Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2016-05-14 11:16:47

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 725
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ładne te twoje cento. img/smilies/big_smile


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#27 2016-05-14 12:42:50

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

No no bardzo ładny egzemplarz, i ładny kolorek img/smilies/smile

Co do blachy to... Oj uwierz miałem znacznie gorzej img/smilies/big_smile Progi odlatywały po drodze... Utopiłem w remont blacharski ponad 500zł ale NIE ŻAŁUJĘ img/smilies/smile Spód auta wygląda idealnie, nie ma tam już grama korozji img/smilies/smile


Jak wymieniałeś popychacze to ustawiałeś luz wstępny? Oraz jak doszedłeś do tego- które popychacze biją? U mnie też ewidentnie jeden stuka i chciałbym go wymienić.


Pozdro! img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#28 2016-05-14 12:44:10

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Chciałbym żeby ono było takie ładne pod spodem co na wierzchu. img/smilies/yikes Następne na liście do ogarnięcia są te tylne hamulce, oleje, filtry i pociągnięcie progów na czarno (co za jełop zrobił je na szaro? janusze cebulaste img/smilies/sterb026), może przy okazji środkowy słupek też machnę czarnym lakierem...

tonsil12 napisał(a):

Jak wymieniałeś popychacze to ustawiałeś luz wstępny? Oraz jak doszedłeś do tego- które popychacze biją? U mnie też ewidentnie jeden stuka i chciałbym go wymienić.

Pisałem o tym w temacie Pittera, wkleję tu:

Nie wiem jak jest ze starszym typem popychaczy hydraulicznych ale powiem jak zrobiłem to u siebie. U mnie stukał jeden popychacz od początku a drugi dogorywał akurat jak się za to zabrałem. Pierwszym razem jeden wymienił mi mechanik ale ponieważ drugi właśnie robił się głośniejszy to zabrałem się za to drugi raz sam. Zdjąłem klawiaturę i oglądam. Ściskanie ich nic mi nie powiedziało ale odwróciłem klawiaturę do góry nogami ze wszystkimi popychaczami w gniazdach i przyglądam się jak daleko każdy wystaje z gniazda. Jeden był wyraźnie niżej od pozostałych, a że brzmiało na tylko jednego to postanowiłem wymienić właśnie jego. Pojechałem kupić popychacz, złożyłem wszystko do kupy (ogólnie cała ta robota to banał, szczególnie jak masz klawiaturę nowszego typu bez wstępnej regulacji), rezultat: cisza, piękna cisza. Czyli mam metodę na popychacze: im bardziej wklepany tym bardziej zużyty. Ten pierwszy wymieniony był uklepany najbardziej z nich wszystkich. Metoda warsztatów polegająca na wymianie wszystkich to po prostu bezczelne zdzierstwo, naciągactwo i olewcze pójście na łatwiznę, które stosują wobec frajerów, dlatego NIGDY WIĘCEJ MECHANIKÓW!.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2016-05-14 13:06:11)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#29 2016-05-14 12:48:12

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Podłogę z tego co widać na zdjęciach masz zdrową img/smilies/smile Ja mam już trochę ,,połataną"...Może parę lat wytrzyma. Progi też wstawiałem nowe img/smilies/smile Więc uwierz, miałem znacznie gorzej a i tak się nie poddałem tylko reanimowałem img/smilies/smile

Próg mógł być czarny ale z czasem wyblakł, wielokrotnie się z tym spotykałem.

Co do słupka to musisz uważać bo byle jaki lakier potrafi z czasem się zacząć łuszczyć, a wtedy będzie lipa. Na progi to tylko ,,baranek". Malowanie lakierem w spray nie ma sensu- robiłem to. Po tygodniu zaczęło odłazić.


Nie odpowiedziałeś mi co z tymi popychaczami img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-05-14 12:49:04)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#30 2016-05-14 12:58:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

On miał wymienione progi nie tak długo zanim go kupiłem, musieli je zrobić na szaro gamonie jedne. A co do słupków to właśnie muszę się zastanowić jak to podejść i czy warto. Przecierałeś powierzchnię papierem ściernym przed malowaniem?

Popychacze wkleiłem wyżej.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2016-05-14 12:58:42)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#31 2016-05-14 13:00:35

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Generalnie nie wiem Tonsil jak ty malowałeś te progi ale ja swoje mam pomalowane już od prawie roku i nic kompletnie mi nie odłazi a nałożyłem 2-3 warstwy, zalezy jaki spray kupiłeś, jak to było coś pokroju Tesco Value to się nie dziwię bo z doświadczenia wiem, że one są lipne. U mnie nic nie odłazi, trzeba po prostu dobrze przygotować powierzchnię do malowania i zrobić to porządnie a efekt będzie cieszył.

Offline

 

#32 2016-05-14 13:12:13

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Spray był zwykły antykorozyjny, może faktycznie to było problemem. Kosztował 9zł za puszkę img/smilies/smile Papierem przecierałem.

Co do popychaczy- Dzięki! img/smilies/smile Niestety ja mam klawiaturę za pewne z regulacją, co sądzicie o wyciągnięciu gdzieś na złomie kompletnej klawiatury bez regulacji i jej założeniem? Zdało by to egzamin? img/smilies/tongue


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#33 2016-05-14 13:16:28

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

No one są naprawdę słabej jakości i nie ma co się dziwić, to takie produkty "byleby było" img/smilies/sad

Offline

 

#34 2016-05-14 13:20:52

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Z tego co mi wiadomo to żeby zrobić taki upgrade potrzebna będzie klawiatura nowszego typu razem z popychaczami i laskami popychaczy. Jakbyś znalazł na złomie taki silnik to bierzesz wszystko tylko ponumeruj sobie wszystkie elementy żeby ich nie wymieszać.


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#35 2016-05-14 14:57:22

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Hm, a jeśli bym się zdecydował wymienić tylko wadliwy popychacz to jest mi ktoś w stanie po chłopsku wytłumaczyć jak wykonać tą regulację wstępną? img/smilies/big_smile Dobra ale koniec OFFtopu bo śmiecim koledze temat img/smilies/big_smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#36 2016-05-14 16:40:19

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

E tam. Regulacje masz opisaną w książce: https://www.sendspace.com/file/mb6bvl

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2016-05-14 16:40:33)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#37 2016-05-16 13:35:25

BlueSporting
Nieźle sie stara
Skąd: Czosnów
Zarejestrowany: 2015-08-24
Posty: 339
Silnik / moc / zasilanie: 1100/54KM/ BP95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Mad Rob Twoje cento, to naprawdę ładna seria img/smilies/trink39 img/smilies/big_smile

Offline

 

#38 2016-08-04 20:42:27

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Koledzy, powiedzcie mi czy to na oko wygląda poprawnie (zawias) bo nie wiem czy ktoś czegoś kiedyś nie spieprzył i źle poskładał.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-27 23:45:54)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#39 2016-08-04 20:47:25

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Wydaje mi się, że jest dobrze jedynie to odbój i jego osłona trochę już się utlenił i guma zaczyna pękać.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#40 2016-08-04 21:07:04

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Zwój zawsze idzie w jedną stronę?


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#41 2016-08-04 21:28:53

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Z tego co pamiętam to zwój ma swoje wyżłobienie w amortyzatorze.

http://static.nanodatex.com/media/2753c21fb987584ed404e274a1dee28d.jpg


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#42 2016-08-05 13:32:01

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ok, dzięki. Przy najbliższej okazji zawias pójdzie do wymiany także już nic z tym nie będę robić tylko swapne całość.

A kilka dni temu stuknęło:
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/255_zpsacrhxe9h.jpg

img/smilies/big_smile
Pierwsza stówka jest jak pierwszy milion. Wybiło dokładnie pod lotniskiem w Pyrzowicach, widocznie tak było mu przeznaczone. img/smilies/tongue


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#43 2016-08-21 22:46:19

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Oliwa wymieniona, miało być na wiosnę ale jest teraz. Elf Competition STI spełnił swoje zadanie, wymył tyle nagarów, że wygląda to jakby z diesla wypłynęło. Na jego miejsce wszedł Gulf Tec Plus 10W40, ciekawe jak będzie wyglądać na wiosnę, następne będzie 5W40.

Robienie przy aucie po mechaniku to sama rozkosz, korek doje... jak po złości i po co, przecież to wystarczy trochę z wyczuciem. Przy okazji rozetnę filtry Mana i Filtrona i porównam (obiecuję sfocić bebech).

Zrobiłeś i myślisz sobie "no i gitara", patrzysz pod auto a ono odwdzięczyło ci się rozerwaną osłoną przegubu, ta przy skrzyni też zaraz poleci bo spękana. Ekstra, trza zrobić obie. img/smilies/hmm

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2016-08-22 15:01:25)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#44 2016-09-05 22:02:11

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Zielony wymusił na mnie kolejną robotę. Od razu zrobiłem obie półosie, wszystkie cztery gumy spękane, lepiej teraz niż męczyć się z tym w zimę. W sumie prosta robota, wcale nie taka brudna i niewdzięczna jak mówił Tonsil, najgorzej było zbić te pieprzone łożyska z wałków ale to dlatego, że robiłem to pierwszy raz i nie miałem ściągacza.

Wiedziałem, że olej w skrzyni będzie zły ale okazał się tragiczny. Stawiam, że to ten sam, na którym auto wyjechało z fabryki. Właśnie dlatego po kupnie używanego należy wymieniać bezwzględnie wszystkie oleje i filtry. Nie ma wuja żebym wlał ten syf z powrotem, "so I put my money where my mouth was" i skrzynia dostała Valvoline MaxLife GL-4 75W80. Różnica w pracy okazała się pozytywna choć niewielka, 5-7%, rzadsze Valvo stawia mniejszy opór i słabiej tłumi. Za jakiś czas spróbuję dodatku z dwusiarczkiem molibdenu, przypuszczam, że to powinno już dać bardziej satysfakcjonującą poprawę.

http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/284_zpswl9dvj4d.jpg

Nie mówiłem ale w lipcu przemalowałem progi z tego guanowatego szarego na czarny. Dwie puszki Bolla a jaka różnica! Odświeżę jeszcze drugi komplet stali i zrobię jakąś małą sesyjkę.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-27 23:47:40)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#45 2016-09-25 22:18:42

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Cento wchodzi w krew, a że przyda nam się auto zapasowe to skołowaliśmy drugą dziewięćsetę do pary. img/smilies/big_smile Ten sam spec co zielony tylko 80k przebiegu więcej. Kilka rzeczy było do zrobienia jak niedziałające awaryjne. Jakiś debil montując radio przerobił koniec instalacji, robił bez schematu, odlutował fioletowy kabel, nie dość, że pozbawił się awaryjnych to był tak głupi, że po skończeniu nie sprawdził czy wszystko nadal działa. Idioci grzebiący w elektryce... img/smilies/sterb026

A w moim nowa linka prędkościomierza i nagrzewnica. Dwa lata temu ją odgrzybiałem i nigdy nie pozbyłem się zapaszku grzyba, popuszczała to raz a dwa, rozwaliłem ją, po bokach nadal był grzyb, nie pozbędziesz się tego gówna nawet jak ją utopisz w odgrzybiaczu. Od teraz zawsze po kupnie używanego zmieniam nagrzewnicę z automatu. BTW, nie ma rzeczy, której nie naprawi czarny mat. img/smilies/wink

http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/IMG_2108_zpsh5iezekj.jpg

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-27 23:46:43)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#46 2016-09-25 22:36:08

Jarosz
Nieźle sie stara
Skąd: ok. Poznań
Zarejestrowany: 2014-10-12
Posty: 84
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 / 75 / Pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Całkiem nieźle. img/smilies/smile Zostawiasz serię czy z taką budą będziesz chciał włożyć inne serce? img/smilies/smile

Offline

 

#47 2016-09-25 22:46:33

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Thx. Te zostaną seryjne, jeno zawias w zielonym pójdzie. Na projekt znajdę coś zdrowszego, nie będzie kompromisów.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2016-09-26 00:04:00)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#48 2016-10-11 18:59:58

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5797
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Coś mi się przedstawiło,nie wyślę wiadomości z telefonu.
W sprawie PW pisz bezpośrednio do Tomka.


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#49 2017-02-12 16:40:30

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1503
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Clio 182
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Nie wiem kto mi polecił te żarówki ale wrzuciłem już jakiś czas temu Philipsy WhiteVision +60 i mieliście chłopaki rację, pięknie świecą, teraz już tylko z takimi będę jeździł.

A na wiosnę wpada MTS 60/40, nowe wahacze, rozpórka górna i dolna, stabilizator i wylatuje silnik bo trzeba zrobić oporowe, napinacz rozrządu i wymienić uszczelki razem z simmeringami wału plus skrzynia leje przy wybieraku.

Znam już przyczynę dlaczego auto kołysze: prawe przednie koło ma inny kąt wyprzedzenia zwrotnicy - jest przesunięte do tyłu. Albo krzywy wahacz albo krzywe mocowanie, oby to pierwsze, muszę pomierzyć.

Znacie miejsce gdzie można dostać MTSa 60/40 za 7 stówek?

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-02-13 14:12:47)


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#50 2017-02-13 21:30:09

sebon30
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-07-01
Posty: 113

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Jaka cena takich phillipsów ? img/smilies/big_smile

Ja do siebie za jakieś pseudo "blue Visiony" Dałem 35 zł ale też elegancko świecą. img/smilies/smile
Nie wiem czy to jest różnica tylko pieniędzy, ale jak na razie równie dobrze świecą jak takie za stówkę img/smilies/smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo