Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2016-03-21 16:52:28

creatura
Nowy
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2013-10-15
Posty: 71
Silnik / moc / zasilanie: 700 / ?? / PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Ostrzeżenia: 2

[SWAP] Planowanie co i jak.

Witam
Posiadam CC 700 Aisan i się właśnie dowiedziałem, że nie przerobię tego na 1.2 prostą drogą, ponieważ inne mocowanie silnika, brak pompy paliwa bla bla bla. Tak więc przymierzam się do sprzedania go i zakupienia innego takiego, co by prościej można było w nim coś pomodyfikować, w niedalekiej przyszłości zaturbić i teraz mam kilka pytań.
- Chciałbym kupić Siencento. Szukać z silnikiem 0.9 czy 1.1 czy sportinga 1.1, który z nich mniej trzeba będzie przerabiać?
- Szukać silnika 1.2 8V czy 1.2 16V? Podobno do 8V łatwiej wsadzić turbo, bo niej zabawy z elektroniką, prawda to?
- Żeby nie bawić się w szukanie osobno silnika, skrzyni, wiązki itp, wolałbym kupić całego Punciaka I. Co z tego Punto będę mógł wyjąć i przełożyć do SC?
- Funkcjonuje nazwa FIRE w silnikach i podobno lepiej, żeby to co wsadzę w SC było FIRE. Jak odróżnić FIRE o nie FIRE?

Pozdrawiam
Maciej

Offline

 

#2 2016-03-21 19:27:18

NobSon
VIP
Zarejestrowany: 2012-02-26
Posty: 1397
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 2

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

lepiej  z 1.1. Mniej roboty, kupujesz słupek i osprzęt i pakujesz do kupy.
mnie z 0.9 na 1.4 16v swap wyniósł grubo ponad 8k. Musialem kupić wszystko, skrzynie, półosie itp. no i wszystko na nowych częściach.

a przy 1.1, poduchy skrzynia wszystko zostaje.

1.2 8v lepszy pod turbo, przeglad przejdziesz bez problemu bo jest podobny w budowie do 1.1. Ale jednak 16v lepiej chodzi bo są dwa wałki.

Offline

 

#3 2016-03-22 10:37:53

Graberooo
Nowy
Skąd: Tychy
Zarejestrowany: 2015-11-30
Posty: 5
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cc

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

To może zadam jeszcze swoje pytanie.
Chciałbym powiększyć moc w swoim CC czyli tzw.swap.
Totalnie nie wiem od czego zacząć, co kupić itd.
Liczę na odpowiedzi.

Offline

 

#4 2016-03-22 12:11:35

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1455
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

NobSon napisał(a):

1.2 8v lepszy pod turbo, przeglad przejdziesz bez problemu bo jest podobny w budowie do 1.1. Ale jednak 16v lepiej chodzi bo są dwa wałki.

Ale sam chyba po swapie przechodziłeś przegląd rozszerzony?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#5 2016-03-22 21:43:59

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

Mad Rob napisał(a):

NobSon napisał(a):

1.2 8v lepszy pod turbo, przeglad przejdziesz bez problemu bo jest podobny w budowie do 1.1. Ale jednak 16v lepiej chodzi bo są dwa wałki.

Ale sam chyba po swapie przechodziłeś przegląd rozszerzony?

Po co przechodzić rozszerzony przegląd skoro silnika się nie wklepie w dowód? 

Tak jak autor pisał,  najprościej kupić 1.1 i dopiero przerabiać.  Sporting miały fajniejsze zderzaki i wnętrze .  Przy  1.1 łatwiej przejsc na 1.2.
Sam teraz ogarniam swap w seju na 1.2 -  z braku czasu nie mam kiedy skończyć.  Kuknij mój temat.

Seicento 1.1 a seicento sporting to te same silniki -  przynajmniej do 2001 ponieważ potem zaczęli wsadzac wielopunktowy wtrysk.. 

P. S czasem trafiają się tanie 1.2 już wsadzone w cc/SC....  Ale to kupno kota w worku.

Ostatnio edytowany przez OL3K (2016-03-22 21:47:49)

Offline

 

#6 2016-09-11 14:27:08

Dzesiu
Nowy
Zarejestrowany: 2016-05-04
Posty: 5

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

Żeby nie zakładacnowego tematu.

Sam mam 700 z zajechanym motorem ale super budą. Przymierzam się do swapu na 1.2 szesnastke.
Kumpel ma na placu zajechane Bravo 1.6. Pytanie głównie o skrzynie. Przypasuje?
Co tam jeszcze się przyda z tego Bravo?

Offline

 

#7 2016-09-11 17:50:01

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

nie pasuje

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo