Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2015-10-27 22:05:28

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 491
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

CC Verde Surf 899 by Pietter

Hej! Witam szanownych forumowiczów.
Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu ładnie utrzymanego (blacharsko, bo mechanicznie trochę gorzej img/smilies/tongue) Cinquecento. Jest to mój pierwszy bolid, ale decyzja o zakupie nie była przypadkowa, bo zawsze miałem słabość do tego autka.

Pojemność: 899
Rok produkcji: 1994
Pierwsza rejestracja: 20.09.94r
Przebieg: +/- 143 200Km - zdaje się być oryginalny
Gaźnik
Stare zegary w desce (jeszcze sprzed lifta)

Tak wyglądał cincin zaraz po zakupie, od tego czasu wizualnie niewiele się zmieniło (wyleciały "piękne" kołpaki z tesco).
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13559.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13560.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13564.JPG

Po poprzednich właścicielach odziedziczyłem bardzo ciekawą listę:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13566.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13567.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13568.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13569.JPG

Oraz instrukcję napraw:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102 … C13562.JPG

Od siebie mogę dodać, że od czerwca trochę się  zmieniło:
- nowe amortyzatory przód
- nowe tarcze/klocki przód
- zregenerowane zaciski przód
- nowa uszczelka pod głowicą + planowanie głowicy
- nowa chłodnica
- nowy akumulator
- nowy zbiornik płynu chłodniczego
- nowe radio
- wymienione wszystkie możliwe płyny
- bodajże wymieniony aparat zapłonowy z przewodami (już dokładnie nie pamiętam, wymieniał znajomy mechanik, nie ja).
- kilka innych drobnych elementów głównie z wnętrza których już nie będę wymieniał.

W międzyczasie rozwalił się przełącznik świateł pozycje/mijania i poleciał dowód rejestracyjny img/smilies/icon_redface ale usterka została szybko naprawiona a dowód wrócił w moje ręce img/smilies/smile.

#ciekawostka wspomniany wyżej dowód rej. wygląda tak:
FSM Bielsko-Biała Polski Fiat 170.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/dowod.jpg

Z rzeczy które zostały do zrobienia/irytują:
- wkładki zamków (ktoś już coś przy tym grzebał i mam jeden kluczyk od drzwi kierowcy, drugi od stacyjki i drzwi pasażera. Zamek w klapie bagażnika w ogóle nie działa, muszę otwierać ze środka).
- w dużym skrócie zawieszenie/hamulce z tyłu, bo jeszcze tego nie ruszałem, a coś lekko stuka z tyłu na wybojach, więc warto się tym zająć.
- kilka drobiazgów w środku i odświeżenie/wypolerowanie lakieru (przez 21 lat trochę mu się oberwało tu i ówdzie).
- nie ma anteny od radia na dachu. Niby stacje odbierają, ale zdarza się zgubić czasem falę co irytuje.

Ogólny pomysł na to auto mam raczej taki, aby trzymać go w serii z jakąś fajną felgą i wygłaskać w nim każdy detal. Nie wykluczam sprężyn -40. Ale co mi strzeli jeszcze do głowy czas pokaże img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Pietter (2015-10-27 22:09:26)

Offline

 

#2 2015-10-27 22:19:56

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

5 minut mojego życia.....

Hej! Witam szanownych forumowiczów.
Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu ładnie utrzymanego (blacharsko, bo mechanicznie trochę gorzej img/smilies/tongue) Cinquecento. Jest to mój pierwszy bolid, ale decyzja o zakupie nie była przypadkowa, bo zawsze miałem słabość do tego autka.

Pojemność: 899
Rok produkcji: 1994
Pierwsza rejestracja: 20.09.94r
Przebieg: +/- 143 200Km - zdaje się być oryginalny
Gaźnik
Stare zegary w desce (jeszcze sprzed lifta)

Tak wyglądał cincin zaraz po zakupie, od tego czasu wizualnie niewiele się zmieniło (wyleciały "piękne" kołpaki z tesco).
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13559.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13560.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13564.JPG

Po poprzednich właścicielach odziedziczyłem bardzo ciekawą listę:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13566.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13567.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13568.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13569.JPG

Oraz instrukcję napraw:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13562.JPG

Od siebie mogę dodać, że od czerwca trochę się  zmieniło:
- nowe amortyzatory przód
- nowe tarcze/klocki przód
- zregenerowane zaciski przód
- nowa uszczelka pod głowicą + planowanie głowicy
- nowa chłodnica
- nowy akumulator
- nowy zbiornik płynu chłodniczego
- nowe radio
- wymienione wszystkie możliwe płyny
- bodajże wymieniony aparat zapłonowy z przewodami (już dokładnie nie pamiętam, wymieniał znajomy mechanik, nie ja).
- kilka innych drobnych elementów głównie z wnętrza których już nie będę wymieniał.

W międzyczasie rozwalił się przełącznik świateł pozycje/mijania i poleciał dowód rejestracyjny img/smilies/icon_redface ale usterka została szybko naprawiona a dowód wrócił w moje ręce img/smilies/smile.

#ciekawostka wspomniany wyżej dowód rej. wygląda tak:
FSM Bielsko-Biała Polski Fiat 170.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/dowod.jpg

Z rzeczy które zostały do zrobienia/irytują:
- wkładki zamków (ktoś już coś przy tym grzebał i mam jeden kluczyk od drzwi kierowcy, drugi od stacyjki i drzwi pasażera. Zamek w klapie bagażnika w ogóle nie działa, muszę otwierać ze środka).
- w dużym skrócie zawieszenie/hamulce z tyłu, bo jeszcze tego nie ruszałem, a coś lekko stuka z tyłu na wybojach, więc warto się tym zająć.
- kilka drobiazgów w środku i odświeżenie/wypolerowanie lakieru (przez 21 lat trochę mu się oberwało tu i ówdzie).
- nie ma anteny od radia na dachu. Niby stacje odbierają, ale zdarza się zgubić czasem falę co irytuje.

Ogólny pomysł na to auto mam raczej taki, aby trzymać go w serii z jakąś fajną felgą i wygłaskać w nim każdy detal. Nie wykluczam sprężyn -40. Ale co mi strzeli jeszcze do głowy czas pokaże img/smilies/smile

Offline

 

#3 2015-10-27 22:25:14

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Auto fajne. Daleka droga przed Tobą.
- 40 przy " Fajnej" feldze ne będzie "robiło roboty'

Btw. Kupie takego cieniasa fsm'a jak na zdjeciu. Tylko w takim kolorze i w oryginale.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/SDC13562.JPG

Offline

 

#4 2015-10-27 23:12:28

Fargokov
Nieźle sie stara
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2013-11-02
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 899 benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Super wygląda img/smilies/smile

I do tego jeszcze FSM, ...........

Offline

 

#5 2015-10-27 23:26:51

keyser2
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2015-04-05
Posty: 414
Silnik / moc / zasilanie: 899 monowtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Ostrzeżenia: 2

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Ile  dałeś?

Offline

 

#6 2015-10-28 01:22:01

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1417
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Dbaj o blachę i upalaj pókiś żyw. Szerokiej drogi. img/smilies/big_smile


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

#7 2015-10-28 15:45:48

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

ciekawa konfiguracja bo auto z modeli fsm ma tylko licznik
podszybie w kolorze, logo fiata, wlew chyba chyba juz masz pod klapka, deska też szara i numer vin zaczynąjcy się na ZFA
a w dowodzie masz FSM

u mnie rocznik 1993 pełny fsm, a w dowodzie jak byk stoi fiat cinquecento
http://i65.tinypic.com/r2q3ht.jpg


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#8 2015-10-28 16:49:20

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Kolejna dziewięćseta na Forumie img/smilies/trink39 Naprawdę spoko.

Egzemplarz conajmniej zagadkowy, to w czerwcu 93 były już klapki wlewu, szare wnętrze i komplet fiatowskich znaczków? Kolega "Drago" miałby pole do popisu.

Z tego co mi wiadomo najwcześniej pojawiła się właśnie klapka. Niedaleko ode mnie parkuje nawet taki egzemplarz, przypuszczam że z 93 roku ==ma klapkę ale czarne wnętrze, stary zegar i wzór felgi z trapezowymi otworami, stary duży emblemat i srebrne FSM na tylnej klapie.

Ciekawe...


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#9 2015-10-28 16:49:39

_Matiq_
Nieźle sie stara
Skąd: Gniezno
Zarejestrowany: 2013-09-09
Posty: 473
Silnik / moc / zasilanie: 899/41/ Pb+Lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC, 407

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Zasługa urzędu komunikacji, oni poprostu wpisują jak leci... U mnie ori fsm a w dowodzie wpisane fiat cinquecento 0.9 kat, a w moim aucie nigdy nie bylo katalizatora. Na dodatek wszystkie masy pojazdu są poprzekręcane img/smilies/sad


Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem...

Offline

 

#10 2015-10-28 17:39:46

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Matiq ja wiem o co kaman ale spójrz na datę pierwszej rejestracji która nijak współgra z konfiguracją nadwozia i wnętrza. W dowodzie jest jak byk 08.06.93 tym czasem mamy w tym przypadku do czynienia z pełnoprawnym modelem '94 do którego prawdopodobnie ktoś zamontował zegar od FSM'a.
Albo najpierw wprowadzili tamtą klapkę i zmienili kolor wnętrza dodając znaczki FAP a stare zegary wkładali do wyczerpania zapasów.


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#11 2015-10-28 18:48:13

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Zdjęcie tego dowodu z czerwca 93 to moje :p
Mam w 100% fsm z typowym pakietem z silnikiem 899cm3 a w dowodzie pisze fiat

A kolega właściciel tego tematu ma cc z 1994 w 99% fiat z małym wyjątkiem zegarów, a w dowdzie FSM

Zagadka października xd


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#12 2015-10-28 19:23:22

Lasic
Nieźle sie stara
Skąd: Zagórowa
Zarejestrowany: 2015-03-09
Posty: 250
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/86 Pb
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Jak tak patrze na to cento, wygląda tak samo jak moje jak go przywiozłem, siedzenia, deska, kierunki, uchylne szyby z tyłu, tylko mój jest 95 rok

Offline

 

#13 2015-10-28 19:32:51

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Powiem szczerze, że niezła zagadka z tym... Sam jestem w kropce. Może to jakiś prototyp? img/smilies/big_smile

Offline

 

#14 2015-10-28 19:37:49

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 491
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

OL3K wielkie dzięki za miniaturki img/smilies/smile respect

keyser2 napisał(a):

Ile dałeś?

1100 złociszy, ale wsadziłem już w niego spokojnie drugie tyle.

Trebor napisał(a):

Dbaj o blachę i upalaj pókiś żyw. Szerokiej drogi. img/smilies/big_smile

będę chuchał i dmuchał póki mam siłę img/smilies/big_smile

Krzysiek_PL napisał(a):

ciekawa konfiguracja bo auto z modeli fsm ma tylko licznik
podszybie w kolorze, logo fiata, wlew chyba chyba juz masz pod klapka, deska też szara i numer vin zaczynąjcy się na ZFA
a w dowodzie masz FSM

Sam nie raz zastanawiałem się jaką historię ma ta konkretna konfiguracja, bo jest na prawdę dziwna. Wlew jest już pod klapką, silnik jeszcze na gaźniku z ręcznym ssaniem. W dowodzie FSM, a wszędzie indziej już FIAT.

SaimON napisał(a):

Powiem szczerze, że niezła zagadka z tym... Sam jestem w kropce. Może to jakiś prototyp? img/smilies/big_smile

tym bardziej warto go zachować img/smilies/big_smile przynajmniej do czasu wyjaśnienia co tu się stało img/smilies/big_smile

Offline

 

#15 2015-10-28 19:49:46

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Krzysiek_PL napisał(a):

Zdjęcie tego dowodu z czerwca 93 to moje :p

Rzeczywiście ===pomyliłem dowody, ale tak to jest kiedy piszę ze smartfona a cała stronka się opuszcza w miarę pojawiania się fotek img/smilies/wink
W moim jest FSM Bielsko:
http://www.editer.pl/fotka/28b8be1c17c240d16485d229d805d2bd_2.jpg

A więc jest to najzwyklejsze CC MR '94 z przełożonym zegarem [i linką na gwint] ze starej wersji. Wątpliwości rozwiane. img/smilies/wink
Stary zegar jest zresztą ładniejszy od tego montowanego w nowszych modelach i u siebie musiałem poprawiać poprzedniego właściciela powracając do oryginału.

Jako ciekawostkę podam, że jestem w posiadaniu tabliczki od CC z '94 roku nr. ZFA 395.822, o cztery tysiące "starszego" niż u Kolegi w którym wszystko było "w normie".
Klapka, deska szara, licznik nowy, znaczek FIAT ===ALE jeszcze wysokie plastikowe odbojki tylnych nadkoli, felga stary typ z trapezowymi otworami.

P.S. Dowodem nie ma co się sugerować. Po prostu urzędnicy przyzwyczajeni byli do FSM, szczególnie że było to niedługo po przemianowaniu na FAP, ktoś wpisał i tak już zostało. To akurat wiem z doświadczenia, np. Syrena 105 była z FSM a w dowodach rejestracyjnych jako producenta wciąż uparcie wpisywano FSO Warszawa. To samo z CC.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez KIEROWCA (2015-10-28 19:59:00)


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#16 2015-10-28 19:53:15

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 491
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

a to nie powinienem mieć zagłówków w tylnej kanapie?(nie mam) Jakie były ogółem różnice między FSM a Fiatem?

Offline

 

#17 2015-10-28 19:53:59

keyser2
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2015-04-05
Posty: 414
Silnik / moc / zasilanie: 899 monowtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Ostrzeżenia: 2

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Z ciekawości uszczelkę wymieniłeś bo trzeba było, czy też profilaktycznie?img/smilies/big_smile

Offline

 

#18 2015-10-28 20:00:25

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 491
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

keyser2 napisał(a):

Z ciekawości uszczelkę wymieniłeś bo trzeba było, czy też profilaktycznie?img/smilies/big_smile

trzeba było img/smilies/icon_redface ale to nie moja sprawka img/smilies/big_smile dorżnięty już był jak kupowałem

Offline

 

#19 2015-10-28 20:14:41

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Pietter napisał(a):

a to nie powinienem mieć zagłówków w tylnej kanapie?(nie mam) Jakie były ogółem różnice między FSM a Fiatem?

Zagłówki pojawiły się chyba dopiero coś około 96 roku.
Różnic było całkiem sporo tylko nie do końca znane są daty wprowadzania modyfikacji.
Po pierwsze:
FSM =duży znaczek na przedniej klapie i napis FSM na klapie tylnej. W nowszych modelach znaczek "mały" i napis FIAT w niebieskim rombie.
FSM =okrągły korek [ale inny niż np. w Uno]. Później od przełomu 93/94 plastikowa klapka.
Stary wzór felgi w trapezowym otworze. Do ok. 94/95. Plastikowe dekielki na cztery śruby. W nowszych otwory w feldze okrągłe a w miejsce kołpaków wystające czarne "doniczki" na czopy.
Wysokie plastikowe odbojki tylnych nadkoli ==no właśnie do kiedy? Na pewno w 94 jeszcze były.
FSM =[podobno] brak pasów na tylnym siedzeniu.
Tapicerka w szaro-czerwone pasy. W późniejszych częściej jednokolorowa [dotyczy boczków] lub fotele wykończone pasiastą tkaniną i szarą skają.
W FSM wykładzina podłogi szara, w nowszych stalowa, prawie czarna.
W FSM deska, kierownica i cały wystrój wnętrza czarny. Stary typ zegara.
FSM ==podszybie czarne z dwoma kratkami wentylacyjnymi. W tych nowszych podszybie pod kolor nadwozia, jedna kratka do nagrzewnicy.

Ogólnie ==w FSM nieco większa dbałość o szczegóły i wykończenie, np. wykładzinki tylnich nadkoli, zegar temperatury wody. Większość późniejszych modernizacji przeprowadzana była głównie pod kątem oszczędnościowym, ew. ze względu na zmieniające się przepisy ad. bezpieczeństwa [zagłówki tylnej kanapy]. Ostatnie tzw. "Youngi" wychodziły już jako totalne golasy. Nie było nawet zegarka elektronicznego, wykładziny nadkoli, zapalniczki, wskaźnika temperatury wody, dzielonej kanapy, rączek w podsufitce, uchylanych tylnych okien.
Ostatnie Cinquecento z 98 roku wychodziły także m.in. z przednim pasem od Seja na którego produkcję fabryka się przestawiała jednocześnie klepiąc jeszcze CC na polski rynek.

Jak widać trochę tego jest... img/smilies/wink

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez KIEROWCA (2015-10-28 20:33:56)


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#20 2015-10-29 05:50:46

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Do 1995 na tylnej klapie było poziome przetloczenie między światłami.


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#21 2015-10-29 10:12:40

Fargokov
Nieźle sie stara
Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2013-11-02
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 899 benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

KIEROWCA napisał(a):

Ostatnie tzw. "Youngi" wychodziły już jako totalne golasy. Nie było nawet zegarka elektronicznego, wykładziny nadkoli, zapalniczki, wskaźnika temperatury wody, dzielonej kanapy, rączek w podsufitce, uchylanych tylnych okien.
Pozdrawiam

Bo te ostatnie youngi miałby być tanie  i aby się tylko koła kręciły, resztę można było mieć jako wyposażenie dodatkowe img/smilies/smile

Offline

 

#22 2015-10-29 21:17:30

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 704
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Gdynia ma kolejnego przedstawiciela na forum. img/smilies/big_smile Miło mi przywitać kolegę. Powodzenia w użytkowaniu auta.


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#23 2015-10-30 00:27:50

DrAGo
Nieźle sie stara
Skąd: CINowrocław
Zarejestrowany: 2012-09-08
Posty: 199
Silnik / moc / zasilanie: 110Ocm3/1200cm3
Rok produkcji: 1997/1996
Posiadany pojazd: Cienias/Punto nero

Ostrzeżenia: 1

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Według Katalogu cześci zamiennych FAP z 01-2001r do 09-1993r prawe zewnętrzne poszycie boku ma inny nr. niż po 09-1993r Z kolei analogiczne pokrycie wewnętrzne i nadkole zewnętrzne tylne prawe ma podobną "roszadę"ale 08-1993r.Z tego można wnioskowac że około tego okresu pojawiła się...KLAPKA

Offline

 

#24 2015-10-30 08:13:29

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Super ===a może idąc za ciosem Kolega rozwiałby jeszcze wątpliwości ad. tamtego plastiku przy tylnim nadkolu? Kiedy pionowy ten nazwijmy to umownie "półksiężyc" zastąpiono niskim trójkątnym zakończeniem progu?
Strzelam, że w 95.

Pozdrawiam


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#25 2015-10-30 09:01:20

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Teraz wychodzi, że kolega Pietter ma składaka, wczesny prototyp albo wariację producenta zamiast Cinquecento img/smilies/big_smile Chyba, że ten CC ma jakąś historię o której nie wiemy...

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo