Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2019-01-15 11:47:29

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Właśnie te od Tipo mi sie podobaja najbardziej. Szukam takich. Jak by ktoś coś dawać znać.


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#27 2019-01-15 15:59:33

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1120
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: CC Sporting ComeBack

Cho na priv to dam Ci namiary na gościa, który takie sprzedaje.

Ostatnio edytowany przez virtualtuner (2019-01-15 15:59:54)


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#28 2019-01-15 16:24:38

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Te z Tipo sa fajnie, ale wydaje mi sie ze lepiej pchac 15 e Cienkiego niz 14,ale kwestia gustu  img/smilies/smile
ostatnio miałem okazje takie kupic w bdb stanie z nowymi oponami za 1000zł, ale tak myśle po co mi jak u siebie w Cienkim mam 15 img/smilies/tongue

Offline

 

#29 2019-01-15 22:10:33

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Dziś powalczyłem z zaciskami i udało się poskładać, wymienione tłoczki, gumki, prowadzenie, osłony i odpowietrznik. Pomalowałem na kolor czarny takie neutralne. Zaczynam dostrzegać światełko w tunelu mam nadzieje że na weekend będzie już zmontowane kompletne przednie zawieszenie i przejdę dalej.

https://images91.fotosik.pl/107/7b5cbf35505c7b74gen.jpg


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#30 2019-01-16 06:40:42

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Jak będziesz mieć kasę to zainwestuj w 257 na przodzie i tarcze z tyłu.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#31 2019-01-16 08:09:27

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Mad Rob widziałem jak Ty masz i pewnie kiedyś się pokuszę o to. Na razie chcę żeby wymienić co potrzeba złożyc na wiosnę i wtedy pewnie dopiero wymyślę co tak naprawdę robić.


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#32 2019-01-16 14:38:45

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

No widac ze pomału ale przodu, i tak trzymać.

Offline

 

#33 2019-01-17 20:47:50

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Dokopałem się dziś do przewodów hamulcowych. Wszystkie przednie są do wyrzucenia. Kupiłem nowe stalowe już wyprofilowane. Stare odkrecilem i wywaliłem. No i teraz schody... Czy w ogóle da się zamontować nowe jak silnik jest w komorze ?
Za nic w świecie nie dam rady tym manewrowac. ???


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#34 2019-01-17 20:59:34

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Nie wyciągaj silnika tylko zdemontuj z góry wszystko co utrudnia dostęp.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#35 2019-01-17 21:11:29

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Tak zrobie ! Kupował ktoś z Was przewody paliwowe te które biegną od filtra do silnika ? One sa takie sztywne jakby były w jakimś stalowym oplocie czy coś. Kiepskie sa już ale nie widzę nigdzie takich do kupienia.


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#36 2019-01-17 21:15:09

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Raczej trzeba dorabiać.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#37 2019-01-18 17:08:15

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Tak jak Mad Rob pisze, co do hamulcy to demontuj wszystko od góry,bo jest mało miejsca, i przewody musisz dorabiac.

Offline

 

#38 2019-01-19 22:07:43

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Mam wrażenie że jeden krok do przodu to ze trzy w tył :-(
Kupiłem dziś felgi 14 ;-)
https://images92.fotosik.pl/109/c6c96ba42a16282egen.jpg

Ale tyle z pozytywnych rzeczy... Zdemontowałem osprzęt silnika i dostęp do przewodów jest ok. Zdemontowałem stare, i przy montażu nowych okazało się że one w ogóle nie pasują. Kupiłem stalowe już wyprofilowane ale jak na zdjęciach widać nie są dobrze zrobione...

https://images89.fotosik.pl/108/4a5150e41415cbbfgen.jpg

https://images90.fotosik.pl/108/8390f65703367776gen.jpg

Co radzicie ? Próbować te poprawiać ale czarno to widzę czy kupić miedziane na wymiar i profilować samemu ? W książce Sam naprawiam nie ma żadnego schematy nic dot. przewodów a stare są już zniszczone i pogięte. Pomóżcie jak ja mam zrobić nowe img/smilies/1087

Ostatnio edytowany przez mrozo1992 (2019-01-19 22:08:43)


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#39 2019-01-20 08:05:30

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

Rolka jest spoko img/smilies/smile,ale te odważniki powinny być naklejane od środka, a nie na zewnątrz felgi.
Co do przewodów to powinny być bardziej wyprofilowane do starych a tu różnica jest duża.
Na twoim miejscu bym próbował, a co z tego wyjdzie sie okaże.w najgorszym wypadku kupić miedziane i zrobić tak jak sie należy. Powodzenia img/smilies/smile

Offline

 

#40 2019-01-20 09:55:45

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Spróbuję jak mówisz nie kosztowaly majątku najwyżej zrobię z nich wzorniki a kupię miedziane i wyprofiluje ostatecznie.

Co do felg to faktycznie rzeźnik jakiś to wywaźał :-) ale oczyszcze wszystko trochę je odświeże i dopiero do samochodu. Z resztą gdzie tam do zakładania kół img/smilies/wink


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#41 2019-01-20 17:27:23

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Miedź jest fajna bo dobrze się z nią pracuje tylko rób powoli i wielokrotnie przykładaj do auta żeby mieć pewność, że wyginasz w dobrym kierunku.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#42 2019-01-26 18:06:22

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Temperatura w garażu -2 więc ciężko coś robić ale trochę ogarnąłem z przewodami. Zamówiłem miedziane i zrobiłem już przód prawe i lewe, teraz muszę wyprofilować dwa idące od regulatorów na tył. I mam problem bo stare są całe pogięte i nie wiem jak zacząć. Nie ma ktoś dobrego zdjęcia jak robił u siebie ?


Ok już mam MadRob w swoim temacie dawał super zdjęcia ! Dzięki :-) teraz ogarnę na pewno.

Ostatnio edytowany przez mrozo1992 (2019-01-26 18:56:11)


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#43 2019-01-26 20:25:51

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Hehe, fajnie, że przydały się komuś w sposób praktyczny.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#44 2019-02-03 15:28:11

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Udało się powalczyć z przewodami hamulcowymi. Pytanie do Was czy malowaliscie je farbą? Zastanawiam się czy zabezpieczać w ten sposób czy sama miedź jest ok?

Przy okazji że nadal wszystko porozbierane to zastanawiam się nad wymiana przewodów paliwowych na takie w stalowym oplocie. Te sztywne mam pordzywiale i myślę żeby pociągnąć wszystkie nowe w stalowym oplocie. Robił tak ktoś ?


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#45 2019-02-03 15:38:23

lgojniczek
Nowy
Skąd: Wuwua
Zarejestrowany: 2018-12-01
Posty: 64
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 54KM wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

mrozo1992 napisał(a):

Udało się powalczyć z przewodami hamulcowymi. Pytanie do Was czy malowaliscie je farbą? Zastanawiam się czy zabezpieczać w ten sposób czy sama miedź jest ok?

Przy okazji że nadal wszystko porozbierane to zastanawiam się nad wymiana przewodów paliwowych na takie w stalowym oplocie. Te sztywne mam pordzywiale i myślę żeby pociągnąć wszystkie nowe w stalowym oplocie. Robił tak ktoś ?

U mnie też w niektórych miejscach pordzewiałe i też się nad tym zastanawiam czy to wogóle jest do dostania ?

Offline

 

#46 2019-02-03 17:13:29

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1447
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: CC Sporting ComeBack

Myślałem nad zabezpieczaniem miedzi bo to jednak utlenia i zielenieje. Zwykły lakier będzie się tego trzymać?

Przewody paliwowe w oplocie? Na cholerę? Startujesz w KJS-ach? Dorób z rurek i po temacie.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż mocnym na 20.

Offline

 

#47 2019-02-03 17:18:38

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Przewody w stalowym kosztują jakieś 20 zl / 25 za metr. To wyjdzie chyba taniej jak dorabianie tych sztywnych ? I przynajmniej teoretycznie wydaje mi się że mniej kombinowania.
Podobno że będzie się trzymała farba spróbuję na jakimś kawałku co mi został i jak będzie dobrze to zabezpieczam.


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#48 2019-02-03 20:23:24

Janek 89
Nieźle sie stara
Skąd: Myszków
Zarejestrowany: 2017-09-17
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.4 16V/100km/pb
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cento, 126p, Opel.
Serwis

Re: CC Sporting ComeBack

nie ma sensu malowac przewodów od hamulcy, wkońcu to miedż.

Offline

 

#49 2019-02-16 18:54:59

mrozo1992
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-12-09
Posty: 118
Silnik / moc / zasilanie: 1100/55/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Słońce wyszło i udało się w końcu znaleźć chwilę czasu żeby coś poskładać wreszcie :-) Przy okazji wpadły mi w ręce używany sprężyny sportowe więc założyłem. Nie wiem ile to minus ale sporo bo widziałem zdjęcia cc w którym było zamontowane. A że sprzedawca był miły to w komplecie wziąłem też rozpórkę kielichów więcej nie będę już kombinował bo coraz bardziej odchodzę od pierwotnego planu.


Zaczyna to już jakoś wyglądać i cieszy bardzo. Jeszce zaciski, nowe końcówki drążków, stabilzator i przedni zawias zrobiony. Idzie bardzo opornie ale niestety czasu na dłubanie nie ma :-/

https://images90.fotosik.pl/125/d667e4c9c1b756eegen.jpg

Rozpórka tylko przymierzona ale pasuje idealnie.

https://images89.fotosik.pl/125/05177e242be71161gen.jpg

Ostatnio edytowany przez mrozo1992 (2019-02-16 18:57:52)


CINQUECENTO
                              In Citta La Musica E Cambiata

Offline

 

#50 2019-02-16 21:04:17

lgojniczek
Nowy
Skąd: Wuwua
Zarejestrowany: 2018-12-01
Posty: 64
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 54KM wtrysk
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: CC Sporting ComeBack

Pięknie to wygląda, widzę że też zero rdzy i wszystko pięknie wyczyszczone.
Podoba mi się

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo