Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#76 2018-03-20 15:48:46

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 720
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

A co z tymi nakładkami było nie tak?


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#77 2018-03-20 18:39:52

Bodzio
Nieźle sie stara
Skąd: Oleśnica
Zarejestrowany: 2017-01-09
Posty: 299
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 40 KM / Benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Też mnie to zastanawia img/smilies/big_smile


Mój Parowóz:
http://i.imgur.com/EhDQzbH.png

Offline

 

#78 2018-03-21 21:27:55

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Stwierdził, że są za szerokie i tym samym mogą stwarzać niebezpieczeństwo w postaci jednoczesnego naciśnięcia hamulca i gazu jednocześnie. Z resztą dodał, że policja zabiera za nie dowód rejestracyjny - widocznie już mieli taki przypadek.


Z innych rzeczy, to kupiłem nowe przednie wahacze firmy FEBI. Wymienię obydwa za jednym zamachem, a następnie pojadę na ustawienie zbieżności.


https://images82.fotosik.pl/1025/2174bcb826720252med.jpg

Offline

 

#79 2018-03-21 22:13:34

Pietter
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 504
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Chmielu22 napisał(a):

Z resztą dodał, że policja zabiera za nie dowód rejestracyjny - widocznie już mieli taki przypadek.

Co to jest za bzdura img/smilies/big_smile Dowód rejestracyjny za nakładki na pedały? tego jeszcze w kinie nie grali img/smilies/big_smile

Offline

 

#80 2018-03-21 23:58:25

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ale  powód z tymi nakładami. Przecież i tak  jak ktoś ma dużą stopę i   duże  czy  powiedzieć  zimowe  czy szerokie buty to i tak chaczy o pedały  bo jest ciasnawo z lekka img/smilies/lolimg/smilies/lol
Ojj te nasze przepisy pisane czy nie  img/smilies/rollimg/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-21 23:59:20)

Offline

 

#81 2018-03-22 05:12:12

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1470
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Chmielu22 napisał(a):

Z innych rzeczy, to kupiłem nowe przednie wahacze firmy FEBI. Wymienię obydwa za jednym zamachem, a następnie pojadę na ustawienie zbieżności.


https://images82.fotosik.pl/1025/2174bc … 252med.jpg

Te wahacze są w ogóle symetryczne względem siebie? Odlew jest identyczny? Sworzeń wypada w tym samym miejscu?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#82 2018-03-23 21:33:52

Liam
Nieźle sie stara
Skąd: WWY
Zarejestrowany: 2016-01-31
Posty: 92
Silnik / moc / zasilanie: 1100
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Zawsze wyznawałem zasadę, że można ładować kasę jeśli ''buda'' trzyma się kupy. Nauczyło mnie tego doświadczenie z lat młodości, gdzie wszystkie ''projekty'' i tego typu doraźne naprawy, tj. wstawianie łatek, reperaturek, kończyły się i tak po pewnym czasie na szrocie... Tutaj jedyne co może trzymać to VIN Sportinga, to się też liczy, bo nawet niewiadomo jak wymuskana i zrobiona ''buda'' od siedemsety będzie zawsze zwykłym kundlem. img/smilies/wink
Kurde...  doceniam wkład finansowy w mechanikę i ogrom wykonanej pracy, czekam aż ogarniesz blacharkę i lakier...
Czy to wszystko będzie miło sens pokaże czas... jeśli za 5 lat pokażesz tego Sportinga i będzie wyglądał dobrze, to jestem na tak. img/smilies/smile

Offline

 

#83 2018-03-23 23:36:01

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1470
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Liam napisał(a):

Tutaj jedyne co może trzymać to VIN Sportinga, to się też liczy, bo nawet niewiadomo jak wymuskana i zrobiona ''buda'' od siedemsety będzie zawsze zwykłym kundlem. img/smilies/wink

Nie do końca rozumiem Twoją logikę. Budy są identyczne, jeden CH** jaki ma VIN, jak pod maską siedzi coś więcej niż 900 to co to za różnica?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#84 2018-03-25 16:27:30

Pietter
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 504
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

sportinga po VINie nie rozpoznasz img/smilies/wink

Offline

 

#85 2018-03-26 18:33:28

luk112
Nieźle sie stara
Skąd: Radzyń Chełmiński (CGR)
Zarejestrowany: 2017-03-08
Posty: 123
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3 (Aisan) / 30 KM / PB95
Rok produkcji: 21.06.1996 r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ale w ePER'ze FIAT'a już tak. xD Dokładną wersję jaka była oraz datę wyjechania z fabryki.


(TYN)/Mój Cienias. img/smilies/big_smile --> http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=27152

Powyższy post wyraża jedynie zdanie autora i nie ma na celu obrażania nikogo. img/smilies/tongue

Offline

 

#86 2018-03-30 21:14:28

Liam
Nieźle sie stara
Skąd: WWY
Zarejestrowany: 2016-01-31
Posty: 92
Silnik / moc / zasilanie: 1100
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Pietter napisał(a):

sportinga po VINie nie rozpoznasz img/smilies/wink

A jednak... img/smilies/wink

https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/923/TulEPR.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/1280x1024q90/923/lWnBmw.jpg

Offline

 

#87 2018-03-31 02:45:59

Pietter
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 504
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Liam napisał(a):

Pietter napisał(a):

sportinga po VINie nie rozpoznasz img/smilies/wink

A jednak... img/smilies/wink

https://imagizer.imageshack.com/v2/1280 … TulEPR.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/1280 … lWnBmw.jpg

no ok img/smilies/tongue bardziej miałem na myśli, że po samym vinie - typu konkretny układ, któraś cyfra w nim nie da się ogarnąć wersji silnikowej img/smilies/tongue to po prostu numer nadwozia i tyle img/smilies/tongue A w niektórych autach całkiem sporo można rozkodować z samego vinu stojąc na parkingu img/smilies/tongue Wiecie o co mi chodzi img/smilies/tongue

Offline

 

#88 2018-03-31 23:31:41

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Pora coś napisać, więc tak wahacze z przodu wymieniłem już na nowe, pojechałem od razu na ustawienie zbieżności.

Wczoraj zabrałem się za rozrusznik, Cienki odpalał na nim różnie. Czasem potrafił złapać dopiero za czwartym razem. Podejrzewałem elektromagnes - kupiłem nowy, wymieniłem wczoraj, ale nic to nie zmieniło. Zauważyłem, że ktoś też grzebał przy nim. Pojechałem dzisiaj na szrot i po przeszukaniu półki z rozrusznikami do Fiata wybrałem rozrusznik z Punto. Zamieniłem rozruszniki i problem zniknął. Tamten co był trafi do regeneracji.

https://images82.fotosik.pl/1032/051287cff6d96f3fmed.jpg

https://images83.fotosik.pl/1030/ca6d10dc1e607e2dmed.jpg

Po rozwiązaniu problemu z rozrusznikiem, zabrałem się za wybierak biegów. Kosz miał dziury, a lewarek ogromne luzy, jedna z linek miała już wytartą na maksa miseczkę, dlatego została ściągnięta kilkoma trytkami. Po odpięciu tych trytek wypadła od razu z kulki. Przy okazji, gdy odkręcałem osłonę wydechu, to wypadła resztka trzpienia blokady od biegów.

Jako, że nie mogłem znaleźć zestawów naprawczych, postanowiłem założyć lewarek z Seicento z "podnoszonym wstecznym". Na szrocie zaopatrzyłem się w taki lewarek z linkami. A dziś dokupiłem zaślepkę miejsca, gdzie przychodzi trzecia linka od wybieraka Sportinga. Po wymianie biegi w końcu zaczęły wchodzić tak jak powinny.

https://images83.fotosik.pl/1030/3245370dd7033c0cmed.jpg

https://images83.fotosik.pl/1030/a580ba5193169981med.jpg

https://images81.fotosik.pl/1031/644ec383e398d7eemed.jpg

Na koniec założyłem nową gałkę, przy okazji widać nowe dywaniki gumowe "dedykowane" do Cinquecento. Na razie się sprawdzają i pasują całkiem dobrze.

https://images84.fotosik.pl/1031/e4a1c9822b9f728fmed.jpg

Offline

 

#89 2018-03-31 23:41:46

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Czyli sztuki  druciarskiej  ciąg dalszy .........
Nie chcę myśleć jakby się te trytytki zerwały na tasie  img/smilies/yikesimg/smilies/roll
Ile taki zestaw  od seja ?

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-31 23:42:12)

Offline

 

#90 2018-03-31 23:54:03

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Za wybierak kompletny z linkami zapłaciłem 40zł, za zaślepkę przy skrzyni "co łaska".

Offline

 

#91 2018-04-01 01:07:54

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1470
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Chmielu22 napisał(a):

Jako, że nie mogłem znaleźć zestawów naprawczych, postanowiłem założyć lewarek z Seicento z "podnoszonym wstecznym". Na szrocie zaopatrzyłem się w taki lewarek z linkami. A dziś dokupiłem zaślepkę miejsca, gdzie przychodzi trzecia linka od wybieraka Sportinga. Po wymianie biegi w końcu zaczęły wchodzić tak jak powinny.

Ha, mam i odpowiedź na moje pytanie. BTW czy na prawdę nie idzie nigdzie kupić zestawu naprawczego lewarka nawet szukając do SC?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#92 2018-04-01 10:37:55

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ja szukałem i nigdzie nie znalazłem - przeszukałem różne fora i dużo osób miało właśnie z tym problem. Wybierak z Seja, to najprostsza droga. Zestawy naprawcze z SC, ktoś sprawdzał i nie pasują do wybieraka Cienkiego, nie idzie tego złożyć żeby działało poprawnie. Chociaż jak będę miał chwilę wolnego, to zobaczę bo mam jeszcze jeden wybierak z SC i ten mój z CCS-a. Wtedy obczaję co jest wymienne między sobą, a co nie.

Offline

 

#93 2018-04-01 10:45:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1470
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

No dobrze ale skoro kosz i wybierak z SC pasuje do budy CC to można kupić zestaw do wybieraka SC i sprawa załatwiona, dobrze myślę?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#94 2018-04-01 11:52:51

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Nie, jeżeli masz wybierak z CCS-a, to nie założysz do niego zestawu naprawczego z SC. Nie pasuje podobno średnica "kulki lewarka". Kosz też jest trochę inny ma wyprowadzenie na trzecią linkę - blokadę wstecznego. Linki mają zupełnie inne mocowania przy lewarku. Lewa, krótka linka jest podobnej długości co w Cienkim. Prawa, długa ma regulację przy skrzyni biegów.

Musiałbyś znaleźć dobry wybierak z CCS-a z "wciskanym wstecznym" lub wziąć lewarek z SC z "podnoszonym wstecznym", który można regenerować w przeciwieństwie do tego pierwszego.

Nie wiem czy o, to Ci właśnie chodziło. img/smilies/smile

Offline

 

#95 2018-04-01 12:23:37

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1470
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Chodziło mi o przełożenie całości z SC tak jak zrobiłeś i odnowienie tegoż wybieraka, zestaw z CCSa na śmietnik. Czyli da się i to mnie satysfakcjonuje, pojadę sobie na złom i bez trudu znajdę nadającego się seja.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-04-01 12:25:24)


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#96 2018-04-01 14:06:26

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Tak jak widać da się przełożyć. Fakt, że trochę się bałem, że biegi nie będą działać. Najlepsze jest to, że wybierak z CCS-a i SC może współpracować ze skrzynią VI-cio biegową z Punto.

Swój wybierak zabrałem z Seicento w wersji Van. Prawej linki nie regulowałem. Przednią osłonę od wydechu też będziesz musiał odkręcić przy demontażu kosza - trzy śruby na kluczyk 10mm, kosz na śruby z łepkiem 13mm. Trochę się namęczysz przy zdejmowaniu zabezpieczenia linek (Tych dwóch blaszek przy wsporniku linek). Linki są dosyć sztywne i dosyć ciężko się je układa. Nie zapomnij o tej zaślepce trzeciej linki ona wchodzi dosyć głęboko w ten kanał i ma uszczelnienie w postaci oringu.

Gałka od SC pewnie będzie nadawać się do wymiany. Ona jest na wieloklinie, więc nie ma co nią kręcić, trzeba energicznie ją ściągnąć lub rozwalić i zsunąć tak jak ja to zrobiłem. No i po takiej wymianie możesz tylko założyć gałkę do podnoszonego wstecznego.

Offline

 

#97 2018-04-01 14:30:28

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1470
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Ja to będę dawał do skrzyni ze Stilo, więc zaślepka mnie nie interesuje, tak samo jak mechanizm podnoszonego wstecznego bo takie wynalazki doprowadzają mnie do wścieklizny, najważniejsze jest dla mnie, żeby mieć zregenerowany, dobry mechanizm.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#98 2018-07-10 11:35:48

karlosik300
Nowy
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-07-05
Posty: 30
Silnik / moc / zasilanie: 700 benzyna/900 benzyna
Rok produkcji: 1997/2000
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 700/Seicento 900

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Temat ucichł img/smilies/big_smile jakie dalsze losy dzieją się z czerwoną strzałą ?

Offline

 

#99 2018-07-10 23:34:44

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 55
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Wozi mój tyłek prawie codziennie do pracy, miasta i na szrot w poszukiwaniu części. Ostatnio zrobiłem nim dłuższą trasę do Legnicy, spisał się dzielnie jednak układ chłodzenia jest prawdopodobnie gdzieś zapowietrzony.


Niedługo czeka mnie walka z elektroniką silnika - ktoś wsadził kompa od 900 bez immo... Chcę zdobyć cały komplet od Sportinga, żeby wszystko działało z jednego kluczyka. Czyli potrzebuję sterownik IAW 16F.ER, pętlę , kluczyki, wkładki zamków - u mnie są różne, a mam tylko dwa takie same kluczyki tzw. "matkę" i zwykły niebieski.


Przy okazji kupiłem jakiś czas temu pokrywę zaworów z Punto oczyściłem ją z szlamu olejowego i pomalowałem wczoraj farbą VHT Wrinkle. Do tego będą ori śruby pokrywy zaworów, wyczyszczone z polerowanymi łbami. Taka moja mała wizualna modyfikacja.

https://images84.fotosik.pl/1114/db4cf65ce7104477med.jpg

https://images84.fotosik.pl/1114/9891b2b058d6244emed.jpg

Offline

 

#100 2018-07-11 07:34:21

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 140
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Czy sterownik od 900 nie różni się niczym oprócz imma od wersji 1100 ?
Nie zmieniają się jakoś parametry pracy ?

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo