Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->
Zdjęcia waszych aut na NK Kliknij ->

#1 2010-06-28 01:23:01

lipa19922
Nowy
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2010-01-19
Posty: 65
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 103km TURBO
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Witam
Po odpaleniu samochodu przez jakies 10km jest wporządku a póżniej gdy otwieram maskę i odkręcam korek od zbiorniczka leci dużo pary i bąbluje woda.na wolnych obrotach nie dziala ogrzewanie.wydaje mi się ze to pompa wody.proszę o pomoc

Offline

 

#2 2010-06-28 09:03:30

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1783
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Jak nie działa Ci ogrzewanie to bardziej stawiałbym na termostat i nigdy nie otwiera się zbiorniczka gdy silnik jest nagrzany ponieważ zawsze będzie tam ciśnienie oraz para ponieważ płyn chłodniczy się nagrzewa. A po drugie odkręcanie grozi poparzeniem lub nawet wywaleniem UPG.

Offline

 

#3 2010-06-28 10:13:25

sparco
VIP
Skąd: POLSKA
Zarejestrowany: 2008-05-23
Posty: 1531
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 TDDi / 115/ Diesel
Rok produkcji: 2001
Posiadany pojazd: Ford Mondeo Mk3
Serwis

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

rafal napisał(a):

wywaleniem UPG.

pis znormalnie , nie kazdy wie ze chodzi i Uszczelke pod głowica


a co do otwierania to nigdy sie nie otwiera zbiorniczka img/smilies/1087


Moje Imie Paweł

kom. PLUS 507-627-071

Offline

 

#4 2010-06-28 15:27:21

lipa19922
Nowy
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2010-01-19
Posty: 65
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 103km TURBO
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

niestety okazało się ze pompa wody poszła i uszczelka tez.czy macie moze jakies wskazówki jak to wymienic?

Offline

 

#5 2010-06-28 16:02:06

Artur_z1112
Nieźle sie stara
Skąd: Płock/Sierpc
Zarejestrowany: 2010-03-14
Posty: 126
Silnik / moc / zasilanie: 1.0 LPG
Rok produkcji: 19**
Posiadany pojazd: Fiat Uno

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Uszczelkę to zciągasz głowicę, dobrze jest splanowac bo jak tak długo jeżdzisz z tym to pewnie trzeba. Masz 900 więc możesz się pokusic sam to zrobic bo w 700 za nisko jest głowica hehe.

Offline

 

#6 2010-07-02 21:55:37

BoBLaS
Nowy
Zarejestrowany: 2009-06-18
Posty: 21
Silnik / moc / zasilanie: 700/31/FOS
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: CC 700

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

No kolego co z tego że w 700 jest nisko głowica ??? Budowa tego silnika jest o wiele prostsza niż 900 więc nie mów takich głupot ... sam sobie w swoim wymieniałem uszczelkę i rozłożenie i złożenie do kupy to w sumie ok 4 do 5 godz spokojnej roboty ... tylko trzeba mieć do tego trochę drygu img/smilies/smile

Offline

 

#7 2010-07-02 22:02:31

Raceking1
VIP
Skąd: Gryfów Śl./Kalisz
Zarejestrowany: 2009-12-16
Posty: 2015
Silnik / moc / zasilanie: 903cm/41KM/1.6 16V/105KM
Rok produkcji: 1993/1997
Posiadany pojazd: Cinquecento/Opel Astra F

Ostrzeżenia: 2

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

BoBLaS ale dla kogoś kto ni zna się tak dobrze jak Ty, to może być to problem, do prostych i przyjemnych czynności to nie należy, bo zmieniałem już pare UPG w 700...

Offline

 

#8 2010-07-03 13:29:18

bronisz89
Stary wyjadacz
Skąd: Konin/Ślesin/ WLKP
Zarejestrowany: 2009-08-14
Posty: 900
Silnik / moc / zasilanie: 704 / 31 KM / Pb 95
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Fiat CC
Serwis

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

I do tego w 900 masz łańcuszek tak jak w 700, to nie trzeba się bawić z ustawianiem rozrządu przy zdjęciu głowicy


Pasja i Miłość Tworzenia
http://img.userbars.pl/167/33365.png

http://img62.imageshack.us/img62/2599/ddawid.png

Offline

 

#9 2010-07-03 13:49:22

rafal.1105
VIP
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 1783
Silnik / moc / zasilanie: 2,0 dm3 - 131 KM - PB95+LPG
Rok produkcji: 1999
Posiadany pojazd: Focus

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

sparco napisał(a):

rafal napisał(a):

wywaleniem UPG.

pis znormalnie , nie kazdy wie ze chodzi i Uszczelke pod głowica


a co do otwierania to nigdy sie nie otwiera zbiorniczka img/smilies/1087

Nie mów że nigdy bo się otwiera na zimnym silniku img/smilies/tongueimg/smilies/tongueimg/smilies/tongueimg/smilies/tongue

Offline

 

#10 2010-07-03 15:14:27

sparco
VIP
Skąd: POLSKA
Zarejestrowany: 2008-05-23
Posty: 1531
Silnik / moc / zasilanie: 2.0 TDDi / 115/ Diesel
Rok produkcji: 2001
Posiadany pojazd: Ford Mondeo Mk3
Serwis

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Chopie.. daruj sobie łapanie za słowka.


Moje Imie Paweł

kom. PLUS 507-627-071

Offline

 

#11 2010-07-17 00:15:42

lipa19922
Nowy
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2010-01-19
Posty: 65
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 103km TURBO
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

uszczelka wymieniona i smiga jakos img/smilies/smile

Offline

 

#12 2010-12-12 20:44:51

melmax
Nowy
Skąd: Zabrze
Zarejestrowany: 2010-07-01
Posty: 45
Silnik / moc / zasilanie: 700 31 KM benzyna FOS
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Wczoraj zmieniłem uszczelkę pod głowicą i resztę uszczelek z tym związanych. Zmieniłem również korek ze zbiornika wyrównawczego z czego w sklepie sprzedał mi niby do CC z oznaczeniem 1,4. Czy to oznacza ciśnienie otwarcia korka?
W jednych postach piszecie iż twarde węże i ciśnienie w zbiorniczku oznaczają uszkodzoną uszczelkę pod głowicą ,a w innych że to normalne że jest ciśnienie w zbiorniczku. Wnioskuję że jeżeli korek upuszcza ciśnienie załóżmy przy 1,4 to w zbiorniczku wytworzy się ciśnienie tyć mniejsze od 1,4 i będzie się takie utrzymywać ,a co za tym idzie węże będą twarde.
Piszę to wszystko dlatego że przed zmianą uszczelki pod głowicą i korka nie miałem żadnego ciśnienia w zbiorniczku. Boję się że może zrobiłem coś nie tak przy zmianie uszczelki ale postępowałem zgodnie z instrukcją.
Proszę o jakieś sugestie w tej sprawie i z góry dziękuję.

Aha...Wymieniłem też nagrzewnicę bo ciekła...czy to też może mieć jakiś związek z ciśnieniem w zbiorniczku?

Offline

 

#13 2011-03-04 16:01:11

Brutal123
Nieźle sie stara
Skąd: łódzkie
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 246
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 / 55/PB95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: ccs

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Sprecyzuj co to znaczy że ci wywala płyn przewodem do odpowietrzania . Może ciśnienie jest dobre tylko przewód masz przetarty ?

Offline

 

#14 2011-03-04 16:24:20

Brutal123
Nieźle sie stara
Skąd: łódzkie
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 246
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 / 55/PB95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: ccs

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

No to chyba ktoś się nie przyłożył  do tego remontu  .

Offline

 

#15 2011-03-04 16:37:59

Brutal123
Nieźle sie stara
Skąd: łódzkie
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 246
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 / 55/PB95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: ccs

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

UPG

Offline

 

#16 2011-03-04 16:51:59

mateo91
Stary wyjadacz
Zarejestrowany: 2010-06-06
Posty: 899
Silnik / moc / zasilanie: 700cm3, bezołowiowo/gazowo 899cm3, bezołowiowo
Rok produkcji: 1996/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento R.I.P.o.7l i o.9l

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

Kolego, jak ci się chce, wywal termostat, tylko niczego nie popsuj img/smilies/smile

załóż samą obudowę, odpowietrz go i jeździj, zobacz czy nadal będziesz miał te same objawy img/smilies/tongue


By poczuć to...raz a dobrze i pragnąc tego co chwile.

Offline

 

#17 2011-03-09 22:31:00

mateo91
Stary wyjadacz
Zarejestrowany: 2010-06-06
Posty: 899
Silnik / moc / zasilanie: 700cm3, bezołowiowo/gazowo 899cm3, bezołowiowo
Rok produkcji: 1996/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento R.I.P.o.7l i o.9l

Re: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i uciekający płyn.pomocy!

wywalając termostat, zobaczysz czy nadal będą te objawy czy nie, ponieważ ja miałem podobne objawy, termostat mi nie otwierał i dupa....dwa nowe temosie były wadliwe ;P


By poczuć to...raz a dobrze i pragnąc tego co chwile.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo