Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2016-07-30 22:52:42

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Witam.
Mam powracający problem z zapowietrzającym się układem paliwowym w Cinquecento.

Podczas jazdy auto zaczyna szarpać, potem się dusić. Niekiedy mu przejdzie, a czasem po prostu w końcu zdławi go tak, że zgaśnie.

Potem po włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa w zbiorniku i jakieś bulgotanie w jej okolicy. Jak dam na zapłon 3-4 razy i bulgotać przestanie to odpala na dotyk. Stąd pomysł, że to zapowietrzający się układ.

Wymienione:
-Cewki.
-Przewody.
-Świece.
-Czujnik położenia wału.
-Map sensor.
-ECU.
-Przepustnica.
-Wtrysk.
-Przekaźniki pod maską.
-Pompa paliwa kompletna, sprawna na 1000%.
-Filtr paliwa.

Jeździłem też bez korka wlewu- to samo.
Pomijałem filtr paliwa całkiem- bez zmian.


Podepnę zewnętrzną pompę paliwa na krótko pod wtrysk- chodzi jak nowy.



Auto podpinane pod czytnik błędów. Błędów brak poza jednym ,,Centralka CODE niezaprogramowana''.


Ktoś ma jakiś pomysł co to jeszcze może być?

Zależy mi na tym aby go doprowadzić do ładu jak najszybciej.


Pozdrawiam


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#2 2016-07-30 23:33:41

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

A powrót paliwa nie jest zapchany ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#3 2016-07-30 23:38:45

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Jak dmuchałem w niego ustami i pompką to powietrze przelatywało bez problemów więc raczej nie. Jeszcze jakiś pomysł?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#4 2016-07-30 23:58:26

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5794
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Regulator ciśnienia paliwa.


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#5 2016-07-31 00:13:06

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Drugi? Zakładałem cały wtryskiwacz wraz z podstawką z jeżdzącego auta i było to samo. Poza tym jak zdejmę przewód doprowadzający benzynę do wtrysku i włożę do butelki a potem przekręcę kluczyk na zapłon to paliwo nie sika jednostajnym strumieniem tylko tryśnie raz lekko i koniec. To samo jest przy zapięciu pompy kawałkiem kabla na krótko do akumulatora, pompa pracuje a paliwo kicha co kilka sekund delikatnie i tyle. Przeczuwam, że coś będzie z przewodami paliwowymi. No właśnie tylko... Tylko co?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#6 2016-07-31 14:16:10

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Może zwyczajnie któryś przewód paliwowy jest gdzieś nieszczelny i łapie powietrze, albo nawet przewód przy samej pompie, w sumie nie pamiętam, jak to tam wygląda przy samej pompie paliwa.

Dużo masz paliwa w zbiorniku?

Offline

 

#7 2016-08-01 20:45:20

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Paliwa mam około 1/2 baku. Dziś wlazłem na odpalonym pod auto i znalazłem tylko 1 wyciek benzyny, przy filtrze paliwa. Spadała na ziemię jedna kropla na kilkadziesiąt sekund więc nie jakiś poważny wyciek. Tam jest kawałek gumowego węża, który zdjąłem i założyłem nowy ciut dłuższy bo stary ktoś lekko skrócił pod inny filtr i na oryginalnym był cały naprężony. Po tej naprawie auto odpaliło od tyku i jeździ praktycznie normalnie. Jedynie gdy chcę wyrwać ostro na dwójce co w czerwonym jest możliwe bez problemu i aż kołami piszczy to ten zwyczajnie szarpie, gdy powoli się rozpędzam to wszystko jest ok. Jakieś pomysły?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#8 2016-08-01 20:48:54

keyser2
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2015-04-05
Posty: 414
Silnik / moc / zasilanie: 899 monowtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Ostrzeżenia: 2

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Świece img/smilies/big_smile

Offline

 

#9 2016-08-02 00:19:29

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Są nowe, ale wiadomo jak to jest obecnie z nowymi i to NGK img/smilies/wink A więc sprawdzę ten trop i dla pewności podmienię img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#10 2016-08-02 12:14:24

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Filtr paliwa za mały/pompa zbyt słaba?  Kupiłeś  nowa czy swoim zwyczajem ze szrotu? Może po prostu źle zlozyles kosz?

Ostatnio edytowany przez OL3K (2016-08-02 12:15:20)

Offline

 

#11 2016-08-02 14:49:02

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Ze szrotu nie, pompka jest sprawna na 100%.

Filtr paliwa oryginał Filtron ameliniowy. Kupiony od kolegi, mówił, że kupił go parę lat temu ale nie zdążył założyć bo auto skończyło na złomie.

Jak można źle złożyć kosz?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#12 2016-08-02 16:59:09

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Wyczyściłem dziś świece, ustawiłem prawidłową przerwę i zobaczymy jakie będą tego efekty, jak na razie działa git img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#13 2016-08-06 16:46:50

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Cinquecento 899 SPI zapowietrzający się układ paliwowy.

Niestety się nie nacieszyłem. Auto na zimnym jedzie dobrze... Jak się nagrzeje to przy gwałtownym dodaniu gazu- szarpie, przy powolnym rozpędzaniu jakoś tam jedzie. Czasami po prostu zgaśnie i jak auto jest rozpędzone można go biegiem odpalić. Paliwo podaje normalnie, pod sporym ciśnieniem. Jakieś pomysły co to może być?


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo