Strony: 1
Witam. Z czego można przełożyć hamulce tj zaciski+tarcze wentylowane + klocki do rajdowego cc
dodam tylko że pan Filip Janota w swoim cc posiada układ z uno turbo - tarcze 257mm i bodajże z dystansem 20mm felgi cromodora i turbinki z e21 mu pasują bo na takich jeździ.
Z uno turbo ciężko dostać a chciałbym to zrobić z takiego modelu co by szło dostać jakieś tarcze typu brembo max albo ate i klocki ferodo ds 3000
aktualny setup to brembo max i ferodo ds 3000 hamuje bdb ale na wiosnę będzie nowy silnik 1.2 16v ponad 100 kucyków więc pojedzie to troszeczkę szybciej niż 1.1
Offline
Twoje hamulce powinny sobie równie dobrze radzić po swapie jak i przed. Dynamiczny dolot powietrza mógłbyś zamontować a jeśli po swapie nie będą spełniać oczekiwań to wtedy zdecydować.
Pozdrawiam.
Offline
Myślałem nad takim czym żeby te 257 na przód a przednie oryginalne dać na tył + do tego hydrołapa i korektor tiltona
Offline
Wiem napewno, że molo ma u siebie komplet z Bravo GT i jest p&p http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t= … tart=2685.
Znajomy ma komplet przód ze Stilo ale już tak wesoło nie było bo musiał dystanse pod tarcze i zacisk dorabiać.
A zaś do siebie mam zaciski i tarcze z Grande Punto ale czekają dopiero w kolejce na montaż więc się okaże dopiero. A wyrwałem nowy zestaw Boscha (zaciski, tarcze, klocki) w kartonach więc żal było nie brać ;P
Offline
Od Pandy JTD szukaj [i 13 założysz] lub jakiś wyczynowych za kilka tyś.
p.s Na jakich docinkach jeździsz i na ile wystarczaję te ds 3000 ? Zamierzam coś własnie dołożyć coś skuteczniejszego do swojego zestawu. Głównie chodzi aby się nie "paliły" przy ostrym hamowaniu ze ~130 km/h raz po raz...
Ostatnio edytowany przez kuba (2013-01-13 21:34:20)
Offline
Miałem tak jak podaje Kuba:
Zaciski i jarzma FIAT-a Siena/Palio 1.2 8v 60
Tarcze: nr FIAT 46788929 (np. Panda JTD, tarcze ze Sieny nie pasują)
Klocki: nr FIAT 9947996 (np. Siena, Palio 1.2 8v 60)
Ale to wszystko pod wentylowane 240mm.
Offline
Zaciski z Pndy JTD są większe i lepsze niż od palio. Ponoć rewelacyjnie hamują w porównaniu do zwykłego zacisku od CC/SC czy palio. Nie miałem niestety sprawdzić tego w praktyce
Offline
Odświeżę lekko temat, chodzi mi o serwo i pompę hamulcową do takiego zestawu:
Przód tarcze 257wentylowane z zaciskami z Grande Punto, Bosch nowe
Tył tarcze lite 240 zaciski Alfa Romeo
Przewody hamulcowe miedziane + elastyczne nowe
Pytanie o pompę bo przy wymianie tylu nowych częściach grzechem byłoby zostawić starą więc czy wymieniać na seryjną nową czy ktoś stosował już z czegoś innego?
Seryjna ogarnie bez problemu taki zestaw?
Offline
Odświeżam i ponawiam pytanie kolegi wyżej.
Offline
Odświeżam i ponawiam i rozszerzam pytanie
Montuje właśnie zestaw:
Przód: Marea JTD (to są wentylowane tarcze 257mm chyba)
Tył: Coupe Turbo z tarczami od SC/CC
Czy ktoś ma doświadczenia z podobnymi setupami?
Czy ktoś wymyślił już jakiś ciekawy patent na linki ręcznego?
Czy ktoś sprawdził czy oryginalna pompa z CCS daje sobie z tym radę?
Czy ktoś poczuł na własnej skórze potrzebę użycia korekcji/regulacji siły hamowania?
Będę baaaardzo wdzięczny za każdą próbę rozwiania wątpliwości, a jak jeszcze ktoś wrzuci fotę ze swoimi rozwiązaniami technicznymi to stawiam BRO!!!
Offline
Strony: 1