Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2016-12-20 15:45:19

qlimaxonly
Nowy
Zarejestrowany: 2014-05-02
Posty: 26
Silnik / moc / zasilanie: 1242/85/PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting

Problem po SWAPie z 1.1 SPI 8V na 1.2 MPI 16V

Panowie, sił brak.
Cento po swapie, wymieniłem dzisiaj akumulator na nowy bo myślałem, że problem z IMO przez słaby. Wymieniłem przekaźniki pod kierownicą. Zalałem z 15l benzyny. Wczoraj auto prawie odpaliło, po zamianie kostek od cewek działał na dwa gary. Dzisiaj przy próbie odpalenia totalnie nic, żadnego syk czy strzału. Pojechałem po nowy akumulator, kręciłem kręciłem i nic. W końcu za którymś razem zaczął dawać znaki życia przy odpalaniu, prawie zaskoczył, ale nie umiał odpalić. Teraz znów nie ma żadnego znaku odpalania, mimo że kręci jak szalony.
Wyłącznik uderzeniowy odkliknięty, rozrząd sprawdzany narzędziami, wiązka przerabiana z 1.1 SPI przedzwoniona kilka razy. Podmieniany CPW, mimo tego, że był zakupiony nowy.
Po odkręceniu świec są czarne i zalane, mimo tego że jest iskra i dostaje paliwo.
Klin na kole pasowym?
Jest możliwość sprawdzenia błędów bez interfejsu?

Offline

 

#2 2016-12-20 16:39:11

Krret
Nieźle sie stara
Skąd: Pilica
Zarejestrowany: 2014-01-05
Posty: 104
Silnik / moc / zasilanie: 1368/95/pb95
Rok produkcji: 93
Posiadany pojazd: cc

Re: Problem po SWAPie z 1.1 SPI 8V na 1.2 MPI 16V

Jesteś pewien, że dobrze podlaczyles mapa? Jeśli pomyliles któryś kabel to będzie miał zły odczyt i będzie go przelewać.

Offline

 

#3 2016-12-20 21:00:31

qlimaxonly
Nowy
Zarejestrowany: 2014-05-02
Posty: 26
Silnik / moc / zasilanie: 1242/85/PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting

Re: Problem po SWAPie z 1.1 SPI 8V na 1.2 MPI 16V

Krret napisał(a):

Jesteś pewien, że dobrze podlaczyles mapa? Jeśli pomyliles któryś kabel to będzie miał zły odczyt i będzie go przelewać.

Map dla jasności to ten czujnik połączony z czujnikiem temperatury po lewej stojąc przed silnikiem?
Jutro jeszcze raz się upewnię, bo nie daje mi to spokoju..

Możliwe, że będę miał w tym tygodniu jeszcze komputer diagnostyczny, może tam coś pokaże..

Offline

 

#4 2016-12-21 22:46:56

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: Problem po SWAPie z 1.1 SPI 8V na 1.2 MPI 16V

A rozrząd dobrze masz ustawiony ?

Offline

 

#5 2016-12-23 00:09:45

qlimaxonly
Nowy
Zarejestrowany: 2014-05-02
Posty: 26
Silnik / moc / zasilanie: 1242/85/PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento Sporting

Re: Problem po SWAPie z 1.1 SPI 8V na 1.2 MPI 16V

Tak, rozrząd dobrze ustawiony.
Po podłaczeniu do komputera okazało się że jest uszkodzona pamięć ram oraz całe ECU. Do zamknięcia img/smilies/smile
Dziękuję wszystkim za wskazówki.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo