Hej,
Miło tu wrócić po tylu latach...
Małe pytanie - gdzie polecacie naprawić/wyregulować gaźnik w Cinquecento 700 FOS ?
Strasznie dużo mi palił po zakupie (powyżej 12l), oddałem do jednego mechanika, potrzymał tydzień i niestety dużo tam nie zrobił - na szczęście też dużo nie wziął. Teraz pali 9 więc dużo za dużo a poza tym widzę że się gaźnik poci i czuć przez to zapach paliwa w kabinie... Dla mnie to niedopuszczalne.
Jest jakiś na prawdę dobry mechanik od maluchów / CC 700 (gaźnikowych) we Wrocławiu lub okolicach? Zalezy mi na kimś kto rozbierze gaźnik, wymieni co trzeba i złoży spowrotem z odpowiednim uszczelnieniem.
Pozdrawiam,
Maciek
Offline
Witam:)
Przepraszam że nie na temat
Ale mam pytanie czy ma pan wątek na forum o swoim cc ? . Ciekaw jestem tego cc szczególnie że już wiele lat użytkowane jest . OD swojej strony mogę podesłać foto schematy fos ale raczej to nie pomoże
Pozdrawiam i zapraszam do zerknięcia na moje 700 na aisanie.
Jak pana dawno nie było to raczej nowy to temat ,
Link poniżej pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez klacik (2018-01-04 23:18:01)
Offline
Wcześniej miałem CC 900 z 1998 roku od 2009 do 2016 roku i przez jakiś czas byłem aktywnym użytkownikiem forum
Potem kupiłem BMW E46 pojeździłem dwa lata, sprzedałem i kupiłem CC 700 - nie ukrywam ze z oszczędności oraz z faktu przeprowadzki do centrum miasta - auto przestało być dla mnie niezbędnym przedmiotem. Udało mi się kupić CC700 w dobrym stanie, ale coś mu gaźnik szwankuje i za dużo pali. Silnik w dobrym stanie i 70 000 prawdziwego przebiegu (widać po stanie blacharki, podwozia i wnętrza).
Offline
No tak spalanie jest wiele za wielkie. Mój pali na trasie poniżej 5 l a a średnio koko 5 l. Fakt inny gaźnik ale te wskazanie się zawsze różniły minimalnie. Ale na na spalanie może się składać wiele czynników. Np. Termostat przez który silnik bjest niedogrzany wtedy spali więcej. Jeżeli w centrum miasta to i te 6 l spala. Aczkolwiek pewnie reż gaźnik ma za duża dawkę.
Ostatnio edytowany przez klacik (2018-01-05 00:10:02)
Offline
Offline