Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2008-11-23 17:55:29

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Głowica + obróbka

sav88 napisał(a):

hm to wtakim razie chyba mam zle skojazenia, skoro Honda nie jest samochodem sportowym dopuszczonym do ruchu publicznego img/smilies/hmm

Honda to tylko marka.Modele są różne.Tak samo jak z Fiatem.Jest Bravo 1.4 o jakiejśc tam mocy poniżej 100Km i jest wersja HGT 2litry ,pięciogarowa o mocy 150 km.Przecież Civici były też o poj 1.3 i mocy w granicach 70/80 koni.Honda sama w sobie jest marką jakich wiele.Po prostu wypuszcza zwykłe samochody,oraz wersje usportowione. (jak i inne marki).Sportowa marka to Ferrari,Porsche...
Przynjamniej ja tak na to patrze


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#27 2008-11-23 18:03:06

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

poszukaj sobie wykresow z hamowni, honda zawsze gorowala nad innymi, co z tego ze ma teoretycznie zblizone moce jak przebieg monetu jest zawsze na kozysc hondy, oczywiscie pisze o mototra tej samej pojemnosci roznych marek, honda zawsze miala i miec bedzie najlepsze jednostki napedowe...

edit::ja wziolem koreanca ojca tylko dla tego ze niczym sie nie rozni oprocz rodowodem...   silnik ma te sme charakterystyki (oczywiscie nie idealnie te same) jak 1.1 tylko dlatego ze ma sekwncje  a ccs ma monowtyrsk (temu maja prawie taka sama moc), ale jego gabaryty, waga nie pozwalaja mu osiagnac takich wynikow jakich ccs tylko bardzie zblizonych do cc 0.9 (mowa o Vmax, bo koreaniec ma krotsza skrzynie co powoduje przyspieszenie takie jak w ccs)

Ostatnio edytowany przez sav88 (2008-11-23 18:25:38)

Offline

 

#28 2008-11-23 18:05:09

b_giant
Nieźle sie stara
Skąd: Dolny Śląsk
Zarejestrowany: 2008-10-03
Posty: 343
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/55KM/benzyna
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Głowica + obróbka

sav88 napisał(a):

poszukaj sobie wykresow z hamowni, honda zawsze gorowala nad innymi, co z tego ze ma teoretycznie zblizone moce jak przebieg monetu jest zawsze na kozysc hondy, oczywiscie pisze o mototra tej samej pojemnosci roznych marek, honda zawsze miala i miec bedzie najlepsze jednostki napedowe...

No i właśnie to Ci próbuje cały czas wytłumaczyć,że silnik a silnik (mimo tej samej pojemności) to różnica...czy nie o tym od samego początku mówię ?


"...i nawet jeśli nonsensem otoczony,
Masz świadomość i rozum,a to recepta by być wolnym..."

Offline

 

#29 2008-11-23 18:07:36

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: Głowica + obróbka

b_giant napisał(a):

sav88 napisał(a):

poszukaj sobie wykresow z hamowni, honda zawsze gorowala nad innymi, co z tego ze ma teoretycznie zblizone moce jak przebieg monetu jest zawsze na kozysc hondy, oczywiscie pisze o mototra tej samej pojemnosci roznych marek, honda zawsze miala i miec bedzie najlepsze jednostki napedowe...

No i właśnie to Ci próbuje cały czas wytłumaczyć,że silnik a silnik (mimo tej samej pojemności) to różnica...czy nie o tym od samego początku mówię ?

odp na to "edit" poprzedniej wiadomosci...

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo