Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2018-09-03 00:00:11

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Zastava 1100p Mediteran

Czas na większy aktual.

Na pierwszy ogień sprzęgło, tarcza na wieloklin 17 została przerobiona z 190mm na 200mm. Docisk będzie od Sieny. Nowa tarcza po lewej, po prawej Siena. 

https://images89.fotosik.pl/21/212d157accd93d65med.jpg

Zbudowałem też gniazdo poduszki skrzyni biegów. Wiadomo trzeba to poprawić i wykończyć. Sama poduszka pochodzi z Ibizy/Ritmo/Regaty

https://images90.fotosik.pl/21/5dee60d60893251cmed.jpg https://images89.fotosik.pl/21/97c99c577502b72fmed.jpg

Zrobiłem też wstępną wersję dolotu, jest to rura od Sieny i do niej dołożona rura od Bravo/Bravy a do tego chińcki stożek. img/smilies/tongue

https://images89.fotosik.pl/29/82db062cd6146b11med.jpg

Podłączyłem też elektryczną pompę paliwa, było z tym trochę zabawy. Przez brak miejsca pod podwoziem musiałem ją ostatecznie wrzucić do bagażnika. Zamontowałem sterownik silnika na gumowych poduszkach oraz włącznik wstrząsowy z SC900. Pedał gazu musiałem przerobić na linkę. Jest to hybryda pedału gazu od Zastavy i Fiata Uno. Linka jest od Sieny i wychodzi w seryjnym miejscu 1100p.

https://images91.fotosik.pl/30/49f5b68aaac65ceemed.jpg https://images90.fotosik.pl/30/d547151fcc6129bcmed.jpg


Na koniec, w sobotę przytuliłem gwint od Golfa III firmy FK, więc trzeba go będzie zmodzić, żeby siadł do Zasty. Prawdopodobnie wpadną też dłuższe wahacze od Ibizy.

https://images89.fotosik.pl/29/7039ae1e0fb00e7dmed.jpg https://images89.fotosik.pl/29/37ead2aa2f5709a7med.jpg

Offline

 

#27 2019-01-24 21:02:36

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 52
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Zastava 1100p Mediteran

Czas na aktualizację, lepiej późno niż wcale.

Zabrałem się za maglownicę z Ibizy 021, która jest na "normalne" końcówki. W Zastavie jest regulacja na rurki i końcówki mają nietypowy gwint. Żeby odkręcić z niej końcówki musiałem użyć klucza hydraulicznego i imadła, pięknie strzelały przy odkręcaniu. Nie dziwi mnie to. W końcu były jeszcze fabryczne TRW z napisem SEAT. Odświeżyłem drążki i uszy od gumowych obejm, które ten magiel trzymają.

https://images92.fotosik.pl/112/55b7efacd9328ad8med.jpg https://images89.fotosik.pl/111/cd4df5afcc379279med.jpg https://images91.fotosik.pl/112/cf4eca6a462c1e8bmed.jpg


Podjąłem się też walki z układem chłodzenia, oryginalna nagrzewnica połączona z wężami od 16V. Na powrocie połączenie na Sienowskim odpowietrzniku. Na zasilaniu połączone dwa węże rurką. Planuję też wywalenie w późniejszym czasie zaworu nagrzewnicy i zastąpienie go odpowiednikiem z VW T4. Została mi prawdopodobnie wymiana chłodnicy na taką z Polo 86c oraz połączenie z zbiorniczkiem wyrównawczym. Obudowa nagrzewnicy musi zostać podcięta przez wstawiony przeze mnie trójkąt wzmacniający.

https://images92.fotosik.pl/112/7ab93df0e303e9d3med.jpg https://images92.fotosik.pl/112/d4bcc66e1342b4b2med.jpg

Dzisiaj przyszły do mnie nowe amortyzatory na przód. Chciałem gazowe Bilsteiny, ale nie szło ich zdobyć, więc kupiłem Monroe. Zdobyłem też nowe obejmy gumowe maglownicy. Wziąłem też nowe końcówki drążków Monroe, bo miałem pewną nieprzyjemną przygodę, gdy kupiłem u siebie na miejscu. Raz, koleś sprzedał mi gunwianą Mototechnikę, dwa jak chciałem dokupić drugą końcówkę, to ożenił mi dłuższą od poprzedniej. img/smilies/mad

https://images90.fotosik.pl/111/15afbd082d606ee7med.jpg

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo