Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2015-06-25 01:36:31

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Cześć. Zastanawiałem się czy zakładać temat, w końcu to tylko zwykłe 900 ale pomyślałem, że co mi szkodzi.

Zielone CC przywędrowało do mnie dwa lata temu z 88 kaflami na liczniku, krótką przekładnią (3 obroty), klepiącymi popychaczami i dziurawą belką. Niechętnie podszedłem do tematu ale po czasie przekonałem się, że w zasadzie to całkiem udane samochody i warto przy nich zostać.

Z grubsza:
- 899 na wtrysku
- 1997
- Happy

http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/003_zpsvtsnesj7.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/004_zpsvtpiroxi.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/006_zpsswqbu1uu.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/007_zpspzocldwk.jpg

Nie dawała mi spokoju myśl o belce. Jedno mnie zaskoczyło kompletnie: w nowej jedno oczko nie schodziło się jak należy z otworem w podłużnicy, śruba nie chciała przejść img/smilies/stupid2, musiałem poszerzyć otwór. Pewnie ta belka była wadliwie pospawana bo auto nie było uderzone, trzyma geometrię i nie jedzie bokiem. Mam nauczkę, że takie rzeczy trzeba pasować na próbę przed odnawianiem. Póki co to była największa robota w tym aucie.



Oprócz tego robione były:
- przednie przewody hamulcowe (były strasznie zgnite a gięcie nowych to dzień zabawy żeby było porządnie)
- układ nawiewu rozebrałem cały i dokładnie wyczyściłem z grzyba i syfu, gąbka na klapkach w środku sparciała i trzeba było to czymś zastąpić (czy ktoś wie gdzie taką dostać?).
- poduszki skrzyni (ta tylna to jakaś tandeta, od dynamicznej jazdy plastik w niej osadzony zeskakiwał z bolca i trzęsło nadwoziem, sprawę załatwiłem dając podkładki pod nakrętkę śruby trzymającej poduszkę we wsporniku)
- do licznika dodałem wskaźnik temperatury (czujnik podszedł od siedemsety)
- wymieniłem dwa popychacze hydrauliczne (po wymianie cisza jakbym zrobił kapitalkę img/smilies/big_smile)
- zapalająca się kontrolka wtrysku i łechtanie na wolnych obrotach okazało się być efektem strzelonego MAP-a

Ogólnie auto na prawdę dzielne (odpala na każdym mrozie) i poza wymianami elementów naturalnie zużywających się praktycznie bezawaryjne. Niestety, choć z zewnątrz wygląda dobrze korozja robi swoje. Chcąc zaleczyć wszystko musiałbym wymienić progi, tylne nadkola, oczyścić prawy kielich, lewą przednią i tylną podłużnicę oraz zrekonstruować blachę przy tylnych nadkolach. Nie bardzo mam ochotę zostawić u blacharza równowartość auta więc kupię jakąś bardzo zadbaną siedemsetę i włożę do niej mój silnik bo nie pali kropli oleju (korbi za to troszkę na panewkach, urok trzech podpór wału, wolę to niż cylindry szlifować).

Listka rozbiorę do goluśkiego nadwozia chyba jeszcze w tym roku, jakby był ktoś zainteresowany kupnem samej budy to chętnie oddam za grosze bo żal skasować kolejny VIN.

img/smilies/042

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-28 19:58:34)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#2 2015-06-25 10:42:45

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Wizualnie zewnętrzne spoko. 
P. S do demontażu sprężyn z tyłu nie potrzeba ściągaczy img/smilies/wink

Offline

 

#3 2015-06-25 14:24:58

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Te moje ściągacze były za duże, poradziłem sobie właśnie bez nich choć idą ciasno, nawet z tego względu warto wstawiać krótsze springi.

Ostatnio edytowany przez Trebor (2015-06-25 14:47:38)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#4 2015-06-25 14:31:42

keyser2
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2015-04-05
Posty: 414
Silnik / moc / zasilanie: 899 monowtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Ostrzeżenia: 2

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Piękny stan podłogi. U mnie poprzedni właściciel użył chyba 10 puszek specyfiku do profili zamkniętych.

Offline

 

#5 2015-06-25 15:07:15

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Tutaj nawet obcierki od spodu nie korodowały. Dziwi mnie w jak rożnych stanach potrafią być te samochody, chyba sporo zależy od tego jak postarała się fabryka i czy auto było garażowane. Tutaj na przykład jest znacznie więcej korozji z lewej strony niż z prawej choć zwykle w samochodach jest odwrotnie. Dlaczego, nie mam pojęcia.

Ogólnie blacha jest do ogarnięcia. W necie widuję tematy czy blogi, na których goście wymieniają całe ćwiartki i podłużnice. Skoro komuś opłaca się naprawiać znacznie gorsze nadwozia to może zrobiłby pożytek i z tego.

Ostatnio edytowany przez Trebor (2015-06-25 15:08:23)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#6 2015-06-25 15:18:33

Małysz
Nowy
Skąd: Żyrardów, Skierniewice
Zarejestrowany: 2014-01-13
Posty: 59
Silnik / moc / zasilanie: 2.0/90/diesel
Rok produkcji: 2002
Posiadany pojazd: Peugeot 307HDi był piękny CCS

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Trebor ładne autko. Kolorek świetny. Szkoda że będzie przekladka do innej budy ale to jeszcze nic pewnego. Jak nie znajdziesz idealnego dawcy to może będziesz tego reanimowal. Powodzenia.
Jak się jeździ z tą "krótką" maglownicą? Nie będziesz jej z czasem sprzedawał?

Offline

 

#7 2015-06-25 19:56:34

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Prawie wszystkie zakręty pokonujesz bez przekładania rąk, pracuje lekko (tutaj na na oponie 145), to moja ulubiona rzecz w tym egzemplarzu, gorąco polecam. Szukaj przekładni do SC ze wspomaganiem, powinieneś znaleźć nawet nową.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#8 2015-06-25 20:00:29

lagos
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-08-31
Posty: 396
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16v 1-- HP
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ładny i ten kolor mmm img/smilies/smile Wedlug mnie aż tak zle nie wygląda widzialem gorsze egzemplarze które były jeszcze odnawiane . Niestety ale CC ma kiepsko zabezpieczona  blache wiec predzej czy pozniej w kazdym trzeba bedzie robic progi czy reperaturki , ale to juz zalezy od Ciebie

Offline

 

#9 2015-06-26 07:02:39

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 719
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Jeden z lepiej wyglądających seryjnych CC jakie widziałem. Podłoga wygląda świetnie, zazdroszczę Ci. Ogarniaj rudą zanim nie jest źle. Warto ratować takie egzemplarze.


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#10 2015-06-26 19:02:53

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Trebor ze Złomnika?
Nie szkoda rozbierać taki ładny czyściutki egzemplarz? Przynajmniej na fotkach wygląda jak na 18-sto letni samochód prawie idealnie. Nietypowy kolorek, jaki to nr. lakieru?
To już któryś z kolei egzemplarz w którym widzę takie połączenie czarna kierownica + jasny klakson.
Ja to bym wszystko dobrze oczyścił, zakonserwował, pozakładał nadkola i można śmigać. Tragedii nie ma.
Belkę miałem gorszą, koła stały w rozkroku, trzeba było wyspawywać fragmenty podłużnic z blachy dwójki.

P.S. Nie chciałbyś się pozbyć tamtych blach do chlapaków?

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez KIEROWCA (2015-06-26 20:23:26)


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#11 2015-06-26 20:46:22

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Zgadza się. Kolor to Verde Fluo 380/A o ile dobrze pamiętam. Żeby dobrze go pozabezpieczać musiałbym i tak wyjąć zawias i silnik, a skoro tak to już wolę to przełożyć, z resztą mam jeszcze inny plan i potrzebuję jak najlepszego nadwozia jakie mogę zdobyć. Blach do chlapaków? Masz na myśli te paski metalu przykręcone do wsporników tylnego zderzaka? Dość zgnite to już jest, poza tym nadkola się tego trzymają.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#12 2015-06-27 07:04:58

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Hmm, a mógłbyś zapodać jakieś foto poglądowe w jaki sposób jest to zamocowane to bym sobie wygiął z jakiś płaskowników w zakładzie? U mnie niestety nadkola i chlapaki trzymają się na otworach w tylnim zderzaku.

Pozdro


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#13 2015-06-27 11:55:31

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Blaszki wystają tak, że dotykają tylnej ścianki plastikowego nadkola, w nadkolu są po prostu dwa otwory i jest to przykręcone na śruby. Może uda mi się to złapać aparatem.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#14 2015-11-04 23:22:22

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ostatnio wleciało do auta kilka nowych gratów w miejsce tych wysłużonych, m.in. elastyczne przewody hamulcowe. Wiedziałem, że rurki muszą być stare bo były już lekko sparciałe ale jak je wydobyłem i przyjrzałem się oznaczeniom okazało się, że są to oryginalne przewody Pirelli z datą produkcji 06/97 czyli auto musiało z nimi wyjechać z fabryki. Tego się nie spodziewałem. Osiemnastoletnie przewody i nie zawiodły, jak widać Pirelli się postarało.

Przy okazji pytanie. Powiedzcie koledzy czy przekładnie kierownicze w cento mają pewien luz czy na kierownicy nie powinien być wyczuwalny żaden?

Ostatnio edytowany przez Trebor (2015-11-05 00:58:26)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#15 2015-11-05 06:00:06

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

U mnie jest minimalny luz


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#16 2015-12-20 17:16:37

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ostatnio kilka rzeczy dograłem:
- uszczelniłem wydech bo był złożony "na sucho"
- dałem alternator do regeneracji bo jeż ewidentnie szumiały łożyska
- dorwałem za złomie klapkę odpowietrzenia kabiny bo w mojej oberwała się guma i drzwi niechętnie się zamykały. Uszczelka tego otworu to kpina, za mała, nic dziwnego czemu miałem wodę w bagażniku. Silikonem dziada...

i to..

zmieniłem na to..

To co wyciągnąłem z auta przerosło moje oczekiwania - absolutny szrot, po łbie powinno się dostawać za jazdę z czymś takim. Teraz wreszcie coś widzę przed sobą i ten pomarańczowy nie łamie już koloru nadwozia. Reflektory okazały się niezłej jakości, najsłabsze były gumy i mogli je skleić czarnym klejem a nie szarym, jakbym budował auto na porządnie to bym tego nie popuścił. Teraz tylko dokupić tylne sportingowe dla towarzystwa i temat oświetlenia zamknięty. Jeden z najtańszych i najfajniejszych upgrejdów jaki można zrobić.

Nie wiem tylko jakie H4-ki kupić, które dałyby maksymalną ilość światła nie topiąc reflektorów. Macie przetestowane coś dobrego?

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-27 23:49:27)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#17 2015-12-20 18:11:22

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

u sb mam Philips H4 VisionPlus +60%
Fajnie swiecą


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#18 2015-12-20 18:57:02

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Tungsram H4 90+ są naprawdę świetne img/smilies/smile

Offline

 

#19 2015-12-20 19:55:20

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Zmienialiście kostki w instalacji czy plastikowe wytrzymują?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#20 2015-12-20 21:04:02

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ja nic nie ruszalem, tylko włożyłem żarówki


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#21 2015-12-20 21:28:22

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

No to git, dzięki. img/smilies/smile


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#22 2015-12-21 20:23:50

BlueSporting
Nieźle sie stara
Skąd: Czosnów
Zarejestrowany: 2015-08-24
Posty: 339
Silnik / moc / zasilanie: 1100/54KM/ BP95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ten kolor ma coś w sobie img/smilies/smile ja na Twoim miejscu robiłbym blacharkę i się nie bawił w 700 i przekładanie do niego silnika 900 xd to już lepiej 1,2 bo i tak wszystko trzeba pruć i tak img/smilies/smile ale no zrobisz jak uważasz ja się nie wpierdzielam, tak bym zrobił na Twoim miejscu lecz każdy myśli po swojemu, powodzenia img/smilies/tongue

Offline

 

#23 2015-12-21 22:49:32

krzychu20
Stary wyjadacz
Skąd: podkarpacie
Zarejestrowany: 2009-02-18
Posty: 840
Silnik / moc / zasilanie: 0,7/31/LepszyPowerGamoniu
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CinqueCento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

on ma 900 img/smilies/tongue

BlueSporting napisał(a):

już lepiej 1,2 bo i tak wszystko trzeba pruć i tak img/smilies/smile

gdzie tam 1.2 wsadzaj 1.4 T :]

Ostatnio edytowany przez krzychu20 (2015-12-21 22:57:09)


フィアットチンクエチェント
http://yanosik24.pl/widget/2049481.png

Offline

 

#24 2015-12-23 02:10:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

BlueSporting napisał(a):

Ten kolor ma coś w sobie

Fiat wybrał dobry kolor. Praktycznie każdemu kogo znam się podoba. Uświadomiłem sobie ostatnio, że przez te 3 lata jak go mam inni kierowcy są dla mnie bardzo uprzejmi. Mimo, że jeżdżę jak typowy Włoch to nikt na mnie nie trąbi, nie mruga długimi, jak jest duży ruch zawsze ktoś mi ustąpi, czy wpuści z bocznej ulicy. Przypuszczam, że działa tu psychologia koloru w połączeniu z symbolicznymi rozmiarami auta. Ludziom łatwiej jest odpuścić tą odrobinę miejsca jakie zajmuje cento a kolor im w tym pomaga. Wychodzi na to, że zielony to idealny kolor dla auta na miasto. img/smilies/big_smile

BlueSporting napisał(a):

to już lepiej 1,2 bo i tak wszystko trzeba pruć i tak

Jak blacha będzie dopisywać to nic nie stoi na przeszkodzie zrobić i kilka swapów. img/smilies/big_smile


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#25 2016-05-13 17:43:16

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Pora na mały update. W jednym temacie na forum ktoś pytał czy poduszkę skrzyni ma dobrze założoną i zorientowałem się, że u mnie jest ona na odwrót. Poprzedni właściciel był taki mądry a ja nie pomyślałem przy wymianie. img/smilies/1087 "Może dlatego mi autem telepie bo silnik w tym miejscu wisi trochę wyżej?" Faktycznie jest różnica, nie kołysze już tak na boki ale i tak auto lekko się trzęsie. No żesz jasny szlag, nie zabiję tego cholerstwa. img/smilies/sterb026

Cento pojechało na przegląd. Wszystko elegancko oprócz tego, że tylne hamulce nie dają ciągłej siły hamowania tylko falują pomiędzy 0.35-0.20 na obu stronach. Ręczny za to wyrzucił auto z rolek. img/smilies/big_smile Mimo to łapie mocno dopiero na ostatnim ząbku. Zużyte szczęki hamulcowe dawałyby taki efekt?

Upolowałem na złomiku lampy i fotel pasażera ze Sportinga. Bez pomarańczowego wygląda to znacznie lepiej i wreszcie pasuje do przodu. A co do fotela to nie trafi on do auta, mam na niego inny pomysł, którym się za jakiś czas pochwalę. img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-27 23:48:52)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo