Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2018-01-14 00:29:40

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ciąg dalszy kilkudniowej walki z Fiatem. Zdemontowałem alarm, który był podłączony co najmniej źle, oryginalną instalację połączyłem na nowo. Cropek przewody tak właśnie połączyłem i awaryjne wróciły, zauważyłem, że wiele osób ma z tym problem, bo ktoś wcześniej nie myślał przy podłączaniu radia.

https://images83.fotosik.pl/962/4d00c56d9ef52d7em.jpg https://images81.fotosik.pl/963/4335178e12426cecm.jpg

W ostatnim moim poście pokazywałem ten czarny przewód od prawej lampy z dokręconym innym przewodem, ktoś zrobił sobie umasowienie, gdy zaczęła się mu robić choinka w lampie, ja odkręciłem ten dodatkowy przewód, polutowałem i zaizolowałem go. Problem choinki w tylnej wiązce rozwiązał się, gdy popatrzyłem na schematy instalacji i znalazłem "punkt masowy tylny lewy". Domyśliłem się, że jest pewnie pod zderzakiem i się nie myliłem, całe oczko było utlenione, a przewody z niego powypadały. Brak masy powodował bajzel w elektryce. Oczko zostało przeszlifowane w środku, przewody oczyszczone, następnie z pomocą taty to zaklepałem, aby się mocno trzymało. Następnie wszystko zaizolowałem i nasmarowałem. Wymieniłem też wtyczki od lampek oświetlenia tablicy, a lampki zakupiłem nowe. Światła wróciły na swoje miejsce. img/smilies/cool

https://images83.fotosik.pl/962/88ffa0382fbed28fm.jpg https://images82.fotosik.pl/964/5c2517dbe2c583d0m.jpg https://images84.fotosik.pl/962/7467a346c058a904m.jpg


Ostatnią rzeczą jaka mnie denerwowała, to brak lampki kontrolnej ciśnienia oleju i ładowania. Problemem okazał się zesztukowany, posmarkany cyną przewód. Po dorobieniu nowego przewodu, kontrolka ożyła. Niestety musiałem zastosować połamaną wtyczkę do czujnika, bo od ręki u mnie w mieście bym nie dostał. Lampka ładowania akumulatora nie działała przez to, że padł regulator napięcia, po wymianie na nowy i wyczyszczeniu styków działa. Niestety alternator i rozrusznik potrzebują regeneracji. Odkryłem jeszcze parę drut patentów, ale to w następnym odcinku. img/smilies/wink


https://images81.fotosik.pl/963/0d226c6a35cf7f7fm.jpg https://images83.fotosik.pl/962/8253ec7c89e49adam.jpg

Offline

 

#27 2018-01-14 00:56:27

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

No no szacunek za tą robotę img/smilies/smile
Mimo wszystkich problemów nie było aż tak zle img/smilies/tongue
Raczej osoby które tam grzebały nie miały zbyt wiele pojęcia .
Przewód masowy pod zderzakiem to faktycznie mógł już po latach się rozsypać img/smilies/hmm

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-01-14 00:56:56)

Offline

 

#28 2018-01-14 12:12:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Jak widzę takie rzeczy to włącza mi się żądza mordu. Auta płoną nie przypadkowo tylko dlatego, że właściciele-idioci z intelektem małpiszona grzebią w kablach.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#29 2018-01-14 12:47:50

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ja pie...le img/smilies/yikes A myślałem, że to ja drutowałem jak miałem 700 img/smilies/big_smile No i raz pożar niestety był co niektórzy na pewno pamiętają img/smilies/big_smile Od tego czasu elektrykę robię aż za dokładnie. Szacun za ogrom włożonych prac img/smilies/big_smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#30 2018-01-15 15:35:41

Kordii
Nowy
Skąd: Cwa
Zarejestrowany: 2017-07-10
Posty: 69
Silnik / moc / zasilanie: 700 / 33 / weber
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Bo nie wiem czy każdy wie ale radio jest na jednym bezpieczniku z awaryjkami.

Offline

 

#31 2018-01-21 20:04:36

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Wczorajsze kwiatki - przewody zapłonowe, sparciałe nie wymieniane od nowości. Na dodatek jedna z fajek owinięta taśmą, świece ledwo wykręciłem tak zapieczone były. W sumie nie wyglądają tak źle. Założyłem przewody Janmora - wiem mają skrajne opinie. U mnie w 126p dawały radę u znajomej w Matizie padły po paru miesiącach, zobaczę jeżeli padną kupię jakieś inne. Świece z widocznych niżej NGK wymieniłem na Iskry. Silnik jakby zaczął lepiej pracować.
Rozwiązałem też problem wyrzucania płynu chłodzącego przez zbiorniczek wyrównawczy, bałem się, że to uszczelka pod głowicą, ale pojechałem na złom i kupiłem "nowy" korek zbiorniczka za 5zł. Po założeniu, dolaniu płynu i przegonieniu pod czerwone pole nic się nie dzieje.

https://images83.fotosik.pl/969/a8a6c339587c7771m.jpg https://images81.fotosik.pl/971/6c4b927c6eb41b25m.jpg

Dzisiaj chciałem odkręcić silnik krokowy i go wyczyścić, niestety jedna z śrub torx stwierdziła, że się ukręci mimo dobrze założonego klucza. Trudno i tak miałem ściągnąć całą przepustnicę i ją wyczyścić. Wymieniłem dzisiaj też drzwi na proste niezwichrowane w trochę lepszym stanie, zawiasy i ogranicznik nasmarowałem. Od razu też przełożyłem klamkę z wkładką zamka z czerwonych drzwi. Przez parę dni będę jeździł z ceratą na boczku, póki nie wypiorę oryginalnego materiałowego obicia. Szpachlowana maska została zastąpiona, bardzo ładną maską z idealnym wygłuszeniem. Ostatnią rzeczą jaką zrobiłem dzisiaj przy cienkim było jeszcze wkręcenie brakującej śruby imbusowej prawego zawiasu maski.

https://images82.fotosik.pl/972/f1288ad55335d75dm.jpg https://images84.fotosik.pl/970/3aac15f753b56e7bm.jpg

Offline

 

#32 2018-01-21 20:46:53

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Same  ciekawości wychodzą  w tym samochodzie. Ktoś bardzo ale to bardzo oszczędzał na wszystkim. I taki jest tego  efekt  w rezultacie img/smilies/hmm
Co do przewodów i świec to  szczerze  troche słabo img/smilies/neutral .  Przewody najlepsze  magnetti marelli  a świece NGK albo  Bosch.
Maska i drzwi do pomalowania a kolor i  dobra polerka i powinno być ładnie img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-01-21 20:48:03)

Offline

 

#33 2018-01-22 16:17:42

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

A ja uważam, że jak świece to tylko Denso img/smilies/wink Ngk się zawiodłem. Bosch też. A na Denso latam już sporo czasu i zero problemów img/smilies/big_smile

Te drzwi i maska zostają w takim kolorze? img/smilies/yikes


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#34 2018-01-23 23:07:13

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Przewody i tak pewnie wylecą, niby dedykowane, a jednak 2 były za długie. Świece zobaczę, chociaż na Iskrze już się raz zawiodłem w 1100p. Auto w ogóle na nich nie paliło, mimo dobrych ustawień.
Cienki będzie miał malowanych kilka elementów na wiosnę. Miałem go przemalować na "żółty sportingowy", bo nie cierpię czerwonych aut, a uwielbiam żółte. Postanowiłem jednak zostawić fabryczny kolor.
W międzyczasie zabrałem się za pranie pasów z tyłu i kanapy, lewego boczku i wygłuszenia drzwi. To była katorga, ktoś chyba od nowości nie prał tego wnętrza. Kanapa się doprała i właśnie się suszy. Pasy niestety ktoś uwalił częściowo w smarze i będę musiał użyć agresywniejszych środków do doczyszczenia. Jeszcze wyczyszczę plastiki i naniosę na nie jakiś dressing. Z innych rzeczy, znalazłem jeszcze "nową" półkę tylną, ale odbiorę ją dopiero w sobotę ze szrotu.


https://images82.fotosik.pl/974/edf6736268806723m.jpg https://images83.fotosik.pl/972/0ab39f453774d6c0m.jpg
https://images84.fotosik.pl/972/5d1073f7f5891d69m.jpg

Offline

 

#35 2018-01-23 23:44:34

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Pranie  to jest zawsze porażka img/smilies/neutral. Czyścisz  a nie widać  rezultatu img/smilies/neutral  A jak byś potraktował odkurzaczem piorącym  to woda pewnie po pierwszych  3 razach czarna potem brązowa
PS. Propo pasów  to  z tą chemia to  szczerze lepiej uważać  bo  włókno się niszczy.. Po 2  lub 3 razach powinno zejść bez  jakiś  chemikali img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-01-23 23:46:26)

Offline

 

#36 2018-01-23 23:56:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Pasów nie wolno prać agresywną chemią! Pasy mają spełnić bardzo odpowiedzialne zadanie utrzymania Cię na fotelu w razie wypadku. Materiał, z którego są wykonane (głównie nylon) musi trzymać parametry by zadziałać poprawnie.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-01-23 23:59:02)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#37 2018-01-24 00:09:36

Heavy20122
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-10-05
Posty: 76
Silnik / moc / zasilanie: 704/30KM/AISAN/PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Mad Rob napisał(a):

Pasów nie wolno prać agresywną chemią! Pasy mają spełnić bardzo odpowiedzialne zadanie utrzymania Cię na fotelu w razie wypadku. Materiał, z którego są wykonane (głównie nylon) musi trzymać parametry by zadziałać poprawnie.

No co ty przecież w kwasie solnym chyba tego nie prał img/smilies/042


CZASEM NIE TRZEBA NIC UDOWADNIAĆ

Offline

 

#38 2018-01-24 00:16:31

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Tak ale do mycia pasów to kwalifikuje się mydło albo delikatny płyn do prania i w sumie tyle.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-01-24 04:02:33)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#39 2018-01-24 06:52:42

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Mad Rob pisze bardzo dobrze.  Pasy tylko i wyłącznie można myć  lekkim płynem  albo mydłem.  I letniej  wodzie  z tego co pamiętam.
Na to się za bardzo uwagi nie zwraca  ale kto wie co się może stać.
Oby nic.  Ale  zawsze z takimi sławą mi to trzeba być ostrożnym.

Offline

 

#40 2018-01-24 14:19:23

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Pasy i kanapę prałem środkiem Tenzi do tapicerek. Odpowiednio go rozrobiłem, więc na pewno nie zaszkodził pasom. Co do agresywnej chemii chodziło mi, o to żeby zmyć delikatnie plamy po smarze czymś agresywniejszym.

Offline

 

#41 2018-01-24 14:39:09

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ja zawsze do prania pasów używałem wody z dimerem. Na 4l wody wlewałem ok 200ml dimera i zawsze dopierało się świetnie a pasom nic się nie stało.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#42 2018-01-24 20:43:07

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Tak odchodząc od tematu prania, przyjechały dzisiaj do mnie nowe końcówki drążków do CC firmy TRW. Niestety musiałem zamówić je w internetach, bo u mnie w sklepie tylko mają końcówki Mototechniki lub Delphi, a o nich nie mam zbyt dobrej opinii.

https://images83.fotosik.pl/972/00305be03ec8ceb1m.jpg

Offline

 

#43 2018-01-24 21:46:52

Cropek
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2017-04-19
Posty: 254
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 31KM / Benzyna ⛽ / FOS
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento ED

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

tonsil12 to grubo Ci powiem Dimer jest mega mocny w sumie nie dziwne, że doprał pasy

Offline

 

#44 2018-01-24 23:05:38

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

tonsil12 napisał(a):

zawsze dopierało się świetnie a pasom nic się nie stało.

To, że nie rozpadły się na Twoich oczach nie świadczy o tym, że nie uszkodziłeś włókien. O tym się przekonasz dopiero jak w coś przywalisz i pas zamiast delikatnie się rozciągnąć zamieni się w chiński noodel.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-01-24 23:49:41)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#45 2018-01-25 13:07:46

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Dlatego postaram się w nic nie przywalić img/smilies/wink


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#46 2018-02-10 00:21:57

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Witam. W tamtym tygodniu wziąłem się trochę za blachę w CC. Zacząłem od tylnych nadkoli, a dokładniej od prawej strony, żeby mi VIN-u woda nie zalewała. Po zakończeniu pracy przyszedł na to epoksyd oraz masy uszczelniające z zewnątrz.

https://images81.fotosik.pl/990/837141d17313cbc5m.jpg https://images84.fotosik.pl/988/9a7fae43c431a349m.jpg https://images83.fotosik.pl/988/46f71d2600e4f42fm.jpg

Kupiłem przy okazji tłumik końcowy, bo ten co obecnie jest w CC, to jest jakieś nieporozumienie. Na razie musi wystarczyć seryjny, jeszcze muszę rurę kolektorową wymienić. Udało mi się znaleźć na szrocie ładną niepowierconą czarną półkę bagażnika, wymaga tylko wyprania.

https://images82.fotosik.pl/990/50454889ce9f3ee0m.jpg

Offline

 

#47 2018-02-10 00:47:20

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

No widzę że powoli idzie do przodu .
Wydech spoko ważne żeby był szczelny  i cały a tu  stan na bdb-
Jeszcze pomalować elementy  zrobić resztę rdzy   polerka i wizualnie już dość ładny sporting się na kreuje

Offline

 

#48 2018-02-10 19:43:07

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Wymiana tłumika, jestem pewien, że tłumik był od wersji 700 (średnica rury). Oczywiście jakość tych spawów pominę...

https://images83.fotosik.pl/989/589cdeb6d75469bfm.jpg https://images82.fotosik.pl/991/6a24df2b86f60a1cm.jpg https://images82.fotosik.pl/991/a3666545a40ce5dfm.jpg

Nowy tłumik został założony razem z nowymi gumowymi wieszakami. Tak się prezentuje.
https://images84.fotosik.pl/989/6551df3ed526c381m.jpg

Offline

 

#49 2018-02-10 21:52:35

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Nareszcie te 1.1 zaryczy jak powinno img/smilies/coolimg/smilies/cool
Też mi się zdaje że  to od 700 a spawy szkoda gadać img/smilies/neutral img/smilies/lol

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-02-10 21:53:02)

Offline

 

#50 2018-02-11 15:57:24

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Nie no... Kiedyś sam robiłem szkuty na odpierdziel.. Ale to to jakaś porażka. Kto tym jeździł? Jakiś kowal? Jest tu jakakolwiek rzecz, która nie jest zrobiona byle jak? Szacun, że chce Ci się to doprowadzać do ładu...


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo