W moim aucie były luzy w układzie kierowniczym, wymieniłem wszystkie przeguby co mocno zredukowało problem ale nadal jest wyczuwalny luz i słychać stukanie. Na mój gust to luz na przekładni, nie wiem tylko czy jest na tyle duży, że kwalifikuje ją do wymiany. Nie wydaje mi się by winne były krzyżaki. Jak sądzicie?
https://www.youtube.com/watch?v=8AQS_IaHxCg
Offline
Łącznik z maglem sprawdzałeś, może już jest taki luz na wielowypuście na wałku z magla ?
Offline
Macałem krzyżaki, nie wyczułem luzu, tym bardziej, że krzyżak na wielowypuście jest skręcany śrubą.
Offline
Zależy jaki to jest luz ?
Bo minimalny luz na przekładni musi występować, inaczej prowadził byś auto cały czas kontrując .
Offline
Nagrałem filmik żeby pokazać o jaki luz chodzi.
https://www.youtube.com/watch?v=8AQS_IaHxCg
Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-06-29 23:12:27)
Offline
Nie szukał bym problemu na siłę .Wszystko jest ok .
A jak potrzebujesz się upewnić jedź na stację diagnostyczną zapłacisz 20 zł i cię weźmie na szarpaki.
Offline
W tym aucie całe zawieszenie i każdy przegub jest nowy, tu wszystko musi grać dlatego jeśli przekładnia choć trochę odchodzi od normy wymienię ją ale jeśli to co widać na filmie to standard to ok.
Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-07-01 22:26:22)
Offline
Nie powinno być żadnego luzu. A jeśli jest taki że nawet przewrażliwiony człowiek go zauważy to coś nie gra.A kierownica nie lata nawet troche góra dół?Nie tłucze coś na nierownościach z przodu?
U mnie poluzowała się ta nakrętka śruby łącząca maglownice z kolumną.I taki był efekt
Znajduje się ona prze pedałach.
Ostatnio edytowany przez artix (2018-08-04 11:14:43)
Offline
Nic z tych rzeczy, wszystko dokręciłem porządnie. Mówisz, że u Ciebie nie ma tego co na filmiku?
Offline