Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2016-10-15 15:06:29

ezz
Nowy
Zarejestrowany: 2016-10-15
Posty: 2

Problem z FOS S2HX

Witam, co prawda nie jestem posiadaczem cc700, ale samochodu z tym samym silnikiem - Fiata 126 BIS. Mam w nim gaźnik z cc700, FOSa S2HX. Wymieniłem w nim wszystkie uszczelki i oringi, ustawiłem pływak i teraz mam kłopot z ustawieniem tego gaźniczka. Pierwsze pytanie, czy śrubę od siłownika regulacji biegu jałowego należy wkręcić do samego końca przed ustawieniem tych parametrów "początkowych" do regulacji gaźnika?
Muszę go jakoś wyregulować, ponieważ mam problem z ssaniem. Zanim dotknąłem się do gaźnika bez problemu działało, teraz zdarza się że silnik jakby gubił iskrę i nie wchodzi na obroty przy zaciągnięciu ssania. Dopiero kilkakrotne odpuszczenie i zaciągnięcie pomaga i silnik wkręca się na obroty. Dodam że świece są nowe, zapłon mam przerobiony na elektroniczny nanoplex. Cewka dobra. Problem jest też z odpalaniem na ciepłym silniku, mającym temp. powyżej 70stopni. Od razu po zgaszeniu ciepłego silnika, odpala od strzała, ale jak postoi tak z 10-15 min to już trzeba kręcić i kręcić. No i ostatni problem to spalanie, przy jednym ustawieniu spalił mi około 18l(to nie żart...) na 100km. Najlepsze ustawienie jakie miałem pozwalało zejść do 9.5l/100. Jak sądzę wszystkie te problemy wiążą się ze złym ustawieniem gaźnika, tak więc proszę o pomoc speców od tego gaźniczka img/smilies/big_smile

Offline

 

#2 2016-12-11 18:11:53

Siovik
Nowy
Skąd: Lubinka / Tarnów
Zarejestrowany: 2015-03-29
Posty: 70
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 31 / Pb 95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd:

Re: Problem z FOS S2HX

Witaj ja mam fosa teraz i dziala bo przed tem mialem japonca ale do rzeczy przy fosie powinienes miec takie male cos plastikowe polaczone ciekim przewodem do cisnienia w gazniku tak jak w cc 700 z lewej strony komory gaznika a pozatym z lewej strony gaznika masz taka srube z oringiem jak masz ja wkrecona?

Offline

 

#3 2016-12-25 16:45:06

ezz
Nowy
Zarejestrowany: 2016-10-15
Posty: 2

Re: Problem z FOS S2HX

Byłem na analizatorze spalin i regulacji gaźnika, gaźnik został już wyregulowany, spalanie zmniejszyło się chociaż niedużo(teraz pali około 10l). Zauważyłem że po rozgrzaniu silnika do 90 stopni czasami zapala i odrazu gaśnie( albo żarzy się) kontrolka ciśnienia oleju, zazwyczaj występuje to pod obciążeniem(np przy spokojnym ruszaniu pod górkę). Poza tym silnik po rozgrzaniu się dalej ciężko pali. Na pewno zapłon mam troszkę za dużo wyprzedzony ( mam dorabiany uchwyt do czujnika, ponieważ w bisie nie ma normalnie tego nanoplexa), ale jest to wyprzedzenie około 13 stopni(niebieski nanoplex ma wyprzedzenie 10stopni). Raczej wątpię żeby to była wina zapłonu, ponieważ jak miałem na aparacie, idealnie ustawiony i wyczyszczony, miałem dalej te same problemy. Czy może to być problem z popychaczami hydraulicznymi? Silnik mam po remoncie.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo