Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2016-01-10 19:17:44

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Witam.
Przedstawiam wam dzisiejszy nabytek którym jest czerwone CC 900 na gaźniku img/smilies/smile Rok produkcji 1994. W dowodzie jeszcze FSM Bielsko Biała img/smilies/smile

Rocznik tak jak wspomniałem 1994, przebieg około 170 tysięcy kilometrów, niedługo przed zakupem podobno robione sprzęgło, wymieniane kompletne kolumny mc'person i półosie.


Auto na wyposażeniu posiada:
-Wskaźnik temperatury cieczy.
-Uchylne tylne szyby.
-Zegarek.

I chyba tyle... Z wyposażenia img/smilies/smile


Silnik pracuje ładnie, żwawo reaguje na gaz, pali praktycznie od strzała... Tylko bierze troszkę oleju, podobno do około 0,5l/1000km.


Zakupiony od kolegi za 800zł, jeszcze nawet nie zapłaciłem całości tylko część kwoty img/smilies/smile


Niestety klapa tylna od CC 700 Young delikatnie różni się kolorem, poza tym wszystkie elementy oryginalne.

Blacharsko stan dobry, bez większej korozji. Minimalnie prawe tylne nadkole  bierze korozja.


Do zrobienia:
-Poduszka pod skrzynią, bo trochę za bardzo silnik się kołysze podczas pracy.
-Dźwignia ręcznego, ręczny co prawda jest i bokiem lata, tyle, że dźwignię trzeba trzymać podniesioną, nie blokuje się.
-Fotel pasażera, bo sam się odblokowywuje i rozkłada.
-Daszek zegarów, bo połamany.
-Zamontować radio.
-Zamontować el szyby, licznik od Sportinga, CB radio..
-Zmienić olej, wszystkie płyny i filtry.

I można jeździć img/smilies/smile


Dzisiaj ogarnąłem sobie światła tylne bo nie było (uszkodzony włącznik świateł).
Niestety po przejechaniu może 20km złapaliśmy gumę i auto stoi pod blokiem uziemione i przez najbliższe kilka dni znów będzie jeździć 700setka img/smilies/smile


Z planów to na pewno:
-Zakup letnich opon i prostowanie jednej alufelgi bo jest skrzywiona.
-Mycie, polerka lakieru.
-Montaż centralnego zamka.
-Przełożenie ,,bajerów" typu np.  el szyby z 700setki.
-Wywalenie żółtego lusterka i montaż czarnego.


Co więcej to się okaże z czasem.


Trochę zdjęć:

http://obrazki.elektroda.pl/7221495800_1452449449_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4341166700_1452449451_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/3446011700_1452449453_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/8554558500_1452449455_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/7065634900_1452449457_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/9210696500_1452449460_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/6237634900_1452449462_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/5044036300_1452449464_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4458930300_1452449466_thumb.jpg

Mam nadzieję, że będzie mniej problematyczny niż 700...
Pozdrawiam img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-01-24 17:38:56)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#2 2016-01-10 19:34:35

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Różni się kolorem dlatego ze bodajże 1995 fiat z dupy se wymyslil ze zmieni odcien czerwieni i u mnie klapa i lewy błonnik też inny odcień xd


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#3 2016-01-10 19:37:56

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Coś czuję, że wypolerowanie lakieru pastą polerską nie załatwi sprawy aż tak dużej różnicy odcieni, więc skończy się na ponownej wymianie klapy img/smilies/sad


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#4 2016-01-10 19:49:02

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

No niech służy... Ale eh. No nie podoba mi się ani trochę, wygląda jak totalne padło... Te alusy z tyłu i stalówki z przodu i już tyle rzeczy do zrobienia na początek no i ta klapa.. Jak masz cierpliwość to rób, zobaczymy co wyjdzie z tego CC img/smilies/smile

No i niech się tak nie psuje.

Offline

 

#5 2016-01-10 19:49:37

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

U mnie polerka załatwiła sprawe prawie, na szczęście ori klape mam tylko musiałaby blacharza odwiedzić, a błonnik najwyżej też wymienię xd


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#6 2016-01-10 19:54:52

krzychu20
Stary wyjadacz
Skąd: podkarpacie
Zarejestrowany: 2009-02-18
Posty: 840
Silnik / moc / zasilanie: 0,7/31/LepszyPowerGamoniu
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CinqueCento

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

SaimON napisał(a):

No niech służy... Ale eh. No nie podoba mi się ani trochę, wygląda jak totalne padło...

no szału nie ma niestety po prostu 2 cyl więcej i tyle img/smilies/hmm


フィアットチンクエチェント
http://yanosik24.pl/widget/2049481.png

Offline

 

#7 2016-01-10 19:55:14

Logan Cale
Nieźle sie stara
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2015-11-10
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 30KM
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC700

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Dobrze widzę że 170tyś przelotu ?

Offline

 

#8 2016-01-10 19:56:04

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Co za inteligent montował podstawkę filtra powietrza? xD Rura dolotowa, która powinna wchodzić "w zderzak" łapie gorące powietrze z kolektora...

No, niech służy, zobaczymy, co się rozleci pierwsze img/smilies/smile Wygląda na lepionego troszkę, ale jeśli buda cała, a raczej podwozie, to... jeździć img/smilies/smile

Mi żarł litr na 1000km przez uszczelniacze, u Ciebie pewnie też img/smilies/smile Pierścienie aż tak nie lecą img/smilies/tongue

Offline

 

#9 2016-01-10 23:30:57

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Buda cała, mechanika raczej też img/smilies/big_smile Ale niestety to auto kupiłem od osoby w moim wieku, więc jest od człowieka młodego... Zapewne lekkiego żywota nie miał.

Ale jak to mówią... Nie pieniądze to i nie samochód img/smilies/smile


Co do alusów to mam wszystkie 4, ale jedna jest po spotkaniu z krawężnikiem, dlatego na przodzie są dwie stalówki.

Buda jest w dobrym stanie. Nie ma większych śladów korozji.


Co do oleju to wlane tam jest 10w40 mobila, i spożywa go do 0,5l/1000km. Czy wlanie 15w40 nie zredukowało by tego zużycia?

W ogóle... Orientuje się ktoś czy w CC jest coś takiego jak śrubka do redukowania luzów kierownicy?

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-01-11 00:16:07)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#10 2016-01-11 04:08:39

tomek93.27
Nieźle sie stara
Skąd: Radlin
Zarejestrowany: 2014-02-22
Posty: 314
Silnik / moc / zasilanie: 704/31KM->899/41KM->1242/75KM
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat CC

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Przeżuć graty z agenta i bd git ale z tą szachownicą, lusterkiem i kierownicą coś zrób bo zaczyna j*bać tandetą tak jak z kierą  w 700...
Może w przyszłości swap na jakieś 1.4 ? powodzenia i pzdr img/smilies/wink


"Przecież nie mogłem przegrać z Cinquecento" img/smilies/big_smile

Offline

 

#11 2016-01-11 04:43:27

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Lusterko możliwe,  że jeszcze dziś będzie zmienione na czarne (jeśli je znajdę, gdzieś było w piwnicy od mojej byłej niebieskiej 700). Co do szachownicy to wiele zrobić narazie nie mogę, bo to nie są naklejki tylko żółty lakier, a nie chce mi się bawić z dopasowywaniem odcienia lakieru. Na razie muszę ten wóz ogarnąć na tyle aby można nim bez obaw jeździć.

Co do SWAP'a to nie wykluczone, bo buda jest w dobrym stanie więc może być to nawet warto przemyśleć img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-01-11 04:44:06)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#12 2016-01-11 08:53:40

krzychu20
Stary wyjadacz
Skąd: podkarpacie
Zarejestrowany: 2009-02-18
Posty: 840
Silnik / moc / zasilanie: 0,7/31/LepszyPowerGamoniu
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CinqueCento

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Swap do 900 juz sie oplaca a do 700 nie ? Hehe


フィアットチンクエチェント
http://yanosik24.pl/widget/2049481.png

Offline

 

#13 2016-01-11 10:16:13

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Spożywania takiej ilości oleju nie redukuje się przez wlewanie gęstej mazi, tylko przez diagnozę i naprawę usterki.

Ja miałem 15W40, przeszedłem na 10W40 i... nie żałuję, do 15W nie wrócę, zupełnie inna praca popychaczy.

Jeśli wlejesz 15W40, wcale nie musi spaść spalanie oleju.Nie masz wycieków?

A swoją drogą-jak sprawdziłeś spalanie, jak go dopiero kupiłeś? img/smilies/smile

Offline

 

#14 2016-01-11 18:43:42

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Spalanie powiedziałem na zasadzie słów byłego właściciela img/smilies/smile

Wyciek jest spod pokrywy zaworów... I w sumie tyle, więcej nigdzie nie cieknie.

Muszę tylko jeszcze zmienić świece bo przy raptownym dodaniu gazu trochę nie równo pracuje.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#15 2016-01-12 16:20:02

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Świece wymienione, olej wymieniony, filtry wymienione img/smilies/smile Auto gotowe do jazdy. Jutro dodam trochę zdjęć!

Dla tych co smutni byli, że chcę 700 setę wyzłomować lub sprzedać img/smilies/big_smile Plan porzucony, oba CC zostają w rodzinie img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-01-12 16:21:11)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#16 2016-01-12 16:43:35

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Gratulacje img/smilies/trink39 Jest kolejna dziewięćsetka. Prawie identyczną miał jeden kolega z roboty. Niestety walnęła UPG to rozebrał na części i kupił Lagunę '99 img/smilies/sad Buda poszła na złom.

Tonsil czy możesz mi napisać gdzie dokładnie jest wpięty przewód podciśnieniowy od tamtego fioletowego zaworka jednokierunkowego [na górze fotki z silnikiem]?

Pozdrawiam


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#17 2016-01-12 18:12:46

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Zaznacz mi na zdjęciu o który zaworek Ci chodzi a Ci powiem.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#18 2016-01-12 19:32:31

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

CieniaczRider napisał(a):

Co za inteligent montował podstawkę filtra powietrza? xD Rura dolotowa, która powinna wchodzić "w zderzak" łapie gorące powietrze z kolektora...

Obywatelu "CieniaczRider" ====wcale nie byłbym tego taki pewny...
Z moich informacji wynika, że w 900 powinna być to papierowa rura spiralna idąca właśnie do kolektora. Chociaż nie wykluczone, że można ją odwracać -do zderzaka na lato, do kolektora na zimę ;-)
W ogóle umiejscowienie filtra w CC jest trochę niefortunne i sprzyja wyłapywaniu syfu z drogi. W innych gaźnikowcach [Polonezy, Fiaty, Syrenki] filtr umieszczono wysoko na gaźniku i tam zwykle praktykowało się odwracanie na zimę w kierunku ściany grodziowej.

Tonsil ===łapaj fotkę:
http://www.editer.pl/fotka/fbbf6a3300803486701890eb4845589f_2.jpg

Pozdrawiam


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#19 2016-01-12 19:39:53

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Jak tylko będę przy aucie to dokładnie sfotografuję Ci podłączenie owego filterka, bo teraz zabij mnie ale nie pamiętam...


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#20 2016-01-12 20:13:49

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Owszem, powinna iść do kolektora-papierowa rurka, której osobiście nie mam i żyję img/smilies/smile

Ta gumowa POWINNA IŚĆ do zderzaka i koniec.Ciepłe na zmianę z zimnym?Owszem, ale od tego jest "termostat" w obudowie pod wkładem, nic się nie przekłada, a jeśli już mam wybrać, to oczywiście wolę nastawić na zimne.

Umiejscowienie jest właściwe-to, że łapie syf, to rola filtra-po to się go zmienia, a poza tym-mój ma 10 tysięcy i wygląda niemal jak nowy.Koszt nowego?Niech nawet będzie 15zł.Majątek?Nie sądzę.

To tyle ode mnie, obywatelu Kierowca img/smilies/big_smile

Offline

 

#21 2016-01-12 20:54:54

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

To teraz ja dorzucę swoje 10 groszy img/smilies/smile

Mylicie się, do zderzaka idzie rura, ale z drugiego króćca przy obudowie img/smilies/smile Z tego ma iść na chwyt przy kolektorze i tak tez jest zrobione, tyle, że nie miałem rury papierowej więc dałem kawałek tej co idzie do zderzaka w 700secie.

Termostat w obudowie filtra jest, i działa bardzo dobrze img/smilies/smile

Mam tylko obecnie problem z temperaturą, bo podczas jazdy sztywno stoi na 90 stopni, ale na postoju dochodzi do 100 stopni i dopiero się zatrzymuje, a wentylator chłodnicy działa cały czas.


Dla kolegi KIEROWCA takie info:

-Jeden z wężyków od tego filterka idzie do podciśnieniowego przełącznika map zapłonu na błotniku, a druga strona idzie do górnego króćca przy podstawie gaźnika img/smilies/smile Dokładnie nad miejscem gdzie podłączony jest przewód od tego dziwnego czujnika na termostacie.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#22 2016-01-12 21:51:33

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Tonsil zobacz co tym słychać w zbiorniczku jak wyglada płyn chłodniczy
U mnie po wymianie termostatu, czujnika temp i płynu i tak jak się nagrzeje pokazuje 75°  czasem tygdnie do 80
Więcej ni uj

Na termostacie jest takie pierunstwo od ssania, u mnie jedno jest zaslepione śruba więc muszę ręcznie ssanie wylaczyc xd


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#23 2016-01-12 22:13:07

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Płyn chłodniczy jest czarny, więc chyba czeka mnie jego ponowna wymiana, bo był zmieniany całkiem nie dawno.... Auto miało 2 miesiące temu robioną UPG na co jest nawet papier, ale układ nie był płukany... Uszkodzenie UPG objawiało się wpompowywaniem oleju do układu chłodzenia... Ma ktoś pomysł czym to wypłukać?

To pieruństwo  i tak chyba nie działa bo ssanie muszę ręcznie wyłączać...
Chociaż w zasadzie przy obecnych temperaturach auto odpala na półobrót bez ssania, ale trzeba go trzymać chwilę na gazie by nie zgasł, gdy się ciut rozgrzeje to trzyma idealnie obroty biegu jałowego.

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-01-12 22:14:36)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#24 2016-01-12 22:22:49

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

No u mnie ssanie i noga na gazie ;p
Bron Boże nie plucz tego woda bo inaczej amba fatima był cc i ni ma xd
Mój układ mechanik chyba jakimś specfikem plukal xd


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#25 2016-01-12 22:26:42

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5024
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwona szachownica 899 na gaźniku by tonsil12 :)

Wodą płukać nie będę, nie chcę zakamienić całego układu. Wypłukać czymś to trzeba, a płukanki z tego co widzę są dosyć drogie... Ktoś ma jakąś alternatywę? Może ocet?

U mnie na ssaniu nie ma potrzeby trzymania nogi na gazie, ma obroty na ucho około 2000 i się na nich trzyma, po wyłączeniu ssania spadają do około 800/900... Muszę zainwestować w licznik z CCS bo drażni mnie brak obrotomierza...


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo