Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2008-10-23 02:08:54

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Głowica + obróbka

Słuchajcie mam możliwość splanowania głowicy za 3-dyszki img/smilies/big_smile w moim sprzeciorze i bardzo mnie kusi zeby to zrobic poniewaz z tego co wyczytalem takie planowanie zwiekszy kompresje a co za tym idzie troszkie podniesie moc CC ale nie osiagnie sie tego samym planowaniem dopiero po wypolerowaniu kanałow dolotowych, wydechowych itd itp czyli kompletna odbróbka głowicy mam takie pytanie wie ktos jak sie do tego zabrac img/smilies/1087 ? ile by mi to zajelo czasu niestety prace w tygodniu odpadaja poniewaz dojezdzam nim do sql a takze wieczorami odbieram matke z pracy w gre wchodzi tylko weekend no i wieczor piatkowy img/smilies/wink co mi bd potrzebne (z tego co wiem najlepszy bylby dremel ale wiertarka powinna wystrczyc?)? całosc zwienczyl by filtr stozkowy img/smilies/big_smile a takze myslalem o tym czy mozna by wypolerowac rowniez kolektor "zeliwny" (niestety narazie mnie nie stac na spawanie rurowego) mozna by cos takiego zrobic?

PZDR. 900 power img/smilies/lol


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#2 2008-10-23 08:52:33

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

weekend ci nie wystarczy, jesli robisz to pierwszy raz to najpierw pozbieraj materialy o tym, bardzo latwo jest popsuc, a bardzo trudno dobrze wykonac...

Ostatnio edytowany przez sav88 (2008-10-23 08:53:39)

Offline

 

#3 2008-10-28 20:27:19

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

mógłby się ktoś jeszcze na ten temat wypowiedzieć img/smilies/big_smile sav88 właśnie szukam ale nie wiem albo jestem ograniczony albo info o tym jak  ot zrobic nie ma w necie img/smilies/lol


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#4 2008-10-29 07:56:12

Waldi_L_N
Nowy
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-09-12
Posty: 18
Silnik / moc / zasilanie: 700/pińćset/benia
Rok produkcji: '92
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

To niezwykle kosztowna operacja w Twoim przypadku. Dobry obyczaj nakazuje przy każdym zwaleniu głowicy wymianę kompletu uszczelek. A polerowanie "po kawałku i zakładanie na auto??? Wypolerujesz kanał wydechowy, potem go zasyfisz spalinami, potem wypolerujesz, zasyfisz....
Albo zrób raz całość, albo nie rób.
Bo to trochę wygląda jak seks na raty, 3 X w tą i z powrotem, do domu, na zajutrz 3x, do domu... No chyba że ktoś jest niezwykle szybki img/smilies/wink
Co do stożka w tym poważnym przedsięwzięciu
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=357
To w dziale tuningu jest jakieś 5 tematów niżej
Polerka jest opisana na wielu forach.

Ostatnio edytowany przez Waldi_L_N (2008-10-29 07:56:53)

Offline

 

#5 2008-11-18 15:11:31

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

słuchajcie mam okazje kupić głowice z SC (powiększone kanały wydechowe i przepolerowane, splanowana o 2mm. Przejeździła ok. 20kkm właściciel  kupił ją prawie nówkę. Chce za nią 80 pln do negocjacji) co wy na to?? opłaca się jeszcze musze go dokladnie wypytac co i jak no i oczywiscie jakies fotki zeby mi dał img/smilies/wink a chce ja sprzedać bo bd montowal 1.2


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#6 2008-11-18 16:44:07

zeus
Nowy
Zarejestrowany: 2008-11-17
Posty: 6
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: cc 899

Re: Głowica + obróbka

Co do całego procederu,z konieczności raczej głowica była zdejmowana już ze 2 razy w swoim życiu,bo od gazu uszczelka była wymieniana,no i planowanie,uszczelnianie itd,wcale to nie takie tanie.i ja tam różnicy nie zauważyłem,ba,auta 120k/h to max,ale to dlatego ze od gazu,i w moim przypadku rozebranie było koniecznością.

Offline

 

#7 2008-11-20 22:49:54

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

120? moja cc wyciaga 145... ale licznikowe pewni prawdziwe to kolo 130... 900 to nawet kolo 160 licznikowych... ccs nawet kolo 190-200 ze wskazanim na kolo (tez licznikowe)

Offline

 

#8 2008-11-20 22:59:34

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

to jak doradzi mi ktos..?? czy wogole bd ona pasowac... cala jest spolerowana co sie tylko dalo


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#9 2008-11-20 23:00:39

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Głowica + obróbka

sav88 napisał(a):

120? moja cc wyciaga 145... ale licznikowe pewni prawdziwe to kolo 130... 900 to nawet kolo 160 licznikowych... ccs nawet kolo 190-200 ze wskazanim na kolo (tez licznikowe)

Takie osiągnięcia to chyba tylko z chipami z allegro ...no tymi za 10 zł img/smilies/tongue

A tak poważnie to takie wskazania to tylko chyba przy spier**lonym prędkościomierzu są mozliwe (nie mówiąc już o tym,że CCs ma budzik do 180)


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#10 2008-11-20 23:12:49

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

nie mowie o zarżniętych jednostkach, moze z ccs przesadzilem o 10 km ale licznikowo tyle wyciagaj... jak atos (1.0) mojego ojca poszukaj sobie fotek, wyciaga ~165 co prawda licznikowe ale 150 pewnie bedzie... co przy jego gabarytach jest wynikiem conajmniej przyznoitym, aha jest jeszcze zagazowany... a jesli tobie nie podciaga do podobnych predkosci to swiadczy o stanie motoru

Offline

 

#11 2008-11-21 10:44:47

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Głowica + obróbka

Katalogowe prędkości maxymalne CC z silnikami 700,900,1100 to kolejno 126,140 i 150 km/h.W rzeczywistości faktycznie jest trochę lepiej,ale też bym nie przesadzał.No i co ma do silnika fiatowskiego silnik hyundaia?Silnik a silnik to różnica.Do tego przełożenia skrzyni...także wiesz.Są przcież silniki co z litra mają powyciągane po 100 KM (weźmy Honde Civic VTi 1.6 DOHC,która do setki ma tam w granicach 7 sek.,czy to oznacza,że Fiat np Bravo z silnikiem 1.6 również będzie miał takie osiągi?Oczywiście,że nie.).Tymbardziej,że silnik 700 to przestarzała konstrukcja fiatowska,tylko lekko zmodyfikowana.Biorąc pod uwagę lata,które minęły od wyjechania naszych samochodów z fabryk,do dnia dzisiejszego,to również nie ma co oczekiwać cudów.Poza tym CC to nie Ferrari itrzeba się cieszyć raczej tym,że ma się czym dojechać z punktu A do punktu B i że na głowę nie kapie i nie trzeba marznąć po przystankach.A to,że jednemu pojedzie 120,a drugiemu 130 to żaden problem.Ani jedna prędkość nie jest żadnym osiągnięceim ani druga,już nie mówie o bezpieczeństwie przy takich prędkościach w tym autku.Poza tym co to za osiągnięcie,skoro na to potrzeba kilka kilometrów równej drogi,a człowiek w porządnej furze wyprzedza nas na 3 biegu.
Pozdrawiam


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#12 2008-11-21 15:21:54

zeus
Nowy
Zarejestrowany: 2008-11-17
Posty: 6
Silnik / moc / zasilanie: 899
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: cc 899

Re: Głowica + obróbka

b_giant napisał(a):

A to,że jednemu pojedzie 120,a drugiemu 130 to żaden problem.Ani jedna prędkość nie jest żadnym osiągnięceim ani druga,już nie mówie o bezpieczeństwie przy takich prędkościach w tym autku.Poza tym co to za osiągnięcie,skoro na to potrzeba kilka kilometrów równej drogi,a człowiek w porządnej furze wyprzedza nas na 3 biegu.

Nie potrzebuje wielkich osiągów,może być i 120,tylko żeby dało się sprawnie autobus wyprzedzić;)

Offline

 

#13 2008-11-21 15:34:36

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

troche nie w tą strone co trzeba w temacie polecieliscie img/smilies/hmm a mi tylko chodzi o jakas dobra rade..fakty itp itd


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#14 2008-11-21 15:45:50

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Głowica + obróbka

kiero napisał(a):

troche nie w tą strone co trzeba w temacie polecieliscie img/smilies/hmm a mi tylko chodzi o jakas dobra rade..fakty itp itd

Jeśli mogę Ci coś doradzić,to wejdź na centomania.com i na tamto forum.Tam chłopaki kombinują właśnię w stronę zrobienia z Cinquecento Ferrari,to myślę,że więcej się dowiesz img/smilies/wink
Pozdrawiam


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#15 2008-11-21 15:48:23

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

b_giant napisał(a):

Katalogowe prędkości maxymalne CC z silnikami 700,900,1100 to kolejno 126,140 i 150 km/h.W rzeczywistości faktycznie jest trochę lepiej,ale też bym nie przesadzał.No i co ma do silnika fiatowskiego silnik hyundaia?Silnik a silnik to różnica.Do tego przełożenia skrzyni...także wiesz.Są przcież silniki co z litra mają powyciągane po 100 KM (weźmy Honde Civic VTi 1.6 DOHC,która do setki ma tam w granicach 7 sek.,czy to oznacza,że Fiat np Bravo z silnikiem 1.6 również będzie miał takie osiągi?Oczywiście,że nie.).Tymbardziej,że silnik 700 to przestarzała konstrukcja fiatowska,tylko lekko zmodyfikowana.Biorąc pod uwagę lata,które minęły od wyjechania naszych samochodów z fabryk,do dnia dzisiejszego,to również nie ma co oczekiwać cudów.Poza tym CC to nie Ferrari itrzeba się cieszyć raczej tym,że ma się czym dojechać z punktu A do punktu B i że na głowę nie kapie i nie trzeba marznąć po przystankach.A to,że jednemu pojedzie 120,a drugiemu 130 to żaden problem.Ani jedna prędkość nie jest żadnym osiągnięceim ani druga,już nie mówie o bezpieczeństwie przy takich prędkościach w tym autku.Poza tym co to za osiągnięcie,skoro na to potrzeba kilka kilometrów równej drogi,a człowiek w porządnej furze wyprzedza nas na 3 biegu.
Pozdrawiam

ja nie porownuje  sportowych auto (jakim nie watpliwie jest honda) do zwyklych aut (jakim jest brava) hyunday to ta sama polka, ta sama pojemnosc, ta sama moc... mowie tylko o realistycznych wynikach, dla przykladu matiz tez potarfi wyciagnac 150 (mierzone gpsem)... chodz jest to krotka skrzynia i dochodzi do odciecia na 5 biegu, szczerze to zadne auto do segmntu c wlaacznie nie jest zbyt bezpieczne powyzej 100km\h, niby czemu testy zderzeniowe sa przep[rowadzan przy 50km\h? tak samo nie pisze o tym ze ktos mnie wyprzedzi na 3 biegu... tylko o predkosci maksymalnej auta z danym silnikiem, i nie wpisalem ze rozpedzalem sie na kretej ulicze z krotkimi prostymi img/smilies/wink

Offline

 

#16 2008-11-21 15:49:36

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

b_giant napisał(a):

kiero napisał(a):

troche nie w tą strone co trzeba w temacie polecieliscie img/smilies/hmm a mi tylko chodzi o jakas dobra rade..fakty itp itd

Jeśli mogę Ci coś doradzić,to wejdź na centomania.com i na tamto forum.Tam chłopaki kombinują właśnię w stronę zrobienia z Cinquecento Ferrari,to myślę,że więcej się dowiesz img/smilies/wink
Pozdrawiam

pisalem ze nie porzezbi glowicy w weekend a co do centomani to dobra rada...

Offline

 

#17 2008-11-21 17:01:29

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

sav88 napisał(a):

b_giant napisał(a):

kiero napisał(a):

troche nie w tą strone co trzeba w temacie polecieliscie img/smilies/hmm a mi tylko chodzi o jakas dobra rade..fakty itp itd

Jeśli mogę Ci coś doradzić,to wejdź na centomania.com i na tamto forum.Tam chłopaki kombinują właśnię w stronę zrobienia z Cinquecento Ferrari,to myślę,że więcej się dowiesz img/smilies/wink
Pozdrawiam

pisalem ze nie porzezbi glowicy w weekend a co do centomani to dobra rada...

nie chce rzeźbić pisałem ze mam oferte zakupy takiej gliwcy po planowaniu i polerce


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#18 2008-11-21 17:08:08

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

kiero napisał(a):

sav88 napisał(a):

b_giant napisał(a):


Jeśli mogę Ci coś doradzić,to wejdź na centomania.com i na tamto forum.Tam chłopaki kombinują właśnię w stronę zrobienia z Cinquecento Ferrari,to myślę,że więcej się dowiesz img/smilies/wink
Pozdrawiam

pisalem ze nie porzezbi glowicy w weekend a co do centomani to dobra rada...

nie chce rzeźbić pisałem ze mam oferte zakupy takiej gliwcy po planowaniu i polerce

a to sorry napoczatku pisales o tym rzezbiebiu, przeoczylem posta o glowicy.. nie na 100% ale chyba nie popodejdzie, ty masz ten starszy silmnik na gazniku (903cm3) ten nowszy (899cm3) jest chyba do dzis w w 600-kach montowany, spytaj na auto kaciku czy podejdzie pod twoj silnik

Offline

 

#19 2008-11-21 21:23:15

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

kurde to się załamałem troszke.. img/smilies/hmm facet mi napisał własnie ze gadał z mechanikiem i w tej głowicy by czegoś brakował (kanały jakiegos czy czegos tam img/smilies/tongue ) także nici z zakupu.. a już myślalem ze troszke mocy z BS bym wyciagnął img/smilies/smile no ale w nagrode za to że jestem dzielny i sie nie rozpłakalem po tej info. kupie sobie filterek i wydech od DF heh.. i może kolektor wypoleruje?? zawsze cos tam chyba da... jak zrobie dolot jak sie nalezy tzn policze wszystko dokladnie to ok 3km powinno dac według wykresów co prawda na dolocie Yankowym


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#20 2008-11-21 21:52:21

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

kiero napisał(a):

kurde to się załamałem troszke.. img/smilies/hmm facet mi napisał własnie ze gadał z mechanikiem i w tej głowicy by czegoś brakował (kanały jakiegos czy czegos tam img/smilies/tongue ) także nici z zakupu.. a już myślalem ze troszke mocy z BS bym wyciagnął img/smilies/smile no ale w nagrode za to że jestem dzielny i sie nie rozpłakalem po tej info. kupie sobie filterek i wydech od DF heh.. i może kolektor wypoleruje?? zawsze cos tam chyba da... jak zrobie dolot jak sie nalezy tzn policze wszystko dokladnie to ok 3km powinno dac według wykresów co prawda na dolocie Yankowym

sam kolektor? hm pewnie cos porawi ale raczej malo, wrecz nie odczuwalnie, a filterek? mocy w km raczej minimalnie w 2.0 vectrze o jakies 5-6 koni da, ale to jes cento tylko img/smilies/tongue , pewni moment sie polepszy, moze nawet przeniesie sie na wyszy badz nizszy zakre obrotow? ale tu juz raczej gdybam, moze to nie byc zbytnio odczywalne rowniez, ale idziesz dobra droga, po kroczku a napewno cos sie wykresik podniesie img/smilies/223

Offline

 

#21 2008-11-21 21:56:16

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

moc = predkosc, moment = zycie wolniej przemyka przed oczami przy wyprzedzaniu (w gwoli scisloci chodzi ze lepiej sie rozpedza)
mi osobiscie zalezy bardziej na tym 2 hehe predkosc na nasze/moje drogi wystrczy 120 img/smilies/lol na lepsiejszej 130-140 chodz i u siebie juz 140 img/smilies/cool jechalem ale nie o tym mowa img/smilies/wink

moze cos pomieszalem ale chyba wiadomo o co mi chodzi

Ostatnio edytowany przez kiero (2008-11-21 21:57:40)


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#22 2008-11-21 22:12:19

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

kiero napisał(a):

moc = predkosc, moment = zycie wolniej przemyka przed oczami przy wyprzedzaniu (w gwoli scisloci chodzi ze lepiej sie rozpedza)
mi osobiscie zalezy bardziej na tym 2 hehe predkosc na nasze/moje drogi wystrczy 120 img/smilies/lol na lepsiejszej 130-140 chodz i u siebie juz 140 img/smilies/cool jechalem ale nie o tym mowa img/smilies/wink

moze cos pomieszalem ale chyba wiadomo o co mi chodzi

jedno jest nie odlacznym drugiego, km-bardzie to przyspieszenie jest, moc-moment np u mnie wystarczy ze lekka pochylosc i juz sie dusi ;P, a na prosty w miare, czym wiecej koni tym lepsze przyspieszenie, a monet pomaga przy np oporach powietrza jakie wystepuja na drodze, w hamowni ktos moze miec np. 90km/70Nm a drugi 80/83 i na drodze bedzie lepszy ten drugi a w homowni przy zerowym oporze ten pierwszy, lepiej tego nie umiem wytlumaczyc 

aha predkosc to taki efekt uboczny tych dwoch

Ostatnio edytowany przez sav88 (2008-11-21 22:12:49)

Offline

 

#23 2008-11-21 22:26:42

kiero
Przyjaciel Forum
Skąd: Ciachcin Nowy / ok.Płocka
Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 1532
Silnik / moc / zasilanie: bylo 903 jest 1242, pełen wtrysk ofc xD
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento "BS=Biała Strzała;]"
Serwis

Re: Głowica + obróbka

no ale jakby nie patrzył filterek, wydech, kolektor troche poprawi moment moze z jednego ogiera doda img/smilies/lol no i moze jakies swiece ngk i kable sylikonowe?


https://lh6.googleusercontent.com/-ZCQb8yEWGYI/Tf5wcVCyKZI/AAAAAAAABW0/ALGc4vNunl0/podpis.png
Dyplomata - osoba potrafiąca powiedzieć w taki sposób spierda*** że poczujesz podniecenie na sama myśl zbliżającej się wyprawy.
MUGENA ZOSTAWCIE HONDZIE!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#24 2008-11-23 17:42:33

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Głowica + obróbka

sav88 napisał(a):

b_giant napisał(a):

Katalogowe prędkości maxymalne CC z silnikami 700,900,1100 to kolejno 126,140 i 150 km/h.W rzeczywistości faktycznie jest trochę lepiej,ale też bym nie przesadzał.No i co ma do silnika fiatowskiego silnik hyundaia?Silnik a silnik to różnica.Do tego przełożenia skrzyni...także wiesz.Są przcież silniki co z litra mają powyciągane po 100 KM (weźmy Honde Civic VTi 1.6 DOHC,która do setki ma tam w granicach 7 sek.,czy to oznacza,że Fiat np Bravo z silnikiem 1.6 również będzie miał takie osiągi?Oczywiście,że nie.).Tymbardziej,że silnik 700 to przestarzała konstrukcja fiatowska,tylko lekko zmodyfikowana.Biorąc pod uwagę lata,które minęły od wyjechania naszych samochodów z fabryk,do dnia dzisiejszego,to również nie ma co oczekiwać cudów.Poza tym CC to nie Ferrari itrzeba się cieszyć raczej tym,że ma się czym dojechać z punktu A do punktu B i że na głowę nie kapie i nie trzeba marznąć po przystankach.A to,że jednemu pojedzie 120,a drugiemu 130 to żaden problem.Ani jedna prędkość nie jest żadnym osiągnięceim ani druga,już nie mówie o bezpieczeństwie przy takich prędkościach w tym autku.Poza tym co to za osiągnięcie,skoro na to potrzeba kilka kilometrów równej drogi,a człowiek w porządnej furze wyprzedza nas na 3 biegu.
Pozdrawiam

ja nie porownuje  sportowych auto (jakim nie watpliwie jest honda) do zwyklych aut (jakim jest brava) hyunday to ta sama polka, ta sama pojemnosc, ta sama moc... mowie tylko o realistycznych wynikach, dla przykladu matiz tez potarfi wyciagnac 150 (mierzone gpsem)... chodz jest to krotka skrzynia i dochodzi do odciecia na 5 biegu, szczerze to zadne auto do segmntu c wlaacznie nie jest zbyt bezpieczne powyzej 100km\h, niby czemu testy zderzeniowe sa przep[rowadzan przy 50km\h? tak samo nie pisze o tym ze ktos mnie wyprzedzi na 3 biegu... tylko o predkosci maksymalnej auta z danym silnikiem, i nie wpisalem ze rozpedzalem sie na kretej ulicze z krotkimi prostymi img/smilies/wink

Miałem na myśli samochód Honda Civic (a to dlatego,że go posiadałem i mniej więcej mam pojęcie o silnikach Hondy).Moim zdaniem Bravo (to znowu ma moja siostra i dlatego dałem taki przykład) to ta sama półka.Dokładnie chodziło mi o auta z lat 90.Nie zaliczyłbym Hondy Civic do samochodów sportowych.Myślę,że porównanie jej z Fiatem Bravo było trafne.
EDIT:
Co do kolegi,który szuka mocy w dziewięćsetce to powiem Ci tak.Moim zdaniem warto wkładać pieniądze w tuning mechaniczny,tylko wówczas jeśli dysponujemy najmocniejszą wersją danego modelu.Dlaczego tak mysle?Dlatego,że nie posiadając takiej wersji,musimy się namęczyć i nawydawać kasy tylko po to,żeby w rezultacie i tak osiągnąć moc,która będzie ,mniejsza od tej,jaką możemy mieć w serii wyberająć najmocniejszą wersję danego modelu.Prościej mówiąc to chodzi mi o to,że włożysz kase,pracę i czas w CC900,tylko po to,żeby osiągnąć powiedzmy 5,6 koni.W rezultacie da ci to jakiś wynik (przy odrobinie szczęcia) powiedzmy 50 koni (to już musiałbyś naprawde wszystko dobrze spasować).I po co to skoro silnik 1.1 dysponuje w serii mocą większą bez żadnych przeróbek.Takie jst moje zdanie (niekoniecznie słuszne,bo w końcu ile osób tyle opinii img/smilies/wink .Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez b_giant (2008-11-23 17:52:33)


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#25 2008-11-23 17:50:44

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

hm to wtakim razie chyba mam zle skojazenia, skoro Honda nie jest samochodem sportowym dopuszczonym do ruchu publicznego img/smilies/hmm

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo