Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2017-02-14 00:44:52

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

O ile dobrze pamiętam dałem 65 z wysyłką, mogłyby kosztować drugie tyle i też bym wziął. Od świateł drogowych oczekiwałem więcej, snop jest dobry ale trochę brakuje mocy. Światła mijania za to kapitalne, barwa faktycznie biała, żadne pożółkłe gunwo, uciecha jechać nocą. W Cinquecencie lepszego światła już nie będzie. Nie warto kombinować z wstawianiem xenonów skoro H4-ka potrafi tak ładnie świecić.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-02-14 02:09:10)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#52 2017-02-14 12:01:08

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ja kupiłem jakieś czas temu w realu na promocji za 40zł a jak ostatnio zaglądałem w (teraz) Auchan to już były za prawie 80

Offline

 

#53 2017-02-15 18:32:18

Fargokov
Nieźle sie stara
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2013-11-02
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 899 benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Offline

 

#54 2017-02-15 23:04:03

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Zgadza się. Z bonusowymi postojami :]

Offline

 

#55 2017-02-15 23:15:44

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Postojówki nie świecą tak niebiesko jakby wskazywało ich szkiełko, tylko trochę, nie lubię efektów kolorystycznych w przednich światłach ale tyle to mi nie przeszkadza.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-02-16 11:13:54)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#56 2017-02-16 00:02:52

Fargokov
Nieźle sie stara
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2013-11-02
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 899 benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Czyli ten komplet bez problemu pasuje na podmianę do lamp CC ?

Offline

 

#57 2017-02-16 11:13:23

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Jak każde H4. ;D Wkładaj śmiało bo warto.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#58 2017-04-29 18:45:25

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Zielony stanął na porządnej feldze i oponie. Wreszcie to auto nabiera kształtów.

http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/006_zps4vqofasw.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/007_zpsu6zdtaty.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/008_zpsddukrgpi.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/009_zpsgatpxlz9.jpg


Lancia Dedra Turbo 15x6J ET40. Bridgestone Potenza RE040 165/50R15. Dystans 13mm. Puki co na próbę. Teraz trzeba zrobić totalny remont przedniego zawieszenia, dołożyć rozpórki, staba i włożyć MTS-a bo fabryczny zawias jest debilnie wysoki (tył wpada w pozytyw!). Potem totalny upgrade hamulców na Punto GT. Najpierw jednak wylatuje silnik na wymianę wszystkich uszczelek i docisku.

Jedyny problem w tym, że auto myszkuje na nierównościach bardziej niżbym sobie tego życzył. Można to jakoś poprawić? Ustawić zbieżność na -1 lub coś w tym stylu? Teraz opony mają 2 bary, próbowałem mniej, bez różnicy.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-10-27 23:44:34)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#59 2017-04-29 20:02:49

Cropek
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2017-04-19
Posty: 254
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 31KM / Benzyna ⛽ / FOS
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento ED

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Według mnie ta felga średnio pasuje img/smilies/big_smile
Ale autko z przodu wygląda świetnie!

Offline

 

#60 2017-04-29 21:10:31

rasta87
Nieźle sie stara
Skąd: Syrynia/Wodzisław Śl
Zarejestrowany: 2014-10-22
Posty: 249
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / 86 km / Rocketfjuel
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Mad Rob napisał(a):

Zielony stanął na porządnej feldze i oponie...
...problem w tym, że auto myszkuje na nierównościach bardziej niżbym sobie tego życzył.

Niski profil opony swoje robi img/smilies/comp13


Od 1996 w Cinquecento -> 704 -> 704 -> 899 -> Czarna bestia 1242 ccm 16v : ) img/smilies/wink

Offline

 

#61 2017-04-29 21:22:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Liczyłem się z tym ale może idzie zmniejszyć ten efekt zmianą zbieżności lub poduszkami amortyzatora od Seja.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-04-30 02:29:12)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#62 2017-04-30 10:05:26

rasta87
Nieźle sie stara
Skąd: Syrynia/Wodzisław Śl
Zarejestrowany: 2014-10-22
Posty: 249
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / 86 km / Rocketfjuel
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Mad Rob napisał(a):

Liczyłem się z tym ale może idzie zmniejszyć ten efekt zmianą zbieżności lub poduszkami amortyzatora od Seja.

Mam Seja i szczerze Ci powiem że wielkiej różnicy nie ma między poduchami, a zbieżnością możesz sobie tylko opony zjechać.


Od 1996 w Cinquecento -> 704 -> 704 -> 899 -> Czarna bestia 1242 ccm 16v : ) img/smilies/wink

Offline

 

#63 2017-04-30 13:19:31

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Ten komplet mogę zarżnąć w razie potrzeby. img/smilies/wink Przypuszczam, że mogę jeszcze mieć coś popieprzone w zawieszeniu z prawej strony, może wahacz krzywy, jak to powymieniam to może będzie lepiej.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-04-30 13:20:10)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#64 2017-04-30 15:16:00

setny
Stary wyjadacz
Skąd: CT
Zarejestrowany: 2010-01-13
Posty: 565
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 155KM / 1.2 16v
Rok produkcji: 00' / 96'
Posiadany pojazd: AR 156 SW / CC SX

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Miałem takie felgi w Punto, tylko że wypolerowane, pamiętam że ze swoim ET dosyć głęboko siedziały. Jakieś dystanse dawałeś, czy wlazły bez niczego?


http://s5.ifotos.pl/img/barsputni_axnqehs.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/barperlaz_axnqehw.jpghttp://s2.ifotos.pl/img/barlandry_axnqehe.jpg

Offline

 

#65 2017-04-30 17:15:23

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Fabrycznie te felgi były polerowane, pod farbą jest polerka właśnie.

http://www.autoviva.com/img/photos/756/lancia_dedra_2_0_ie_hf_integrale_large_8756.jpg
http://images.pistonheads.com/nimg/28209/SOTW_Dedra_07-L.jpg

Dobrze, że ktoś robi dystanse 13mm, skorygowały ET felgi i dodały 10mm, o które mi chodziło. Także wyszło dokładnie według planu, koła są równo z nadwoziem i auto nie wygląda już jak stock-padaka ani nie odstają jak w dupowozie gimnazjalisty. I kto powiedział, że 15-tki to za dużo do Cento... Obwód ten sam co standard, dynamika taka sama. Teraz tylko w dół go!

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-04-30 18:12:17)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#66 2017-04-30 21:30:17

rasta87
Nieźle sie stara
Skąd: Syrynia/Wodzisław Śl
Zarejestrowany: 2014-10-22
Posty: 249
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / 86 km / Rocketfjuel
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

No i właśnie, zapomniałem o dystansach, też mają wpływ na prowadzenie, im wiecej tym bardziej dostają po "dupie" łożyska piast! Tak jak przy poszerzeniu felg u mnie img/smilies/tongue Chyba Łosiu pisał że u niego koło 700km wytrzymują, więc na takie rzeczy też się musisz przygotować img/smilies/cool


Od 1996 w Cinquecento -> 704 -> 704 -> 899 -> Czarna bestia 1242 ccm 16v : ) img/smilies/wink

Offline

 

#67 2017-04-30 21:35:53

Liam
Nieźle sie stara
Skąd: WWY
Zarejestrowany: 2016-01-31
Posty: 91
Silnik / moc / zasilanie: 1100
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Sporting

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Nie siedzisz, coś lepisz, więc dobrze. img/smilies/trink39

Obniżysz, zderzaki w kolor, to będzie dobrze. Chyba.

Usuń wgniotki na błotniku i drzwiach. img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez Liam (2017-04-30 21:36:40)

Offline

 

#68 2017-05-01 00:53:25

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

rasta87 napisał(a):

No i właśnie, zapomniałem o dystansach, też mają wpływ na prowadzenie, im wiecej tym bardziej dostają po "dupie" łożyska piast! Tak jak przy poszerzeniu felg u mnie img/smilies/tongue Chyba Łosiu pisał że u niego koło 700km wytrzymują, więc na takie rzeczy też się musisz przygotować img/smilies/cool

Z tym też się liczyłem. Ile Łosiu dodał do ET?

Liam napisał(a):

Usuń wgniotki na błotniku i drzwiach. img/smilies/tongue

Aż tak bardzo to go głaskać po jajcach nie będę. img/smilies/comp13


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#69 2017-05-01 09:38:16

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Mad Rob cytując klasyka: "toś mnie Wąski zaimponował"!
Felgi wyglądają świetnie, dobrze komponują się nielakierowany zderzakiem. Dać go niżej i efekt będzie jeszcze lepszy.


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#70 2017-05-01 16:09:29

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Mi przestał mocno myszkować,  po wymianie wahaczy przód, i wymianie tulei na tyle, oraz założeniu sprężyn -40.
Przed tym to tragicznie mi się jeździło.

Offline

 

#71 2017-05-01 20:49:47

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Tuleje z tyłu są relatywnie świeże a resztę uczynię, paczka z zawieszeniem czeka od stycznia. THX za info. img/smilies/223

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-05-01 21:35:58)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#72 2017-05-06 01:32:33

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Koła zdały egzamin, dzięki samej oponie auto ma raz tyle gripa, trzeba jednak zrobić resztę i to dopracować, może wypróbuję też cieńsze dystanse.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#73 2017-05-12 01:21:55

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/20170511_065222_zpsu2hxvja4.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/20170511_065100_zps0tpjgobm.jpg

Tak czułem, że w tym aucie powoli pada UPG a swoją jazdą tylko ją dobiłem. Typowe objawy: przegrzewanie, bulgotanie wody, ubytek, kopcenie na siwo. Zdjąłem czapkę, dwa cylindry mokre i zasmarkane. Dobrze, że nie przedostało się do oleju. Cóż, dwudziestoletni silnik z dwudziestoletnimi uszczelkami miał prawo się zezrać tym bardziej biorąc pod uwagę fakt jaki dostawał wycisk. Głowica poszła do szlifu, części w drodze, na dniach go ogarnę i dalej będzie szedł jak zły. img/smilies/comp13

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-05-12 02:12:16)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#74 2017-05-17 15:49:44

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Czapka wróciła ze szlifu ale zdecydowałem, że nie składam tego teraz tylko biorę się za auto na całego i wywalam silnik.

Przednie zawieszenie już prawie skompletowane. Jakie odboje kupić? Rozumiem, że będzie trzeba je przyciąć przy -60? Tylko ciąć bałwanka od góry? Bo na dolnym trzyma się osłona przecież...

http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/20170512_210045%20-%20Copy_zpsq0wktmkc.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn12/TreborCC/Cinquecento%20S/20170512_210015%20-%20Copy_zpsfhsqlztx.jpg

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2017-05-17 15:52:37)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#75 2017-05-19 15:28:01

BlueSporting
Nieźle sie stara
Skąd: Czosnów
Zarejestrowany: 2015-08-24
Posty: 339
Silnik / moc / zasilanie: 1100/54KM/ BP95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting
Serwis

Re: FIAT Cinquecento Trofeo Stradale

Powiem Ci, że wygląda teraz bajecznie img/smilies/big_smile osobiście też dałbym zderzaki w kolor ale co kto woli img/smilies/tongue działaj bo ze smakiem Ci to idzie img/smilies/smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo