Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2016-04-19 13:57:10

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Aluelgi są, ale troszkę muszą poczekać, bo dopasowanie ich do cento nie okazało się że takie łatwe.
O jakim wiejskim dodatku okiennym mówisz ? img/smilies/wink.
Do tematu listew bocznych już raz podchodziłem, ale mam pewne obawy przed ich ściągnięciem.
A mianowicie jeżeli lakier będzie się różnił tak jak pod tylnymi emblematami, to słabo będzie to wyglądać.
Druga kwestia, to mocno dosyć są przyklejone.

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2016-04-19 14:00:14)

Offline

 

#52 2016-04-19 14:07:52

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Mad Rob mówił zapewne o owiewkach przednich szyb.
Choć dla mnie to nie wiejski gadżet a bardzo przydatny element, świetnie spisuje się w aucie bez klimy podczas jazdy w deszczu img/smilies/smile
Lepsze to niż kołpaksy ze spinnerami albo ryflowane dywaniki z Tesco img/smilies/big_smile
Jakie alu masz kupione? Pochwal się img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez virtualtuner (2016-04-19 14:09:13)


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#53 2016-04-19 14:41:36

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Owiewki zostawię, nie tylko w deszczu się przydają img/smilies/wink.
Jak jedzie się po trasie to można delikatnie uchylić okna, i nie świszczy mocno img/smilies/smile.

Alusy BBS 14, trochę czasu minie zanim wylądują w cento, bo dystanse z śrubami pływającymi wychodzą drogo img/smilies/hmm.

http://i.imgur.com/Wd0MahW.jpg

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2016-04-19 14:43:27)

Offline

 

#54 2016-04-19 18:37:06

BlueSporting
Nieźle sie stara
Skąd: Czosnów
Zarejestrowany: 2015-08-24
Posty: 339
Silnik / moc / zasilanie: 1100/54KM/ BP95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting
Serwis

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Bardzo ładnie zachowany egzemplarz SX-a i te czarne blachy, gratuluję takiego okazu img/smilies/trink39 jak upchniesz te bbs-y to będzie miodzio! img/smilies/big_smile będę zaglądał bo jest ciekawie img/smilies/wink

Offline

 

#55 2016-04-19 22:42:57

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 719
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Nie rozumiem co ktoś może mieć do owiewek. W moim każdym kolejnym aucie będą montowane. img/smilies/big_smile


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#56 2016-04-19 23:31:14

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Nigdy nie byłem fanem, dla mnie to był zawsze januszowy modding, jak kondon na kierownicy i bycze jaja dyndające pod lusterkiem. img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2016-04-19 23:37:14)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#57 2016-08-20 17:50:25

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

No i czas na aktualizację, bo pozapominam to co się działo img/smilies/wink.

Tak więc jako że moim marzeniem było 1.2, postanowiłem to marzenie zacząć realizować.
Najpierw złapałem kontakt z użytkownikiem CentoKiller, Który wyjaśnił mi co jest potrzebne do swapa.
Robił to praktycznie z takiej samej wersji jak ja mam, więc sporo od niego się dowiedziałem.
Niestety w internecie nic sensownego nie mogłem odnaleźć, a co temat, to dowiadywałem się całkowicie innych rzeczy.

Zaopatrzony w informację co jest potrzebne, podłapałem kontakt do Steffana, który miał większość potrzebnych gratów.
Pojechałem więc po nie, a przy okazji mogłem zobaczyć pierwszy raz w życiu zmodzone cento ;P
Jeszcze turbawka śni mi się po nocach img/smilies/big_smile

Zaopatrzony w osprzęt, przyszedł czas na poszukiwanie silnika.
Na okolicznym szrocie powiedziano mi 800zł, jednak trochę się bałem brać taki silnik, ze względu na niewiadomy stan.
Czekając więc na wypłatę, patrzyłem czy nie ma jakiegoś punciaka w "całości", by móc odpalić i posłuchać jak to chodzi.
No i trafił się taki, w ogłoszeniu pisało że nie ma podłogi, gaz ważny jeszcze rok, skończył się przegląd, ale silnik sprawny i to wszystko za kwotę 800zł.
Dla mnie ideał, po rozmowie telefonicznej ze sprzedającym, umówiłem się i pojechałem obejrzeć sprzęt.
Na miejscu okazało się że brakowało jeszcze hamulców, ale silnik faktycznie żwawo przyspieszał, i chodził na obu paliwach.
Po stargowaniu 120zł, nie było wiele co myśleć, więc go kupiłem.
Powrót 50 km do domu tą miętowo zieloną śmiercią, na długo zapadnie w mojej głowie img/smilies/big_smile.
http://i.imgur.com/MakdrHZ.jpg

Fota pożegnalna punto img/smilies/smile
http://i.imgur.com/KyVPfQL.jpg
Po jakiś 3 tyg, oddałem punto do mechanika w celu wyjęcia silnika.
Silnik wyjął, i po 3 dniach od tego faktu, moją sielankę przerwał list z MTU.
Okazało się że MTU zrobiło sobie rekalkulację OC, i mam do zapłaty 2100zł.
Czym prędzej więc z holowałem auto od mechanika do kolegi, by jeszcze wyjąć parę rzeczy, a następnie móc je zezłomować.
Kolejną trudnością było dowiezienie punto na szrot, okazało się że osoby które jeżdżą po auta, są na urlopie i będą dopiero za parę dni.
To mnie nie urządzało, bo każdy dzień kosztował mnie sporo pieniędzy.
Dlatego też finalnie byłem holowany 10 km, na lince, bez hamulców, autem w którym 10 godzin wcześniej nie chciał zatrzasnąć się hak. Hak naprawiłem, ale tak że trzymał, a do końca zatrzasnąć się i tak nie chciał.
http://i.imgur.com/kCBq8jR.jpg

Wziąłem dzień urlopu, pojechałem do miasta gdzie punto było zarejestrowane, zezłomowałem i z kwitkiem pojechałem do MTU w celu wypowiedzenia polisy.
Następnie podstawiłem cento mechanikowi, w celu przełożenia silnika.
Niestety zadanie to go przerosło, i mniej więcej przez tydzień jeździłem kończyć to co on zaczął.
Mało tego, nie wiedział nawet jakie wtyczki od czego odpinał, gdy wyjmował silnik z cento.
Ale dzięki nieocenionej pomocy Stefana i Centokilera, i tego że mam drugie cento, mały kroczkami ogarnąłem podłączenie instalacji, przewodów paliwowych, wymianę pompy i parę innych rzeczy.

Tak do wyglądało, gdy pierwszy raz zajrzałem do mechanika...
http://i.imgur.com/pvBiqfA.jpg
Tekst, bo maska nawet się nie chce zamknąć, rozłożył mnie.


Jak podłączyłem instalację, przyszedł czas na pierwsze odpalenie, podczas kręcenia, silnik nie odpalił, a się zapalił..
Na szczęście mechanikowi udało się ugasić, a ja mi się przypomniało że ktoś pisał by odwrócić wtyczki od cewek.
Po odwróceniu wtyczek, silnik zagadał.
Przy jeździe próbnej, okazało się że pół osie mają luz na krzyżakach w kielichu.
Odebrałem tak cento od niego, zamówiłem drugie kielichy, i w tym tygodniu mam nadzieję że wszystko będzie w porządku.
Przez ten czas jak stoi u mnie, ogarniam burdel pod maską, żeby to miało ręce i nogi.

To tak w wielkim skrócie, co się działo przez ostatnie 2 tyg img/smilies/wink.

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2016-08-20 17:53:53)

Offline

 

#58 2016-09-25 11:55:20

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Kielichy dotarły, okazały się że te już na szczęście pasują.
Niestety po testach drogowych wyszło że ze skrzyni, dosłownie się leje olej.
Uszczelnienie kosztowało mnie dodatkowe 260zł.
http://i.imgur.com/yQzldEb.jpg

Wymieniłem też uszczelkę pod pokrywą, i założyłem bandaż termiczny na kolektor.
http://i.imgur.com/KpI9s7A.jpg

Następnie prosiak złapał się na program 500-
Po 10 latach użytkowania na lpg, została ściągnięta głowica.
Głowica była 0.5mm krzywa.
Gniazda, zawory wypalone.
Uszczelniacze kamień.
Wypaliło też dziurkę, przy tulei cylindra w bloku.
Mechanik zastanawiał się czemu trzy świece ktoś wymieniał kiedyś, a jedną zostawił.
Dowiedział się czemu, kiedy ta czwarta świeca wyszła razem z gwintem.

Także generalnie, mam nowe świecie, głowica wyremontowana, wymieniony pasek rozrządu i alternatora.
Wpadła też nowa chłodnica.

Offline

 

#59 2016-09-28 10:58:16

sebon30
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-07-01
Posty: 113

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Skądś kojarzyłem to cc img/smilies/smile, ale teraz wiem skąd img/smilies/tongue
Nie wiedziałem, że tam już 1.2 siedzi img/smilies/big_smile
Nieźle musi gonić... Sam myślałem nad swapem, ale każdy odradza, że to nie opłacalne
Cienias już w pełni sprawny?

Offline

 

#60 2016-09-28 12:47:34

tomek93.27
Nieźle sie stara
Skąd: Radlin
Zarejestrowany: 2014-02-22
Posty: 314
Silnik / moc / zasilanie: 704/31KM->899/41KM->1242/75KM
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat CC

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Bardzo śmierdzi z bandaża ? img/smilies/cool


"Przecież nie mogłem przegrać z Cinquecento" img/smilies/big_smile

Offline

 

#61 2016-09-28 13:19:26

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

sebon30 napisał(a):

Skądś kojarzyłem to cc img/smilies/smile, ale teraz wiem skąd img/smilies/tongue
Nie wiedziałem, że tam już 1.2 siedzi img/smilies/big_smile
Nieźle musi gonić... Sam myślałem nad swapem, ale każdy odradza, że to nie opłacalne
Cienias już w pełni sprawny?

Jaki świat mały img/smilies/big_smile
Jeździć jeździ, teraz dolot trzeba ludzki załatwić img/smilies/smile

Tomek93.27, wypalał się z dwie godziny, ale nie przypominam sobie żeby śmierdziało. Bardziej dymiło niż śmierdziało img/smilies/wink

Offline

 

#62 2016-09-28 14:39:21

tomek93.27
Nieźle sie stara
Skąd: Radlin
Zarejestrowany: 2014-02-22
Posty: 314
Silnik / moc / zasilanie: 704/31KM->899/41KM->1242/75KM
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat CC

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

To dziwne bo ja też miałem ten grafitowy bandaż i śmierdziało ogromnie chyba z miesiąc, jak się puściło ogrzewanie to ciężko było wytrzymać a potem to go wywaliłem img/smilies/tongue
Dolot planujesz Yankowy czy coś innego ?

Ostatnio edytowany przez tomek93.27 (2016-09-28 14:40:22)


"Przecież nie mogłem przegrać z Cinquecento" img/smilies/big_smile

Offline

 

#63 2016-09-28 15:45:34

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

sebon30 napisał(a):

Nieźle musi gonić... Sam myślałem nad swapem, ale każdy odradza, że to nie opłacalne

Wiesz co? Nie pytaj więcej tych ludzi o rady. Nic nie jest "opłacalne" jeśli chodzi o Cinquecento. Najlepiej je zezłomować i kupić Ałdi Asześć TeDeI. Jedno co cztery lata...

Jeśli zamierzasz trzymać auto długo to wszystko będzie opłacalne.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#64 2016-09-28 16:50:33

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Będę polował na dolot Yankowy, albo węglarskiego.
Nie podoba mi się jednak to że przy tych rozwiązaniach stożek ciągnie ciepłe powietrze.
W sumie, dało radę przedłużyć rurę przy tych dolotach i umiejscowić stożek gdzieś pod pasem przednim ?

Co do opłacalności.
Z czasów motorowerów, zostało mi to że nie patrzę czy jest coś opłacalne, tylko czy będzie mi to sprawiać frajdę.
A 1.2 sprawia mi dużą frajdę img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2016-09-28 16:51:01)

Offline

 

#65 2016-10-08 13:22:42

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

No i dolot siedzi już w aucie img/smilies/smile.
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/14762_P1390050_tonemappedl.jpg

A dzisiaj ze szrotu wykręciłem sobie puzzle za całe 50 zł img/smilies/wink.
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/49210_P1390051.JPG

Tylko kiedy je upchnę nie mam pojęcia.

Offline

 

#66 2016-10-08 19:03:26

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Zastanawiałem się nad tym dolotem ale postawiłem na własne homemade.  Powiedz mi, czy prócz wartości wizualnych jest odczuwalna zmiana w stosunku do tego co miałeś wcześniej?

Jest taka jedna złota zasada : chcesz mieć dobrze?  - zrób se sam.


P.s jak rozwiązałeś sprawę z odma?  Dolot jest dostosowany czy jakiś inny patent?  img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez OL3K (2016-10-08 19:05:05)

Offline

 

#67 2016-10-08 20:01:32

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Na tym dolocie płynniej wchodzi na obroty, na zimno przedtem mi się tak dziwnie dławił, teraz jest ok.
Silnik ogółem stał się elastyczniejszy, może i nawet ciut mocniejszy w górnej partii obrotów, jak mu da się w palnik.
Sumując, w stosunku do gumy od 900 i kolanka PCV jest jak dla mnie na spory plus.
Co do wejścia na odmę, nie ma.
Tak jak była puszczona za silnik tak jest i teraz img/smilies/big_smile
Wisienką na torcie były stożek w obudowie, albo jakiś patent by dostawał więcej zimnego powietrza.

Z ciekawości, wydaje mi się że ta deska rozdzielcza powinna być bardziej "czarna"
Wyblakła, czy jestem przewrażliwiony ? img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2016-10-08 20:03:33)

Offline

 

#68 2016-10-09 01:13:05

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Deska jest ze Sportinga?  Nie dam sobie ręki uciąć czy fsm nie miał czarniejeszej -  ale niech wypowie się może ktoś kto się lepiej zna.

Widać że w końcu pod maską ogarnąłeś,  wcześniej strasznie wyglądało img/smilies/wink gratki za czarne blachy

Offline

 

#69 2016-10-09 01:27:29

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Deska wygląda mi na Sporting'ową img/smilies/wink Chyba, że to światło tak pada.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#70 2016-10-09 11:02:28

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Deska z FSM'a img/smilies/wink
Pod maską już w miarę ogarnięte, ale jeszcze jedna rzecz została do pełni szczęścia wizualnego img/smilies/big_smile

Offline

 

#71 2016-10-19 12:02:17

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

No i pomalowałem to i owo, w kolor z palety Lancii.
Kolor miał wyjść troszkę ciemniejszy, ale nie wiem czy ja coś źle wymieszałem, czy kiepsko w lakierniczym dorobił.
Do tego odmalowałem na zimę kołpaki.
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/62871_P1390056_tonemapped.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/97563_P1390070_1_2_tonemapped.jpg

Offline

 

#72 2016-10-19 12:19:41

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

A dałeś mu element na próbkę?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#73 2016-10-19 13:12:49

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Nie, kod spisałem z naklejki od Lancii.
Nie zależało mi na idealnie takim samym kolorze jak na aucie, bo wiadomo, że po 14 latach trochę wyblakł.
Dorobię sobie teraz jeszcze setkę lakieru, z dekielka od felg, kolor jest jeszcze bardziej ciekawy, niż ten na aucie.
Mi się przyda do odnowienia alufelg, a jak wyjdzie dobrze, to najwyżej jeszcze raz pomaluje elementy w komorze silnika img/smilies/smile

Offline

 

#74 2016-11-16 20:21:10

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

Ostatnimi czasy coś szurało i piszczało z przodu w kołach.
Postawiłem diagnozę że klocki, jako że już stan był średni, postanowiłem zakupić cały nowy zestaw, tarcze + klocki.
Wybór padł na Magneti Marelli, teraz poczekać aż się ułożą i zobaczę jak to będzie img/smilies/wink.
Z ciekawości czy ktoś kupował tarcze tej firmy i pamięta czy miał z przodu wybite logo ?
Moje poprzednie okazało się też były Magneti Marelli, ale miały właśnie logo wybite z przodu tarczy, na tych był napis tylko na rancie.

http://i.imgur.com/xMq7gVc.jpg

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2016-11-16 20:22:02)

Offline

 

#75 2016-11-16 23:12:28

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Fiat CC 900 SX by Simon24121 #2

How to Bed-in / Burnish Brake Pads and Rotors
https://www.youtube.com/watch?v=pdPX6rzuINc


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo