Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2017-04-06 21:36:24

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Witam,
Przyszedł czas kiedy trzeba pochwalić się własnym Cieniasem. img/smilies/big_smile

Dane:
Model: Fiat Cinquecento Young,
Data produkcji: 02.07.1996 r.,
Pierwsza rejestracja: 16.07.1996 r.,
Pojemność: 704 cm3 (Aisan),
Moc: 30 KM,
Kolor: Rosso Racing (113),
Przebieg: 68 951 km (w pełni potwierdzony img/smilies/big_smile ).

Teraz trochę historii. img/smilies/tongue Samochód znam od zawsze, bo mój Tata jest jego jedynym właścicielem. Jest w rodzinie od momentu kupienia go w salonie pod Bydgoszczą. Z fabryki wyjechał w ubogiej wersji. Nie posiadał nawet zegara kwarcowego ani nie ma uchylnych szyb bocznych, ale za to ma ogrzewaną szybę tylną. Po trzech latach użytkowania, czyli w 1999 roku został wstawiony do garażu na okres ok. 10 lat z przebiegiem ok. 17 600 km, ponieważ mój dziadek nie chciał nim jeździć (wszystko przez to, że pierwszy bieg ma takie szybkie przełożenie w porównaniu z Maluchem, że dziadkowi nie podobało się szybkie startowanie tym samochodem) i wolał jeździć dalej Maluchem (najpierw białym ST'kiem, później czerwonym EL'egantem). img/smilies/big_smile W 2009 r. samochód wrócił do czynnej służby, gdy Maluch (z resztą już wtedy drugi) uległ biodegradacji. img/smilies/hmm Od tego czasu dzielnie jeździ i większość rzeczy jest w nim oryginalna (no może po za rzeczami eksploatacyjnymi). Od ok. 1,5 miesiąca go dostałem na własność, w sensie, że nim jeżdżę i go przejąłem. img/smilies/tongue
Karoseria w tym egzemplarzu jest nad wyraz w dobrej kondycji, rzekłbym nawet prawie idealnej. Poprę to tym, że podłoga, progi, nadkola, podszybia są w stanie idealnym. Ani grama rdzy. Jedyna korozja w niewielkiej ilości jest przy mocowaniu wycieraczki szyby tylnej oraz na mocowaniu tylnego zderzaka po prawej stronie (to nawet można odkręcić i wymienić). Lakier jest oryginalny, czyli ponad 20-to letni. img/smilies/big_smile
Prany na przyszłość to zostawienie go w prawie oryginalnym stanie, ponieważ to dobra zadbana sztuka i o takie moim zdaniem trudno. <3 Oraz odnowienie felg bo są w słabej kondycji. :v
Wygląd w poprzednich latach jest uwieczniony na dysku Google'a (link poniżej). Trochę wstyd pokazać jak wyglądał (głównie felgi). img/smilies/big_smile

Trochę zdjęć:
http://kupras.pl/pliki/Fiat_Cinquecento_Young/WP_20170401_12_49_46_Rich.jpg
http://kupras.pl/pliki/Fiat_Cinquecento_Young/WP_20170401_12_51_05_Rich.jpg
http://kupras.pl/pliki/Fiat_Cinquecento_Young/WP_20170401_12_51_44_Rich.jpg
http://kupras.pl/pliki/Fiat_Cinquecento_Young/WP_20170401_12_52_54_Rich.jpg
http://kupras.pl/pliki/Fiat_Cinquecento_Young/WP_20170401_12_53_35_Rich.jpg
http://kupras.pl/pliki/Fiat_Cinquecento_Young/WP_20170401_12_54_07_Rich.jpg
Więcej zdjęć tutaj:
https://drive.google.com/open?id=0B0Ar0 … 0VNRVNFVTA

PS. Czarne tablice zostają na zawsze, lub ostatecznie wejdą żółte gdy już za może 20 lat będzie trzeba go przerejestrować na mnie, czyli gdy będę miał 40 lat tak jak samochód. img/smilies/big_smile
PPS. Gazeta przed chłodnicą jest dlatego, że termostat umarł i trzyma ciągle obieg otwarty. img/smilies/tongue Jutro zostanie wymieniony.
Pozdrawiam. img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez luk112 (2017-04-25 23:00:13)


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#2 2017-04-07 14:15:25

milkrider
VIP
Skąd: Łuków
Zarejestrowany: 2009-10-09
Posty: 1831
Silnik / moc / zasilanie: 2,4 & 1.3 oczywiście benzynka
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Vojtek & Fela

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Dołożył bym mu centralny z pilota, zegarek, uchylne szyby i szanował. Ładna sztuka.


Czytaj ze zrozumieniem!

Offline

 

#3 2017-04-07 15:49:15

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

O zegarku kwarcowym i uchylnych szybach właśnie myślałem. img/smilies/tongue Zegarek już jest zamontowany, a uchylne szyby założę w lato.
O centralnym za bardzo nie myślałem. Nie chciałbym jakoś mocno ingerować w instalację elektryczną, bo po prostu szkoda mi coś zmienić nieodwracalnie. img/smilies/tongue
W lato jeszcze pojawi się jakieś radio (bo tego też nie ma), najlepiej gdyby to jakieś kultowe (czyli stare), ale z USB. :v
Dziękuję bardzo. img/smilies/big_smile Też tak uważam. Szkoda tylko, że to nie Sporting w takim stanie jak mój Young.


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#4 2017-04-07 16:15:51

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

luk112 napisał(a):

O zegarku kwarcowym i uchylnych szybach właśnie myślałem. img/smilies/tongue Zegarek już jest zamontowany, a uchylne szyby założę w lato.
O centralnym za bardzo nie myślałem. Nie chciałbym jakoś mocno ingerować w instalację elektryczną, bo po prostu szkoda mi coś zmienić nieodwracalnie. img/smilies/tongue

Kupując fabryczna instalację ominiesz ten problem img/smilies/wink

luk112 napisał(a):

W lato jeszcze pojawi się jakieś radio (bo tego też nie ma), najlepiej gdyby to jakieś kultowe (czyli stare), ale z USB. :v

Te dwie rzeczy wzajemnie się wykluczają, nie znajdziesz starego kultowego radia z USB.
Albo zdecydujesz się na kupno np. kaseciaka Blaupunkt'a montowanego seryjnie bądź jakiegoś starszego z CD albo decydujesz się na nowszą jednostkę img/smilies/wink


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#5 2017-04-07 16:34:41

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

virtualtuner napisał(a):

Kupując fabryczna instalację ominiesz ten problem img/smilies/wink

Dobrze wiedzieć. img/smilies/wink W takim razie będzie trzeba się również tym zainteresować.

virtualtuner napisał(a):

Te dwie rzeczy wzajemnie się wykluczają, nie znajdziesz starego kultowego radia z USB.
Albo zdecydujesz się na kupno np. kaseciaka Blaupunkt'a montowanego seryjnie bądź jakiegoś starszego z CD albo decydujesz się na nowszą jednostkę img/smilies/wink

Tak właśnie myślałem. img/smilies/big_smile Pewnie zdecyduję się na nowszą jednostkę, bo USB jednak się przyda. Mam za dużo muzyki. img/smilies/tongue


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#6 2017-04-07 16:36:23

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Zawsze możesz spróbować kupić starsze radio z wyjściem na zmieniarkę, a do tego dokupić emulator zmieniarki, np. jakiegoś Yatour'a którego schowasz gdzieś pod deską (o ile będzie współpracował z takim radiem).


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#7 2017-04-07 16:52:25

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

O tym nie wiedziałem, dzięki. img/smilies/big_smile Ale chyba nie będę tak kombinował. img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez luk112 (2017-04-07 17:45:00)


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#8 2017-04-08 18:17:40

BlueSporting
Nieźle sie stara
Skąd: Czosnów
Zarejestrowany: 2015-08-24
Posty: 339
Silnik / moc / zasilanie: 1100/54KM/ BP95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting
Serwis

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

bardzo ładny egzemplarz img/smilies/smile po ogarniać głupoty i cieszyć się jazdą img/smilies/big_smile szkoda tylko, ze 700, Pozdro! img/smilies/tongue

Offline

 

#9 2017-04-09 14:15:44

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Dziękuję. img/smilies/big_smile Na szczęście nie ma za bardzo co ogarniać. img/smilies/tongue Prawie wszystko działa. img/smilies/big_smile Jedynie obrotomierz w tej chwili nie działa, chociaż sygnał jest (sprawdzone multimetrem).
To prawda, szkoda, że 704 cm3. img/smilies/tongue Gdyby w 1996 roku było trochę więcej pieniędzy na samochód to byłby czerwony Sporting. img/smilies/tongue


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#10 2017-04-09 21:42:49

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Szkoda, że 704ccm3 x2! img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile
Swapuj! Nie gadaj! img/smilies/big_smile Na 1.2! Albo od biedy 1.1 lub 900 img/smilies/big_smile Lepsze to niż 700.
Baza do swapa idealna bo buda ładna img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#11 2017-04-09 21:45:29

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Oj tam, też mam "półboksera" i daje mi radość - jakoś mam słabość do fiatowskich dwucylindrowców img/smilies/wink


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#12 2017-04-09 22:00:33

budzik
VIP
Skąd: LCH
Zarejestrowany: 2012-09-02
Posty: 1185
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: '93 FSM Cinquecento

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Fajny cienias. Trochę inny kolor niż mój bo ja mam 113F. Zarzucaj mu jakiś zawiasik 70/50 minimum, jakiś felgen 7J i będzie #gnuj img/smilies/big_smile


Były Czerwony CC 700 '98 --> Morski CC 700 '94 --> Niebieski CC700 '97 ---> Czarny Mercedes C180 w202 '94 ---> Niebieski Fiat Uno 1.0 Fire '96
Jest Czerwony FSM Cinquecento 704 -> 1242 8v (w trakcie)

Offline

 

#13 2017-04-09 22:12:39

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Tonsil12, każdy wie, że 704 cm3 jest słabe. img/smilies/big_smile Ale swap'u nie będzie, bo mam do niego sentyment praz preferuję egzemplarze w serii. Chociaż grube modyfikacje też fajnie wyglądają, ale nie są dla mnie. img/smilies/tongue
Prędzej kupię jakiegoś dobrze zachowanego czerwonego Sporting'a, aniżeli tego aż tak przerobię, bo silnik chociaż ma tylko 30 KM, to jest w idealnym stanie. img/smilies/big_smile Przez ok. 900 km oleju silnikowego nie ubyło ani odrobinę (a przynajmniej ubytku nie widać na bagnecie).
"[...] 20 lat, czysta klasa, choć bez żadnej metki [...]" - https://youtu.be/w0vup71Sv58?t=40s
Za kilka(naście) lat może "tylko" Young w oryginalnym stanie będzie znaczył więcej niż teraz. img/smilies/tongue

Virtualtuner, również się z tym zgadzam. img/smilies/tongue

Budzik, dzięki. img/smilies/tongue Ten też ma kod lakieru oznaczony jako 113F. Myślałem, że ta literka nic nie znaczy. img/smilies/tongue Po za tym, Twój Cienias ma ten sam odcień co mój patrząc po zdjęciach. Oraz szanuję, że to FSM. <3
"Piniędzy" nie ma na takie tuningi. :v Po za tym jak już pisałem wolę serię. img/smilies/big_smile Chociaż alufelgi ze Sporting'a może przygarnę. img/smilies/big_smile Dla mnie już jest #gnuj. img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez luk112 (2017-04-09 22:35:58)


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#14 2017-04-09 23:10:53

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

luk112 napisał(a):

Tonsil12, każdy wie, że 704 cm3 jest słabe. img/smilies/big_smile Ale swap'u nie będzie, bo mam do niego sentyment praz preferuję egzemplarze w serii. Chociaż grube modyfikacje też fajnie wyglądają, ale nie są dla mnie. img/smilies/tongue
Prędzej kupię jakiegoś dobrze zachowanego czerwonego Sporting'a, aniżeli tego aż tak przerobię, bo silnik chociaż ma tylko 30 KM, to jest w idealnym stanie. img/smilies/big_smile Przez ok. 900 km oleju silnikowego nie ubyło ani odrobinę (a przynajmniej ubytku nie widać na bagnecie).
"[...] 20 lat, czysta klasa, choć bez żadnej metki [...]" - https://youtu.be/w0vup71Sv58?t=40s
Za kilka(naście) lat może "tylko" Young w oryginalnym stanie będzie znaczył więcej niż teraz. img/smilies/tongue

Virtualtuner, również się z tym zgadzam. img/smilies/tongue

Budzik, dzięki. img/smilies/tongue Ten też ma kod lakieru oznaczony jako 113F. Myślałem, że ta literka nic nie znaczy. img/smilies/tongue Po za tym, Twój Cienias ma ten sam odcień co mój patrząc po zdjęciach. Oraz szanuję, że to FSM. <3
"Piniędzy" nie ma na takie tuningi. :v Po za tym jak już pisałem wolę serię. img/smilies/big_smile Chociaż alufelgi ze Sporting'a może przygarnę. img/smilies/big_smile Dla mnie już jest #gnuj. img/smilies/big_smile

Wytłukłem się około 90 000km w 700setce i też chwaliłem ten silnik.. Do czasu przejechania się w 900 img/smilies/big_smile  Jest słaby, awaryjny, głośny, wkurzający, niepraktyczny img/smilies/big_smile Ale fakt, te silniki nie są zbyt łakome na olej img/smilies/big_smile  Przez 900km brak ubytku to nic wielkiego, u mnie w sportingu ubytek widać dopiero po ok 2000km od wymiany img/smilies/smile


Sporting czy pierwsze egzemplarze FSM może i są już youngtimerami img/smilies/big_smile 700setce w wersji young bardzo daleko do tego, na pierwszym lepszym szrocie stoi ich co najmniej kilka sztuk, a fsm'a czy sportinga ciężko spotkać img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez tonsil12 (2017-04-09 23:11:57)


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#15 2017-04-10 00:25:48

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

90 razy więcej niż ja. img/smilies/big_smile Czy ja wiem, czy awaryjny. img/smilies/big_smile Jak na razie działa bezawaryjnie.
Od wymiany oleju zrobiłem dopiero ok. 900 km, więc tak napisałem. img/smilies/big_smile Oby tak dalej silnik ze Sporting'a nie był łakomy na olej i... paliwo. img/smilies/tongue

Wiem, że Young to jeszcze nie Youngtimer, ale kiedyś będzie, o to mi właśnie chodziło. img/smilies/tongue
To jest właśnie smutne. img/smilies/hmm U mnie na złomowisku (nie takim dużym) stoją właśnie dwa Cieniasy. Jeden na pewno 704 cm3 jest wręcz w idealnym stanie..., a drugi chyba 899/903 cm3 również w fajnym stanie.
Racja, Sporting'i i FSM'y to już rzadkość, niestety. img/smilies/big_smile Chociaż nie daleko mnie (w Gdańsku) znalazłem białego FSM'a, którego właściciel prawdopodobnie zna te forum, bo ma naklejkę forum na tylnej klapie.

Ostatnio edytowany przez luk112 (2017-04-10 00:28:35)


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#16 2017-04-10 02:01:30

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Sporting na paliwo jest łakomy niestety. Nie udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 8l/100km. Plus taki, że przy pałowaniu do odcięcia nie chce spalić więcej jak  9l/100 img/smilies/wink

Co do aut na szrocie to ludzie niekiedy nie wiedzą co złomują, u mnie na szrocie widziałem swego czasu cieniasa 700 z roku 1991 (wrzucałem zdjęcia tu na forum) w nienagannym stanie img/smilies/smile Jak coś to mam zdj i Ci podeślę.
Ostatnio widziałem na tym szrocie też golfa II w wersji GTI w również niezgorszym stanie img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#17 2017-04-10 07:43:36

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 721
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

tonsil12 napisał(a):

Nie udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 8l/100km.

8/100?? Jak Ty jeździsz?


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#18 2017-04-10 08:34:35

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

tonsil12 to jak Ty jeździsz, że nie jesteś w stanie zejść poniżej 8 litrów? Bo nawet na trasie, jadąc 120 1.1 tyle nie pali img/smilies/tongue


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#19 2017-04-10 12:07:51

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Za 40zł zrobiłem nieco ponad 100km, za 40zł wychodzi  nieco ponad 8l paliwa więc no ... Tak wychodzi.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#20 2017-04-10 13:38:03

Bartek_88LM
Nieźle sie stara
Skąd: woj. łódzkie
Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 272
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 / 31 / Pb95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: /F/I/A/T/ Cinquecento young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Kilka słów ode mnie img/smilies/wink

tonsil12 napisał(a):

Szkoda, że 704ccm3 x2! img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile
Swapuj! Nie gadaj! img/smilies/big_smile Na 1.2! Albo od biedy 1.1 lub 900 img/smilies/big_smile Lepsze to niż 700.
Baza do swapa idealna bo buda ładna img/smilies/smile

budzik napisał(a):

Fajny cienias. Trochę inny kolor niż mój bo ja mam 113F. Zarzucaj mu jakiś zawiasik 70/50 minimum, jakiś felgen 7J i będzie #gnuj img/smilies/big_smile

Przecież właściel napisał...

luk112 napisał(a):

PS. Czarne tablice zostają na zawsze, lub ostatecznie wejdą żółte gdy już za może 20 lat będzie trzeba go przerejestrować na mnie, czyli gdy będę miał 40 lat tak jak samochód. img/smilies/big_smile)

... więc po co te rady o swapach i zawiasach...

Poza tym, wiem, że zaraz napiszecie, że zawias felgi, szyby i inne duperele to zmiany odwracalne, ale szczerze, jak żyję 35 lat, to jeszcze takiej odwracalnej zmiany nie widziałem... ups przepraszam, jednak widziałem, ale tylko wtedy, gdy właściciel sprzedaje auto i czyści je do golasa z ciekawszych tajli, które potem lądują do sprzedania.

tonsil12 napisał(a):

Sporting czy pierwsze egzemplarze FSM może i są już youngtimerami img/smilies/big_smile 700setce w wersji young bardzo daleko do tego, na pierwszym lepszym szrocie stoi ich co najmniej kilka sztuk, a fsm'a czy sportinga ciężko spotkać img/smilies/smile

Tutaj się mylisz tonsil12, w temacie youngów. Parę lat temu to samo było z maluchami elegantami. Ludzie przerabiali na odśnieżarki, wywalali na złom, bo to elegant. A teraz nikt nie patrzy na to, że to el. Elegant to pełnowartościowy maluch i ceny idą w górę. Czas płynie szybko i ładny young (tym bardziej taki, jak opisywany tutaj) będzie kiedyś klasykiem.

luk112 - trzymaj, dbaj, broń Boże nie przerabiaj. Przybijam Ci piąteczkę img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Bartek_88LM (2017-04-10 13:39:27)


/F/I/A/T/ Cinquecento - małe jest piękne img/smilies/smile

Offline

 

#21 2017-04-10 14:44:11

Pietter
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 505
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Bartek_88LM napisał(a):

Tutaj się mylisz tonsil12, w temacie youngów. Parę lat temu to samo było z maluchami elegantami. Ludzie przerabiali na odśnieżarki, wywalali na złom, bo to elegant. A teraz nikt nie patrzy na to, że to el. Elegant to pełnowartościowy maluch i ceny idą w górę. Czas płynie szybko i ładny young (tym bardziej taki, jak opisywany tutaj) będzie kiedyś klasykiem.

Maluch leci na sentymencie z PRL. Eleganty są zdecydowanie mniej poszukiwane, mniej kolekcjonerskie i dużo tańsze od FL albo ST img/smilies/wink To samo będize z 700.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że właściciel powinien zrobić z nim to na co ma ochotę img/smilies/wink Mój był(jest) przejściówką między FSMem, a FIATem i jakoś nie widzę jego specjalnej wartości kolekcjonerskiej

Offline

 

#22 2017-04-10 14:56:53

Bartek_88LM
Nieźle sie stara
Skąd: woj. łódzkie
Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 272
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 / 31 / Pb95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: /F/I/A/T/ Cinquecento young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Wczoraj, po obiedzie wybrałem się na cmentarz, odwiedzić groby moich bliskich. Na parkingu przed cmentarzem spotkałem przesympatycznego starszego Pana, w czarnym CC 700 - z 1994 roku. Ucięliśmy sobie krótką pogawędkę o samochodzie. Stan autka - igiełka, w środku zapach nowości, przebieg 30 tysięcy z groszami, oczywiście pierwszy właściciel, auto na czarnych blaszkach. Powiedział, że wyjeżdża rzadko, ale coraz częściej zdarzają mu się propozycje odkupienia.

Więc co do wartości kolekcjonerskiej, temat dla Was dyskusyjny, dla mnie to powoli fakt.
Niedawne przykłady:
http://www.gieldaklasykow.pl/fiat-cinqu … 5-rzeszow/
i
http://www.gieldaklasykow.pl/fiat-cinqu … -pln-lodz/


/F/I/A/T/ Cinquecento - małe jest piękne img/smilies/smile

Offline

 

#23 2017-04-10 15:17:01

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Bartek_88LM akurat Giełdą Klasyków bym się nie sugerował img/smilies/wink
Choćby dlatego, że 6 kwietnie zostało wrzucone ogłoszenie sprzedaży BMW 318i E46 z 2002 roku:

http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-318i-e … -wroclaw/.

E46 w wersji M3 jeszcze może miałby wartość kolekcjonerską, ale 318i to raczej paździerz img/smilies/tongue

W wypadku Cinquecento o youngtimerze możemy mówić w wypadku FSM'a, Soleil'a, SX'a albo Sportinga. Reszta  to raczej pojazdy o niskiej wartości kolekcjonerskiej img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez virtualtuner (2017-04-10 15:18:17)


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#24 2017-04-10 21:33:15

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

Tonsil12, 8 l/100 to wydaje mi się bardzo dużo. img/smilies/big_smile
Możesz podesłać zdjęcia, jeśli możesz. Cienias z 1991 roku to niezła sztuka, toż to był tylko jeden miesiąc produkcji w tym roku (poprawka z "miesiącu"). img/smilies/big_smile
PS. Poprawka od Pietter'a: od czerwca. :v

Bartek_88LM, dzięki. chociaż ktoś mnie rozumie. img/smilies/tongue

Bartek_88LM napisał(a):

ups przepraszam, jednak widziałem, ale tylko wtedy, gdy właściciel sprzedaje auto i czyści je do golasa z ciekawszych tajli, które potem lądują do sprzedania.

Mam takie same zdanie (chociaż mam tylko 20 lat). Jeszcze gorzej jest gdy "projekt" kończy na złomowisku. Na modyfikacje były pieniądze, a na karoserię zabrakło, a później są tego takie rezultaty.

Bartek_88LM napisał(a):

Tutaj się mylisz tonsil12, w temacie youngów. Parę lat temu to samo było z maluchami elegantami. Ludzie przerabiali na odśnieżarki, wywalali na złom, bo to elegant. A teraz nikt nie patrzy na to, że to el. Elegant to pełnowartościowy maluch i ceny idą w górę. Czas płynie szybko i ładny young (tym bardziej taki, jak opisywany tutaj) będzie kiedyś klasykiem.

Tu również musze się zgodzić. Wszystko zmienia się bo wszystko po prostu starzeje. img/smilies/tongue Młody EL(X) był niczym, a teraz wraca do łask, bo ma odpowiednią ilość lat. img/smilies/big_smile

Bartek_88LM, dziękuję. Będę się starał trzymać w klasycznym stylu (w sensie oryginalnym). :>
Ja również przybijam Ci piąteczkę. img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez luk112 (2017-04-11 00:14:37)


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#25 2017-04-10 22:27:45

Pietter
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 505
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Czerwony Young "Biedia Edition" 07.1996

luk112 napisał(a):

Możesz podesłać zdjęcia, jeśli możesz. Cienias z 1991 roku to niezła sztuka, toż to był tylko jeden miesiąc produkcji w tym miesiącu. img/smilies/big_smile

A to nie było tak, że produkowali je od czerwca ale sprzedaż zaczęła się w grudniu? img/smilies/wink

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo