Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2014-08-25 17:26:29

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Niestety to jest bolączka Cieniasków img/smilies/sad Rdza img/smilies/sad Mój ponoć jest ocynkowany img/smilies/smile i widać że poprzedni właściel dobrze go zakonserwował przed swoją śmiercią.

Offline

 

#27 2014-08-25 17:34:02

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Każdy wychodził w ocynku z tego co wiem, mój poprzedni niestety był bity, drzwi kierowcy ulepione wręcz ze szpachli więc go zjadło... A szkoda bo silnik mimo 200tyś nalotu był zdrowy bardzo.

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2014-08-25 17:34:15)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#28 2014-08-25 17:55:22

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Mój nie ma grama rdzy ,szpachli itp Jak go kupiłem stał pod kocem img/smilies/smile Wszystkie szyby jak i światła są oznaczone takze na pewno nie był puknięty img/smilies/smile .Co do silnika "Ciągnie lepiej niż  Sasha Gray img/smilies/tongue " Jeden gościu ścigał się ze mną też 900 i dziwił sie ze jest taki dobry jak na 900 w skrócie nie dał mi rady img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez 4dk0 (2014-08-25 18:03:42)

Offline

 

#29 2014-08-25 17:57:47

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Mój obecny też ma wszystkie szyby oznaczone i z tego samego roku, ale w tak idealnym stanie jak Twój nie jest, no i mój ma silnik 700.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#30 2014-08-25 18:06:58

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Nie ważne jaki jest Cienki ,wszystkie są dobre i Ja bardzo cenie te auta img/smilies/smile

Offline

 

#31 2014-08-25 18:08:20

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Ja też, chociaż nie ukrywam, że za około rok gdy uzbieram walutę planuję SWAP'a img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#32 2014-08-25 18:20:42

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Ja zostanę w oryginale img/smilies/smile Może w przyszłości kupie drugiego i zrobię z niego super samochód a ten będzie jako oryginał img/smilies/smile

Offline

 

#33 2014-08-25 18:21:51

kszywy
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2009-05-14
Posty: 1925
Silnik / moc / zasilanie: 1242ccm 16v, 86KM, Pb95 / 999ccm, 44KM, Pb95
Rok produkcji: 98 / 93
Posiadany pojazd: Fiat Punto Sporting / CC SWAP

Re: Srebne CC 900 S '94

Widać że zadbany bardzo masz ten egzemplarz. I zachowany w serii. Powiem Ci że licznik bym zostawił ten starego typu, w nocy jest bardzo fajny efekt img/smilies/smile


Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytanie, sprawę lub coś innego to odezwij się na GG : 5378845 img/smilies/big_smile
Zapraszam do oceny mojego centka img/smilies/smile
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=11694

Offline

 

#34 2014-08-25 18:35:20

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Fakt efekt jest niesamowity ,jak jadę w nocy to czuje jakbym cofnął się  do lat 90 img/smilies/smile Jeżeli zrobię zderzaki będzie to jeden z najlepszych egzemplarzy w Dąbrowie img/smilies/smile Miałem propozycje wymiany na Sejo ...Ale go nie oddam img/smilies/tongue

Offline

 

#35 2014-08-25 18:38:42

kszywy
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2009-05-14
Posty: 1925
Silnik / moc / zasilanie: 1242ccm 16v, 86KM, Pb95 / 999ccm, 44KM, Pb95
Rok produkcji: 98 / 93
Posiadany pojazd: Fiat Punto Sporting / CC SWAP

Re: Srebne CC 900 S '94

A ile dałeś za niego ?


Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytanie, sprawę lub coś innego to odezwij się na GG : 5378845 img/smilies/big_smile
Zapraszam do oceny mojego centka img/smilies/smile
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=11694

Offline

 

#36 2014-08-25 18:45:13

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Niecałe 3 tyś img/smilies/wink

Offline

 

#37 2014-08-25 19:07:22

kszywy
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2009-05-14
Posty: 1925
Silnik / moc / zasilanie: 1242ccm 16v, 86KM, Pb95 / 999ccm, 44KM, Pb95
Rok produkcji: 98 / 93
Posiadany pojazd: Fiat Punto Sporting / CC SWAP

Re: Srebne CC 900 S '94

Wydaje się dość sporo, ale raczej jest tego warty img/smilies/trink39


Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytanie, sprawę lub coś innego to odezwij się na GG : 5378845 img/smilies/big_smile
Zapraszam do oceny mojego centka img/smilies/smile
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=11694

Offline

 

#38 2014-08-25 19:17:49

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Masz racje img/smilies/smile Bo propnowali wcześniej przed zakupem tego kompletnego zgniłka z zniszczonym wnętrzem za 2 tyś img/smilies/hmm Moim zdaniem wart był on 500  zł góra... Za te 3 tyś miałbym Jakieś fajne Sejko w dobrym stanie ale mnie ciągnie do Cento i nic na to nie poradzę img/smilies/wink poprostu moim zdaniem Cento jest o wiele fajnieszy od Sejko img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez 4dk0 (2014-08-25 19:31:32)

Offline

 

#39 2014-08-25 19:46:09

Blacky44
Nieźle sie stara
Skąd: Pomorze
Zarejestrowany: 2013-06-10
Posty: 141
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 /75km /PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento SX

Ostrzeżenia: 1

Re: Srebne CC 900 S '94

ja też wolę cc img/smilies/smile
ja jedynie co bym zmienił to fotele od sportinga ładnie się prezentują i komfort dużo lepszy. :-D

Offline

 

#40 2014-08-25 19:58:23

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

W tym "dziadziu" foteliki zostaną oryginalne img/smilies/wink Fotele od CCS miałem założyć w SX ale niestety musiałem go sprzedać img/smilies/sad

PS.Dziś jeszcze wymieniłem  termostat bo oryginalny szwankował niestety...http://www.editer.pl/fotka/16dd814ea1df49dfc8026ea3f894cecf_1.jpg

A co do tej skrzyneczki pod maską to tak wygląda...http://www.editer.pl/fotka/79dfe0dd430ac938928a4d425b217a3a_1.jpg

Offline

 

#41 2014-08-25 23:34:44

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

4dk0 napisał(a):

Mój ponoć jest ocynkowany img/smilies/smile

Panowie, CC ponad wszelką wątpliwość BYŁY cynkowane, chociaż praktyka zdaje się temu przeczyć.
W swoich zbiorach posiadam m.in. oryginalną dilerską instrukcję napraw [4 grube segregatory z katalogiem części włącznie] wydaną przez Bosmal z rozrysowanym schematem karoserii.
Dopiero wróciłem z pracy także nie będę już odpalał skanera, ale jutro postaram się wrzucić jakieś scany.

Cena jak za tego typu egzemplarz nie jest wygórowana, bo CC w takim stanie to już nie budżetowy dupowóz ale jaktajmer pełnom gembom. Np. w moim mieście jeden dziadek sprzedaje Syrenkę z oryginalnym przebiegiem 25.000 km. Cena 12 koła to być może lekkie przegięcie, pewnie ok. 10 lat temu każdy puknął by się w czoło, niemniej teraz kiedy prawie wszystkie wyrdzewiały samochód ten stanowi śwaidectwo epoki niczym eksponat muzealny, kapsuła czasu. Oryginał [nawet z drobnymi zaprawkami] zawsze będzie lepszy i bardziej autentyczny od chociażby najdokładniej odrestaurowanego ponieważ opowiada pewną historię szofera i maszyny. Większość części została zamontowana zgodnie z technologią fabryczną, co przy remoncie nie zawsze udaje się osiągnąć.

Sej chociaż zbudowany na podwoziu CC to już niestety przerost formy nad treścią. Chcieli zrobić "nowocześnie" a np. deska rozdzielcza to jedna rozdmuchana buła, ni to ładne ni to funkcjonalne...
Do mnie osobiście w znacznie większym stopniu przemawia kanciasta plastikowość CC, wszystko jest proste i podporządkowane zasadom symetrii, wymiana chociażby plastikowego czarnego zderzaka to w porównaniu z nowoczesnym samochodem bajka. Od razu widać, że jest to pojazd zbudowany pod człowieka, żeby jak najlepiej służył a nie jako maszynka do nabijania kasy dla producenta.
Niemniej wciąż [do 2010 roku] był to jeden z ostatnich NORMALNYCH nie przeładowanych elektroniką samochodów i to się chwali img/smilies/trink39
Dzięki temu, że był produkowany tak długo wciąż będą dostępne części także do naszych Żelazek.

Pozdrawiam


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#42 2014-08-26 00:11:04

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: Srebne CC 900 S '94

Jeśli chodzi o radia to fajne są philipsy z lat 90-tych, ale do cc lepiej szukać blaupunkta.  Jest jeden świetny model (dość wysoki) tylko zapomniałem jak się nazywa. Pamiętam że montowali go w roverach serii 400

Offline

 

#43 2014-08-26 05:36:15

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

KIEROWCA napisał(a):

4dk0 napisał(a):

Mój ponoć jest ocynkowany img/smilies/smile

Do mnie osobiście w znacznie większym stopniu przemawia kanciasta plastikowość CC, wszystko jest proste i podporządkowane zasadom symetrii, wymiana chociażby plastikowego czarnego zderzaka to w porównaniu z nowoczesnym samochodem bajka. Od razu widać, że jest to pojazd zbudowany pod człowieka, żeby jak najlepiej służył...

Pozdrawiam

I za to lubie Cento img/smilies/smile  te kanciaste kształty img/smilies/smile Sejo wydaje Mi się kosmiczne img/smilies/tongue ,ale to moje zdanie img/smilies/wink Co do karoserii moim zdaniem  najlepiej były wykonane  od 1991 do 1995  później jakość spadła..., ale to też tylko moje zdanie .Co do mojego Cento to nie wiem czy nie schować go w garażu i nie zacząć jeździć Meganką II Grandtour do pracy img/smilies/wink Bo trochę go szkoda na te 2x po 15 km do pracy...
Choć i z tymi zderzakami to i tak najlepszy egzemplarz w mieście img/smilies/wink,niektórzy ludzie to poprostu nie dbają o te samochody aż żal patrzeć img/smilies/sad Jeździ taki jeden z przynitowanymi kawałkami blachy na tylnych nadkolach  i w połowie malowany pędzlem a zacieki takie że szok...No ale cóż ludzie idą na łatwiznę...

Ostatnio edytowany przez 4dk0 (2014-08-26 05:48:34)

Offline

 

#44 2014-08-26 10:40:38

jkrotki
Stary wyjadacz
Skąd: Legnica
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 636
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/ 55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Re: Srebne CC 900 S '94

Sorry za OT Jaki silnik masz w megane i który to rocznik

Offline

 

#45 2014-08-26 11:45:20

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Kolego rok to 2004  a silnik 1,5 dci najlepszy nie jest ale jak dla Mnie bardzo dynamiczny auto jest z Niemiec i nie wiem czy nie był  po   hamowni czy coś w tym stylu...Niedługo zaprezentuje  tego Francuza  w dziale Nasze Pozostałe Pojazdy img/smilies/wink

Offline

 

#46 2014-08-26 11:50:13

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Zgodnie z zapowiedzią wklejam fotkę szkieletu nadwozia z instrukcji bosmalowskiej:

http://www.editer.pl/fotka/8703813da9191dac101b00e1cd589880_1.jpg

Jeśli wierzyć wynikającym z diagramu danym to praktycznie wszystkie elementy gnijące w CC na potęgę wychodziły obustronnie w ocynku img/smilies/big_smile
Oczywiście cynkowanie przednich wnęk kół czy przegrody czołowej obitej chłonącym wilgoć filcem było z jakiś bliżej nieokreślonych i znanych tylko dla konstruktorów przyczyn nieuzasadnione...

Najbardziej gniły Vany. W moim mieście nie ma już chyba ani jednego. Tylko kilka Sejów śmiga z vatowską kratką...
Zresztą nie zapominajmy, że to jest Polska img/smilies/teu45 Jak Włoch przyjechał przypilnować bo akurat szła partia samochodów na export to się starali.  Jak poniedziałek był to wychodzili z założenia, że normę trzeba wykonać a klient i tak wróci na gwarancji. TY GIENIU, A WSADZIŁ TY TAMTEGO FIACIKA DO KOMORY GALWANICZNEJ?
-DOBRA STEFAN TY TAM NIE PIERDZIEL TYKO ODPALAJ KOMPRESOR I SMARKNIJ PODKŁADEM BO KIER LATA JAKBY CO GO W D... UGRYZŁO.
Pomijając aspekty blach to każda fabryka zawsze miała na stanie części które przychodziły od kooperatorów z pewnymi wadami. Odrzuty z reguły szły na części zamienne w myśl zasady ŻE NA WARSZTACIE ZAWSZE JOKOŚ TAM DOPASUJO aczkolwiek zdarzały się wyjątki od tej reguły.
Pod koniec miesiąca kiedy czas gonił najlepsze części otrzymywały wozy exportowe zaś do idących na rynek wewnętrzny dawano m.in. nadwozia z wadami lakierniczymi, nieszczelne reflektory, opony gat. II i inne ciekawe patenty...
Egzemplarz "wadliwy" był dla klienta tańszy w zakupie aczkolwiek nie mógł dochodzić swoich praw z tytułu gwarancji.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez KIEROWCA (2014-08-26 11:51:28)


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#47 2014-08-26 12:31:29

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Czyli faktycznie wszystkie Cento były w Ocynku chociaż pod koniec  produkcji to nie jestem pewien czy wychodziły   w ocynku... Najlepiej były wykonane te ze znaczkiem z FSM na tylnej klapie ... Zresztą twój egzemplarz  jest tego dowodem img/smilies/smile Mój jest jeszcze na częściach ze znaczkiem FSM  img/smilies/smile także  dlugooo będzie żył img/smilies/smile

Offline

 

#48 2014-08-26 13:19:15

Dudii
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2011-06-20
Posty: 412
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 39 / PB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Srebne CC 900 S '94

Gratuluję zakupu cieniasa w tak dobrym stanie img/smilies/smile Widać, że poprzedni właściciel dbał o niego. Ja na Twoim miejscu zostawiłbym go w oryginalnym stanie. Możesz coś pokombinować, żeby mieć płaską podłogę w bagażniku, no chyba że tak wykładzina akurat wygląda na zdjęciu jakby pod nią nic nie było img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez Dudii (2014-08-26 13:24:20)

Offline

 

#49 2014-08-26 14:01:49

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Ooo widzę że kolega z moich stron img/smilies/smile Pod wykładziną  jest tylko koło zapasowe img/smilies/wink .Dziś Cieniasek dostanie oryginalny znaczek na maskę img/smilies/wink Niedługo Fotki img/smilies/smile

Offline

 

#50 2014-08-26 15:05:38

Dudii
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2011-06-20
Posty: 412
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 39 / PB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Srebne CC 900 S '94

No no jedno miasto img/smilies/smile Tylko, że ja niestety już nie posiadam cieniasa img/smilies/tongue

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo