Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2019-01-01 22:06:38

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

CC Sporting ComeBack

Cześć wszystkim ! Ponad 6 lat temu pożegnałem swoje pierwsze auto CC 700 i opublikowałem ostani post żegnając się z forum i fanami CC. Na szczęście nadszedł czas na spełnianie marzeń z przed lat :-)

W listopadzie całkowicie spontanicznie kupiłem wymarzone Cinquecento Sporting w kolorze czerwonym.
Auto od drugiego właściciela z ciekawą historią i małym przebiegiem 110 tyś. Pan Adam przekazał mi komplet dokumentów w tym Fakturę zakupu przez pierwszego właściciela od firmy ECOAUTO Będzin ( subdealer Polmozbyt Katowice). Auto zakupione w dniu 3 kwietnia 1997 roku za kwotę 25 049 zł !

https://images89.fotosik.pl/98/ed2164c6803dd0f1gen.jpg

Auto zachowane 100% w oryginale wszystkie szyby, światła i inne podzespoły oznakowane kodem, karoseria i podwozie zdrowiutkie - po rozebraniu w garażu na czynniki pierwsze rdza odnotowana jedynie na wewnętrznej części błotników ale powierzchowna - jednym słowem brak jakiejkolwiek dziury. Mechanicznie na pierwszy rzut ok było ok i drogę z Katowic do Krakowa autko pokonało bez problemów, jednak przy bliższych oględzinach było to ryzyko mimo że samochód jeździł na codzień krótkie trasy - przednie przewody hamulcowe rozpadły się od samego patrzenia, poduszka silnika też, i tak można by było szukać ale jestem bardzo zadowolony z zakupu i

https://images90.fotosik.pl/98/8f91d46f3b183acegen.jpg
https://images91.fotosik.pl/99/2f0d27c3ef1f29f7gen.jpg

Plan jest taki aby doprowadzić go do bardzo dobrego stanu mechanicznego, potem wnętrze, i wygląd zewnętrzny :-) Dzieję się już sporo na dziś auto stoi na kobyłkach i ma rozebrane do zera zawieszenie, część osprzętu silnika, wydech, układ hamulcowy wszystko będzie nowe lub zregenerowane. Chcę go zostawić sobie na zawsze :-)

Ostatnio edytowany przez mrozo1992 (2019-01-01 22:15:54)


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#2 2019-01-01 22:20:44

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Czyli nadal da się, kupiony z ogłoszenia czy inaczej?


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#3 2019-01-01 22:38:46

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

No da się ale jest to już trudne. Przymiarek było wiele ale wszystko albo po modyfikacjach, kjs, tuningu,  swapach. Zupełnie z przypadku włączyłem w niedziele rano 15.11 olx i wyskoczyło właśnie dodane ogłoszenie zadzwoniłem sprzedawca był rzetelny długo mówił o samochodzie więc zaufałem i pojechałem do Katowic. 15 minut oględzin i godzina rozmowy z Panem Adamem i jego Synem na temat historii auta, przygód itp. Bardzo mili i otwarci ludzie img/smilies/trink39


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#4 2019-01-01 23:24:55

lgojniczek
Nowy
Skąd: Wuwua
Zarejestrowany: 2018-12-01
Posty: 64
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 54KM wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

mrozo1992 napisał(a):

No da się ale jest to już trudne. Przymiarek było wiele ale wszystko albo po modyfikacjach, kjs, tuningu,  swapach. Zupełnie z przypadku włączyłem w niedziele rano 15.11 olx i wyskoczyło właśnie dodane ogłoszenie zadzwoniłem sprzedawca był rzetelny długo mówił o samochodzie więc zaufałem i pojechałem do Katowic. 15 minut oględzin i godzina rozmowy z Panem Adamem i jego Synem na temat historii auta, przygód itp. Bardzo mili i otwarci ludzie img/smilies/trink39

Auto super, teraz tak jak piszesz wypruć wszystko powymieniać co się da a resztę zregenerować i jeździć w pogodne ciepłe dni. img/smilies/smile

Mam dokładnie takiego samego czerwonego i też obecnie robię wszystko aby mechanicznie był praktycznie jak nowy.

Offline

 

#5 2019-01-01 23:38:37

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

I ile ten egzemplarz jest dzisiaj wart?


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#6 2019-01-02 14:08:58

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Spoko sporting, zrobić co trzeba i sie cieszyć z jazdy img/smilies/smile

Offline

 

#7 2019-01-02 14:57:41

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 809
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: CC Sporting ComeBack

Ładna sztuka img/smilies/223
Mechanikę ogarnąć pełen detailing przeprowadzić i jeździć w ciepłe suche dni img/smilies/cool

Ostatnio edytowany przez klacik (2019-01-02 15:00:53)

Online

 

#8 2019-01-05 17:28:29

Liam
Nieźle sie stara
Skąd: WWY
Zarejestrowany: 2016-01-31
Posty: 83
Silnik / moc / zasilanie: 1100
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Widziałem go na aukcji. To chyba jeden z niewielu fajnych Sportingów aukcyjnych z ostatnich 2-3lat... Także działaj i picuj. img/smilies/cool

Offline

 

#9 2019-01-06 13:10:00

Bodzio
Nieźle sie stara
Skąd: Oleśnica
Zarejestrowany: 2017-01-09
Posty: 292
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 40 KM / Benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Co to za tablica rejestracyjna? img/smilies/yikes


Mój Parowóz:
http://i.imgur.com/EhDQzbH.png

Offline

 

#10 2019-01-06 20:05:25

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Bodzio napisał(a):

Co to za tablica rejestracyjna? img/smilies/yikes

Hehe niestety to w paincie przerobiona oryginalna bo było przed przerejstrowaniem i nie chciałem ujawniać .


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#11 2019-01-06 20:10:49

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Liam napisał(a):

Widziałem go na aukcji. To chyba jeden z niewielu fajnych Sportingów aukcyjnych z ostatnich 2-3lat... Także działaj i picuj. img/smilies/cool

Działam :-) mam nadzieję że końcem tygodnia będę mógł wrzucić jakieś zdjęcia z postępów prac. Narazie więcej jest rozebierane ale jak wszystkie części przyjdą to w tygodniu ruszę do przodu.


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#12 2019-01-07 08:22:16

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Powodzenia w postępach prac, i czekam na ciąg dalszy img/smilies/smile

Offline

 

#13 2019-01-13 11:06:45

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Prace postępują ale bardzo powoli, niestety czas mnie mocno ogranicza ale...

Wymieniony rozrząd i pompa wody - stara pompa była w stanie agonalnym dodatkowo uszczelniona sylikonem :-) nie spodziewałem się że tak szybko i prosto to pójdzie ale w kocu auto  jest mocno rozebrane więc dostęp idealny.

https://images90.fotosik.pl/104/2894ab278bfbbe07gen.jpg

Łapa silnika dostała wkładkę poliuretanową - jak dotąd była to najtrudniejsza robota !
Po odkręceniu śruby mocowania łąpy do nadwozia, wkład ori rozpadł się na kawałki ale po odkręceniu śrub od silnika łapa nie chciała odejść za nic w świecie. Ukłony dla Szwagra który przez 3 godziny na zmianę psikał odrdzewiaczem i opukiwał młotkiem i zdjął ! Ja nie miałem nerwów... Oczywiście na sam koniec okazało się że mogłem wymienić wkład bez wyciągania poduszki - wystarczyło wybić resztkę metalu pozostała z oryginalnej poduszki no ale nic img/smilies/smile

https://images90.fotosik.pl/104/a093cb0a1b24aa18gen.jpg


Wymieniona też poduszka skrzyni. Niestety dalej więcej rzeczy jest rozebrane i paczki z częściami stoją ale nikt mnie w sumie nie goni :-) Teraz na tapecie regeneracja zacisków, oszlifowane i pomalowane na czarno farbą do zacisków... No i tutaj mam zastrzeżenia co do jakości tego lakieru ale zobaczymy jak złoże całość. Na razie zdemontowałem wszystkie gumki, tłoczek i niestety ciężko wyczyścić resztki po gumce uszczelniającej bo przeżarła się z rdzą.

Na montaż czekają już kompletny układ wydechowy, odświeżony kolektor, komplet amortyzatorów, wahacze i końcówki drążków no i przewody hamulcowe. Ale tutaj znowu muszę się zastanowić jak to ogarnąć żeby je wymienić bo kiepski dostęp jest więc muszę rozebrać kolejne elementy. Wylatuje też chłodnica i węże.

W garażu mam ciemno i źle wychodzą zdjęcia ale udało się oczyścić do zera rdze z wewnętrznej cześć nadkoli, pomalowane podkładem antykorozyjnym + lakier w kolorze Roso Starter A 112 ale nie do końca mi się to podobało więc pokryłem cienką warstwą preparatu do zabezpieczania podwozia więc jest czarno.

https://images91.fotosik.pl/105/d1eacf5a03d8ee8fgen.jpg

Na zdjęciach stan w trakcie oczyszczania. Niestety zdjęcia po wychodzą źle i nic nie widać :-)

Ostatnio edytowany przez mrozo1992 (2019-01-13 11:21:12)


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#14 2019-01-13 12:58:17

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Jeśli ten puliuretan spowoduje choć troszkę większe wibracje na nadwoziu to do dupy taki interes.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#15 2019-01-13 14:59:09

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Mad Rob a u siebie masz zwykłą? Kurczę jak tak będzie to kupię nową ori chyba że da się sam wkład ?


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#16 2019-01-13 15:02:15

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Musisz sam ocenić, czerwony niby miększy, jechałem z Jankiem jego bolidem gdzie silnik jest zawieszony na żółtym i wibracje były absolutnie nie do zaakceptowania.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2019-01-13 15:03:50)


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#17 2019-01-13 15:19:11

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

To widzisz w sumie nie przemyslalem tematu. Lapa z poduszką kosztują jakies 125 zl sam wklad poliuretan 75 uznałem ze taniej i lepiej ale nie koniecznie to mądre było :-) zobaczę jak będzie


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#18 2019-01-14 09:51:05

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Ja juz do tego sie przyzwyczaiłem hehe img/smilies/smile

Offline

 

#19 2019-01-14 12:06:51

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Ja się nie przyzwyczaję nigdy, auto na równej drodze ma jechać aksamitnie.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#20 2019-01-14 15:32:56

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Jak jezdze Cento nie zwracam na to zbytnio uwagi, ale wiem ze przy wyprzedzaniu nie musze redukowac tylko wystarczy docisnąc gaz img/smilies/tongue

Offline

 

#21 2019-01-14 16:55:29

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Jedno nie wyklucza drugiego. Może gdyby to była surowa rajdówka tak też użytkowana to byłaby to część charakteru auta ale w aucie drogowym to mrowienie w dupie doprowadziłoby mnie do szału.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#22 2019-01-14 19:02:43

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Może jak bym zmienił ten zółty poli na czerwony to może by juz tego nie było,ale nie mam porównania i nie wiem czy jest sens to zmienic jak może nic sie nie poprawi.

Offline

 

#23 2019-01-14 22:17:40

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Jak kiedyś poskładam i wyjadę to Wam powiem jak z tym czerwonym poliuretanem.

Mad Rob masz u siebie felgi 15 ? Zastanawiam się nad jakimiś ciekawymi 14/15  z Lanci czy Alfy kilka ciekawych już widziałem. To w sumie chciałbym zmienić mam seryjne alu 13 ale jak widzę jak dobrze wygladaja większe u was to mnie kusi.


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#24 2019-01-14 23:48:24

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Janek 89 napisał(a):

Może jak bym zmienił ten zółty poli na czerwony to może by juz tego nie było,ale nie mam porównania i nie wiem czy jest sens to zmienic jak może nic sie nie poprawi.

Jeśli dasz gumę to na pewno poprawa będzie bardzo duża. Ja wolę żeby silnik minimalnie bardziej ruszał się w komorze niż wkurbiał non-stop. Nie sądzę żeby ten poliuretan w zawieszeniu silnika był wart zachodu i cierpienia, to pewnie bardziej hype niż cokolwiek innego.

mrozo1992 napisał(a):

Jak kiedyś poskładam i wyjadę to Wam powiem jak z tym czerwonym poliuretanem.

Chętnie usłyszę jakie wrażenia.

mrozo1992 napisał(a):

Mad Rob masz u siebie felgi 15 ? Zastanawiam się nad jakimiś ciekawymi 14/15  z Lanci czy Alfy kilka ciekawych już widziałem. To w sumie chciałbym zmienić mam seryjne alu 13 ale jak widzę jak dobrze wygladaja większe u was to mnie kusi.

13" w tym aucie to za mało, auto wygląda komicznie a opona jest wysoka. Na 15" jest ciężko z oponami - albo 165/50, które wygląda super ale najlepsze co jest to Nankang bo Bridgestone już niedostępne albo 175/55 Bridgestone Potenza RE050 albo 185/55 i tutaj możesz mieć Yokohama Advan Neova AD08, które gniotą torbę. Ten ostatni rozmiar jeśli nie będzie obcierał to wydłuży przełożenie o 10% więc dla rekompensaty skrzynia z krótkim przełożeniem głównym. Na 14" chyba łatwiej znaleźć oponę ale mnie ten rozmiar nie satysfakcjonuje wizualnie.

14, 15 i 16
https://s7d2.turboimg.net/t/40043285_002.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043286_046.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043287_054.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043288_113.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043289_197.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043290_225.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043291_272.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043292_301.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043293_334.jpg https://s7d2.turboimg.net/t/40043294_425.jpg

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2019-01-14 23:55:53)


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#25 2019-01-15 09:51:24

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1120
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: CC Sporting ComeBack

Co do felg to szkoda, że Sportingi nie wychodziły z alufelgami z Tipo - 14 5,5j. Do tego opona 155/55/14 i jest miodzio.
Mad Rob nawet wrzucił jak prezentuje się CC na tym kole - pierwszy wiersz, ostatnie zdjęcie.


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo