Mam słaby ręczny.
Szczęki wymieniane jakieś 2 miechy temu, linka nowa. Pomyślałem o rozpierakach.
Muszę demontować piastę i wszystko inne żeby wymienić samego rozpieraka?
Offline
Ściągasz bęben, potem piastę (klucz 30 z tyłu, z przodu 32 tak na przyszłość), potem zabezpieczenia szczęk i wyjmujesz je razem ze sprężynami tylko uważaj Rozpieraki odpinasz od linki ręcznego i zamiast kupować nowe weź je wyczyść ekstrakcyjną lub nitrem, poruszaj nimi w lewo i w prawo i nasączaj w.w płynem a zobaczysz, że po chwili będą działać dobrze
Jeśli jakimś cudem by się zdarzyło, że tak nie będzie to kup nowe i załóż, cały proces nie jest trudny, wczoraj robiłem dokładnie to samo
Tu masz fajny film:
https://www.youtube.com/watch?v=R3OthzsKEgQ
Offline
Ja jak wymieniałem rozpieraki to nie ściągałem żadnej piasty. I radzę dać nowe bo kosztują grosze a stare jak raz skorodowały to za chwilę znowu będą zapieczone.
Offline
A ciężko bez ściągania piasty to ogarnąć?
Offline
Nie przypominam sobie żeby to był jakikolwiek problem.
Offline
Mnie po prostu było tak łatwiej, opisałem ci całą procedurę jak ja to robiłem Spróbuj najpierw bez ściągania jej, o ile dobrze pamiętam to sprawne, małe rączki dadzą radę.
Offline
Jeszcze zobacz jak otwór w tarczy kotwicznej wygląda, bo jak rozpierak nie będzie miał się o co oprzeć,to sama jego wymiana nic nie da.
Offline
Grezes38 napisał(a):
Jeszcze zobacz jak otwór w tarczy kotwicznej wygląda, bo jak rozpierak nie będzie miał się o co oprzeć,to sama jego wymiana nic nie da.
Jeżeli się nie mylę, rozpieraki opierają się nie o tarczę kotwiczną a o wycięcia w szczękach, natomiast dobrze jest, jeżeli w otworze tarczy kotwicznej trzyma się gumowa osłona rozpieraka, co trochę zabezpiecza hamulce przed błotem i kurzem.
Offline
Obaj się nie mylimy
Offline