Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2016-02-15 19:59:01

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Bardzo dawno rozbierałem swój licznik i nie chcę Cię wprowadzić w błąd ale są tu takie śrubki a potem trzeba delikatnie pociągnąć img/smilies/tongue

http://fotowrzut.pl/tmp/upload/QJLHX0WH0O/1.jpg

Naprawdę nie chcę Cię wprowadzić w błąd ale ja tak to pamiętam img/smilies/smile Chyba, że pokicikałem z obrotkiem i trzeba te śruby z tyłu odkręcić.

Ostatnio edytowany przez SaimON (2016-02-15 20:00:11)

Offline

 

#52 2016-02-15 20:34:36

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 719
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Nie łatwiej podmienić prędkościomierz z jednego do drugiego? Z tego co pamiętam jest tej samej wielkości w 900 i w 1,1.


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#53 2016-02-15 20:50:12

Riddic
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2013-10-21
Posty: 176
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/Pb 1493/90/Pb 1242/77/Pb
Rok produkcji: 96/95/97
Posiadany pojazd: CC Sporting Civic EG4 126p

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Liczniki inaczej są wyskalowane CCS do 180km/h a 900 chyba 160km/h ?

Żeby wyjąć prędkościomierz trzeba odkręcić dwie śruby z tyłu zegarów (torx 20 jak nie krzyżak) I masz wyjęty prędkościomierz.

Pozdrawiam

Offline

 

#54 2016-02-15 20:52:18

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 719
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Riddic napisał(a):

Liczniki inaczej są wyskalowane CCS do 180km/h a 900 chyba 160km/h ?

Fakt, zapomniałem o tym... Choć łatwiej wtedy budzik zamknąć. img/smilies/big_smile


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#55 2016-02-15 22:04:17

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

smolarek90 napisał(a):

Nie łatwiej podmienić prędkościomierz z jednego do drugiego? Z tego co pamiętam jest tej samej wielkości w 900 i w 1,1.

tylko że ja mam najstarszy możliwy licznik z CC img/smilies/big_smile więc nie podejdzie. Chyba, że na szrocie ogarnę kolejny img/smilies/big_smile

Riddic napisał(a):

Liczniki inaczej są wyskalowane CCS do 180km/h a 900 chyba 160km/h ?

Prawda. Czyli jak cofnę przebieg na taki jaki trzeba będzie wszystko git czy jeszcze czeka mnie jakaś przeróbka?

Offline

 

#56 2016-02-15 22:30:43

Riddic
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2013-10-21
Posty: 176
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/Pb 1493/90/Pb 1242/77/Pb
Rok produkcji: 96/95/97
Posiadany pojazd: CC Sporting Civic EG4 126p

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Nie wystarczy cofnąć licznik CCS'a i wszystko będzie grać.

Offline

 

#57 2016-02-16 17:45:33

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Nowy licznik podłączony "na szybko".
Obrotomierz - później. Jeszcze nie przerabiałem nic.
Wskaźnik paliwa - działa.
Wskaźnik temperatury - działa.
Kontrolki - działają.
Podświetlenie zegarów - działa.
Jednak mam problem z linką prędkościomierza img/smilies/hmm ciągle odpina mi się od zegarów. W starym liczniku można było nakręcić tą końcówkę na gwint - nowy licznik go nie ma img/smilies/neutral Jest na to jakiś patent? Jak będę miał więcej czasu dziś wieczorem to wstawię fotki.

Offline

 

#58 2016-02-16 18:57:12

Riddic
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2013-10-21
Posty: 176
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/Pb 1493/90/Pb 1242/77/Pb
Rok produkcji: 96/95/97
Posiadany pojazd: CC Sporting Civic EG4 126p

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Trzeba wymienić linkę licznika na tą nowego typu która wchodzi na zatrzask. img/smilies/smile

Offline

 

#59 2016-02-16 23:49:11

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

powalczyłem z tym jeszcze dziś i ostatecznie się udało! img/smilies/smile Linka miała i zatrzask i gwint i koniec końców udało się to zatrzasnąć img/smilies/smile pozostaje kwestia dorobienia obrotomierza. W zegarze 3 pin od dołu w dolnej kostce, a w gaźnikowej 899 gdzie się wpinam?

Offline

 

#60 2016-02-17 14:27:22

CentoKiller
Nowy
Skąd: Pomorskie
Zarejestrowany: 2015-08-26
Posty: 49
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v/75km/PB95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Miło widzieć kolejne cinquecento z moich okolic img/smilies/smile

Offline

 

#61 2016-02-17 23:56:47

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

No i kolejny problem img/smilies/neutral różnica w skalowaniu (160 vs 180kmh) niestety powoduje że licznik z ccs przekłamuje o parę km i pokazuje za dużo. Chyba będę musiał dorwać kolejny licznik z 900tki (ten nowszy) i przełożyć sam prędkościomierz. Chyba, że jest na to inny patent?

Offline

 

#62 2016-02-18 11:02:26

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Na szrotach znajdziesz zegary od 10zł więc możesz kupić jakikolwiek zegar wyskalowany do 160 i ustawić twój przebieg

Offline

 

#63 2016-02-18 13:43:31

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Jak dobrze, że ja u siebie nie mam takich problemów img/smilies/smile Zegary pierwszej serii i rura ogień ;-)


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#64 2016-02-18 14:51:22

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Adrys1005 napisał(a):

Na szrotach znajdziesz zegary od 10zł więc możesz kupić jakikolwiek zegar wyskalowany do 160 i ustawić twój przebieg

I taki też mam pomysł img/smilies/smile

Jednak nadal nie wiem skąd pociągnąć ten kabel do obrotomierza img/smilies/neutral Kolega tonsil ma 900 gaźnik z licznikiem CCS. Fajnie by było gdyby się wypowiedział img/smilies/smile

Offline

 

#65 2016-02-18 16:27:37

Riddic
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2013-10-21
Posty: 176
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/Pb 1493/90/Pb 1242/77/Pb
Rok produkcji: 96/95/97
Posiadany pojazd: CC Sporting Civic EG4 126p

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Z tego co kojarzę trzeba sygnał wziąć z cewek zapłonowych. Potrzebujesz dwie diody prostownicze np.1N4001 i połączyć pod kable cewek. Chyba że jest pin w digipleksie tak jak w sterowniku wtrysku.

Offline

 

#66 2016-03-23 21:21:55

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Hej, mały update!

Zostałem posiadaczem nowych "kapci" do cincinka
https://dl.dropboxusercontent.com/u/102898706/alu.JPG
Trochę doczyścić i będą jak nowe img/smilies/smile
Jednak moja radość nie trwała zbyt długo. Po odpaleniu auta kiedy zabierałem się po odbiór w/w cudeniek usłyszałem to...

https://youtu.be/9BOuUtOLkHQ

Jeszcze tego samego dnia wcześniej nim jeździłem i nic nie wskazywało na to, że coś się zaraz wydarzy. A tu ooo... img/smilies/neutral zawory urządzają koncert img/smilies/neutral
Jakiś pomysł od czego mogło tak nagle zacząć tłuc?
Olej 10W40 przejechane jakieś 7-8tys km na nim.
Szklanki były wymieniane we wrześniu przy okazji wymiany UPG*

*Nie mam pojęcia skąd były wzięte nowe. Mechanik z polecenia, który był tani i "dobry" ale robił wszystko wolno. Teraz trochę się obawiam, że coś skopał img/smilies/neutral

Ile z czymś takim w ogóle mogę jeździć?


aaa i jeszcze jedno pytanie!
2 opony muszę zmienić ze wzgędu na ich stan. 175/65 R13 wejdą na felgi z CCSa? A jeśli wejdą to potem będę mógł je swobodnie przykręcić do tylu? Nie będzie problemu?

Ostatnio edytowany przez Pietter (2016-03-23 21:44:00)

Offline

 

#67 2016-03-23 22:10:33

LelonSBL
Nowy
Zarejestrowany: 2015-09-17
Posty: 38

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

może Panewka img/smilies/wink

Offline

 

#68 2016-03-23 22:11:30

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Witam serdecznie img/smilies/smile
Apropo obrotomierza.... Jeśli nadal tego nie ogarnąłeś to:

Nie trzeba ciągnąć żadnego przewodu od cewek do obrotomierza img/smilies/smile W modulce Digiplex od strony szyby  masz wolne 3cie miejsce  na konektor w kostce. Wkładasz tam konektorek wyciągnięty z kostki ISO, dolutowywujesz do niego przewód podpinasz się do licznika i tyle img/smilies/smile Po co kombinować z jakimiś diodami...

Jak nadal nie wiesz co i jak to wal na PW a porobię zdjęcia.

To co stuka to nie jest żadna panewka.
W 900 nie ma szklanek tylko hydropopychacze. Jaki producent oleju? Olej zmieniany był razem z filtrem? U mnie też czasem się oddzywają ale tylko na zimnym silniku. I to co ciekawsze zaczęły się oddzywać po zmianie oleju.
Ja obstawiam, że mechanik chcąc zaoszczędzić albo założył używane ze szrotu, albo nowe najtańsze po 20zł/szt z allegro które wytrzymują tylko chwilę...




Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-03-23 22:21:18)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#69 2016-03-23 23:11:50

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Łoo panie,  175/65 to do ciągnika img/smilies/big_smile
Jaka masz szerokość tych felg -  były 4.5 oraz 5.5 cala.
Ori Sporting na 5.5cala miał 165/55.  -  nie aż taki prosty temat z dostępnością używanych.  Jak chcesz iść po taniosci to 155/65 155/70 będzie ok.  Te które napisałeś zbyt duże,  źle to będzie wyglądać i jeździć.

Offline

 

#70 2016-03-23 23:22:46

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Wracając do pytania o stukanie w silniku- nie radzę z tym jeździć bo tłucze się to bardzo mocno, o wiele głośniej niż u mnie. Grozi zjechaniem krzywek na wałku rozrządu!


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#71 2016-03-23 23:38:21

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

OL3K napisał(a):

Łoo panie,  175/65 to do ciągnika img/smilies/big_smile
Jaka masz szerokość tych felg -  były 4.5 oraz 5.5 cala.
Ori Sporting na 5.5cala miał 165/55.  -  nie aż taki prosty temat z dostępnością używanych.  Jak chcesz iść po taniosci to 155/65 155/70 będzie ok.  Te które napisałeś zbyt duże,  źle to będzie wyglądać i jeździć.

5.5 cala. A te "ciągnikowe" po prostu znalazłem na olx w swojej okolicy. Potrzebuje 2 opon najlepiej na wczoraj img/smilies/big_smile

tonsil12 napisał(a):

Wracając do pytania o stukanie w silniku- nie radzę z tym jeździć bo tłucze się to bardzo mocno, o wiele głośniej niż u mnie. Grozi zjechaniem krzywek na wałku rozrządu!

Raz tłucze głośniej, raz trochę ciszej, ale nie mam zamiaru łupać nim kilometrów.

Offline

 

#72 2016-03-23 23:51:55

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Zmień te popychacze. Roboty nie dużo a będzie spokój. Chociaż spróbuj go na zmianę kilka razy zgasić i odpalić, może ucichną.

Z obrotkiem sobie już poradziłeś?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#73 2016-03-23 23:57:53

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

z obrotkiem powalczę jak będzie cieplej na dworze (nie mam garażu, wszystko dłubie pod chmurką). Ale myślę, że dam radę. Ze zgaszaniem/odpalaniem pobawie się jutro. Jeśli to coś da będę wniebowzięty. Skąd najlepiej brać jakieś dobre popychacze? Może być ten:
http://www.unto.pl/popychacz-hydraulicz … -p-57.html
?

Offline

 

#74 2016-03-23 23:59:22

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Też nie mam garażu i dłubię wiecznie na dworze img/smilies/big_smile Obecnie mam przestój bo mnie grysko rozłożyło img/smilies/sad


Wpadł mi do głowy jeszcze taki pomysł, że może być wałek rozrządu już zużyty, a jeśli tak jest to chociażbyś założył popychacze tytanowe po 6000zł/sztuka i tak będzie stukać.

Ile to wozidło ma przebiegu?

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-03-24 00:03:06)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#75 2016-03-24 00:16:39

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: CC Verde Surf 899 by Pietter

Niecałe 150 tys. Więc relatywnie mało jak na ten rocznik.
Edit: ale wałek zacząłby tak nagle hałasować?

Ostatnio edytowany przez Pietter (2016-03-24 00:17:43)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo