Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2016-03-21 16:52:28

creatura
Nowy
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2013-10-15
Posty: 71
Silnik / moc / zasilanie: 700 / ?? / PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Cinquecento

Ostrzeżenia: 2

[SWAP] Planowanie co i jak.

Witam
Posiadam CC 700 Aisan i się właśnie dowiedziałem, że nie przerobię tego na 1.2 prostą drogą, ponieważ inne mocowanie silnika, brak pompy paliwa bla bla bla. Tak więc przymierzam się do sprzedania go i zakupienia innego takiego, co by prościej można było w nim coś pomodyfikować, w niedalekiej przyszłości zaturbić i teraz mam kilka pytań.
- Chciałbym kupić Siencento. Szukać z silnikiem 0.9 czy 1.1 czy sportinga 1.1, który z nich mniej trzeba będzie przerabiać?
- Szukać silnika 1.2 8V czy 1.2 16V? Podobno do 8V łatwiej wsadzić turbo, bo niej zabawy z elektroniką, prawda to?
- Żeby nie bawić się w szukanie osobno silnika, skrzyni, wiązki itp, wolałbym kupić całego Punciaka I. Co z tego Punto będę mógł wyjąć i przełożyć do SC?
- Funkcjonuje nazwa FIRE w silnikach i podobno lepiej, żeby to co wsadzę w SC było FIRE. Jak odróżnić FIRE o nie FIRE?

Pozdrawiam
Maciej

Offline

 

#2 2016-03-21 19:27:18

NobSon
VIP
Zarejestrowany: 2012-02-26
Posty: 1397
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Ostrzeżenia: 2

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

lepiej  z 1.1. Mniej roboty, kupujesz słupek i osprzęt i pakujesz do kupy.
mnie z 0.9 na 1.4 16v swap wyniósł grubo ponad 8k. Musialem kupić wszystko, skrzynie, półosie itp. no i wszystko na nowych częściach.

a przy 1.1, poduchy skrzynia wszystko zostaje.

1.2 8v lepszy pod turbo, przeglad przejdziesz bez problemu bo jest podobny w budowie do 1.1. Ale jednak 16v lepiej chodzi bo są dwa wałki.

Offline

 

#3 2016-03-22 10:37:53

Graberooo
Nowy
Skąd: Tychy
Zarejestrowany: 2015-11-30
Posty: 5
Silnik / moc / zasilanie: 700
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cc

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

To może zadam jeszcze swoje pytanie.
Chciałbym powiększyć moc w swoim CC czyli tzw.swap.
Totalnie nie wiem od czego zacząć, co kupić itd.
Liczę na odpowiedzi.

Offline

 

#4 2016-03-22 12:11:35

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto Sporting 100 (MK1)
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

NobSon napisał(a):

1.2 8v lepszy pod turbo, przeglad przejdziesz bez problemu bo jest podobny w budowie do 1.1. Ale jednak 16v lepiej chodzi bo są dwa wałki.

Ale sam chyba po swapie przechodziłeś przegląd rozszerzony?


Jeżdżę Cinquecento nie dlatego, że mnie nie stać tylko dlatego, że nie muszę leczyć "niedoborów" jak kierowcy Audi Q7.

Offline

 

#5 2016-03-22 21:43:59

OL3K
VIP
Skąd: Maków Maz
Zarejestrowany: 2009-04-29
Posty: 1435
Silnik / moc / zasilanie: działa / jest / z alternatora
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Scs

Ostrzeżenia: 1

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

Mad Rob napisał(a):

NobSon napisał(a):

1.2 8v lepszy pod turbo, przeglad przejdziesz bez problemu bo jest podobny w budowie do 1.1. Ale jednak 16v lepiej chodzi bo są dwa wałki.

Ale sam chyba po swapie przechodziłeś przegląd rozszerzony?

Po co przechodzić rozszerzony przegląd skoro silnika się nie wklepie w dowód? 

Tak jak autor pisał,  najprościej kupić 1.1 i dopiero przerabiać.  Sporting miały fajniejsze zderzaki i wnętrze .  Przy  1.1 łatwiej przejsc na 1.2.
Sam teraz ogarniam swap w seju na 1.2 -  z braku czasu nie mam kiedy skończyć.  Kuknij mój temat.

Seicento 1.1 a seicento sporting to te same silniki -  przynajmniej do 2001 ponieważ potem zaczęli wsadzac wielopunktowy wtrysk.. 

P. S czasem trafiają się tanie 1.2 już wsadzone w cc/SC....  Ale to kupno kota w worku.

Ostatnio edytowany przez OL3K (2016-03-22 21:47:49)

Offline

 

#6 2016-09-11 14:27:08

Dzesiu
Nowy
Zarejestrowany: 2016-05-04
Posty: 5

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

Żeby nie zakładacnowego tematu.

Sam mam 700 z zajechanym motorem ale super budą. Przymierzam się do swapu na 1.2 szesnastke.
Kumpel ma na placu zajechane Bravo 1.6. Pytanie głównie o skrzynie. Przypasuje?
Co tam jeszcze się przyda z tego Bravo?

Offline

 

#7 2016-09-11 17:50:01

tatas
VIP
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-09
Posty: 1769
Silnik / moc / zasilanie: jak najlepsze
Rok produkcji: 95,2013,2000
Posiadany pojazd: CC 903 Golf VI gti 35,Lupo
Serwis

Re: [SWAP] Planowanie co i jak.

nie pasuje

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo