Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2017-12-19 20:35:36

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Witam.
Prezentuję nowy nabytek zastępujący żółtą szachownicę img/smilies/big_smile

Czerwony Sporting 1.1 wyprodukowany w roku 1997. Przebieg 140tyś kilometrów (Auto z Niemiec ciekawe ile cofnięte img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile ).

Wersja całkowita bieda edyszyn (no ma uchylne szyby, immo i zegarek).
Blacha stan BDB.

Mechanicznie:
-Do wymiany olej+filtr (standard).
-Do wymiany silent blocki na jednym wahaczu z tyłu.
-Do wymiany rozrząd (standard).
-Do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów (ZROBIONE).
-Do usunięcia niewielki wyciek płynu chłodniczego (ZROBIONE).

Poza tym silnik po remoncie (jest na to faktura z Niemiec) w bdb kondycji. Nie wiedziałem, że 1.1 może tak zapie***ać img/smilies/big_smile

W aucie:
-Nowe kompletne hamulce z tyłu (ale ręczny nie działa).
-Nowy kompletny układ wydechowy z katalizatorem.
-Nowy termostat.
-Nowe świece i przewody.
-Nowy filtr powietrza.
-Nowy aku na gwarancji 50Ah.
-Nowe opony tył zimowe oraz nowe nadlewki z przodu (również zimowe).

Kilka zdjęć wozidła:


https://obrazki.elektroda.pl/5101649800_1513711677_thumb.jpg https://obrazki.elektroda.pl/1952950500_1513711682_thumb.jpg https://obrazki.elektroda.pl/6040382500_1513711683_thumb.jpg https://obrazki.elektroda.pl/2687157200_1513711684_thumb.jpg


Auto oczywiście będzie systematycznie doposażane img/smilies/big_smile Już dostało lepsze fotele, skórzaną kierownicę oraz obicia nadkoli tył oraz drzwi przednich.

Wymieniona zostala też uszczelka pod pokrywą zaworów:

https://obrazki.elektroda.pl/5568644000_1513712041_thumb.jpg

No i silnik umyty:

https://obrazki.elektroda.pl/6298687900_1513712076_thumb.jpg https://obrazki.elektroda.pl/5662875300_1513712078_thumb.jpg


Jak na razie tyle img/smilies/big_smile Temat będę na bieżąco aktualizował. O to auto będzie naprawdę dbane bo jest w pięknym stanie img/smilies/big_smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#2 2017-12-19 20:51:22

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Sportnig bardzo ładny egzemplarz img/smilies/big_smile dość zadbany:D

Tak mówisz o tym silniku to chyba te twoje 11 nie było zbyt zadbane:D .
Dobra polerka z woskiem alusy dać i będzie gites .

Ostatnio edytowany przez klacik (2017-12-19 20:52:40)

Offline

 

#3 2017-12-19 20:57:57

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Alusy będą przerzucone z 900 img/smilies/big_smile

No nie było zbyt żwawe, ale z czarnym idą łeb w łeb


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#4 2017-12-19 21:22:41

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Jak był przeprowadzony remont, albo jak dawno, że wymaga już wymiany rozrządu i uszczelnienia?

I ponawiam pytanie z poprzedniego wątku: czy mieliście kiedyś inne auto niż CC?

Nie warto było poszukać czegoś dla odmiany?

Offline

 

#5 2017-12-19 21:28:59

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Remont według kartki z Niemiec robiony był w 2009 roku img/smilies/smile Tak więc wartało by już wymienić rozrząd img/smilies/wink

Tak mieliśmy inne auto. Golfa II i poloneza oraz skodę favourit img/smilies/wink No i passata B3 1.8.
Ojciec nie chciał nic innego jak CC. Bardzo się do tego auta przywiązał i uważa je dla siebie za idealne. Chciał tylko coś ,,dynamiczniejszego" niż 900 img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#6 2017-12-19 21:34:01

Cropek
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2017-04-19
Posty: 254
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 31KM / Benzyna ⛽ / FOS
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento ED

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Świetny img/smilies/big_smile Muszę kiedyś wpaść obczaić img/smilies/tongue

Offline

 

#7 2017-12-19 21:39:46

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Obowiązkowo img/smilies/big_smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#8 2017-12-19 21:56:51

malyy_cm
Nieźle sie stara
Skąd: Radymno
Zarejestrowany: 2011-06-11
Posty: 217
Silnik / moc / zasilanie: 899/1900/704
Rok produkcji: 99 & 07 & 97
Posiadany pojazd: SC & Bravo & CC
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

fajna maszyna ;]

Offline

 

#9 2018-01-22 16:19:33

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

A dzięki img/smilies/big_smile

Mała poprawka. Rocznik auta to 1995, 1997 to rocznik pierwszej rejestracji za granicą img/smilies/big_smile


A auto.. Hm.. Jeździ img/smilies/wink
Dziś przeszło przegląd ale LEDWO LEDWO!
Amortyzatory tył wypadły słabo img/smilies/sad Prawy 52% lewy 26% img/smilies/sad Trzeba będzie wymienić.
No i do wymiany tuleje tylnych wahaczy na szarpakach pokazał się naprawdę spory luz.

Poza tym zawieszenie blacha i mechanika w stanie idealnym. Nie ma tu czego szukać img/smilies/big_smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#10 2018-05-06 14:23:23

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Witam witam po 4 miesiącach!

Auto śmiga! img/smilies/big_smile Bez w sumie żadnych usterek.
Wymieniona została jedynie przepustnica z wtryskiem bo auto wariowało po obrotach i strzelało w tłumik. Poza tym spalanie rzędu 13l na 100km niezbyt ojca satysfakcjonowało.

Takie jedno zdj
https://obrazki.elektroda.pl/6986555100_1525609383_thumb.jpg

Poza tym brak zmian img/smilies/big_smile Auto pozostaje serią. Przynajmniej jak na razie.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#11 2018-05-09 15:17:40

shaffa
Stary wyjadacz
Skąd: Tarnów
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 507
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

KTA znajome blaszki img/smilies/big_smile
zarzuć jakieś świeże fotki gabloty

Ostatnio edytowany przez shaffa (2018-05-09 15:42:53)

Offline

 

#12 2018-06-10 21:39:13

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Ja powiem tylko tyle... Baj Baj 1.1 img/smilies/wink Silnik razem z nowym rozrządem który dorzucam do niego oczywiście na sprzedaż img/smilies/big_smile


Niestety całość rozbierana była dwa razy... Jednak nie warto składać na starym sprzęgle. Mam nauczkę img/smilies/smile

https://obrazki.elektroda.pl/6362566700_1528659535_thumb.jpeg

Narazie jedno zdjęcie. Więcej zdjęć całego auta jak już uporządkuję wszystko pod maską. Na razie zrobiony na szybko aby ojciec do roboty pojechał.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#13 2018-06-11 11:18:27

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

To jak 1.2 8 v  i pewnie  jakiś gaz wleci img/smilies/big_smile
W końcu miało być bardzo ekonomicznie i żwawo img/smilies/223

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-06-11 11:23:11)

Offline

 

#14 2018-06-11 16:33:23

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Żwawo jest i to bardzo. Licznik już raz zamknięty img/smilies/big_smile

A co do LPG.. Nie wiem, się zobaczy. Na razie brak odpowiednich funduszy xD


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#15 2018-06-22 16:48:31

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Jak to mówią..
Jak ktoś ma pecha, to sobie palca połamie grzebiąc w .. odbycie img/smilies/big_smile

Auto po SWAP'ie  moc miało, ale i apetyt na olej też. W 7dni dolałem mu prawie 12 litrów img/smilies/big_smile
Zużycie utrzymywało się na poziomie litra na 100km, niekiedy nawet więcej (w zależności od stylu jazdy).

Nauczony dawniejszymi błędami (ciągłe wymiany silników) postanowiłem chociaż raz postąpić jak Pan Bóg przykazał..
Mianowicie...


Zdjąłem głowicę:

https://obrazki.elektroda.pl/8713588300_1529678308_thumb.jpeg https://obrazki.elektroda.pl/5946589700_1529678308_thumb.jpeg

Potem zdjąłem miskę, odkręciłem korbowody, powyciągałem tłoki...

No i tak... Pierścienie bardzo miękkie, zdejmowałem je dwoma palcami. Na trzecim albo czwartym tłoku (już nie pamiętam) olejowy pękł, jego kawałek wbił się w głowicę i lekko pokaleczył górę tłoka. Po dokładnej weryfikacji tłok nadawał się do dalszego użytku. Lecz niestety ze względu na uszkodzenie głowicy oraz jej krzywość musiała zostać bardzo dużo splanowana. W sumie równo z ,,ogranicznikami".

Gniazda zaworowe zostały sfrezowane, zawory dotarte i sprawdzone na szczelność. Głowica dostała też nowiutkie uszczelniacze zaworowe.

https://obrazki.elektroda.pl/4253426800_1529678452_thumb.jpeg https://obrazki.elektroda.pl/2654324500_1529678452_thumb.jpeg

Świeci się jak psu.... img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile

Na tłoki wpadły nowiutkie pierścienie firmy MAHLE. Oczywiście jeden musiał pęknąć przy montażu. Musiałem domówić komplet na jeden tłok.

Wał po weryfikacji na rysy dostał nowe panewki firmy GLYCO, oraz główne chyba tej samej firmy.

Uszczelka pod głowicę firmy ERLING. Tak samo jak pod kolektory oraz pokrywę zaworów.

Silnik dostał też nowe uszczelniacze wału firmy CORTECO oraz uszczelniacz wałka firmy Erling.

Zawory zostały ustawione na nowo na nowiutkich płytkach prosto ze sklepu. Wałek rozrządu sprawdzony pod kątem wysokości krzywek i bicia. Rozrząd wpadł nowy. Rolka i pompa firmy SKF, pasek Conti.


Wszystkie gwinty w bloku zostały przeczyszczone oraz przejechane gwintownikiem.




Do składania silnika specjalnie zainwestowałem w klucz dynamometryczny.


Efekt jest taki,że auto pali dosłownie na ćwierć obrotu, ma kompresję po prawie 17 barów, nie kopci, jak dotąd po 100km nie wziął nawet mililitra oleju.

Tu fotka z końca składania:

https://obrazki.elektroda.pl/7000579500_1529678856_thumb.jpeg



To teraz przez 1000km nie przekraczamy 3tyś obrotów, zmieniamy olej na jakiś lepszy.. I (odpukać) cieszymy się jazdą img/smilies/big_smile

Podejrzewam, że tymże postem zamknę mordę każdemu, kto uważał, że nie potrafię lub mnie nie stać na remont silnika i wkładam ciągle stare graty wytłuczone ze złomu img/smilies/smile


Co do kosztów remontu wolę się nie wypowiadać, napomnę tylko, że doszliśmy do pułapu 4 cyfrowego.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#16 2018-06-22 17:47:21

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Pułap może  i 4 cyfrowy ale nareszcie  zrobiony  tak jak należy img/smilies/223
Teraz  tak bym  się nad jakąś polerką zastanowił

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-06-22 17:47:52)

Offline

 

#17 2018-06-22 17:58:58

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 719
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Nie poznaję kolegi. img/smilies/wink


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#18 2018-06-22 21:50:18

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

klacik napisał(a):

Pułap może  i 4 cyfrowy ale nareszcie  zrobiony  tak jak należy img/smilies/223
Teraz  tak bym  się nad jakąś polerką zastanowił

Polerka w swoim czasie img/smilies/wink Jak na razie portfel pusty bo ładnie ponad 1000zł poszło w silnik. Nie wspomnę, że 2 tyg temu wkładałem nowe sprzęgło bo w starym rozleciało się łożysko. Ogółem w przeciągu ostatnich trzech miesięcy włożyliśmy z ojcem w to auto co najmniej cenę jego zakupu img/smilies/smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#19 2018-06-22 21:50:39

milek2
Zbanowany
Zarejestrowany: 2018-06-22
Posty: 2

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

cudo

Offline

 

#20 2018-06-25 18:48:05

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Porządna robota przynosi rezultaty.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#21 2018-06-26 22:14:02

marex
Zbanowany
Zarejestrowany: 2018-06-26
Posty: 2

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

wypasik pzdr

Offline

 

#22 2018-06-28 12:00:18

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 140
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Dawne mnie nie było na forum ale czasami przeglądałem.
Bardzo ładny Sporting img/smilies/smile

Offline

 

#23 2018-06-28 12:08:04

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 140
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

Miałeś chyba najwięcej CC na forum, ile ich w ogolę było ?

Z tych co pamiętam:

-czerwony Sporting dla ojca

-twój czerwony Sporting

-zielona ruina z 900tką po remacie

-czarny "Gruchot" 900

-czerwona "szachownica" 900 na gaźniku

Srebrny "szerszeń"   700

jakie pominąłem ?

Offline

 

#24 2018-06-28 13:15:36

Steffan
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1200
Silnik / moc / zasilanie: LPG
Rok produkcji: 09`
Posiadany pojazd: Octavia

Re: Czerwony Szwabski Sporting 1.1 1997 by tonsil12.

jedrzejmodelski napisał(a):

Miałeś chyba najwięcej CC na forum, ile ich w ogolę było ?

Z tych co pamiętam:

-czerwony Sporting dla ojca

-twój czerwony Sporting

-zielona ruina z 900tką po remacie

-czarny "Gruchot" 900

-czerwona "szachownica" 900 na gaźniku

Srebrny "szerszeń"   700

jakie pominąłem ?

Na pewno 2 białe seje jeszcze jak chodzi o cento ogólnie, i czarny CCS img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez Steffan (2018-06-28 13:16:01)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo