Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2010-02-16 07:42:33

mario704
Stary wyjadacz
Zarejestrowany: 2009-10-07
Posty: 673
Silnik / moc / zasilanie: 1,1/1,8
Rok produkcji: 98 /92
Posiadany pojazd: CC Sporting/VW Vento

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

to nie jestes na czasie.Bo lepy z cm.pl były dupne te są troche wieksze od złośnika.

Offline

 

#27 2010-02-16 14:58:04

sparco
VIP
Skąd: POLSKA
Zarejestrowany: 2008-05-23
Posty: 1533
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 TDDi / 115/ Diesel
Rok produkcji: 2001
Posiadany pojazd: Ford Mondeo Mk3
Serwis

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

bravo img/smilies/smile

naklejki CC forum  zajmuja  malutenki kawalek szyby  img/smilies/smile

a inne wielgachne  naklejki to Wiocha img/smilies/smile  niestety img/smilies/smile

Offline

 

#28 2010-02-16 22:54:01

piotrek_d89
Nieźle sie stara
Skąd: Kolno / Warszawa
Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 378
Silnik / moc / zasilanie: 704/30KM/Pb95 + LPG
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 704

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Wieś tuning w CC według mnie:

- brewki na przednich lampach i tylnych img/smilies/cool
- pełen pakiet spojlerów połączony z łysymi oponami (może niektórzy uważają, że to slicki xD)
- usuwanie tylnej wycieraczki i spryskiwacza szyby tylnej img/smilies/1087
- niby ksenony img/smilies/sport30
- futerkowe pokrowce
- malowanie kratek nawiewów oraz obudowy zegarów pod kolor nadwozia (i każdy inny) img/smilies/stupid2
- tłumik wystający 20 cm za zderzakiem img/smilies/tongue
- spojlery w połączeniu z kołpakami:D
- dywaniki z ryflowanej blachy
- szałowe nalepki typu Abarth bądź Sporting (ostatnio nawet 1,2 16v) na samochodach z silnikiem 700 i 900 img/smilies/223
- "chromowane" ramki tablic rejestracyjnych

No to chyba takie najważniejsze. Można by jeszcze wymienić wiele. Ale jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. A niektórzy naprawdę mają dziwne img/smilies/lol

Pozdrawiam właścicieli seryjnych CC img/smilies/042

Ostatnio edytowany przez piotrek_d89 (2010-02-16 22:58:23)

Offline

 

#29 2010-02-17 09:54:14

Wojtekl
Nieźle sie stara
Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2009-01-26
Posty: 340
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 54KM / 1.6 100KM
Rok produkcji: 2003 / 2002
Posiadany pojazd: Fiat Panda / Seat Leon

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

piotrek_d89 napisał(a):

Wieś tuning w CC według mnie:

...
- usuwanie tylnej wycieraczki i spryskiwacza szyby tylnej img/smilies/1087
...

Pozdrawiam właścicieli seryjnych CC img/smilies/042

Niektóre wersje CC oryginalnie nie miały już wycieraczki z tyłu, tylko właśnie uszczelke. Tyczy się to przeważnie egzemplarzy z początkowych lat produkcji. Może dodatkowa wycieraczka z tyłu była już w wersji lux? img/smilies/big_smile   
Dołączam się do powyższych pozdrowień.

Offline

 

#30 2010-02-17 10:33:28

dareq
Tuner
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1439
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8V
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CC

Ostrzeżenia: 1

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

piotrek_d89 napisał(a):

- usuwanie tylnej wycieraczki i spryskiwacza szyby tylnej img/smilies/1087

porownaj sobie jak wyglada dobrze zrobiona gladka klapa u mnie czy Zaby a klapa seryjnego auta i dopiero pisz takie rzeczy

Offline

 

#31 2010-02-17 12:11:22

hektorr
VIP
Skąd: Gliwice
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 1936
Silnik / moc / zasilanie: 1598 / 75 / Pb95
Rok produkcji: 1992
Posiadany pojazd: Opel Vectra

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

jacekviola napisał(a):

....zaślepka w tylnej klapie zamiast wycieraczki img/smilies/big_smile

no to tutaj sie łapie pod wieś tuning img/smilies/lol


Powyższy post wyraża jedynie opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.

Offline

 

#32 2010-02-17 18:02:26

piotrek_d89
Nieźle sie stara
Skąd: Kolno / Warszawa
Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 378
Silnik / moc / zasilanie: 704/30KM/Pb95 + LPG
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 704

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

dareq napisał(a):

piotrek_d89 napisał(a):

- usuwanie tylnej wycieraczki i spryskiwacza szyby tylnej img/smilies/1087

porownaj sobie jak wyglada dobrze zrobiona gladka klapa u mnie czy Zaby a klapa seryjnego auta i dopiero pisz takie rzeczy

Będę pisał to co sądzę img/smilies/smile Chcesz mieć bez to miej bez. To jest tylko moja opinia, a widzę,że się urażony poczułeś inaczej byś na to nie reagował. U Ciebie pasuje gładka do stylistyki auta. Ale pomysł o typach co mają seryjne CC i opisują modyfikację usnięcia wycieraczki i zamontowanie czarnej zaślepki. I według nich to tuning. A klapę mają ze znaczkami i zwykłym zamkiem. I jaki to ma sens? img/smilies/big_smile  Bo ja tego nie rozumiem img/smilies/tongue
Ja bym się nigdy tego elementu nie pozbył, bo ma on dla mnie duże znaczenie zwłaszcza w zimie img/smilies/smile Poprostu jest użyteczny.

Wojtekl napisał(a):

Niektóre wersje CC oryginalnie nie miały już wycieraczki z tyłu, tylko właśnie uszczelke. Tyczy się to przeważnie egzemplarzy z początkowych lat produkcji. Może dodatkowa wycieraczka z tyłu była już w wersji lux? img/smilies/big_smile   
Dołączam się do powyższych pozdrowień.

Mam na myśli jedynie tych, którzy mieli seryjną i ją usunęli.

Ostatnio edytowany przez piotrek_d89 (2010-02-17 18:05:37)

Offline

 

#33 2010-02-17 19:15:00

malboro511
Nieźle sie stara
Skąd: Pułtusk
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 203
Silnik / moc / zasilanie: 700/31KM/PB
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: cinquecento

Ostrzeżenia: 1

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Widze że wreszcie naszedł ten tak wiele smieszny i wielki jak jakis ochłap temat jakim jest wiejski tuning.
GRATULACJE POMYSŁU

Zaczerpnę jedynego najmądrzejszego medrca, klanu neostrady, wodza google co to jest wogóle tuning.

Tuning samochodów – z ang. regulacja, strojenie. Wyróżnia się tuning mechaniczny i tuning optyczny

Mówimy o optycznym wiec:

Tuning optyczny

Ma na celu zmianę wyglądu pojazdu, podkreślenie jego wyższych parametrów, a także zaznaczenie indywidualności właściciela i podniesienie komfortu jazdy. Niektóre elementy tuningu mechanicznego są jednocześnie elementami tuningu optycznego (np. alufelgi) albo wręcz nie mają żadnego zauważalnego wpływu na osiągi, stając się jedynie optycznym tuningiem (np. sportowy tłumik wstawiony w miejsce fabrycznego, gdy jego montaż nie wiąże się z tuningiem silnika). Generalnie jednak tuning optyczny jest przeciwieństwem mechanicznego, gdyż albo nie prowadzi do polepszenia osiągów pojazdu, albo wręcz osiągi pogarsza. Przykładem może być montaż różnych „dekoracji” zwiększających opór powietrza lub zastosowanie zbyt dużych felg, a tym samym szerokich opon, do samochodu o słabych osiągach - szerokie opony zwiększają opory ruchu, co przekłada się na dynamikę jazdy, a właściwie jej brak.

Pojęcie tuningu optycznego przyjęło się wśród ludzi, jednak nie jest do końca prawidłowe. Tuning to tylko i wyłącznie dostrajanie i ulepszanie podzespołów, które mają za zadanie wprawiać samochód bądź motocykl w ruch, czyli osiąganie większej prędkości, zwiększenie przyspieszenia, zwiększenie elastyczności silnika. Tuningiem nie jest jednak instalowanie systemów car-audio, instalowanie komponentów, które mają za zadanie zwiększenie atrakcyjności samochodu itp.

„Wiejski tuning” ("Agrotuning")

Złośliwe określenie na bardzo przesadzony lub groteskowy tuning optyczny. Typowe elementy tuningu „wiejskiego” to nalepki mające w zamierzeniu podkreślać walory techniczne pojazdu, który tych walorów w żaden sposób mieć nie może, próby upodobnienia pojazdu (klasy bardzo popularnej) do pojazdów innych marek, stojących dużo wyżej. Jak w przypadku wszystkich pojęć subiektywnych nie ma jednolitej definicji, co jest dobrym tuningiem, a co jest tuningiem wiejskim. Wszystko zależy od posiadanego auta i przede wszystkim od zasobności portfela.

                                                               Moja definicja:

tuning
kazdy wkład w wygląd, ingerencja w oryginalny zestaw jakim jest wyposazony samochód.

wiejski tunig
podobna do wczesniejszej definicji, lecz czesci wykonane sa przez własciciela, przeróbki oryginalnych seryjnych czesci, na te które produkuje firma zajmujaca sie tuningiem. Mozemy nawet powiedziec o brewkach, nałożona na lampy szpachla. Niezapomnijmy o spoilerze zrobionego własnorecznie z aluminium, progi, hm lepiej zostawic rdzę po co zakrywac taki unikat. Kazdy zamomniał o najważniejszym, własnie co to jest, to pyra która przykleiła  sie do koła, przy profesjonalnym drifcie na dziurawych drogach wiejskich, piaskowych, które z znanej swojej aero dynamiki odbiło sie od karoserji i pozostawiło tuningowy kolor, zmieniajac imicz samochodu.

Profesjonalny tuning nawet i fiat 126p
http://c.wrzuta.pl/wm8578/3be69b3f002cd … p%20tuning

http://www.auto-swiat.com.pl/wp-content … tuning.jpg

Tuning Wiejski

http://c.wrzuta.pl/wi6049/c362d7b4001c5 … 20pryszcza

sporo fotek na stronie
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h … 1%26um%3D1


OGÓLNE INFO

wogóle to kto na wsi by tuningował fure, jezeli ich drogi sie nie nadaja do tego, naklejki, spoilery oraz wloty to juz wieksza ingerencja w tuning, Jezeli widze ładnie stuningowane auto, mówie ale zajebista fura, a nie jak wiekszosc z was ale wiocha. Kazdy lubi co inego, powie ze i tez bardzo m sie podoba pieknie odszykowane seryjne fury ale naprawde zadbane. Jezeli ktos kupuje oryginalne tuningowe zderzaki spoiler itd to znaczy ze ma kase oraz chce jezdzic czyms innym niz zwykli dziamgacze.

Nie lubie jak ktos gada głupoty i udaje medrca, pierwsza osoba powie ze to wiocha a reszta nie ma swojego zdania powtarza to samo, masz zdanie to mówisz co ci sie podoba a co nie, co zmienic, co innego wstawic a nie daje swoje dwa słowa jak GANDALF ale wiocha, żuca od razu fachową nazwe tyning dodając do tego miejsce skad pochodzi Wiocha. Nie wiedzac co to wogóle tuning.A według was co to jest tuning? pewnie pojechanie na myjnie i pucu pucu, pomalowanie seryjnych zderzaków pod kolor auta, wylizanie felg itd

WAZNE

kazdy posiadacz tuningowego auta zyskuje na parametrach


zderzaki +25 do aerodynamiki
progi +15 do aerodynamiki
naklejka duża +9 do przyspieszenia
naklejka mała +5 do przyspieszenia
naklejka firmowa malutka +2 do przyspieszenia
wloty powietrza na masce + 21 do siły
wloty powietrza na dach +29 do przyspieszenia
dymione kierunkowskazy +8 do widocznosci
brewki +4 do widocznosci
kołpaki +15 do przyspieszenia
alu felgi + 39 do przyspieszenia
spoiler +41 do predkosci
lusterka od M3 + 22 do przyspieszenia

welurowe dywaniki +15 do wygody
alu dywaniki + 21 do wygody
pokrowce na siedzenia + 37 do wygody















Pozdro

Ostatnio edytowany przez malboro511 (2010-02-17 19:40:10)

Offline

 

#34 2010-02-17 20:01:40

piotrek_d89
Nieźle sie stara
Skąd: Kolno / Warszawa
Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 378
Silnik / moc / zasilanie: 704/30KM/Pb95 + LPG
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 704

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Ciężko mi pojąć tą obszerną wypowiedź. Atakujesz nas za ten temat czy się do nas przyłączasz? Bo wypowiedź brzmi dwuznacznie...
Pucowanie jest cool. Zwłaszcza do podkładu img/smilies/big_smile

Offline

 

#35 2010-02-17 20:40:25

kkrisss
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 356
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Escort, CC 704
Serwis

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

malboro511 napisał(a):

...

Cenka opada


Posiadaczy telefonów marki SAMSUNG zapraszam na wciąż rodzącą się stronę: http://samsung-serwis.cba.pl

Offline

 

#36 2010-02-17 20:40:37

malboro511
Nieźle sie stara
Skąd: Pułtusk
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 203
Silnik / moc / zasilanie: 700/31KM/PB
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: cinquecento

Ostrzeżenia: 1

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Wytłumaczyłem co to jest tuning i tuning wiejski, opinia internetowa oraz moja, ja lubie seryjne auta chodzi mi o zajeb. zadbane jak nówka, oraz tuning, nawet ostry tylko żeby był ładny a nie przesadzony, słowo wiocha mi nie pasuje. pozdro

Offline

 

#37 2010-02-17 21:03:49

piotrek_d89
Nieźle sie stara
Skąd: Kolno / Warszawa
Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 378
Silnik / moc / zasilanie: 704/30KM/Pb95 + LPG
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 704

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Ja również nie popieram nazwy z przymiotnikiem "wiejski". Ale jak już się tak przyjęło to już to tak funkcjonuje...
Bo niestety sformułowanie "wiejski tuning" ma wymiar negatywny, więc jest niejako obelgą dla społeczności wsi img/smilies/hmm

Ostatnio edytowany przez piotrek_d89 (2010-02-17 21:04:20)

Offline

 

#38 2010-02-18 08:01:15

kkrisss
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 356
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/pb95
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Ford Escort, CC 704
Serwis

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

piotrek_d89 napisał(a):

Ja również nie popieram nazwy z przymiotnikiem "wiejski". Ale jak już się tak przyjęło to już to tak funkcjonuje...
Bo niestety sformułowanie "wiejski tuning" ma wymiar negatywny, więc jest niejako obelgą dla społeczności wsi img/smilies/hmm

Masz rację, ale mam rodzinę na wsi i w ich społeczności też rozróżniają tuning z klasą i wiejski tuning, polegającym na przykręcaniu i przyklejaniu do samochodu tego co wpadnie w ręce (nieważne czy to tłumik od ciągnika, czy heder od kombajnu img/smilies/smile).
Na wsi jest trochę inne podejście do tych spraw (wiadomo gdzie jest granica tuningu i żartu).

Ostatnio edytowany przez kkrisss (2010-02-18 08:02:25)


Posiadaczy telefonów marki SAMSUNG zapraszam na wciąż rodzącą się stronę: http://samsung-serwis.cba.pl

Offline

 

#39 2010-05-10 18:43:53

Jacek
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-04-28
Posty: 315
Silnik / moc / zasilanie: 900
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Czarne Tse Tse

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Tuning "miejski" img/smilies/stupid2 po poznańsku...

http://www.fotoload.pl/123aa2/cd5397805e631852c9125921841e6f9811691_min.jpg

http://www.fotoload.pl/123aa26/0a834aebeb8d8565335fe65d7cc79a40572_min.jpg

http://www.fotoload.pl/123aa5/294c6533ced5649a71a5f3cba385cf7913757_min.jpg

http://www.fotoload.pl/123aa14/d38169e1e7c54fbccbf7a94311c29b161844_min.jpg

Jakość słaba, bo słabym telefonem img/smilies/wink


Bardzo Mały Wóz
Tse Tse

http://www.motostat.pl/user_images/22578/icon3.png

Offline

 

#40 2010-05-10 18:56:59

cris420
VIP
Skąd: Wadowice
Zarejestrowany: 2009-06-18
Posty: 1204
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/Pb | 1200 8v/75/Pb
Rok produkcji: 1998/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Blu Capri / Punto ELX

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Ciekawe co właściciel widzi fajnego w tym fordzie...img/smilies/hmm

Offline

 

#41 2010-05-10 19:04:03

dhteam
VIP
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 1236
Silnik / moc / zasilanie: 1.9|ON
Rok produkcji: 2003
Posiadany pojazd: AR 156

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Chyba w tym mitsubishi ;P


Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Offline

 

#42 2010-05-10 19:07:03

Ptk90
Nieźle sie stara
Skąd: Zawoja
Zarejestrowany: 2010-01-17
Posty: 183
Silnik / moc / zasilanie: 700 / 31km / benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

cz to na wsi czy to w miescie wszedzie widac dokola wiejskiee samochody img/smilies/wink i niech ma jeden z drugim to tamto co mi do tego ;d wazne ze ja nie mam i nie musze sie wstydzic za swoje auto i swoja glupote:)

Offline

 

#43 2010-05-10 19:18:08

66
Nowy
Zarejestrowany: 2009-10-22
Posty: 6
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 1

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

ja bym wstydził się do takiego wsiadać img/smilies/wink

Offline

 

#44 2010-05-10 19:19:12

wyguh
VIP
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2009-08-04
Posty: 1612
Silnik / moc / zasilanie: 1.8/133/LPG
Rok produkcji: 2003
Posiadany pojazd: Stilo MW/Galaxy

Ostrzeżenia: 3

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

to nie jest Ford! To Mitsubishi Galant chyba...

moim zdaniem do bardzo zależy od konkretnego modelu marki, a nie do kazdego auta... kazdy z nas ma niespelnione marzenia i nie widze nic zlego w Kadecie z toną szpachli bo nie zawsze to musi byc wies, niektorzy robia to ze smakiem...

np. w niektorych samochodach jak Rolls - Royce Phantom lub teraz juz nawet 126p kazda ingerencja w zewnetrznosc jest moim zdaniem wsia, ale z kolei w fiacie CC swiat przerobek stoi otworem (narazie) bo mozna zmienic od kierunkow na biale i podkladke pod zderzak po cale auto jak ma np. dareq

wieś tuning to bardzo ogolne pojecie... jesli ogladaliscie film AUTOBAHNRASER (w Pl jako BEZ LIMITU) to tam tez bylo na tych zlotach duzo aut, ktore uznalibysmy za "Wsiowe" ale to jest to piekno...

powracajac jeszcze co do Fiata CC - narazie to dosyc mlode auto i kazdemu (noo prawie) bardziej podoba sie autko po drobnym tuningu (kierunki, dokladka, czarne wnetrze itp felgi jakies) ale za pare lat to autko bedzie kultowe jak 126p (co slusznie od paru lat prubuje zauwazyc Bartek_88LM) i teraz chcialem zaczac nowy watek co to malego fiata:

jeszcze niedawno przeciez tuning 126p byl podstawa, czesto podobal sie wielu fanom, ale teraz kazdy uzna, ze pomaranczowe kierunki w 126p sa ladniejsze niz te biale, ze elegant mimo wyposazenia rdzewieje bardziej niz maska dhteam'a itp. to samo moze byc z CC (kierunki img/smilies/wink mimo, ze narazie wole biale do cc)... ludzie nie szukaja juz nowszego, lepszego malucha, tylko starego, (z '73 roku to szczyt marzen wielu kolekcjonerow, takich juz nie ma) z silnikiem 600 cm2...

wiec podsumowaniem mojego wykladziku bedzie to, ze DO KAZDEGO MODELU TRZEBA PODEJSC INDYWIDUALNIE !!!

Ostatnio edytowany przez wyguh (2010-05-10 19:20:16)

Offline

 

#45 2010-05-10 19:46:01

justi
VIP
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Zarejestrowany: 2010-04-11
Posty: 2075
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/bp
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

najlepszy tuning kupcie se naklejke forum he

Offline

 

#46 2010-05-10 19:46:07

cris420
VIP
Skąd: Wadowice
Zarejestrowany: 2009-06-18
Posty: 1204
Silnik / moc / zasilanie: 704/31/Pb | 1200 8v/75/Pb
Rok produkcji: 1998/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento Blu Capri / Punto ELX

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

wyguh napisał(a):

to nie jest Ford! To Mitsubishi Galant chyba...

[/b]

Sorka, pomyliłem się.

Offline

 

#47 2010-05-10 19:57:10

Jacek
Nieźle sie stara
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-04-28
Posty: 315
Silnik / moc / zasilanie: 900
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Czarne Tse Tse

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

Niekoniecznie musi to być Mitsubishi. img/smilies/wink

Czy to jest BMW? img/smilies/wink

http://www.fotoload.pl/123aa15/c40c1169883bbd722f42d34a9d1da5f75691_min.jpeg


Bardzo Mały Wóz
Tse Tse

http://www.motostat.pl/user_images/22578/icon3.png

Offline

 

#48 2010-05-10 20:52:46

sparco
VIP
Skąd: POLSKA
Zarejestrowany: 2008-05-23
Posty: 1533
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 TDDi / 115/ Diesel
Rok produkcji: 2001
Posiadany pojazd: Ford Mondeo Mk3
Serwis

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

jest to
Honda Odysse
http://www.fotoload.pl/123aa15/c40c1169883bbd722f42d34a9d1da5f75691.jpeg
http://beangarage.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/jdmhondaodyssey-400x240.jpg

potuningowana  na  BETKE
http://beangarage.com/blog/bmw-van/   [b] tutaj link potwierdzajacy img/smilies/smile


Przedni Face lift zaczerpniety z   [/b]  img/smilies/stupid2 img/smilies/stupid2
http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2009/02/bmw_m3_e92_by_hartge1.jpg
prosze popatrzec

Ostatnio edytowany przez sparco (2010-05-10 20:55:40)

Offline

 

#49 2010-05-10 21:52:48

justi
VIP
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Zarejestrowany: 2010-04-11
Posty: 2075
Silnik / moc / zasilanie: 1108/54/bp
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

ale krowy he

Offline

 

#50 2010-06-06 09:55:33

jacekviola
VIP
Skąd: Knurów / Zabrze
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 3811
Silnik / moc / zasilanie: ON / ON
Rok produkcji: 2007 / 2004
Posiadany pojazd: VW Golf V Variant / mercedes w168

Ostrzeżenia: 2

Re: Klub | Stop Wies Tuningowi|

a propos wiochy....wczoraj spotkany w czasie wycieczki rowerowej:

http://i798.photobucket.com/albums/yy266/coderiese/nastepne/DSC00004Small.jpg
http://i798.photobucket.com/albums/yy266/coderiese/nastepne/DSC00005Small.jpg

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo