Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2010-01-16 14:09:05

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Moj czarny cnq:)

Witam. Nie jestem tu nowy ale dopiero teraz prezentuje moje autko:) Z tego co widziałem każdy coś o nim pisze więc ja tez tak zrobię. CC zostało wyprodukowane w 1992 i pojechało do Niemiec stało sobie tam i stało w salonie aż w końcu nie wiem z jakiego powodu wróciło do polski. W 1994 roku zostało zarejestrowane:) Ja samochód kupiłem za symboliczną kwotę od moich rodziców. Jestem jego 4 właściciele licząc razem z moim tatą.
Teraz trochę o silniku:
Pojemność : 899 cm3;
Moc : 39 KM;
Przebieg : 124tys z hakiem.
co do dalszych parametrów to nie wiem co mogę podać... Jeśli jest coś czego nie wiem to może wy mi powiedzie?
Podobno jest na wtrysku ale tego to ja nie jestem pewien...
Zainwestowałem w cc już trochę musiałem naprawić uszczelkę pod głowicą oraz sprzęgło, niedawno także naprawiałem nawiewnice więc nie szarpało mnie tak po kieszeni.
Co do panów do tego cc? To są owszem. Podzieliłem je na 2 kategorie te które mogę zrobić sam lub z małym wkładem finansowym i te na które moje zbierać, zacznę od tych droższych:

1)
-wymienić przeguby z przodu;
-wymienić synchronizator skrzyni biegów oraz łozysko dociskowe;
-wymienić "pająka: na silniku (te takie gumowe przewody);
-kupić nowe opony oraz felgi;
-wypolerować go i zrobić poprawki lakierem;


2)
-wyczyścić  tapicerkę w samochodzie oraz wszytko materiałowe w samochodzie (fotele i obicie drzwi oraz podbitek na suficie i podłogę);
-kopić dywaniki (gumowe lub materiałowe nie wiem jeszcze jakie)
-wymienić radio;
-kopić pokrowce na fotele;
-załatwić zaślepki koło zegara;
-wyminąć licznik na taki z obrotomierzem a jeśli nie będę umiał tego podłączyć to tylko na ten nowszy niż ja mam (i chwiałbym zrobić tak żeby wskazówki były podświetlane na czerwono jak jeden forumowicz tutaj ma);
-(po polerowaniu) odlepić listwy boczne te gumowe wyczyścić je porządnie lub kopic nowe i przykleić  tak jak są ale na razie nie mogę nigdzie takich znaleźć.
-wymienić głośniki z przodu;
-kopić taką półeczkę pod radio. Widziałem to tutaj na forum w paru samochodach wiec może taką znajdę gdzieś.
-wymiana tłumika.
-podświetlanie włącznika świateł.

To chyba tyle jak czegoś nie zapomniałem:) a jak mi coś przyjdzie do głowy to dopisze:) Zaczął bym te prace dużo wcześniej ale miałem dużo innych wydatków więc byłem zadowolony ze cc w ogóle jeździ:)
A oto zdjęcia mojego cnq;)




http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0001.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0002.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0003.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0004-1.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0005.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0006.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0009.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0011.jpg

http://i840.photobucket.com/albums/zz325/Mr_Qba/DSCI0010.jpg

* na zdjęciu z otwartymi drzwiami maska jest uchylona za to na zdjęciu z prawej strony samochodu jest tak cały czas jak widać na zdjęciu. Kiedyś na parkingu pod Auchanem wjechał taki jeep mojemu tacie jak parkował i uciekł ale znaleźli go dzięki kamerą parkingowym. Nalepkę strażaka sam nalepiałem bo jestem w OSP i to moja pasja;) a w tle widać garaż na cc oraz mojego psa:) cc jest trochę brudne jak do zdjęć ale na takiej pogodzie go nie chce myć.

Wiem wiem akumulator to masakra ale to za czasów gdy ja nie byłem jeszcze właścicielem tego samochodu. Nie mam z nim żadnych problemów wiec mimo tego jak wygląda to go nie wymieniam:) Takie pytanie do was jaka to wersja cnq? bo nie mogę go dopasować do żadnej... Macie jakieś propozycje co mógłbym jeszcze zimnic? nie chce tuningować wyglądu ani silnika. Chodzi mi o to żeby wygadał jak nówka i był nie zawodny;)

Offline

 

#2 2010-01-16 14:19:38

eosik
VIP
Skąd: Kłóbka/Lubień Kuj/Włocławek
Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 1988
Silnik / moc / zasilanie: 1242 16vT/1xx/pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Ostrzeżenia: 2

Re: Moj czarny cnq:)

masz wtrysk napewno, bo jest komp... a poza tym ladny jest :0 zadbaj o niego i go dopiesc to bedzie cacy img/smilies/smile


BLACK TURBO Stage I
RED
WHITE

Offline

 

#3 2010-01-16 14:34:07

hektorr
VIP
Skąd: Gliwice
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 1936
Silnik / moc / zasilanie: 1598 / 75 / Pb95
Rok produkcji: 1992
Posiadany pojazd: Opel Vectra

Re: Moj czarny cnq:)

qba_K_K napisał(a):

Witam. Nie jestem tu nowy ale dopiero teraz prezentuje moje autko:) Z tego co widziałem każdy coś o nim pisze więc ja tez tak zrobię. CC zostało wyprodukowane w 1992 i pojechało do Niemiec stało sobie tam i stało w salonie aż w końcu nie wiem z jakiego powodu wróciło do polski. W 1994 roku zostało zarejestrowane:) Ja samochód kupiłem za symboliczną kwotę od moich rodziców. Jestem jego 4 właściciele licząc razem z moim tatą.
Teraz trochę o silniku:
Pojemność : 899 cm3;

a to czasami nie jest 903?

aha... i kópic sie pisze troszku inaczej img/smilies/tongue


Powyższy post wyraża jedynie opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Offline

 

#4 2010-01-16 14:37:54

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

hektorr napisał(a):

a to czasami nie jest 903?

aha... i kópic sie pisze troszku inaczej img/smilies/tongue

lol xD

w dowodzie jest napisane , że 899.

Ostatnio edytowany przez qba_K_K (2010-01-16 14:42:12)

Offline

 

#5 2010-01-16 15:50:52

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1788
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Moj czarny cnq:)

to masz błąd w dowodzie to jest silnik 903 ccm

Offline

 

#6 2010-01-16 16:00:09

MYCHON
Stary wyjadacz
Skąd: Janikowo
Zarejestrowany: 2009-10-07
Posty: 617
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V 90KM BENZYNA
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: było CC

Ostrzeżenia: 1

Re: Moj czarny cnq:)

spoko wozik dopiescic i bedzie niezla furka pozdro i powodzenia w dopieszczaniu


http://img687.imageshack.us/img687/5677/obraz1hg.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Offline

 

#7 2010-01-16 16:07:48

AdamSsS
Stary wyjadacz
Skąd: Tarnów
Zarejestrowany: 2009-11-28
Posty: 833
Silnik / moc / zasilanie: -
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: GS

Re: Moj czarny cnq:)

kolejny black na forum img/smilies/big_smile co o planów to fajne i orginalen nie wielu chce utrzymać cc w orginale img/smilies/smile
co do wersji widzi mi się że to jest wersja S ale ta deska taka jak w sportingu  nie wiem moze to wersja S albo SX na export jakoś tak


Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą

Offline

 

#8 2010-01-16 16:12:53

cube90
Nieźle sie stara
Skąd: ok. Krakowa
Zarejestrowany: 2010-01-02
Posty: 385
Silnik / moc / zasilanie: 1242/?/wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Różowy SX :D

Re: Moj czarny cnq:)

esh czarrny... taki mi sie marzy img/smilies/big_smile

Offline

 

#9 2010-01-16 16:13:05

eosik
VIP
Skąd: Kłóbka/Lubień Kuj/Włocławek
Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 1988
Silnik / moc / zasilanie: 1242 16vT/1xx/pb98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CCS

Ostrzeżenia: 2

Re: Moj czarny cnq:)

deska jest czarna, a w sportingu jest ciemnoszara...


BLACK TURBO Stage I
RED
WHITE

Offline

 

#10 2010-01-16 17:31:01

FAZI05
Stary wyjadacz
Skąd: Piekary Śl.
Zarejestrowany: 2009-10-08
Posty: 510
Silnik / moc / zasilanie: 2000cm3 / 154KM / benzyna
Rok produkcji: 2000
Posiadany pojazd: Fiat Bravo HGT
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

czy mi się wydaje albo masz plastikowe osłony na nadkolach połączone z progami? Bardzo ciekawie to wygląda można to gdzieś kupić? img/smilies/big_smile

Offline

 

#11 2010-01-17 01:02:31

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

AdamSsS napisał(a):

kolejny black na forum img/smilies/big_smile co o planów to fajne i orginalen nie wielu chce utrzymać cc w orginale img/smilies/smile
co do wersji widzi mi się że to jest wersja S ale ta deska taka jak w sportingu  nie wiem moze to wersja S albo SX na export jakoś tak

Hmm. S ale z tego co czytałem to on miał elektryczne szyby... a ja nie mam ale za to mam uchylane z tyłu okna. No marzy mi się taki oryginalny styl:) Nawet jak kiedyś będę zmieniał samochód to cc i tak zostawię jeśli będzie nie zawodny:)

rafal.1105 napisał(a):

to masz błąd w dowodzie to jest silnik 903 ccm

może być błąd w dowodzie? Czyli mam 903ccm oraz 41km?


FAZI05 napisał(a):

czy mi się wydaje albo masz plastikowe osłony na nadkolach połączone z progami? Bardzo ciekawie to wygląda można to gdzieś kupić? img/smilies/big_smile

Tak dokładnie tak jest jak napisałeś:) Nie mam pojęcia czy można to gdzieś kupić cc od zawsze był taki i nic w nim nie modernizowałem:) Jeśli coś takiego napotkam to dam znać:)


W tym świetle nie widać też w jakim stanie jest moja maska i lakier. Miejscami są nanoszone poprawki sprayem.... ale nie widać dopiero jak się przyjrzy. Jednak ja wiem gdzie to i chciałbym się tego pozbyć.

Ostatnio edytowany przez qba_K_K (2010-01-17 01:05:20)

Offline

 

#12 2010-01-17 01:15:14

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1788
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Moj czarny cnq:)

Masz pojemność 903 ccm na wtrysku czyli 39 KM.
Wersje na wtrysku 900 mają 39 KM a na gaźniku mają 41 KM.
Jeśli w dowodzie masz wpisane 899 to jest błąd ale jest to z korzyścią dla Ciebie ponieważ płacisz mniejsze ubezpieczenie OC

Offline

 

#13 2010-01-17 01:17:54

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

rafal.1105 napisał(a):

Masz pojemność 903 ccm na wtrysku czyli 39 KM.
Wersje na wtrysku 900 mają 39 KM a na gaźniku mają 41 KM.
Jeśli w dowodzie masz wpisane 899 to jest błąd ale jest to z korzyścią dla Ciebie ponieważ płacisz mniejsze ubezpieczenie OC

No i takie błędy mi się podobają:) Dzięki wiedziałem że dowiem się czegoś nowego:) a co wersją mojego cc? Czy mogę uznać ze jest to wersja eksportowa i mało kto ma taką?

Offline

 

#14 2010-01-17 01:27:14

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1788
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Moj czarny cnq:)

Owszem wersja S miała elektryczne szyby ale dopiero od 1993 roku...
Powiedz mi czy ten CC był sprowadzony z za granicy???? Bo z tego co widze po twoim opisie było w Polsce a później do Niemiec pojechało... Bo dziwi mnie jedna rzecz w 1992 roku w Polsce te auta wychodziły z napisem FSM a nie FIAT... Dopiero jeśli się nie mylę licencję Fiata ma od 1994 r

Ta półka pod radio to Tunel Środkowy i jest bardzo trudno go dostać....

Ogólnie wersja standardowa... Podobna do mojej  zapraszam na moje CC
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?pid=54072#p54072

Ostatnio edytowany przez rafal.1105 (2010-01-17 01:27:55)

Offline

 

#15 2010-01-17 11:08:36

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

Z tego co wiem on był wyprodukowany i pojechał do Niemiec jako nowy do sprzedania. Stał tam w salonie i nie wiem jakim cudem ale wrócił do polski dopiero tutaj jeździł jako zarejestrowany. Zapomniałem dodać że auto ma blokadę skrzyni biegów (nie wiem czy wszystkie cc to mają) oraz alarm. Ja go zaraz po kupieniu wyłączyłem bo pilot był taki ogromny i nie chciałem go nosić przy kluczach. Z miła chęcią zobaczę:)

Offline

 

#16 2010-01-17 11:19:20

shaffa
Stary wyjadacz
Skąd: Tarnów
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 507
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

Koła są troszkę dziwne , bo nie lubie tych wkładek jasnych do czarnej felgi.
A tak pozatym to autko fajne img/smilies/trink39

Offline

 

#17 2010-01-17 11:41:00

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

Mi się to właśnie podoba:) Jak zacząłem nim jeździć to z przodu w ogolę nie było tych kołpaków. Trudno mi było dostać te małe kołpaki i tak to pomalować:)  Właśnie tego tez nie napisałem. We wrześniu zakonserwowałem felgi i polowałem kołpaki:) Poza tym thx:)

Ostatnio edytowany przez qba_K_K (2010-01-17 11:41:28)

Offline

 

#18 2010-01-17 11:42:51

shaffa
Stary wyjadacz
Skąd: Tarnów
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 507
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16v / Pb95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: CC
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

No bo twoje autko , twoje myśli img/smilies/trink39

Offline

 

#19 2010-01-17 12:32:26

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1788
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Moj czarny cnq:)

hektorr napisał(a):

rafal.1105 napisał(a):

Masz pojemność 903 ccm na wtrysku czyli 39 KM.
Wersje na wtrysku 900 mają 39 KM a na gaźniku mają 41 KM.
Jeśli w dowodzie masz wpisane 899 to jest błąd ale jest to z korzyścią dla Ciebie ponieważ płacisz mniejsze ubezpieczenie OC

bzdury ... różnica mocy to nie z rodzaju zasilania a z pojemności img/smilies/tongue

Nie jest to żadna bzdura kolego......... Bo tak jest z tą mocą!!!!!!!!!!!!!!!

qba_K_K napisał(a):

Z tego co wiem on był wyprodukowany i pojechał do Niemiec jako nowy do sprzedania. Stał tam w salonie i nie wiem jakim cudem ale wrócił do polski dopiero tutaj jeździł jako zarejestrowany. Zapomniałem dodać że auto ma blokadę skrzyni biegów (nie wiem czy wszystkie cc to mają) oraz alarm. Ja go zaraz po kupieniu wyłączyłem bo pilot był taki ogromny i nie chciałem go nosić przy kluczach. Z miła chęcią zobaczę:)

No blokady wszystkie CC akurat nie mają ale chyba rzadko kto z tego korzysta. A alarm chętnie bym zostawił jakbym miał u siebie...

Ostatnio edytowany przez rafal.1105 (2010-01-17 12:34:18)

Offline

 

#20 2010-01-17 12:35:43

qba_K_K
Nieźle sie stara
Skąd: Łodygowice
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 145
Silnik / moc / zasilanie: 903cm3/39/95/98 zimą;)
Rok produkcji: 92/94 pierwsza rejestracja
Posiadany pojazd: cinquecento
Serwis

Re: Moj czarny cnq:)

rafal.1105 napisał(a):

hektorr napisał(a):

rafal.1105 napisał(a):

Masz pojemność 903 ccm na wtrysku czyli 39 KM.
Wersje na wtrysku 900 mają 39 KM a na gaźniku mają 41 KM.
Jeśli w dowodzie masz wpisane 899 to jest błąd ale jest to z korzyścią dla Ciebie ponieważ płacisz mniejsze ubezpieczenie OC

bzdury ... różnica mocy to nie z rodzaju zasilania a z pojemności img/smilies/tongue

Nie jest to żadna bzdura kolego......... Bo tak jest z tą mocą!!!!!!!!!!!!!!!

qba_K_K napisał(a):

Z tego co wiem on był wyprodukowany i pojechał do Niemiec jako nowy do sprzedania. Stał tam w salonie i nie wiem jakim cudem ale wrócił do polski dopiero tutaj jeździł jako zarejestrowany. Zapomniałem dodać że auto ma blokadę skrzyni biegów (nie wiem czy wszystkie cc to mają) oraz alarm. Ja go zaraz po kupieniu wyłączyłem bo pilot był taki ogromny i nie chciałem go nosić przy kluczach. Z miła chęcią zobaczę:)

No blokady wszystkie CC akurat nie mają ale chyba rzadko kto z tego korzysta. A alarm chętnie bym zostawił jakbym miał u siebie...

w końcu kto ma racje? i co jest z moim silnikiem? Jak pod maską mam plakietkę to tez jest napisane 899ccm.

Offline

 

#21 2010-01-17 12:49:40

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1788
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Moj czarny cnq:)

Silniki
704 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie i skrzynią 4-biegową
Dwucylindrowy, rzędowy, leżący, umieszczony podłużnie.
Stosowany dawniej w Cinquecento ED (Economy Drive).

Oznaczenie     170A.000
Średnica cylindra     80 mm
Skok tłoka     70 mm
Pojemność skokowa     704 cm3
Stopień sprężania     9
Ciśnienie spręzania
- nominalne
- minimalne     0,95 do 1,1 MPa
0,7 MPa
Moc maksymalna     23 kW (31 KM) przy 5000 obr/min
Moment maksymalny     52 Nm przy 3000 obr/min

704 cm3 z gaźnikiem sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 4-biegową
Dwucylindrowy, rzędowy, leżący, umieszczony podłużnie.
Stosowany dawniej w Cinquecento ED, a obecnie w Cinquecento Young (w Polsce, bo we Włoszech Young jest teraz wyposażany w silnik 899 cm3).

Oznaczenie     170A.046
Średnica cylindra     80 mm
Skok tłoka     70 mm
Pojemność skokowa     704 cm3
Stopień sprężania     8,85 +/- 0,15
Ciśnienie spręzania
- nominalne
- minimalne     0,95 do 1,1 MPa
0,7 MPa
Moc maksymalna     22 kW (30 KM) przy 5000 obr/min
Moment maksymalny     47 Nm przy 3000 obr/min

903 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie i skrzynią 5-biegową
Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie.
Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento.

Oznaczenie     170A1.000
Średnica cylindra     65 mm
Skok tłoka     68 mm
Pojemność skokowa     903 cm3
Stopień sprężania     9
Ciśnienie spręzania
- nominalne
- minimalne     0,95 do 1,1 MPa
0,7 MPa
Moc maksymalna     30 kW (41 KM) przy 5500 obr/min
Moment maksymalny     65 Nm przy 3000 obr/min

903 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 5-biegową
Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie.
Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento.

Oznaczenie     170A1.046
Średnica cylindra     65 mm
Skok tłoka     68 mm
Pojemność skokowa     903 cm3
Stopień sprężania     8,8
Ciśnienie spręzania
- nominalne
- minimalne     0,95 do 1,1 MPa
0,7 MPa
Moc maksymalna     29 kW (39 KM) przy 5500 obr/min
Moment maksymalny     65 Nm przy 3000 obr/min

899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie i skrzynią 5-biegową
Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie.
Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento.

Oznaczenie     1170A1.000
Średnica cylindra     65 mm
Skok tłoka     67,7 mm
Pojemność skokowa     899 cm3
Stopień sprężania     9
Ciśnienie spręzania
- nominalne
- minimalne     0,95 do 1,1 MPa
0,7 MPa
Moc maksymalna     30 kW (41 KM) przy 5500 obr/min
Moment maksymalny     65 Nm przy 3000 obr/min

899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 5-biegową
Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie.
Stosowany obecnie w modelach Cinquecento S, SX, Suite (Clim) i Soleil oraz w Seicento S, SX i Citymatic

Oznaczenie     1170A1.046
Średnica cylindra     65 mm
Skok tłoka     67,7 mm
Pojemność skokowa     899 cm3
Stopień sprężania     8,8
Ciśnienie spręzania
- nominalne
- minimalne     0,95 do 1,1 MPa
0,7 MPa
Moc maksymalna     29 kW (39 KM) przy 5500 obr/min
Moment maksymalny     65 Nm przy 3000 obr/min

1108 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 5-biegową
Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie.
Stosowany obecnie w Cinquecento Sporting oraz w Seicento Suite i Sporting.

Oznaczenie     176B2.000
Średnica cylindra     70 mm
Skok tłoka     72 mm
Pojemność skokowa     1108 cm3
Stopień sprężania     9,6 +/- 02
Ciśnienie spręzania     1,15 MPa
Moc maksymalna     40 kW (54 KM) przy 5500 obr/min
Moment maksymalny     86 Nm przy 3250 obr/min

1108 cm3 z wielopunktowym wtryskiem.

Oznaczenie     187A1.000
Średnica cylindra     70 mm
Skok tłoka     72 mm
Pojemność skokowa     1108 cm3
Stopień sprężania     9,6
Ciśnienie spręzania     1,15 MPa
Moc maksymalna     40 kW (54 KM) przy 5000 obr/min
Moment maksymalny     88 Nm przy 2750 obr/min


źródło: http://www.cc.iap.pl/index.html?id=3312 … lang_id=PL
na moim CC mam jeszcze wycinek z książki o CC i jest tam wszystko dokładnie opisane

Ostatnio edytowany przez rafal.1105 (2010-01-17 12:52:46)

Offline

 

#22 2010-01-17 12:51:21

Ccento
Nowy
Skąd: Brzeźnica
Zarejestrowany: 2010-01-17
Posty: 3
Silnik / moc / zasilanie: 704 aisan
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cc / Sc

Re: Moj czarny cnq:)

Fajnego masz centaka! pozdrawiam img/smilies/sterb026

Ostatnio edytowany przez Ccento (2010-01-17 12:53:27)

Offline

 

#23 2010-01-17 12:52:26

hektorr
VIP
Skąd: Gliwice
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 1936
Silnik / moc / zasilanie: 1598 / 75 / Pb95
Rok produkcji: 1992
Posiadany pojazd: Opel Vectra

Re: Moj czarny cnq:)

rafal.1105 napisał(a):

Silniki



źródło: http://www.cc.iap.pl/index.html?id=3312 … lang_id=PL
na moim CC mam jeszcze wycinek z książki o CC i jest tam wszystko dokładnie opisane

dobra pokaż ten wycinek z książki bo nie mam zaufania do takich stron img/smilies/tongue


Powyższy post wyraża jedynie opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Offline

 

#24 2010-01-17 12:54:20

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1788
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Moj czarny cnq:)

Trochę nie wyraźne ale doczytać się można

Tak wygląda ilość KM w poszczególnych wersjach CC 0,9

903 ccm na gaźniku ma 41 KM
903 ccm na wtrysku ma 39 KM
899 ccm na gaźniku ma 41 KM
899 ccm na wtrysku ma 39 KM

Tutaj jest wszystko dokładnie opisane:
http://images38.fotosik.pl/237/0ba91b5e7dffbbb4med.jpg

A najlepiej sprawdź ten wycinek w książce Fiat Cinquecento Naprawiam Sam str. 101

hektorr napisał(a):

rafal.1105 napisał(a):

Silniki



źródło: http://www.cc.iap.pl/index.html?id=3312 … lang_id=PL
na moim CC mam jeszcze wycinek z książki o CC i jest tam wszystko dokładnie opisane

dobra pokaż ten wycinek z książki bo nie mam zaufania do takich stron img/smilies/tongue

a po drugie na tą strone nie musisz wchodzić bo to co na niej się znajduje wkleiłem tutaj i wystarczy przeczytać

Ostatnio edytowany przez rafal.1105 (2010-01-17 12:58:08)

Offline

 

#25 2010-01-17 12:56:54

22
Nowy
Zarejestrowany: 2010-01-16
Posty: 1
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: Moj czarny cnq:)

qba_K_K ja w moim CC 0.9i tez mam wpisane w dowodzie 903 ccm a autko jest z końca 1996 r

Na tabliczce jest 899 popytałam kolegi w wyd.komunikacji i stwierdzono że poprostu jest najzwyklejszy błąd popełniony podczas pierwszej rejestracji !!! można to zmienić udając sie do wyd.komu i wypełniając specialny wniosek .... następnie zostajesz skierowany z pismem do okręgowej stacji kontroli pojazdów i tak zostanie dokonana zmiana tzn zostaną zrobione badania i otrzymasz odpowiednie pismo z którym idziesz ponownie do wyd.komu!!!!  i tak na stacji bodajże zapł 60zł plus w wydziale 66zł za wymianę dowodu img/smilies/tongue szczerze ja tego nie zrobiłam i nadal mam wpisane 903....img/smilies/lol

Mój pochodzi z Niemiec z salonu tam kupił go dziadek jako nowego gdyż ponoć były słane na lepszym wyposażeniu  (akumulator,opony,wtrysk,atermiczne przy,szyby,gazowe amorki ) choc mój nie ma c.zam,ani elek.szyb img/smilies/tongue zakup za DM był lepszy i łatwiej dostępniejszy w wersji z  mpi  podobno ....img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez TigerCCgirl (2010-01-17 12:58:29)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo