Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->
Z dnie 2 marca 2020 Hosting VGH.pl konczy dzialalnosc, dane stron zostana zabezpieczone, jesli chcesz przeniesc strone na swoj serwer lub ustawic przekierowanie napisz na pomoc@ehmediagroup.net

#1 2017-11-30 09:01:25

spinomik
Nowy
Skąd: Wa-wa
Zarejestrowany: 2017-09-20
Posty: 8
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Witam img/smilies/trink39
Mam problem z elektryka, ale zacznę od początku. Robię swapa z 700ki Aisana na 1.1 ze Sportinga. Wiązke nadwozia i silnik mam od swojego starego Sportinga i wszytko śmigało. Trzeba tu dodać że była to wersja na export, z immo, i klima, elektrycznymi szybami itp. Więc, wrzuciłem wszystko i ponieważ wiązka silnika była w kiepskim stanie zakupiłem wiązke silnika od seicento 1.1 SPI. Problem jest taki że nie ma zasilania na cewkach. Wtryskiwacz też się nie otwiera a pompa chodzi cały czas pomimo braku zapłonu. Myślałem że wina leży w sterownik albo CPW. Więc oba podmieniłem i dalej nic. Sterownik jest z immo ale cały zestaw od immo jest w środku. Drugi sterownik był bez immo i immo było odpiete przy próbie odpalenia. Marchewka się nie świeci wogóle. Wiązka z seja podobno podchodzi p&p tylko przekaźnik pompy paliwa inny. Sejm był bez immo ale podobno w sesjach każda wiązka jest przygotowana pod immo.
Pozdrawiam i czekam na propozycje img/smilies/tongue

Offline

 

#2 2017-11-30 11:11:49

Pietter
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 510
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Schemat w dłoń i sprawdzaj po kolei czy jest przejście w prawidłowych miejscach

Offline

 

#3 2017-11-30 17:37:35

spinomik
Nowy
Skąd: Wa-wa
Zarejestrowany: 2017-09-20
Posty: 8
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Problem w tym że nie łatwo dorwać schemat do CCSa z eksportu z immo i klima. Masz może linka jakiegoś?

Offline

 

#4 2017-12-01 00:49:02

Wojt3k
Nieźle sie stara
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 194
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

spinomik napisał(a):

Problem w tym że nie łatwo dorwać schemat do CCSa z eksportu z immo i klima. Masz może linka jakiegoś?

Schemat jest ten sam dla każdego CC 1.1, w wersji z airbag różni się tylko podłączenie przełącznika zespolonego no i wspomniana klima jest w wiązce co w niczym nie przeszkadza. Immo było w większości CC z wtryskiem zarówno tych na PL jak i na eksport.

https://obrazki.elektroda.pl/8451086900_1365714208.png

Ostatnio edytowany przez Wojt3k (2017-12-01 00:50:56)

Offline

 

#5 2017-12-01 18:54:42

spinomik
Nowy
Skąd: Wa-wa
Zarejestrowany: 2017-09-20
Posty: 8
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

witam. sprawdzałem miernikiem i na kompie jest napięcie na pinie 26 oraz na przekaźnikach jest napięcie

Offline

 

#6 2017-12-02 00:07:14

Wojt3k
Nieźle sie stara
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 194
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Na cewkach nie ma wogóle zasilania po stacyjce czy tylko sygnału z kompa? Przekaźnik pompy paliwa podmieniałeś?

Offline

 

#7 2017-12-03 20:12:07

spinomik
Nowy
Skąd: Wa-wa
Zarejestrowany: 2017-09-20
Posty: 8
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

dałem napięcie na wtyczkę od przekaźnika z akumulatora i iskra była, więc brakuje sterowania przekaźnikami a pompa niestety nadal chodzi cały czas

Offline

 

#8 2017-12-07 01:20:47

Wojt3k
Nieźle sie stara
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 194
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Na który pin podawałeś napięcie? Przekaźnik podmieniałeś na inny?

Offline

 

#9 2017-12-09 09:39:56

spinomik
Nowy
Skąd: Wa-wa
Zarejestrowany: 2017-09-20
Posty: 8
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Na pin wychodzący z przekaźnika. Przekaznik był sprawdzany i jest sprawny, bardziej chodzi o sterowanie przeaknzikiem

Offline

 

#10 2017-12-17 14:35:41

Wojt3k
Nieźle sie stara
Skąd: Żywiec
Zarejestrowany: 2014-06-23
Posty: 194
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Problem swap. Beka iskry. Pompa chodzi cały czas

Wiązkę przedzwaniałeś czy wszystkie przewody mają przejście? Bo jak komp i przekaźnik są sprawne to zostaje jedynie ta wiązka.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo