Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2018-08-15 15:16:06

michu1916
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-01-29
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 704, 30 km pb /
Rok produkcji: 1997 / 2011 / 1991 / 1996
Posiadany pojazd: Było Cinquecento "fluo-cento" jest Clio III ph2 oraz Fiat 126p zomo blue a także Fiat cinquecento sporting 1.2 16v

Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Hejka 😃 dawno mnie tu nie było. Od momentu fluo centro przez moje ręce przewinęło się wiele pojazdów na dwóch czy czterech kołach. Obecnie posiadam do jazdy na codzień Clio z 2011 roku, remontuje także fiata 126p  co pochłania większość mojego wolnego czasu, którego i tak jest coraz mniej. Ale wracając do tematu. Kilka dni temu zobaczyłem na olx fajnego sportinga z 1996 roku po swapie na 1.2 16v z punto. Pojechałem obejrzałem no i kupiłem wczoraj. Buda zdrowa, progi i podłoga także. Jest kilka odprysków i rys do podmalowania. Wnętrze do wymiany. Fotel kierowcy szrot, kanapa tył także. Powolutku będę wszystko ogarniał. Silnik podaje jak głupi ma.moc i do dziś rana jeździł jak malina, padło chłodzenie i temperatura skoczyła do 120 stopni płyn wywaliło górą. Zobaczę co będę z tym robił. Albo ogarnę i polatam trochę a może sprzedam na graty nie wiem. Brakowało mi przez te lata tych kanciastych kształtów, więc stwierdziłem, że kiedyś wrócę do cento. Jak mi się uda z telefonu i sobie przypomnę jak to się robiło to zaraz dodam foty i się pochwalę.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/edd1da8d450fcbe8

https://www.fotosik.pl/zdjecie/1b7a6677c295a05c

https://www.fotosik.pl/zdjecie/dbccc6a9cdbed409

https://www.fotosik.pl/zdjecie/9837d3904f97ec2f

Ostatnio edytowany przez michu1916 (2018-08-15 15:51:20)

Offline

 

#2 2018-08-15 15:55:32

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 132
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

michu1916 napisał(a):

Albo ogarnę i polatam trochę a może sprzedam na graty nie wiem.

Fajny jest i wymaga trochę troski, szkoda sprzedawać go na części coraz mniej ich jest.

Offline

 

#3 2018-08-15 16:04:35

michu1916
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-01-29
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 704, 30 km pb /
Rok produkcji: 1997 / 2011 / 1991 / 1996
Posiadany pojazd: Było Cinquecento "fluo-cento" jest Clio III ph2 oraz Fiat 126p zomo blue a także Fiat cinquecento sporting 1.2 16v

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

jedrzejmodelski napisał(a):

michu1916 napisał(a):

Albo ogarnę i polatam trochę a może sprzedam na graty nie wiem.

Fajny jest i wymaga trochę troski, szkoda sprzedawać go na części coraz mniej ich jest.

Szkoda, szkoda, ale nie wiem czy sobie poradzę z tym układem chłodzenia.. bo mechanik ze mnie kiepski.

Offline

 

#4 2018-08-15 16:22:55

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 132
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Trzeba dojść co tu ktoś namieszał przy swapie.
Widzę że komputer i wiązka w miejscu zbiorniczka wyrównawczego, a nieoryginalny zbiorniczek po drugiej stronie.
Najlepiej było by przenieść komp we właściwe miejsce a układ chłodzenie przywrócić do stany fabrycznego.
Tak mniej więcej powinno to wyglądać.
https://obrazki.elektroda.pl/1418262100_1393710631.jpg

Offline

 

#5 2018-08-15 16:51:02

michu1916
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-01-29
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 704, 30 km pb /
Rok produkcji: 1997 / 2011 / 1991 / 1996
Posiadany pojazd: Było Cinquecento "fluo-cento" jest Clio III ph2 oraz Fiat 126p zomo blue a także Fiat cinquecento sporting 1.2 16v

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Tutaj jest problem, że powrotu ze zbiorniczka nie ma zrobionego wgl tylko rurka wystaje i leje się nadmiar gdzie popadnie. Jak to powinno fachowo być zrobione ? Myślisz, że brak poprawnego powrotu ma coś do grzania silnika i nie włączania wentylatora?

Offline

 

#6 2018-08-15 17:17:29

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 798
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Ładny Sporting img/smilies/cool
Szkoda  rozbierać jak buda zdrowa jest img/smilies/comp13
Wziąć  zakonserowować  i  nawoskować porządnie
Co do  tego widać że ten swap coś średnio jest ogarnięty img/smilies/hmm
Ja się tam nie znam  ale  tu jest coś  nie tak po mojemu. Obieg jest gdzieś za mało drożny jest takie moje łopatologiczne rozumowanie.
Zadbać o niego i będzie się odwdzięczał. Szczególnie że jest już tu czym polatać img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-08-15 17:22:29)

Offline

 

#7 2018-08-15 17:36:39

michu1916
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-01-29
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 704, 30 km pb /
Rok produkcji: 1997 / 2011 / 1991 / 1996
Posiadany pojazd: Było Cinquecento "fluo-cento" jest Clio III ph2 oraz Fiat 126p zomo blue a także Fiat cinquecento sporting 1.2 16v

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

A dzięki dzięki. No też tak uważam, że średnio ten swap wygląda... albo to będę ogarniał i działał coś a jak nie to sprzedam jak stoi

Offline

 

#8 2018-08-16 11:57:02

Steffan
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1199
Silnik / moc / zasilanie: ON
Rok produkcji: 06`
Posiadany pojazd: BMW E91

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Jakiś debil robiąc swapa wrzucił wiązkę silnika od P1, a wystarczyło przerobić oryginalną wiązkę od 1.1 SPI img/smilies/smile

Tutaj masz foto jak powinien być poprowadzony powrót
https://forum.autokacik.pl/uploads/monthly_02_2013/post-155532-14352519299915.jpg

Powrót podłączony do górnego węża od nagrzewnicy, potrzebujesz albo taki trójnik jak na foto za przepustnicą (1.1 na foto), lub trójnik jak w Seicento 1.1 MPI i wpiąć się w układ chłodzenia
https://d.allegroimg.com/original/0c5d8f/57d947a74a31a83ed6ec9a60e86d

Offline

 

#9 2018-08-16 14:54:23

michu1916
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-01-29
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 704, 30 km pb /
Rok produkcji: 1997 / 2011 / 1991 / 1996
Posiadany pojazd: Było Cinquecento "fluo-cento" jest Clio III ph2 oraz Fiat 126p zomo blue a także Fiat cinquecento sporting 1.2 16v

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Kurcze Steffan dzięki wielkie, w weekend będę działał. Dziś okazało się, że gdzieś po drodze jest wyciek bo płynu 0 i kałuża pod spodem no ale będę patrzył co i jak

Offline

 

#10 2018-08-16 15:25:01

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 798
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

Jak masz ccas  to  położyć szatę pod poczekac z pół godziny żeby wyciek nie był zbyt wielki  i będzie wiadomo mniej więcej skąd leci.

Offline

 

#11 2018-08-19 16:01:15

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 493
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

podepne się pod temat img/smilies/big_smile
co się stanie jakby podłączyć powrót z dolnego węża nagrzewnicy? img/smilies/wink

Offline

 

#12 2018-08-23 16:16:20

michu1916
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-01-29
Posty: 256
Silnik / moc / zasilanie: 704, 30 km pb /
Rok produkcji: 1997 / 2011 / 1991 / 1996
Posiadany pojazd: Było Cinquecento "fluo-cento" jest Clio III ph2 oraz Fiat 126p zomo blue a także Fiat cinquecento sporting 1.2 16v

Re: Cinquecento sporting swap 1.2 16v

To powrót jest u góry tak ? Bo próbuje to spiąć i właśnie się zastanawiam

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo