Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2014-08-26 15:42:38

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Trochę szkoda no ,ale cóż każdy kiedyś musi rozstać się  ze swoim wozem... Znaczek już zamontowany i dumnie pręży się na masce Fiacika img/smilies/smilehttp://www.editer.pl/fotka/54162c3c4ae532d91686fd9fdb25496f_4.jpg

Ostatnio edytowany przez 4dk0 (2014-08-26 15:45:11)

Offline

 

#52 2014-08-26 15:52:55

DrAGo
Nieźle sie stara
Skąd: CINowrocław
Zarejestrowany: 2012-09-08
Posty: 201
Silnik / moc / zasilanie: 110Ocm3/1200cm3
Rok produkcji: 1997/1996
Posiadany pojazd: Cienias/Punto nero

Ostrzeżenia: 1

Re: Srebne CC 900 S '94

Tą naklejkę "UNLOADET  FUELL"czy jak to się pisze można kupić na Allegro czy OLX od Gościa z Łodzi.Sam kupiłem bo zbieram wszystko do i o CC.Osobiście to na swoim zdarłem ją,bo...fee,ale jak ktoś robi swojego pod ori to jak najbardziej.Dzisiaj ten Gościu na OLX wystawia

Offline

 

#53 2014-08-26 16:00:30

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Kurczę szukałem na allegro lecz  nie znalazłem img/smilies/sad  Zamówiłem już w tym sklepie więc w najbliższych dniach dostanę tą naklejeczkę img/smilies/smile

Offline

 

#54 2014-08-26 17:58:07

Garwanko
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-12-05
Posty: 136
Silnik / moc / zasilanie: 899/40/SPI
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Combinato

Re: Srebne CC 900 S '94

Po co zmieniać licznik, skoro ten jest oryginalny?

Autko ładnie zachowane i tego się trzymaj img/smilies/wink

Offline

 

#55 2014-08-26 18:50:52

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Już postanowiłem , że licznik zostanie taki jak mam obecnie img/smilies/smile Centka doprowadzam do oryginału i chcę żeby taki się zachował img/smilies/smile ,objechałem dziś dwa szroty i ani śladu owiewek na boczne szyby img/smilies/sad

Offline

 

#56 2014-08-26 19:56:58

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Z owiewkami na szrocie jest ciężko bo większość ludzi je demontuje przed zezłomowaniem auta, ja polowałem na nie długo, aż w końcu upolowałem w CC 900 jednym, wziąłem za darmo img/smilies/tongue Tak więc poluj a w końcu trafisz.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#57 2014-08-26 20:09:28

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Dopóki mam urlop to będę szukał img/smilies/smile ,stoi jeden na szrocie z owiewkami  ,ale mówią że do sprzedania ,choć w takim stanie blacharskim jak jest trudno go będzie sprzedać.... Powiedziałem żeby odłożyli mi te owiewki jeśli nie uda się go sprzedać  choć z nimi bywa różnie....

Offline

 

#58 2014-08-26 20:11:48

kszywy
VIP
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2009-05-14
Posty: 1925
Silnik / moc / zasilanie: 1242ccm 16v, 86KM, Pb95 / 999ccm, 44KM, Pb95
Rok produkcji: 98 / 93
Posiadany pojazd: Fiat Punto Sporting / CC SWAP

Re: Srebne CC 900 S '94

4dk0 napisał(a):

Już postanowiłem , że licznik zostanie taki jak mam obecnie img/smilies/smile

Jestem ZA img/smilies/trink39


Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytanie, sprawę lub coś innego to odezwij się na GG : 5378845 img/smilies/big_smile
Zapraszam do oceny mojego centka img/smilies/smile
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=11694

Offline

 

#59 2014-08-26 20:16:16

Dudii
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2011-06-20
Posty: 412
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 39 / PB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Srebne CC 900 S '94

No z tym znaczkiem o wiele lepiej wygląda img/smilies/wink

Gdzie byłeś na szrocie? W Sosnowcu za DorJanem jest szrot i w Dąbrowie na ul. Staszica jakiś nowy obok kamieniarza img/smilies/wink Jest tez na Starocmentarnej, ale tam o niektóre części ciężko img/smilies/wink

Offline

 

#60 2014-08-26 20:22:48

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Byłem na Starocmentarnej i na Zapleczu img/smilies/wink Właśnie widziałem jakieś samochody wybebeszone na Staszicu  ale CC nie zauważyłem ,  jutro pojadę  tam i może do Sosnowca img/smilies/wink

Offline

 

#61 2014-08-26 20:31:51

Dudii
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2011-06-20
Posty: 412
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 39 / PB95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Srebne CC 900 S '94

Jak na Staszic zaczynali zwozić auta, to chyba widziałem pare cieniasów, ale wątpię, czy miały owiewki. Warto podjechać zobaczyć, może uda Ci się znaleźć img/smilies/wink

Offline

 

#62 2014-08-26 20:36:46

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Zobaczymy ,wszędzie trzeba sprawdzić img/smilies/smile

Offline

 

#63 2014-08-26 22:39:14

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Ja u siebie akurat mam owiewkę ze szrotu, niestety tylko w lewych drzwiach i nie pierwszej świerzości. Fajna sprawa, w czasie deszczu nadal można uchylić szybę.

P.S. Czy w "przejściówkach" były już te małe znaczki?


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#64 2014-08-26 23:58:39

Artur45672
Zbanowany
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2014-04-21
Posty: 231
Silnik / moc / zasilanie: 704cc/40km/benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat cc 700

Re: Srebne CC 900 S '94

Oryginał jest lepszy dla cinquecento, bo to auto jest bardzo stylowe, co od zawsze wkurza mnie w cc to kiepskie spasowanie, czasem twierdzę, że jest gorzej spasowany jak ostatnia wypusty fso, pamiętaj najważniejsza jest lakier i blacharka, i ogólna estetyka auta, trochę szersze felgi można dać np. od punto, na tył oparcie z zagłówkami, w przejściówce jest o tyle gorzej, że nie ma zbyt dużo bajerów. Fotel kierowcy i pasażera, też bym wywalił, bo te fotele to jakiś żart, choć sam mam normalne na razie. Sam mam wersję z 1994 roku, to był goły jak święty turecki, tylko, że jak mam już nowy typ licznika, do tego co ty masz to niebo z ziemia. img/smilies/big_smile.

Ostatnio edytowany przez Artur45672 (2014-08-27 00:10:54)


Fiat, nie dla idiotów.

Offline

 

#65 2014-08-27 00:19:32

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Czytaj że kolega chce zachować oryginał, więc żadna zmiana kół czy foteli nie wchodzi w grę. Owiewki to super sprawa, tylko jeśli są połamane to się odsuwają wraz z szybą img/smilies/big_smile


W przejściówkach były już zwykłe znaczki i FIAT na klapie.

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2014-08-27 00:19:50)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#66 2014-08-27 00:25:53

Artur45672
Zbanowany
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2014-04-21
Posty: 231
Silnik / moc / zasilanie: 704cc/40km/benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat cc 700

Re: Srebne CC 900 S '94

tonsil12 napisał(a):

kół czy foteli nie wchodzi w grę.

Zależy jaka gra, ale tak poważnie, lekki face nie zaszkodzi nie, nie mówię o tuningu, ale o przejściu z wersji 1993-1994 na wersję 96-98.

Ostatnio edytowany przez Artur45672 (2014-08-27 00:26:14)


Fiat, nie dla idiotów.

Offline

 

#67 2014-08-27 00:29:42

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

To to jest Tuning, pierwsze wersje CC według mnie były najciekawsze więc po co upodabniać je do nowszych, grubo oklepanych wersji?

Poza tym fotele i felgi w latach 92-93 a 96-98 były bardzo podobne.

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2014-08-27 00:30:22)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#68 2014-08-27 01:28:00

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

W moim Cienkim nie są jeszcze te fotele wysiedziane img/smilies/tongue powiem więcej siedzi się jak na nowych bo w SX to fotele były okropnie wysiedziane...Jest to jedna z ostatnich pierwszych wersji także mój będzie oryginalny "dziadzio" img/smilies/tongue

Ps .Moim zdaniem wcześniejsze Centki też były lepsze img/smilies/smile

Offline

 

#69 2014-08-27 02:05:57

Artur45672
Zbanowany
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2014-04-21
Posty: 231
Silnik / moc / zasilanie: 704cc/40km/benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat cc 700

Re: Srebne CC 900 S '94

4dk0 napisał(a):

Ps .Moim zdaniem wcześniejsze Centki też były lepsze img/smilies/smile

Prawda, sam zachodziłem w głowę dlaczego czym młodszy cieńki czym gorszy, ostatni wypust to chyba na ślinę kleili, mój cieńki 94 picuś zero rdzy, sei sąsiada 1999 rdza na nadkolach i masce, lakier gorszy jak u mnie, tam wogóle był dział jakości w tym fsemie. Jedyne co jest lepsze to ostatni wypust jest najlepiej wyposażony, ale jakość straszna. Ale cc jest autem dynamicznym ma dobre hamulce i zawieszenie, ale doprowadzić jest do dobrego stanu jest ciężkie, bo jak powiedziałem jakość była straszna, ale konstrukcja rewelacyjna. Z silnikiem 900 to już prawdziwa rakieta jest. img/smilies/142

Ostatnio edytowany przez Artur45672 (2014-08-27 02:52:51)


Fiat, nie dla idiotów.

Offline

 

#70 2014-08-27 07:45:13

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Ja miałem SX i widziałem jak był wykonany i jakie było spasowanie blach itp...Ten co teraz mam jest bardzo dobrze wykonany ,zero rdzy koło podszybia ,na tylnych nadkolach koło bocznych kierunków na błotnikach no poprostu tam gdzie rdza występowała najczęściej jak pojechałem na przegląd to gościu powiedział że mój Cieńki jest w lepszym stanie blacharskim niż jego Vectra B img/smilies/tongue i wogóle pierwszy  raz widział Cento w takim stanie  na przeglądzie  bo większość które widział ledwie przegląd przechodziły...Fakt to jest mała rakietka img/smilies/smile I koła zawsze zapiszczą img/smilies/tongue  Powiem więcej jest o wiele żwawszy od SX...

Offline

 

#71 2014-08-27 08:26:49

Blacky44
Nieźle sie stara
Skąd: Pomorze
Zarejestrowany: 2013-06-10
Posty: 141
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 /75km /PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento SX

Ostrzeżenia: 1

Re: Srebne CC 900 S '94

to tylko pozazdrościć, szkoda że mój SX nie jest w takim stanie img/smilies/smile

Offline

 

#72 2014-08-27 09:59:27

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Kolego Blacky44 masz bardzo ładnego SX img/smilies/trink39  Zazdroszczę koloru bo jest bardzo ładny img/smilies/smile Zawsze chciałem  mieć  Centka w tym kolorze no ,ale SX  trafił  mi się niebieski 487 BLU LASER  img/smilies/tongue Był taki sam jak twój do sprzedania w Myszkowie  I właś. , lecz miałem już tego co mam img/smilies/smile

Offline

 

#73 2014-08-27 11:04:40

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Srebne CC 900 S '94

Artur45672 napisał(a):

na tył oparcie z zagłówkami

Przecież te zagłówki nie dość że wyglądają szpetnie to tylko pogarszają widoczność. Zresztą upodabnianie do nowszych modeli teraz kiedy i tak to 'tylko" co najmniej 16-sto letnie Cinquecento raczej mija się z celem. W latach 90 była troszkę inna mentalność. Robiło się tak, żeby samochód z roku na rok w dalszym ciągu wyglądał "świeżo".
Przypomnijcie sobie chociażby te wszystkie Duże Fiaty klasyki z ringiem na kierownicy i metalową deską rozdzielczą ale z zewnątrz stylizowane na MR-a, tj. szerokie tylne lampy, czarne garnki reflektorów itp.
Nt. Maluchów z przełomu lat 70 i 80 stylizowanych na FL się nie wypowiadam bo to temat rzeka img/smilies/wink Kompletny pakiet Plastik.
Nie zmienia to jednak postaci, że dla pasjonata samochód taki był i w dalszym ciągu pozostaje kundlem w którym coś nie gra.

Pozdrawiam


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#74 2014-08-27 12:02:09

4dk0
Nieźle sie stara
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2014-05-01
Posty: 105
Silnik / moc / zasilanie: 903 / 41 km /PB 95 Weber
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento S

Re: Srebne CC 900 S '94

Upodobnienie   mojego do nowszego modelu ,zepsuło by go i nie byłby taki jak jest teraz,  chcę go zachować taki jak wyjechał z fabryki i tego będę się trzymał img/smilies/smile,co do zagłówków z tyłu to fakt lepiej Cento wygląda bez nich img/smilies/smile

Ps.Zastanawiam się czy nie nakleić naklejki na filtr powietrza tak jak Ty kolego KIEROWCA img/smilies/smile

Offline

 

#75 2014-08-27 23:02:42

Artur45672
Zbanowany
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2014-04-21
Posty: 231
Silnik / moc / zasilanie: 704cc/40km/benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat cc 700

Re: Srebne CC 900 S '94

Nie wiem jak inne, ale w moim jest złe spasowanie blach, ale może to taki egzemplarz, nie jest źle, ale przy dzisiejszych standardach jakości takie auto jak cc by nie przeszło, pozatym jest troche niebezpieczny, bardzo zły przy zderzeniach czołowych i ma średnie hamulce 45 m ze 100 km/h, dzisiaj standard 38-40 m, jest to jakość na poziomie fso, ale w tico nie jest lepiej, ale do aut markowych nawet fiatów po 2000 rok, ale z zachodu to jest straszny beton, pewnie na eksport dawali lepszą jakość do nas najgorsze szły, sei też mnie nie powalił jakością wykonania, mówię też o jakości użytych materiałów, ale niekiedy i teraz się zdarząją wpadki jakościowe.

Ostatnio edytowany przez Artur45672 (2014-08-27 23:08:38)


Fiat, nie dla idiotów.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo