Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->
Z dnie 2 marca 2020 Hosting VGH.pl konczy dzialalnosc, dane stron zostana zabezpieczone, jesli chcesz przeniesc strone na swoj serwer lub ustawic przekierowanie napisz na pomoc@ehmediagroup.net

#26 2016-06-06 19:31:19

SaimON
Stary wyjadacz
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2015-06-24
Posty: 985
Silnik / moc / zasilanie: 999/60/PB
Rok produkcji: 2017
Posiadany pojazd: Skoda Citigo FL 5D
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

No fakt podłoga prawie jak u mnie, bardzo ładny stan img/smilies/wink

Offline

 

#27 2016-06-06 19:42:20

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Im dłużej będziesz jeździł z takim silnikiem, tym większa szansa, że uszkodzisz na amen w dół-u mnie w pracy w Renault Mascott silnik był po przegrzaniu i nie był zmieniany olej-efektem był korbowód, który postanowił wyjść blokiem silnika i... po Mascotce img/smilies/sad

Próbą olejową sprawdzisz, którędy bierze olej i czy ma komprechę.

Ja bym zrzucił głowicę i popatrzył-i tak nie musisz chyba 2 aut mieć na chodzie, a w razie co wymienisz silnik i spokój-jeśli porządnie pękła UPG, to koszt zrobienia góry nie będzie wysoki-również  uszczelniacze to niewiele, robota w 900 prosta jak na robotę głowicy, rozrządu nie tykasz, zaworów nie regulujesz.

Offline

 

#28 2016-06-06 20:20:31

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Kompresja sprawdzona przed chwilą.
Na 3 garach po ok 9,5 na jednym 9,7. Jutro zrobię próbę olejową bo dziś o tym zapomniałem.


A widzisz SaimON, nie kłamałem mówiąc, że blacha jest świetna.

Co do oleju w tym aucie to nawet nie chcę myśleć kiedy był wymieniany, sądząc po jego barwie śmiem twierdzić, że jeszcze wtedy na psią kupę mówiłem ''papu'' img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2016-06-06 20:22:26)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#29 2016-06-06 23:25:54

darkowsky
Nieźle sie stara
Skąd: Ruda Śląska
Zarejestrowany: 2016-02-26
Posty: 80
Silnik / moc / zasilanie: 903/41/Pb
Rok produkcji: 1992
Posiadany pojazd: CC

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Kolejne cc? Które to już w Twojej karierze? img/smilies/big_smile

Offline

 

#30 2016-06-06 23:58:09

Krzysiek_PL
Stary wyjadacz
Skąd: Mikołów(miasto koło Katowic)
Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 558
Silnik / moc / zasilanie: 899 cm3(39KM)/ 1242cm3(65KM)/ 1596cm3(78KM)
Rok produkcji: 1993/2006/1995
Posiadany pojazd: FSM Cinquecento/Grande Punto/FSO Polonez

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Ja za to nie wierzę jaki szum wokół swoich cc umie zrobić tonsil xD
Cokolwiek na pisze tu czy na centogratach problem rośnie do niewyobrażalnych rozmiarów, a kłótnie i gowno burze zapewniają rozrywkę na długie godziny img/smilies/big_smile


mój FSM http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858img/smilies/smile
mój FSO http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=312024#p312024

FSM Cinquecento '93 za młody by być klasykiem, za stary by być plastikiem img/smilies/hmm

Offline

 

#31 2016-06-07 03:19:38

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1495
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

No co, chłopak wie jak robić zamieszanie. ;D


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#32 2016-06-07 08:42:00

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

tonsil12 nie wiem czy widziałeś, ale na grupie Centograty na Facebooku gość z Cieszyna sprzedaje silnik 900 ccm na wtrysku do CC ze skrzynią biegów: https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater

Silnik jest po wymianie świec, popychaczy nie słychać. Przebieg: 180 tys. km.
Za całość gość chce 200 zł.


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#33 2016-06-07 16:54:23

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

virtualtuner napisał(a):

tonsil12 nie wiem czy widziałeś, ale na grupie Centograty na Facebooku gość z Cieszyna sprzedaje silnik 900 ccm na wtrysku do CC ze skrzynią biegów: https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater

Silnik jest po wymianie świec, popychaczy nie słychać. Przebieg: 180 tys. km.
Za całość gość chce 200 zł.

Widziałem, ale nie pojadę po silnik ponad 250km... Ogółem byłem u mechanika który stwierdził, że do wymiany będzie tylko UPG, bo auto bierze tyle wody, że przy mocnej przegazówce wręcz pluje nią z wydechu, a podczas jazdy przerywa bo zalewa mu świece.

Jeśli to tylko UPG a pierścienie są w porządku to jestem gotów mu tą UPG wymienić img/smilies/smile


CC jest to moje 4te w karierze, obecnie mam 2 i tak zostaje img/smilies/smile



Co do wyłowywania gównoburz... No cóż ja na to mogę poradzić? img/smilies/big_smile



Pozdrawiam


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#34 2016-06-07 20:15:36

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1495
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Nie zapomnij wymienić też olej.


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#35 2016-06-07 21:34:51

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Skoro bierze tyle wody i to nie wiadomo przez jak długi okres czasu to niedługo możesz pożegnać się z silnikiem... 
Stare knigi (Rychter, Glinka itp.) zalecały wręcz wymianę łożysk na wale jeśli woda stała dłużej niż 48 godzin.
To oczywiście jest przesada niemniej systematyczne przedostawanie się Borygo z układu chłodzenia z pewnością nie wyjdzie takiemu silnikowi na dobre.


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#36 2016-06-07 22:36:05

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Woda do oleju nie przechodzi bo olej jest czysty bez śladów wody. Borygo nie ma tylko zwykła kranówka tosz na płyn bym nie wyrobił img/smilies/big_smile Pozostaje zmierzyć jeszcze raz kompresję i powziąć decyzję czy remontować czy wymieniać img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#37 2016-06-07 23:31:21

studiolitek
Nieźle sie stara
Skąd: Będzin
Zarejestrowany: 2015-12-18
Posty: 211
Silnik / moc / zasilanie: 704 (Aisan) / 22 KW/ PB 95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CINQUECENTO YOUNG

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

W Rudzie Śląskiej jest silnik z 900 za 400 złotych w przyzwoitym stanie, gość daje gwarancje.

Offline

 

#38 2016-06-07 23:36:04

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1495
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Woda do oleju zawsze przechodzi, tylko w ilości trudnej do zauważenia a wystarczającej do niszczenia silnika i tworzenia kwasów dlatego po zrobieniu UPG pasowałoby jakimś sposobem oczyścić skrzynię korbową z wilgoci.


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#39 2016-06-08 09:58:06

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 723
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Ja bym mógł Ci oddać dwa silniki 900 na wtrysku za darmo, bo mi tylko przeszkadzają, ale to byłaby bardzo daleka podróż.

PS. Nie lubię Cię za stan tylnych nadkoli. img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez smolarek90 (2016-06-08 09:58:33)


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#40 2016-06-08 17:09:01

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Dziś powziąłem decyzję o rozbiórce silnika i jej dokonałem.


Okazało się, że ktoś nie dawno robił uszczelkę, ale oczywiście ukręcił szpilkę głowicy... Jak to próbował uratować? Zgadliście- pokleił silikonem...


Auto brało olej, wcale się nie dziwię bo uszczelniacze zaworowe chyba mają swoje gniazdo w głowicy i powinny być w nie wciśnięte, pod żadnym pozorem nie powinny luźno sobie latać po lasce zaworu...



Dodaję pare zdjęć:


http://obrazki.elektroda.pl/2570430400_1465398372_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/5409922800_1465398375_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/8792308800_1465398377_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/3449683500_1465398380_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/3592036400_1465398382_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/9423192500_1465398385_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4532965500_1465398387_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/8493226300_1465398389_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4270977700_1465398392_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4521494300_1465398395_thumb.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/2039359800_1465398457_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4635568100_1465398460_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/1581459300_1465398462_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/6618118300_1465398465_thumb.jpg


Jak sądzicie? Warto go remontować?

Pierścienie są takie sobie. Wlałem do cylindrów trochę rozpuszczalnika na tyle by przykrył denko tłoka, z dwóch spłynął po kilku minutach a w dwóch trochę później.

Pozdrawiam


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#41 2016-06-08 17:30:51

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

tonsil12 napisał(a):

Wlałem do cylindrów trochę rozpuszczalnika na tyle by przykrył denko tłoka, z dwóch spłynął po kilku minutach a w dwóch trochę później.

Pozdrawiam

Wlewa się ropę a nie rozpuszczalnik .


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#42 2016-06-08 17:35:29

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Ropy nie mam, może być olej silnikowy zwykły?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#43 2016-06-08 17:39:27

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Za gęsty.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#44 2016-06-08 17:41:13

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

No to nie mam czym sprawdzić. Dwa z tłoków mają niewielki luz na boki, to coś złego czy można to olać?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#45 2016-06-08 18:09:12

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Co to znaczy luzy na boki ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#46 2016-06-08 18:10:01

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Po prostu jak próbujesz palcami ruszać tłokiem to jest to możliwe, nie siedzi idealnie ,,ciasno".


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#47 2016-06-08 18:59:27

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

W pierwszym poście piszesz, że żre olej, potem, że nie ubywa, a teraz znowu, że żre-to jak to jest?Trochę konsekwencji.

Mi wcinał 1l/1000km, wymieniałem uszczelniacze i przestał.Ja bym sobie darował robotę pierścieni, kupuj UPG, uszczelniacze, planuj głowicę i składaj, nawet jak coś tam weźmie oleju, to na pewno nie jest to warte tyle, co rozbiórka dołu wg mnie.

Offline

 

#48 2016-06-08 19:46:14

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Ale jak mam go składać, skoro widzisz, że urwana jest szpilka i ni cholery nie mam pomysłu jak ją odkręcić?

Auto jak przyprowadziłem miało mało oleju, temu stwierdziłem, że go żre, potem mu dolałem i nie ubywało, a wkrótce zaczęło wręcz przybywać temu zacząłem rozkręcać silnik.

Uszczelniacze będą wymienione o ile wykręcę szpilkę, jak się nie uda to wymienię silnik.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#49 2016-06-08 20:06:38

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

Niech ślusarz wykręci, bo samemu bez wiedzy do można tylko spaprać-każdy wie, że trzeba wywiercić RÓWNO, no ale... właśnie, równo, to nie jest takie hula-hop.

Offline

 

#50 2016-06-08 20:10:35

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czarny gruchot 900 SPI 1997r by tonsil12.

A co sądzicie o próbie napawania nakrętki i odkręcenia? Troszkę tej szpilki wystaje, tak z 2 milimetry.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo