany] & 2014r. - Fiat CC, 1993r. 0.9 PB+LPG [Sprzedany]
2014r. - Skoda Felicia II, 1998r. 1.3 PB+LPG[Aktualny]

Offline

 

#47 2014-07-27 13:39:11

DrAGo
Nieźle sie stara
Skąd: CINowrocław
Zarejestrowany: 2012-09-08
Posty: 201
Silnik / moc / zasilanie: 110Ocm3/1200cm3
Rok produkcji: 1997/1996
Posiadany pojazd: Cienias/Punto nero

Ostrzeżenia: 1

Re: Cienko Cienki

O ile mi wiadomo to oprócz licznika z termometrem trzeba jeszcze zmienić czujnik temperatury z tzw jedno czy dwupunktowego na proporcjonalny.Mam klamoty,miałem też to robić ale teraz CCs muszę sie zająć.Liczniki do CC mają jeszcze odmiany z i bez PODLICZNIKA kilometrów.Sam zegar predkości wiatru! w CC jest do 160 km/h w CCs do 180 a od 126p do 140.Zwróć na to uwagę,bo ktoś sprzedawał licz.od CCs z tym do 160 km/h i wszyscy sie dziwili

Offline

 

#48 2014-07-27 17:14:47

dudu$
Stary wyjadacz
Skąd: Ząbki
Zarejestrowany: 2013-09-15
Posty: 714
Silnik / moc / zasilanie: 1349cm / 75km / PB+LPG
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Daewoo LANOS

Re: Cienko Cienki

licznik z obrotomierzem i wyskalowaniem do 160km/h nie jest z CCSa a z CC900 SX sam w swoim cc700 POSIADAM TAKI LICZNIK.

Offline

 

#49 2014-07-28 09:31:06

DrAGo
Nieźle sie stara
Skąd: CINowrocław
Zarejestrowany: 2012-09-08
Posty: 201
Silnik / moc / zasilanie: 110Ocm3/1200cm3
Rok produkcji: 1997/1996
Posiadany pojazd: Cienias/Punto nero

Ostrzeżenia: 1

Re: Cienko Cienki

Kolego dudu$ czytaj uważnie,a że Ty masz to .....

Offline

 

#50 2014-08-10 22:05:19

MALIN
Nieźle sie stara
Skąd: Mazowieckie
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 93
Silnik / moc / zasilanie: 1200 / 75KM/ benzyna
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cienko Cienki

Wróciłem cały zdrowy z wyjazdu nad morze img/smilies/big_smile Cienki spisywał się praktycznie bez żadnych zarzutów - zrobiłem nim 1200 w ciągu tygodnia. Nie założyłem czujnika temperatury. Ogólnie to najgorzej było jechać w nocy, było nas 3 osoby w aucie + bagaże, więc przez to oślepiałem innych kierowców ;/ Nie wiedziałem, że będzie aż tak źle pod tym względem. Szkoda, że nie ma regulacji świateł. Raz odłączyła mi się rurka powietrza od gaźnika, która idzie do filtra, ale w porę to naprawiłem opaską zaciskową. Średnia prędkość 80/90 a max to 120 na A2 img/smilies/big_smile

Coś zaczyna stukać przy skręcaniu kół. Co to może być?

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo